Kan een cylon kanker krijgen?quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:19 schreef -MyLove- het volgende:
Vanavond op tv ... op een belachelijk tijdstip.
Afgelopen nacht heeft SBS6 het eerste deel van de miniserie uitgezonden. Het tweede deel volgt aankomende vrijdagnacht.quote:
Maar half drie snachts komop ... dat is geen normale tijd meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Migue het volgende:
Is er een NL-topic dan?
Miniseries, S01+02 zijn herhalingen, dus logisch dat SBS het niet op primetime gaat uitzenden. Mini+S01 was in 2006 wel op primetime, zelfs op zaterdagavond. S02 in een leluk doordeweeks (dinsdagavond?) slot om 22.00 uur ofzo.
Primetime op Veronica ja, geen dooie hond die daar naar kijkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Migue het volgende:
Is er een NL-topic dan?
Miniseries, S01+02 zijn herhalingen, dus logisch dat SBS het niet op primetime gaat uitzenden. Mini+S01 was in 2006 wel op primetime, zelfs op zaterdagavond. S02 in een leluk doordeweeks (dinsdagavond?) slot om 22.00 uur ofzo.
Benieuwd of het wat wordt! Zal wel augustus worden..quote:An unofficial (but usually reliable) source is reporting that Caprica has been greenlighted to go directly to series. Production is set to start in two weeks in Canada.
Ehm... de spinoff misschien? Doyyyyquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef -MyLove- het volgende:
Wat zou Caprica in dit geval zijn?
Ja, ok. Zo ver was ik ... maar wat ik bedoel gaan we dan zien dat baltar zijn sexpoes voor het eerst ontmoet of zit ik te denken aan een verkeerd time frame.quote:
Volgens mij gaat het meer over de aanloop naar de eerste oorlog met de Cylons.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ja, ok. Zo ver was ik ... maar wat ik bedoel gaan we dan zien dat baltar zijn sexpoes voor het eerst ontmoet of zit ik te denken aan een verkeerd time frame.
WTF?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen.
Caprica was in de ijskast gezet en tijdens de schrijvers-staking er pas weer uitgehaald, omdat hiervan een flink aantal afleveringen al volop voor waren geschreven. Als BSG dus erg in de problemen zou komen vanwege de staking dan hadden ze Caprica nog achter de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zou Caprica beter lopen dan Galactica? Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen. Een spinoff moet of veel goedkoper in productie zijn, of extra kijkers aanboren.
Het zal ongetwijfeld een stuk goedkoper zijn om te produceren. Het zal aardig wat kosten om een cast 4 seizoenen bij elkaar te houden en Edward James Olmos en Mary McDonnel zijn niet goedkoop lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zou Caprica beter lopen dan Galactica? Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen. Een spinoff moet of veel goedkoper in productie zijn, of extra kijkers aanboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |