Dat ook, maar je hebt verder gelijk . . .quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef PPL het volgende:
Die flashback 05 zit bijna volledig in de Razor screener die ik heb gezien.
Of ben ik gek aan het worden?
quote:'Battlestar Galactica' Star Looks to the Future, Talks 'Razor'
November 5, 2007
With the SCI-FI Channel's Battlestar Galactica preparing to launch its fourth and final season, series star Jamie Bamber feels sad and nostalgic over having to bid farewell to the show as well as the cast and crew.
"It's been an amazing learning process for me, personally, and this experience is without doubt the most interesting and rich one I've had as a professional working actor,” he said. “It will be very sad to sort of disband the team… there is an element of nostalgia about moments passing and little scenes that will never be revisited and sets maybe that disappear, because, you know, they're gone forever."
However, Jamie Bamber, who has played Lee Adama since the 2003 miniseries that paved the way for the reimagined Battlestar Galactica drama, is, at the same time, excited about embarking on the next chapter of his career.
"That's all very sad, but personally I also look to the future. We all do. And I'm very keen to do other work and to test myself in other ways,” he said. “So it's positive nostalgia about all good things that only in their ripening do they become truly tasty and edible. And I think once Battlestar Galactica is finished and the story is finished, it will be more perfect than it would be had we been cut short. So it's inevitable."
The show's final season will kick off with the television film Battlestar Galactica: Razor, slated to air at 9pm on Saturday, November 24. The rest of the episodes, however, will not begin airing until early next year.
According to Jamie Bamber, the television film sets the direction of the fourth season, and further delves into the reappearance of Kara “Starbuck” Thrace (Katee Sackhoff).
“I know that they are very conscious of fulfilling the hybrid Starbuck element and that was the main thing they introduced, which was a new seed about the direction we were going,” Bamber said. “Obviously season four opens up literally seconds after the strange re-appearance of Starbuck that happened in the few last frames of season [3]. It's very much the first question served up to the audience, 'What's going on with Starbuck?' and that occupies a good chunk of the drama in the first half of season [4].”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vond d'r in de serie ook al een kutwijf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Okee beetje onhandig uitgelegd misschien.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?
Begrijp er niets van
Je bent niet de enige. Ik had liever gezien dat ze die S&R missie uit die twee uur hadden gegooid of één of twee afleveringen van de reguliere serie opgeofferd en bij Razor erbij hebben om er een compleet verhaal van te maken . . .quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
Het probleem zit hem wat mij betreft niet in de aflevering, maar in de achtergrondinformatie die wij hadden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
(dat ze compleet doorslaat en Gina laat ondervragen op elke manier mogelijk is nog verklaarbaar, maar ze wordt in één keer een enorme psycho)
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het neerknallen van haar XO voor ons een logische gebeurtenis was omdat het al eerder uitgebreid aanbod is geweest in BSG.
Als je nu zonder die voorkennis deze aflevering zou kijken komt die executie de XO een beetje uit de lucht vallen denk ik.
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Idd. Roslin is de 'redding' van Adama geweest. Zo had ik het nog niet bekeken.
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Migue het volgende:
[..]
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?
Ah zo, ja. Ik bedoelde het wat breder dan dat, maar het komt op hetzelfde neer idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.
"We'd better start having babies", remember?
It's all coming back to me now. Lang geleden, he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef martinev2 het volgende:
Omdat die twee zo'n beetje de halve miniserie overhoop hebben gelegen wat ze te doen stond. Adama wilde verder vechten en Roslin wilde de mensheid veilig stellen en op de vlucht slaan.
Maar serieus. Ga die miniserie heel snel zien als je dat ding gemist hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |