quote:Get ready because "Battlestar Galactica" has an official return date.
SciFi Channel has announced it will begin airing 10 episodes of the show's fourth and final season beginning April 4, staying in line with original reports late last year that the show would be making its way back to the network in April.
Old skool Cylonsquote:Op zondag 13 januari 2008 07:40 schreef FoXje het volgende:
De Razor DVD is btw mooier dan die screener die toen gelekt is, meer special effects, en oa een terugblik van Cain naar haar jeugd. Ik had eigenlijk de screener niet moeten kijken. Ook zitten er meer old school Cylons in de DVD
bron:Ain't It Cool Newsquote:Writers Strike May Revive GALACTICA Prequel??
The new “Sci-Fi Preview” edition of TV Guide reports (on page 28) that the desperately script-starved SciFi Channel may put into production the fully-scripted pilot for the “Battlestar Galactica” prequel “Caprica.”
“I just got a call from NBC-Universal,” SciFi VP Mark Stern tells the magazine. “They want us to take another look at the project.”
The prequel, set about half a century before the events of “Galactica,” will deal with Bill Adama’s lawyer dad and his contemporary, the human “inventor” of the Cylons.
Of course, recent events suggest “Cylons” have actually been around for centuries!
Dat is dus gewoon The Last Question van Isaac Asimov (a.k.a. het beste verhaal ooit).quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Daarbij vind ik ook de theorie wel mooi dat "All of this has happened before, all of this will happen again" betekent dat de hele mensheid al uit (ver geëvolueerde) Cylons bestaat, telkens weer naar Aarde terugkeert. Zich vandaar weer verspreidt door de ruimte. Twaalf koloniën sticht. Een afvallige groep ontstaat die een nieuwe samenleving wil (zonder tech) en zich vestigt op een nieuwe planeet (Aarde). Waarna de andere koloniën imperfecte, agressieve Cylons maakt, die de mensheid vernietigen, waarna het restantje zich weer bij Aarde voegt en alles weer van voren afaan begint.
Een woord...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
Check deze S04 preview, kwam 'm net pas tegen maar staat schijnbaar al een paar weken online.
http://nl.youtube.com/watch?v=bkYvXmD94e0&feature=related
Let ook vooral op Baltar en Six, wel een dikke vette reli spoiler
GEILLLLLLL!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
Check deze S04 preview, kwam 'm net pas tegen maar staat schijnbaar al een paar weken online.
Nice! En Starbuck geen cylon... hmmm ik weet het zo net nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
én hij heeft nog steeds hetzelfde kapsel !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef TheZapster het volgende:
Goh zit net even wikipedia door te lezen over battlestar galactica.Nooit geweten dat de acteur die Tom Zarek speelde ook Apollo speelde in de originele Battlestar Galactica.
Valt wel mee, er is nog een tweede set promo foto's van de andere karakters:quote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef PPL het volgende:
Wat mij verder opvalt is de prominente aanweizgheid van Karl.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk dat uiteindelijk de mensen met een groep Cylons tegenover een andere groep Cylons komen te staan. En dat de mensen en hun Cylon maatjes het winnen. En dat zij toevlucht moeten zoeken op Aarde. De gehele vloot wordt bijvoorbeeld door een of ander superwapen gecrippled, waarbij alleen de Galactica uiteindelijk nog (enigszins) in tact is. De Galactica evacueert de mensen en bevriende Cylons naar de aarde, waar zij zich mengen tussen de inheemse bevolking. Zo ontstaat het Griekse geloof (en later het monotheïstische geloof).
Dat de Dertiende Stam een technologische teruggang heeft gemaakt lijkt mij makkelijk te verklaren: ze hebben zich niet voor niets afgezonderd van de andere stammen: deze stam geloofde dat de technologische vooruitgang de ondergang van de mensheid zpu inluiden. Zij verlieten hun broeders met het doel een nieuwe, technologie-vrije samenleving te stichten. Dit werd aarde.
--
Daarbij vind ik ook de theorie wel mooi dat "All of this has happened before, all of this will happen again" betekent dat de hele mensheid al uit (ver geëvolueerde) Cylons bestaat, telkens weer naar Aarde terugkeert. Zich vandaar weer verspreidt door de ruimte. Twaalf koloniën sticht. Een afvallige groep ontstaat die een nieuwe samenleving wil (zonder tech) en zich vestigt op een nieuwe planeet (Aarde). Waarna de andere koloniën imperfecte, agressieve Cylons maakt, die de mensheid vernietigen, waarna het restantje zich weer bij Aarde voegt en alles weer van voren afaan begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |