Sterker nog de box lijkt te zijn verschoven naar eind 2008.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef 1972 het volgende:
Iemand een idee waarom de Nederlandse box van seizoen 3 pas in augustus uitkomt, terwijl ie in eerste instantie geplanned stond voor januari?
begint het danquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef Migue het volgende:
En een nieuwe promo: http://nl.youtube.com/watch?v=q3e9jvLO8pE
OMG dat was gewoon geilquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef Migue het volgende:
En een nieuwe promo: http://nl.youtube.com/watch?v=q3e9jvLO8pE
Ron Moore doet niet alles verzinnen heur, too much creditsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:52 schreef Liquidootje het volgende:
hihi en dat komt allemaal van zo'n poser
[ afbeelding ]
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Ulreazj het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen meer actie, en minder gelul over goden en bovennatuurlijke meuk.
Dan zit je meteen goed de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Ulreazj het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen meer actie, en minder gelul over goden en bovennatuurlijke meuk.
Dat zou zeer welkom zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:51 schreef Migue het volgende:
Ron Moore leent ook heel veel van andere films en series. De hele Caprica-storyline was eigenlijk in grote lijnen compleet gebaseerd op een eerder BSG-script dat afgewezen is door Universal vlak voordat er voor de huidige remake gekozen werd, plus natuurlijk de film The Great Escape. Zo zijn er nog veeeeel meer scenes die ernstig bekend voordoen.
Maar dat maakt de series er natuurlijk niet minder goed op, want in mijn ogen is dat juist de kracht van de serie, het gebruiken van het beste uit andere media.
[..]
Dan zit je meteen goed de eerste 10 minuten
Die was hier een aantal pagina's terug ook al gepost, en wat nou precies de bedoeling is blijft onduidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:05 schreef HiZ het volgende:
Overigens; wtf met die 'laatste avondmaal' foto op de scifi website?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij staat op de foto Six op de positie van Jezus en Baltar op de positie van Petrus.
http://www.nydailynews.co(...)up_galactica_do.htmlquote:“It’s ugly. It’s not a happy ending,” says the star of the Sci Fi Channel’s critically acclaimed series “Battlestar Galactica,” which begins its final season on April 4.
“The final season is not a way of resolving anything,” Olmos adds. “Happy would be tying things in a nice bow. There are no bows being tied.”
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Migue het volgende:
Leuk om te zien, erg veel voegt het niet toe, ik kijk meer uit naar zaterdagochtend
Ik durfde eerlijk gezegd niet zo te klikken, ik dacht dat ik weer eens geRickRoll'd werd..quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Top 10 Reasons to Watch the New Season of Battlestar Galactica
Dus dus David Lettermann is een cylon ??quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Haha het zijn ze echt ook nog. Gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
4 april was toch uitzenddatum?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
Na het zien van Phenomenon.... WAAROM DUURT ZATERDAG ZO FUCKING LANG!!! aahrggg
En we kunnen het pas zondag zien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dr_Crouton op 04-04-2008 01:14:41 ]The Internets, I needs it..
Ik zet mijn geld op Roslin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:02 schreef Migue het volgende:
Admiral Cain zeker niet, het was iemand die er in S01 al bij was, en dat was Cain dus niet. Billy zou kunnen, maar Paul Campbell is natuurlijk niet voor de grap uit de series gestapt, bovendien, wie zegt dat de Final Five kunnen resurrecten? Kunnen ze dat wel, dan ga ik voor Gaius "Jezus" Baltar
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fanquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef FoXje het volgende:
Is de ep morgenvroeg beschikbaar ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fan
Stream?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nummer ook alleen via Jimi Hendrix ken, dat nummer rocked gewoon als hij op die gitaar tokkelt. Later kom je er dus achter dat het van Bob Dylan was..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Teije het volgende:
Die van Jimmy Hendrix/Bob Dylan (allebei top) blijven beter, dat betekend echter niet dat de laatste scene uit season3 me geen kippenvel geeft.
Grmbl verdomde Rick Ashleyquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Link voor de Stream komende nacht
Zijn er mensen trouwens ook al achter gekomen dat het nummer dat die laatste 4 cylons (Of het echt zo is valt nog te bezien) dat het nummer wat ze in hun kop hebben de tekst is van "All Along The WatchTower" van "Bob Dylan"? Het nummer is een cover hiervan. Maar de tekst is iig hetzelfde. Iets zegt me dat de lyrics een diepere betekenis heeft voor de serie...
RICK ROLLEDquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grmbl verdomde Rick Ashley![]()
Maar waar is wel die stream als die al bestaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Jaa!! ik vroeg mij al af of het standaard was. Gewoon letterlijk de hele fleet inclusief rapters naar de frontline. Was bijna gaan fappen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Vette aflevering weer! Die battle aan het begin was super! -> Raptors met rocket-pods, cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ja, was bij SGA ook al het geval ... een HD rip is toch wel veel beter. Mis alleen nog subs, want het is af en toe moeilijk te volgen wanneer ze fluisteren of in de hangar bay met al dat achtergrond geluid.quote:
sinds ze iedereen van new caprica heeft gered..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef Liquidootje het volgende:
Sinds wanneer mag Boomer of Athena weer helemaal vrij rondlopen op Galactica?
Ik ben het vergeten
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hem nog bekijken (wel inmiddels binnengehaald), maar kan iemand subs vinden?
Met al die termen kijk ik BSG liever met subs (engelse wel te verstaan)
Da's prima, ik moet toch nog een opdracht afmaken voor m'n studiequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...
Six werd gevangen genomen toen ze Athena hielp te ontsnappen met Hera (Athena was door Helo neergeschoten, zodat resurrected Hera kon gaan halen). Athena, Hera en Six ontsnappen van de basestar (Six schoot Boomer neer) en keren terug naar de vloot. Bij aankomst wordt Six direct gevangengezet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh Hmmm.. Ik moet toch weer eens de oude afleveringen zien. Zo lang geleden.
Six die gevangen is. Geen idee meer hoe ze dat geflikt hebben. Athene loopt nu vrij rond. Boomer is dood door callie?
usenet battlestar + 720p.
Ik had een kale muur.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:07 schreef -MyLove- het volgende:
^^^^ Tja, dat vindt ik dan weer overdreven.
Less is more ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |