SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Jaa!! ik vroeg mij al af of het standaard was. Gewoon letterlijk de hele fleet inclusief rapters naar de frontline. Was bijna gaan fappen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Vette aflevering weer! Die battle aan het begin was super! -> Raptors met rocket-pods, cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ja, was bij SGA ook al het geval ... een HD rip is toch wel veel beter. Mis alleen nog subs, want het is af en toe moeilijk te volgen wanneer ze fluisteren of in de hangar bay met al dat achtergrond geluid.quote:
sinds ze iedereen van new caprica heeft gered..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef Liquidootje het volgende:
Sinds wanneer mag Boomer of Athena weer helemaal vrij rondlopen op Galactica?
Ik ben het vergeten
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hem nog bekijken (wel inmiddels binnengehaald), maar kan iemand subs vinden?
Met al die termen kijk ik BSG liever met subs (engelse wel te verstaan)
Da's prima, ik moet toch nog een opdracht afmaken voor m'n studiequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...
Six werd gevangen genomen toen ze Athena hielp te ontsnappen met Hera (Athena was door Helo neergeschoten, zodat resurrected Hera kon gaan halen). Athena, Hera en Six ontsnappen van de basestar (Six schoot Boomer neer) en keren terug naar de vloot. Bij aankomst wordt Six direct gevangengezet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh Hmmm.. Ik moet toch weer eens de oude afleveringen zien. Zo lang geleden.
Six die gevangen is. Geen idee meer hoe ze dat geflikt hebben. Athene loopt nu vrij rond. Boomer is dood door callie?
usenet battlestar + 720p.
Ik had een kale muur.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:07 schreef -MyLove- het volgende:
^^^^ Tja, dat vindt ik dan weer overdreven.
Less is more ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |