Nee, de miniserie is de pilot.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:17 schreef Dickbride het volgende:
Dus er bestaat een pilot + miniseries + de 3 seizoenen + razor?
True.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
De versie die beschikbaar is is anders uitermate puikquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol ik schrok al toen ik de eerste comments hier las, ik dacht "huh, razor nu al uit" maar ik zie wel dat het een screener betreft. Nouja ik denk dat ik maar ff wacht op de goede versie. Ben nu toch nog ff bezig met stargate atlantis.
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En met de beeldkwaliteit van de BSG seizoen 3 rips in het achterhoofd (of beter; het gebrek daaraan) zal deze screener waarschijnlijk van betere kwaliteit zijn dan de eigenlijke uitzending.
Tenzij SciFi eindelijk ook overgegaan is op HD uitzendingen.
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.quote:Op maandag 12 november 2007 02:20 schreef Madine het volgende:
[..]
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..
I know, die had ik ook al een paar binnen gehaald van seizoen 3.quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Migue het volgende:
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.
Dus wachten op de dvds begin volgend jaar of die HD-rips downloaden als je S03 nog eens goed over wilt doen.
Ik geloof dat Galactica alleen nog maar een paar nukes heeft en dan is het afgelopen. Voor de rest kan Galactica alleen nog maar incasseren inplaats van uitdelen. Ik ben dan ook benieuwd hoe seizoen 4 zal aflopen want space battles zitten er niet meer in.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.
En natuurlijk was de Pegasus in actie 1000x zo gaaf om te zien.
[..]
hd of sd, 16:10 of 4:3?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
Afgelopen zaterdag op de Platen & CD Beurs in Utrecht de box van S1 gekocht bij de Fame stand voor nog geen 25 euro, leuk prijsje en ik ben d'r toch wel blij mee. Heb disc 1 al gekeken, ik was toch wel een hoop vergeten. En de subtitles zijn ook wel handig, ik kijk bijna alle series zonder subs maar ik vond BSG soms lastig te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |