Ik vond 'm wat tegenvallen. Bepaalde dingen werden een beetje te snel afgeraffeld . . .quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:21 schreef HiZ het volgende:
Razor net gezien; ik was er erg blij mee moet ik zeggen. Veel dingen zijn duidelijker geworden en we hebben een belangrijke hint voor het komende seizoen binnen. (laatste seizoen schat ik zo ? )
Dat klopt maar we hadden toch graag gezien wat die 2 zoal uitspookten..quote:Gina heeft het erover met Kendra, vlak voordat Kendra haar de code geeft. Dat ze iets heeft met Cain.
Op zich was de hele S&R-verhaallijn nergens voor nodig, de film was zonder de reguliere series cast ook wel feth genoeg geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond 'm wat tegenvallen. Bepaalde dingen werden een beetje te snel afgeraffeld . . .
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:41 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Dat klopt maar we hadden toch graag gezien wat die 2 zoal uitspookten..![]()
Lol, bij mij loopt de aftiteling en dat was precies wat ik wou zeggen: niet hoogstaand, maar door het gebrek aan BSG was dit weer fijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
Razor was mjam. Maar dat kan ook door het gebrek aan BSG de afgelopen paar maanden liggen.
Dat vond ik wel echt bikkelharde scenes trouwens. Hele nare afleveringenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje zielig voor dat cylon vrouwtje. Moet ze eerst infiltreren, vervolgens ook nog die preut van de lelijke cain likken en vervolgens wordt ze ook nog keer op keer verkracht door een halve leger.
Zoiets schijnen ze het bij de Soprano's gedaan te hebben . . .quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef Byte_Me het volgende:
ik vraag me af hoe zo alles willen gaan afronden in 1 seizoen. ik hoop in ieder geval dat het afgerond wordt, niet dat het gewoon ineens afgelopen is en je achterblijft met zo'n WTF gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Migue op 04-11-2007 13:07:30 ]
Wel jammer dat Pegasus geofferd word.quote:Op zondag 4 november 2007 13:08 schreef Prowl het volgende:
Razor was matig![]()
DIT was 1000x toffer dan heel Razor![]()
Dat ook, maar je hebt verder gelijk . . .quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef PPL het volgende:
Die flashback 05 zit bijna volledig in de Razor screener die ik heb gezien.
Of ben ik gek aan het worden?
quote:'Battlestar Galactica' Star Looks to the Future, Talks 'Razor'
November 5, 2007
With the SCI-FI Channel's Battlestar Galactica preparing to launch its fourth and final season, series star Jamie Bamber feels sad and nostalgic over having to bid farewell to the show as well as the cast and crew.
"It's been an amazing learning process for me, personally, and this experience is without doubt the most interesting and rich one I've had as a professional working actor,” he said. “It will be very sad to sort of disband the team… there is an element of nostalgia about moments passing and little scenes that will never be revisited and sets maybe that disappear, because, you know, they're gone forever."
However, Jamie Bamber, who has played Lee Adama since the 2003 miniseries that paved the way for the reimagined Battlestar Galactica drama, is, at the same time, excited about embarking on the next chapter of his career.
"That's all very sad, but personally I also look to the future. We all do. And I'm very keen to do other work and to test myself in other ways,” he said. “So it's positive nostalgia about all good things that only in their ripening do they become truly tasty and edible. And I think once Battlestar Galactica is finished and the story is finished, it will be more perfect than it would be had we been cut short. So it's inevitable."
The show's final season will kick off with the television film Battlestar Galactica: Razor, slated to air at 9pm on Saturday, November 24. The rest of the episodes, however, will not begin airing until early next year.
According to Jamie Bamber, the television film sets the direction of the fourth season, and further delves into the reappearance of Kara “Starbuck” Thrace (Katee Sackhoff).
“I know that they are very conscious of fulfilling the hybrid Starbuck element and that was the main thing they introduced, which was a new seed about the direction we were going,” Bamber said. “Obviously season four opens up literally seconds after the strange re-appearance of Starbuck that happened in the few last frames of season [3]. It's very much the first question served up to the audience, 'What's going on with Starbuck?' and that occupies a good chunk of the drama in the first half of season [4].”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vond d'r in de serie ook al een kutwijf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Okee beetje onhandig uitgelegd misschien.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?
Begrijp er niets van
Je bent niet de enige. Ik had liever gezien dat ze die S&R missie uit die twee uur hadden gegooid of één of twee afleveringen van de reguliere serie opgeofferd en bij Razor erbij hebben om er een compleet verhaal van te maken . . .quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
Het probleem zit hem wat mij betreft niet in de aflevering, maar in de achtergrondinformatie die wij hadden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
(dat ze compleet doorslaat en Gina laat ondervragen op elke manier mogelijk is nog verklaarbaar, maar ze wordt in één keer een enorme psycho)
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het neerknallen van haar XO voor ons een logische gebeurtenis was omdat het al eerder uitgebreid aanbod is geweest in BSG.
Als je nu zonder die voorkennis deze aflevering zou kijken komt die executie de XO een beetje uit de lucht vallen denk ik.
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Idd. Roslin is de 'redding' van Adama geweest. Zo had ik het nog niet bekeken.
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Migue het volgende:
[..]
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?
Ah zo, ja. Ik bedoelde het wat breder dan dat, maar het komt op hetzelfde neer idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.
"We'd better start having babies", remember?
It's all coming back to me now. Lang geleden, he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef martinev2 het volgende:
Omdat die twee zo'n beetje de halve miniserie overhoop hebben gelegen wat ze te doen stond. Adama wilde verder vechten en Roslin wilde de mensheid veilig stellen en op de vlucht slaan.
Maar serieus. Ga die miniserie heel snel zien als je dat ding gemist hebt!
Nee, de miniserie is de pilot.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:17 schreef Dickbride het volgende:
Dus er bestaat een pilot + miniseries + de 3 seizoenen + razor?
True.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
De versie die beschikbaar is is anders uitermate puikquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol ik schrok al toen ik de eerste comments hier las, ik dacht "huh, razor nu al uit" maar ik zie wel dat het een screener betreft. Nouja ik denk dat ik maar ff wacht op de goede versie. Ben nu toch nog ff bezig met stargate atlantis.
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En met de beeldkwaliteit van de BSG seizoen 3 rips in het achterhoofd (of beter; het gebrek daaraan) zal deze screener waarschijnlijk van betere kwaliteit zijn dan de eigenlijke uitzending.
Tenzij SciFi eindelijk ook overgegaan is op HD uitzendingen.
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.quote:Op maandag 12 november 2007 02:20 schreef Madine het volgende:
[..]
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..
I know, die had ik ook al een paar binnen gehaald van seizoen 3.quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Migue het volgende:
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.
Dus wachten op de dvds begin volgend jaar of die HD-rips downloaden als je S03 nog eens goed over wilt doen.
Ik geloof dat Galactica alleen nog maar een paar nukes heeft en dan is het afgelopen. Voor de rest kan Galactica alleen nog maar incasseren inplaats van uitdelen. Ik ben dan ook benieuwd hoe seizoen 4 zal aflopen want space battles zitten er niet meer in.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.
En natuurlijk was de Pegasus in actie 1000x zo gaaf om te zien.
[..]
hd of sd, 16:10 of 4:3?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
Afgelopen zaterdag op de Platen & CD Beurs in Utrecht de box van S1 gekocht bij de Fame stand voor nog geen 25 euro, leuk prijsje en ik ben d'r toch wel blij mee. Heb disc 1 al gekeken, ik was toch wel een hoop vergeten. En de subtitles zijn ook wel handig, ik kijk bijna alle series zonder subs maar ik vond BSG soms lastig te volgen.
Snel gaan doen dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Fendy het volgende:
Ik moet Razor nog steeds kijken, staat al effies op me te wachten
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Snel gaan doen dan!
Wat doe je dan in hemelsnaam online ?
quote:Things Could Be Looking Bad for Future of “BSG”
As many already know, some of the favorite genre shows have gone dark due to the on-going writer’s strike. The good news is that both sides have agreed to meet the Monday after Thanksgiving to try and hammer out a deal.
For the bad news, we already know a lot of it — from a shortened second season for “Heroes” to networks running out of fresh content sooner rather than later.
However, the news could get worse — a lot worse — for fans of SCI FI Channel’s “Battlestar Galactica.”
According to TV Squad, should the strike linger on too long, there is a very real possibility that the final season of “Galactica” could be shortened or even cancelled entirely.
Deadline Hollywood Daily reports NBC Universal is utilizing the force majeure clause in SAG (Screen Actors Guild) agreements to suspend actors’ and actresses’ working contracts. The clause indicates studios and networks can do this if production is halted on their shows. Letters have also been sent to the cast of “The Office,” “30 Rock” and “Bionic Woman.” Should the strike linger, more letters are expected for other shows.
What exactly does this mean for Galatica?
The clause is a power-play that prevents the actors from seeking work elsewhere while the show is shut down for “hiatus.” Should an actor or actress choose, he or she can break the contract and get other work. However, when and if the show resumes production, he or she could be re-signed to the show.
So, where’s the bad news?
Should this happen, there’s a real possiblility NBC Universal would just opt out of the final episodes of “Galactica.” With a declining ratings and higher production costs, to re-start a show for ten episodes to please what is percieved as a niche audience might not make sense to the network brass. The long hiatus for “Galactica” haven’t helped things since the show has gone off the general public’s radar screen.
One of the actors invovled with Galactica told Deadline Hollywood Daily, “They are not following article 61 of the SAG agreement and are about to get a lot of calls from SAG lawyers. They say that since we have shot the minimum 13 episodes of this season, as per our contracts, that they are under no obligation to pay us or let us go. We are essentially on hiatus. To say yesterday was a tough day on set as this information was slowly presented to us would be a profound understatement.”
Fans of “Battlestar” can only hope that the series will get to finish the story in the way Ron Moore intended. However, if it isn’t allowed to do so, there could be other ways for Ron Moore and company to finish the story–from comic books to original novels to direct-to-DVD, or even a theatrical release on the order of “The X-Files.” No matter what happens, the best thing for fans is for the strike to be resolved soon and not jeopordize the last ten or so episodes of “Galactica.”
http://www.sliceofscifi.c(...)ad-for-future-of-bsg
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Potentieel heel erg slecht nieuws voor Battlestar Galactica:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Potentieel heel erg slecht nieuws voor Battlestar Galactica:
[..]
Een van de weinige series waar er bijvoorbaad vast stond dat het niet oneindig uitgemolken zou worden. Eindelijke een serie waar een mooi rond verhaal uit kwam. What happens has happened before and will happen again. En uiteindelijk loopt 't het gevaar om verneukt door worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme...
Battlestar Galactica’s executive producer Ronald D. Moore has accepted that the show may never resume filming following the current writers’ strike in America.
In a posting on his blog after production on the acclaimed show’s final season shut down, Moore stated: “I refuse to believe that we won’t finish, that we won’t be back to film our final stories, but I know and accept there is that possibility.”
Currently, only 13 episodes have been filmed with nine yet to be completed. Moore added: “I am ready to put the rest of the story on the table and take the risk that I’ll never be able to tell it, in support of this strike. Like Adama says, you make your choices and then you live with them.”
Son of a bitch!!!!!
Idd. En nog een van de beste series ooit ook. Zó oneerlijk. Bah.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een van de weinige series waar er bijvoorbaad vast stond dat het niet oneindig uitgemolken zou worden. Eindelijke een serie waar een mooi rond verhaal uit kwam. What happens has happened before and will happen again. En uiteindelijk loopt 't het gevaar om verneukt door worden.
Ik hoop dat die "corporations" en rape sessie krijgen van het schrikbewind van admiral Cain.
Where do I sign up?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat die "corporations" en rape sessie krijgen van het schrikbewind van admiral Cain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |