Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fanquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef FoXje het volgende:
Is de ep morgenvroeg beschikbaar ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fan
Stream?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nummer ook alleen via Jimi Hendrix ken, dat nummer rocked gewoon als hij op die gitaar tokkelt. Later kom je er dus achter dat het van Bob Dylan was..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Teije het volgende:
Die van Jimmy Hendrix/Bob Dylan (allebei top) blijven beter, dat betekend echter niet dat de laatste scene uit season3 me geen kippenvel geeft.
Grmbl verdomde Rick Ashleyquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Link voor de Stream komende nacht
Zijn er mensen trouwens ook al achter gekomen dat het nummer dat die laatste 4 cylons (Of het echt zo is valt nog te bezien) dat het nummer wat ze in hun kop hebben de tekst is van "All Along The WatchTower" van "Bob Dylan"? Het nummer is een cover hiervan. Maar de tekst is iig hetzelfde. Iets zegt me dat de lyrics een diepere betekenis heeft voor de serie...
RICK ROLLEDquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grmbl verdomde Rick Ashley![]()
Maar waar is wel die stream als die al bestaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |