Zeg je dat om ons te stangen of is dat echt zo en zo ja hoe weet je dat en zo ja da's een spoiler eh! Dus je verzint 't?quote:
Dat was toch gewoon in de aflevering in beeld?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:49 schreef hetzusjevan het volgende:
En weer verder..
[..]
Zeg je dat om ons te stangen of is dat echt zo en zo ja hoe weet je dat en zo ja da's een spoiler eh! Dus je verzint 't?.
Hehe, idd... daar gingen Nathan en Mark dus heenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon in de aflevering in beeld?.
Ja en kregen nachtmerrie met elkaar. Veroorzaakt door vader van Mattquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, idd... daar gingen Nathan en Marktt dus heen
Dat een aantal mensen niet weten wie bepaalde karakters zijn is eerder een fout van de serie imho. Er zijn simpelweg te veel verhaallijnen en personages waarvan sommige veel te kort aan bod komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Rocho het volgende:
Wie is Matt?![]()
tvp, en knipoog naar iedereen die continu vraagt wie bepaalde karakters in de serie zijn. Ik begin 't eigenlijk een beetje irritant te vinden dat er zo vaak langs komt "wie is HRG", "Wie is West?", "Wie is Maya?". Kijk gewoon de serie en let op, ofzo.... en als je niet weet wie een karakter is, kijk dan effe op de heroeswiki. Of ben ik nu een zeikerd?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Twee? Over 24 uur ben ik al aan het kijken![]()
Hij kan toch niet precies bepalen waar 'ie heen wil? Meestal komt 'ie maar ergens terecht...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:18 schreef Mirel het volgende:
Wetenschappelijk gezien klopt er geen zak van Hiro's avontuur. Waarom gaat ie niet gewoon terug naar de toekomst een moment nadat ie weg ging?
Weet niet of dat kan, dat wordt wel een beetje paradoxaal namelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:30 schreef Gremen het volgende:
maar dat geld sowieso voor hem en alles wat hij doet. Hij zou continu terug kunnen gaan bij iets wat hij doet of moet gebeuren net zolang tot het goed gaat. Of zelfs weer helemaal terug voordat alles begon
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Jovatov het volgende:
Stel je staat bij een treinstation en wilt met de trein naar Amsterdam. Maar, dan stap je per ongeluk in in de trein naar Haarlem. Eenmaal in Haarlem spring je terug in de tijd naar het tijdstip dat je op de trein stapte om er voor te zorgen dat je dus nu wel naar Amsterdam gaat. Maar, dan kom je ook nooit in Haarlem terecht en kan je dus nooit terug naar het treinstation om te zorgen dat je in de trein naar Amsterdam gaat zitten. Snap je?
Zeg je dat om ons te stangen of is dat echt zo en zo ja hoe weet je dat en zo ja da's een spoiler eh! Dus je verzint 't?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:49 schreef hetzusjevan het volgende:
En weer verder..
[..]
Wel leuk verjaardagscadeautje heur, een hopelijk veel onthullende aflevering van heroes.
Volgens mij klopt het Tazeko verhaal niet helemaal, het verhaal gaat dat Tazeko een echte held is maar Hiro gaat naar het verleden en ziet een dronkenlap.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:30 schreef Gremen het volgende:
maar dat geld sowieso voor hem en alles wat hij doet. Hij zou continu terug kunnen gaan bij iets wat hij doet of moet gebeuren net zolang tot het goed gaat. Of zelfs weer helemaal terug voordat alles begon
Ik zal het verduidelijken. Oorspronkelijk zou moeten zijn gebeurd: Soldaten vuren pijlen af op de nep-kensei. De echte Kensei staat ergens anders en die schiet dan de leider van de soldaten dood. Hij wordt een held en Yeako wilt een gezinnetje stichten met hem. Dat hij onsterfelijk blijkt te zijn zal wel flink meehelpen in de gevechten die erna kwamen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het Tazeko verhaal niet helemaal, het verhaal gaat dat Tazeko een echte held is maar Hiro gaat naar het verleden en ziet een dronkenlap.
HIro zorgt ervoor dat het verhaal dat hij kent weer klopt.
Maar als Hiro nog niet eerder naar die tijd is geweest om Tazeko te ontmoeten, dan was Tazeko toch niet de held uit de verhalen en gewoon een dronkenlap?
Hoe kan Hiro dan het heldenverhaal kennen?
En als Hiro zelf Tazeko speelt, dan had hij het verhaal al helemaal niet kunnen weten.
Andere superpowers wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:18 schreef Mirel het volgende:
Wetenschappelijk gezien klopt er geen zak van Hiro's avontuur. Waarom gaat ie niet gewoon terug naar de toekomst een moment nadat ie weg ging?
Waar reageer je nu precies op? Ik heb geen van deze dingen beweerd in mijn eigen postje?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:11 schreef SiGNe het volgende:
Tazeko was alleen niet geïnteresseerd in Yeako en Yeako viel ook alleen voor Hiro die deed of ie Tazeko was.
En Tazeko was alleen geïntereseerd in geld, niet in goede daden doen.
Misschien op een hollands schip?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:24 schreef RSH11 het volgende:
Het is alleen wel vreemd dat 'ie Brits is. Alleen Hollanders mochten Japan in in die tijd.
Dat heb ik al geschreven in een eerdere postje lamlul!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef LasTeR het volgende:
Waarom vermoordde Hiro niet gewoon Sylar als baby? Of waarom was hij niet specifiker tegen Peter in de metro als future-hiro. Kutjap.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom Hiro niet gewoon vanuit het verleden direct naar nog voordat Sylar gevaarlijk wordt komt? Dan was er geen serie geweest genaamd Heroes en hadden we niks te kijken.
Ik hoop dat nu alles duidelijk voor je is en dat je nu beter kan slapen![]()
Hoe weet ie waar Sylar precies is geboren?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef LasTeR het volgende:
Waarom vermoordde Hiro niet gewoon Sylar als baby? Of waarom was hij niet specifiker tegen Peter in de metro als future-hiro. Kutjap.
Ik voel het aan m'n water!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg je dat om ons te stangen of is dat echt zo en zo ja hoe weet je dat en zo ja da's een spoiler eh! Dus je verzint 't?
Vanwaar dat nu ineens?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
hetzusjevan, Waarom is je usericoon zo groen?
Waarom de jouwe zo zwart?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
hetzusjevan, Waarom is je usericoon zo groen?
Ik ben gewoon geen liefhebber van icoons/plaatjes met slechte kleuren. Het is een typische mierenneuker trekje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanwaar dat nu ineens?
Omdat de achtergrond niet verlicht is en omdat persoon in beeld een zwart pak heeft.quote:
Zijn haar is ook zwartquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat de achtergrond niet verlicht is en omdat persoon in beeld een zwart pak heeft.
Best nice, idd =)quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Aangepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me een stuk beter dan het origineel.
Om half zes in de ochtend schat ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
HOelaat komen de afleveringen ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
De vierde versie via nieuwsgroepen is gelukt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:39 schreef Treveo het volgende:
[..]
Same problem here, ik krijg het niet binnen via de newsgroups, dan maar via torrent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Je moet ook gewoon via torrents, dat is een stuk betrouwbaarder. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vond die border police wel erg stom trouwens. Alles wat die deden was een beetje tegen de auto opboksen ofzo? Waarom trokken ze niet gewoon die deur open oid?
Dat was wel effe minder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:33 schreef Xrenity het volgende:
Goede ep, maar dat green screen op het eind
Zag er wel heel erg nep uit.
Nee.. het ging erom dat ze de auto niet mogen beschadigen van hun sponsorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Dat vond ik ook zo bizar.
Ze zaten ook zo te kloten. Zo van heeeee doe die deur nou eensch open! Ja lul dan breek je die fucking autoraam ofzo. Doe moelijk.
Maar goed ik vond het niet zo erg. Het ging erom dat de border police of patrol Maya, Alejandro en Sylar bedreigde.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee.. het ging erom dat ze de auto niet mogen beschadigen van hun sponsor![]()
Ik heb het over de deja vu dat peter de wereld weer eens moet reddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef RandomReader het volgende:
Peter + Caitlin in NY zag er wederom erg nep uit....
Zo'n heel erg deja vu is het toch niet. NY staat er nog gewoon14 juni 2008 tenminste... Iemand linkje voor de promo toevallig?
En West tegen Claire:
"You're a total babe AND you have a power"
Is dat niet dat meisje met mimic powers uit de comic waar jullie het laatst over hadden?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:32 schreef technofreak86 het volgende:
Don't you people sleep?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Technofreak is daarna gaan slapen (denk ik).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef Trafasi het volgende:
[..]
[..]
Don't you people sleep?![]()
Of hebben jullie powers? No need to sleep?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technofreak is daarna gaan slapen (denk ik).
Ik heb slaap overgeslagen.![]()
Wow, jij verwoordt exact mijn gedachten. Wat een trieste aflevering zeg, ze kopiëren gewoon seizoen 1 op de belachelijke manieren. Sylar die weer langzaam evil wordt, Peter die weer de hele tijd "huhhhhhhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:14 schreef Symer het volgende:
Het is nu wel pijnlijk duidelijk geworden hoe incompetent de schrijvers zijn zeg.
Dit is gewoon een bijna exacte kopie van seizoen 1. Peter die z'n krachten weer ontdekt, Noah die weer exact hetzelfde doet als in het begin van seizoen 1, Claire die weer met de exact zelfde dingen bezig is (ik vond dat hele verhaal al cliché, maar die leidster spant toch echt de kroon qua chlichématigheid, wat een belachelijk slechte vertoning).
Sylar is ook weer terug bij af, en de zoveelste herhaling van het plot van die Mexicanen is gewoon om te huilen zo slecht.
En nu reist weer iemand naar de nabije toekomst waar New York in puin ligt? Kom op zeg, dat gebrek aan creativiteit werkt misschien bij 24, maar dan alleen omdat die serie het goedmaakt met een dosis spanning. Spanning is echter ver te zoeken in Heroes dus zullen ze echt meer moeten verzinnen dan steeds dezelfde verhalen afdraaien.
Had ik nog meer zeiken? O ja, die plottwist dat Kensei ineens evil is nadat hij Hiro met zijn meissie zag zoenen slaat ook nergens op. Eerst zegt ie nog dat hij nu een held is (+1 voor karakterontwikkeling), maken ze dat aan het einde weer ongedaan om de belachelijkste reden.
Verder: 'Save our planet', 'Earth awareness day', 'R-E-C-Y-C-L-E, let's plant a tree'? Gaat dit nu een maatschappijkritisch stuk worden? De wederopbouw van New Orleans, het slechte beheer van de grens (met inderdaad die border patrol die als een stel mongolen tegen die auto aan staan rijden) en nu proberen de schrijvers de opwarming van de aarde in de Claire-verhaallijn te proppen? Wat is dat nou weer voor onzin, daar kijk ik Heroes niet voor. Als ik dat wil zien ga ik het nieuws wel kijken ofzo![]()
Hier haak ik af. Ik stop met kijken. Jammer dat zo'n leuke serie zo snel zo slecht kan worden.
Veel plezier gewenst voor iedereen die wel blijft kijken![]()
Nee het is gewoon toeval dat ik slaap heb overgeslagen, alhoewel een nieuwe aflevering van HEROES toch wel de doorslag gaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Trafasi het volgende:
[..]
zozo... en het was t niet waard? (je stopte las ik?)
Deze klopt niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan, dat wordt wel een beetje paradoxaal namelijk.
Stel je staat bij een treinstation en wilt met de trein naar Amsterdam. Maar, dan stap je per ongeluk in in de trein naar Haarlem. Eenmaal in Haarlem spring je terug in de tijd naar het tijdstip dat je op de trein stapte om er voor te zorgen dat je dus nu wel naar Amsterdam gaat. Maar, dan kom je ook nooit in Haarlem terecht en kan je dus nooit terug naar het treinstation om te zorgen dat je in de trein naar Amsterdam gaat zitten. Snap je?
Dan word je nog steeds geboren, maar creëer je een parallelle tijdlijn waarin je niet bent geboren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:18 schreef sasquatsch het volgende:
De paradox zit hem in het feit dat als je naar het verleden gaat, je er voor kan zorgen dat je niet geboren wordt (zie Back to the future of Terminator). Hoe kan je dan naar het verleden zijn gegaan, als je niet geboren bent? Dat is de tijdparadox.
Met Maya op 2 meter afstandquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef RSH11 het volgende:
Die speech van Sylar tegen Alejandro was zoooo vet
Je stopt dus met het posten in dit topic? Waarom tel ik dan nog 3 postjes van je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik stop er dus mee.
Ik vond het erg leuk om het te volgen met de mensen hier, gezellig enzo.![]()
Ik denk dat iedereen mij zal missen (als kiespijn).
Daar hebben ze een reden voor: ze hadden alleen een groen scherm en crappy special effectsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Treveo het volgende:
Bye Symer en Ruzbeh
Ik vond het een leuke aflevering, alleen vond ik de vorige wel wat leuker. De verhalen waren leuk, zal ongetwijfeld alleen maar leuker worden. Alleen was het wel heel erg nep toen Peter en dat meisje in NY waren in 2008... zag er echt niet uit. Hebben ze maybe hier een reden voor?
Die mogelijke uitleg is zelfs wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan word je nog steeds geboren, maar creëer je een parallelle tijdlijn waarin je niet bent geboren.
Dat zou dan een mogelijke uitleg zijn.
Dus Hiro hoeft helemaal niet zo moeilijk te doen met z'n space/time continuumquote:Every time a new physical possibility is explored, the universe splits. Given a number of possible alternative outcomes, each one is played out - in its own universe.
Helaas was Heroes eigenlijk de enige serie die Ruzbeh nog volgde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
Het is een kutserie, kijk dus nooit meer. Ik wens je succes met het volgen van de andere series die je wel leuk lijken.
Je kunt idd niet elke week 'seizoensfinale' (grappig, aangezien de seizoensfinale van Heroes extreem slecht was) verwachten, maar wat ik wél elke week zie is het volgende:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:08 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Daar hebben ze een reden voor: ze hadden alleen een groen scherm en crappy special effects
Verder was het gewoon een nieuwe aflevering. Je kunt niet iedere week een 'seizoensfinale' verwachten met dikke actie. Het verhaal gaat gewoon gestaag door, er is alleen nog geen doel waar ieder karakter naartoe werkt, zoals het vorige seizoen. Maargoed, vorig seizoen werd er ook pas na aflevering 10 veel meer duidelijk. We hebben de flash-back aflevering (four months ago) nog tegoed![]()
House M.D kan ik hem aanradenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:14 schreef Symer het volgende:
Helaas was Heroes eigenlijk de enige serie die Ruzbeh nog volgde.
We leven met je mee Ruzbeh![]()
House is leuk idd. Vanavond 20.30 SBS6 Ruzbeh!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
House M.D kan ik hem aanraden
P.S. Ik leef niet met hem mee
Juist. Het enige kritiekpunt dat genoemd is in dit topic was idd dat er niet genoeg actie in deze aflevering zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Treveo het volgende:
Wat een gezeik allemaal, vorige week was het nog leuk en nu gewoon wat minder actie erin en dan hebben wij al gelijk gezeik
Denk het niet, maar wel beschreven in de laatste novel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat hele zij-sprookje van Hiro echt ZO vervelend
Het lijkt wel alsof ze het favoriete karakter uit seizoen 1 een eigen Spin-off hebben gegeven.
Ik ben benieuwd of we die Liquid Man te zien krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Wat bedoel je hier precies mee, Breuls?quote:met de kanttekeningen dat Vol2 niet het hele seizoen duurt
Okay de Canadese trailer ontkracht een deel van mijn vermoeden in de spoiler hierboven, maar het zou nog steeds kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef RandomReader het volgende:
En hier de promootjes:
Canadees: http://www.youtube.com/watch?v=DRQ-nvxb6L8
Amerikaan: http://www.youtube.com/watch?v=Cdk1rMeWL9o&NR=1
Tim Kring heeft aangegeven dat 'Volume' bij Heroes geen synoniem is voor 'seizoen'. Hij voegde eraan toe dat hij verwacht (let op de woordkeuze, het geeft aan dat zelfs Kring er niet vanuit gaat dat alles vaststaat) dat Volume 2 in de loop van seizoen 2 is afgerond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:35 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee, Breuls?
En terecht toch? Als het een goede ep. is zijn hier zat mensen positief, laat ze dan ook lekker kritiek hebben als de ep. daarna minder is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Treveo het volgende:
Wat een gezeik allemaal, vorige week was het nog leuk en nu gewoon wat minder actie erin en dan hebben wij al gelijk gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is de write-up voor 2x09, Cautionary Tales:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel was al bekend, tekst nog niet. Nu wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Mee eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:56 schreef Addict89 het volgende:
Hiro's verhaallijn moeten ze echt zo snel mogelijk stoppen, zodra hij erin voorkomt is de aflevering een stuk slechter. Ze weten niet echt wat ze met hem moeten geloof ik. Het verhaaltje van Claire is wel aardig, maar vooral opvulling.. tja, het kabbelt allemaal maar een beetje voort.. jammer dat er niets over Parkman was deze ep.
.
Dat is toch opgelost door middel van de multiversum theory?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze klopt niet.
Als je terug gaat in de tijd, kom je daar dus twee keer voor en kan je dus zowel in de trein naar Haarlem (voor jou in het verleden) als in de trein naar Amsterdam stappen.
De paradox zit hem in het feit dat als je naar het verleden gaat, je er voor kan zorgen dat je niet geboren wordt (zie Back to the future of Terminator). Hoe kan je dan naar het verleden zijn gegaan, als je niet geboren bent? Dat is de tijdparadox.
editttquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat is toch opgelost door middel van de multiversum theory?
dat dus, je creert er nog een bij. En zo zijn er talloze andere, vandaar multi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan word je nog steeds geboren, maar creëer je een parallelle tijdlijn waarin je niet bent geboren.
Dat zou dan een mogelijke uitleg zijn.
Echt een beetje als een stripboek dus... leuk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tim Kring heeft aangegeven dat 'Volume' bij Heroes geen synoniem is voor 'seizoen'. Hij voegde eraan toe dat hij verwacht (let op de woordkeuze, het geeft aan dat zelfs Kring er niet vanuit gaat dat alles vaststaat) dat Volume 2 in de loop van seizoen 2 is afgerond.
Dit was ergens in een van de interviews in april/mei.
Dat is wel iets wat ik heb gehoord ja, dat hij vandaag de dag nog leeft. Dat zal wel verklaren waarom we nu dit hele Hiro verhaal moeten zien. Overigens begin ik ergens ook te denken dat hij Kaito heeft vermoord. Uit wraak voor Hiro's acties ofzo, heheheh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
Nog een gedachte.. David Anders is onderdeel van de main cast, terwijl hij een figuur speelt (Kensei, dus) die theoretisch gezien niet meer in beeld is zodra Hiro terugkeert. Betekent dat dat hij meekomt? 400 jaar oud wordt?
Of is het gewoon niet zo veelbetekenend dat hij main cast is omdat dat geen enkele verhaalgarantie geeft in het Heroes wereldje?
En daar ben ik het dan weer mee eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
De enige verhaallijinen die ik persoonlijk nog intressant vind zijn de Bennet-story en met name Parkman/Nathan-story.
Maar goed, ik blijf wel kijken:)
Nopequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef LasTeR het volgende:
Kan de Haitïan er niet voor zorgen dat Peter zijn geheugen weer terug krijgt?
Haha, rofl, dat kan, hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat ik heb gehoord ja, dat hij vandaag de dag nog leeft. Dat zal wel verklaren waarom we nu dit hele Hiro verhaal moeten zien. Overigens begin ik ergens ook te denken dat hij Kaito heeft vermoord. Uit wraak voor Hiro's acties ofzo, heheheh.
(Hoewel ik mijn bets tot nu toe nog steeds op West zet vanwege sweater)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef LasTeR het volgende:
Kan de Haitïan er niet voor zorgen dat Peter zijn geheugen weer terug krijgt?
(haitian in seizoen 1 ergens)quote:it doesnt work that way..
Bennett is goed, maar doet slechte dingen als het moetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:54 schreef Agiath het volgende:
Soms wel een beetje deja vu gebeuren
Maar toch wel weer een leuke aflevering hoor. Ik zweer dat het de evil nikki is die suresh nu in toom moet houden, en bennet toch wel goed evil. Ik vind bennet echt het beste personage van de hele serie, ik weet nog steeds niet of hij nou echt goed of echt slecht is
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe episode titel bekend: 2x10: Truth & Consequences.
Officiele write-up:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is de write-up voor 2x09, Cautionary Tales:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel was al bekend, tekst nog niet. Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
Mikequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:
japans: wit. spaans: geel. oekraïns(?): ook geel. waarom vraag ik
[ afbeelding ]
klacht: geen logica in kleuren![]()
of beter gezegd
Mike![]()
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
Nog een gedachte.. David Anders is onderdeel van de main cast, terwijl hij een figuur speelt (Kensei, dus) die theoretisch gezien niet meer in beeld is zodra Hiro terugkeert. Betekent dat dat hij meekomt? 400 jaar oud wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, in de verhalen over Kensei (op de website van Kaito) staat dat Kensei een pact sluit met een draak, de draak leert m vechten en wil daar in de toekomst iets voor terug hebben. Aan het einde wil de draak de liefde van Kensei, de prinses, waarna Kensei z'n hart uit z'n lichaam rukt en deze aan de draak geeft, want daar zit de liefde in.
Ik heb t gevoel dat Hiro de draak is. En het hart uitrukken is dan natuurlijk z'n ommekeer van afgelopen epi.![]()
Die verhaallijn met Hiro slaat echt totaal nergens op. Zo'n debiel oboeiend saai sprookje. Wat verschrikkelijk slecht.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef Rocho het volgende:
[..]Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, in de verhalen over Kensei (op de website van Kaito) staat dat Kensei een pact sluit met een draak, de draak leert m vechten en wil daar in de toekomst iets voor terug hebben. Aan het einde wil de draak de liefde van Kensei, de prinses, waarna Kensei z'n hart uit z'n lichaam rukt en deze aan de draak geeft, want daar zit de liefde in.
Ik heb t gevoel dat Hiro de draak is. En het hart uitrukken is dan natuurlijk z'n ommekeer van afgelopen epi.![]()
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...
Maar ben bang dat je gelijk hebt![]()
![]()
Dat klopt, door in de tijd te reizen reis je eigenlijk niet in de tijd, maar naar een ander universum. Ik wilde alleen maar aangeven dat de uitleg van Jovatov niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
edittt
[..]
dat dus, je creert er nog een bij. En zo zijn er talloze andere, vandaar multi.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
goh en wie zou het virus uiteindelijk veroorzaken, toch niet die spaanse meid he. Toen die grenswachten dood gingen leek er ook een soort van damp te komen waardoor ze allemaal omvielen. Als dat zo is dan is het echt precies hetzelfde verhaal als S1, alleen hebben ze peter vervangen door Maja of hoe heet ze![]()
Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal en nu is het eigenlijk wachten op de battle tussen Kensei en Hiro.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.
Ik erger me in ieder geval nog niet aan de serie. D'r gebeurd iedere aflevering genoeg, alleen wordt het niet iedere aflevering gedaan met dikke special effects (alhoewel..:') en enorme plottwists. Dat zou de serie ook 'ongeloofwaardig' maken, voor zover dat bij Heroes nog mogelijk is![]()
![]()
Uw periodieke kijkvoer van Adrian Pasdar, geheel spoilervrij zoals altijd:
http://www.youtube.com/watch?v=Ct5Lx_vvDj8&sdig=1
http://www.youtube.com/watch?v=baC3c4vZZtQ&sdig=1
http://www.youtube.com/watch?v=d0xPYVJrGkg&sdig=1
http://www.youtube.com/watch?v=duFXYV0wSqg&sdig=1
http://www.youtube.com/watch?v=0-cHmUH3voA&sdig=1Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs![]()
Hehe, ben ik deels mee eens, dan gaat die Hiro maar programmeren EN acterenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...![]()
![]()
Nou, ja! Poe poe! Ik was echt geschokt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:07 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal
Kom op zeg, het is toch geen veredeld sprookje. Heroes is toch die serie waarin de bad-guy in seizoen 1 z'n prooi bruut vermoordde en hun hoofden open maakte?
[ Bericht 15% gewijzigd door TC03 op 31-10-2007 14:11:03 ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/.
![]()
Zo probeer ik iedere keer ook te kijken, alleen valt het bij zo'n scene als Peter in New York wel heel erg op hoe crappy de omgeving eruit ziet. Maar ook ik kijk gewoon doorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/.
![]()
![]()
Ik ook, vind alleen jammer als die special effects erg tegenvallen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
Idd.. New York kon echt niet, wie stuurt ff een klachten emailtje
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Als je van Hiro gewend bent dat het gewoon mooi uitziet... dan valt die van Peter helaas wel tegen... maar ja, das ook enige mispuntje, ik blijf het een super serie vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:13 schreef Fendy het volgende:
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is de enige minpunt aan de serie vind ik... Maar daar kijk ik altijd doorheen. Mijn verstand op nul voor special effects. Ik kijk nu echt uit naar komende afleveringen!
Hopelijk keren Peter en Caitlin weer snel terug naar heden. Zodat de makers greenscreen niet meer hoeven gebruiken![]()
![]()
Grappig dat jullie de effecten van Peter en zijn chick in die stad slecht worden. Ik vond de scene erg slecht waar Claire te pletter stort.
Overall denk ik dat het probleem van Heroes is dat ze teveel tegelijkertijd willen zijn. Tienerserie met de verhaallijn over Claire, sprookje met de verhaallijn over Hiro, actieserie, dramaserie, enz.
Ik vind dat ze iets hadden moeten doen met het feit dat (bijna) alle Heroes elkaar gevonden hadden aan het eind van seizoen 1.
Ze hebben nu iedereen weer verspreid en nu moeten ze hun krachten en/of leven en/of elkaar weer opnieuw ontdekken (Peter, Sylar, Claire) en weer een grote ramp in NY voorkomen.
Of ze hadden juist in de season finale een aantal Heroes moeten laten sterven en de overgebleven cast aanvullen met nieuwe Heroes. Nu worden het echt teveel Heroes die allemaal gelijke aandacht moeten krijgen.Your ego's writing checks your body can't cash![]()
"We need to talk. My father's life is at stake. I will let him die."quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:
japans: wit. spaans: geel. oekraïns(?): ook geel. waarom vraag ik
[ afbeelding ]
klacht: geen logica in kleuren![]()
![]()
![]()
Geweldig!![]()
Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor die scène met Peter in New York hadden ze gewoon die eindscène van 1x11 kunnen hergebruiken met al die lege auto's enzo. Ze hoefden dan alleen Caitlin erin te monteren.
Maar dan zou het nóg duidelijker zijn dat de originaliteit op is.
En die scène met Claire en West deed op alle fronten pijn aan m'n hersenen, idd ook op visueel gebied.![]()
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.![]()
Nee, 't vechten wat de draak (Hiro) aan Kensei leert is, is z'n power en hoe ie die griet moet scoren... Kensei kan al zwaardvechten. Dingen in sagen moet je nooit letterlijk nemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef RSH11 het volgende:
Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?![]()
![]()
zo, eindelijk weer bij. was ook niet echt meer gemotiveerd n.a.v. het begin van dit seizoen. vond het pas bij episode 5 echt leuk worden. en nu niki terug is natuurlijk.![]()
full stops and exclamation marks![]()
Mja. Stukjes Bennet en Mohinder waren interessant, de rest sleept een beetje te veel door. Maar ongetwijfeld/hopelijk veranderd dat nog wel.."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Daar lijkt het ook wel een beetje op, jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.![]()
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Werkelijk, ik snap er geen hout vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel.Jij wel??
IK NIET
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
ja dacht ik ook al. misschien dat nu niki (door the company) voor altijd weg is en alleen jessica er dus nog is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
full stops and exclamation marks![]()
Zeker te weten dat dat Jessica was.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.quote:NBC is putting the kibosh on "Heroes: Origins" -- and the possibility of a strike may have contributed to the decision.
Net has indefinitely shelved production on the planned six-episode spinoff of its Monday hit. Skein was set to unfurl next year while "Heroes" was on hiatus.
Now NBC has decided to not move forward with the production, at least for now.
Peacock wasn't talking Wednesday, but people familiar with the situation said NBC U entertainment co-chairs Ben Silverman and Marc Graboff didn't want to move forward with the project given the financial uncertainties of a possible WGA work stoppage. Indeed, it's believed that all unproduced NBC production commitments are being re-evaluated in light of a likely strike.
Insiders cautioned that "Heroes: Origins" isn't completely dead and could yet be revived at a later date.
Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
[..]
Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.Het valt ginder ook tegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Wtf, met die Heroes Origins kunnen ze toch wat kijkers terug krijgen oid...quote:Op donderdag 1 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijnHet valt ginder ook tegen.
![]()
![]()
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?
Goed: Bob, Mohinder, Parkman's, Noah, The Haitian, Niki, Alejandro, Sylar
Slecht: Claire, West, Peter, Caitlin, Maya de bij, Hiro, Ando
[ Bericht 0% gewijzigd door Verloren_onschuld op 01-11-2007 09:07:48 ]Verbaal terrorist![]()
Tsja, HRG zit al in Oekraine...Peter zat in Ierland...Hiro en Ando in Japan...rest in de VS....dan zijn er nog die Puertoricanen (quote:Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:02:16 ]![]()
Mexico.quote:.
Jezus, welke show heb JIJ gekeken?"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Ze kamen toch uit Honduras oidquote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mexico. [afbeelding].
Jezus, welke show heb JIJ gekeken?![]()
![]()
![]()
Ik vond de laatste aflevering(en) trouwens helemaal niet zo slecht. Het begin van het seizoen, dát was pas een ramp. Er worden zelfs weer enigzins filmische plaatjes getoond ipv het Goede Tijden Slechte Tijden regiewerk van de eerste 2,3 afleveringen. Oekraine verhaal was goed, Peter verhaallijn heeft zich ontwikkeld, Hiro's lijn is traag maar okay, etc. Mensen die elke week super-arch-stories verwachten....
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
San Cristobal, Honduras inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mexico..
Jezus, welke show heb JIJ gekeken?
Hebben we toch allebei naar een andere show gekeken in plaats van heroes. Smartass
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
San Cristobal, Honduras inderdaad.
Hebben we toch allebei naar een andere show gekeken in plaats van heroes. Smartass"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ja, dat snapte ik al inderdaad. Als ik vanuit Zuid-Afrika per auto naar Nederland wil zal het erg waarschijnlijk en ook logisch zijn dat ik als laatste door een buurland van Nederland kom. Zoals zij dus door Mexico komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.
Tsja, verder volg ik de serie erg goed, ik heb alle afleveringen nog op schijf staan om terug te kunnen kijken als ik dat nodig acht, lees alle comics, krijg mails van 'Samantha' en heb gesolliciteerd bij Primatech paper destijds.
Dus excuus aanvaard.
-edit-
Overigens noemde ik het natuurlijk Puertoricanen. Ook verkeerd, maar die benaming laat geen twijfel bestaan over het feit dat ik het over hun afkomst had en niet over het land waar ze zich het laatst bevonden
Je hebt gelijk Fen.![]()
Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat is inderdaad iets meer dan alleen NY, maar Peter gaat natuurlijk naar New York dan en niet naar Islamabad.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.
Ik begin het ook een beetje beu te worden dat je 9/11 in iedere serie terug ziet. Het is altijd NY dat getroffen wordt en waar het gebeurd, zie bijvoorbeeld ook de film 'i am legend' en eerste seizoen van Heroes. Ik word er NY-moe van.Verbaal terrorist![]()
Ja, ik denk ook dat het Jessica was... =)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Tja, NYC is nu eenmaal de plek waar Peter, de Deveaux', Sylar, Molly, Matt en Mohinder wonen/vandaan komen.![]()
Nope, ze zijn geboren in Dominicaanse Republiek, maar zaten in Mexico toen ze in de serie kwamenquote:![]()
![]()
Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:22 schreef RSH11 het volgende:
Tja, NYC is nu eenmaal de plek waar Peter, de Deveaux', Sylar, Molly, Matt en Mohinder wonen/vandaan komen.
Verbaal terrorist![]()
Ze komen ergens anders vandaan maar komen bij elkaar in NYquote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.![]()
![]()
John August meldt het ook op zijn blog:quote:Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
[..]Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821quote:I can confirm that the plug got pulled on the six Heroes: Origins episodes, one of which I was slated to write and direct. The possiblity of a WGA strike made NBC hesitant to prep a series they might never be able to shoot.
I had literally just hit “Print” on my revised outline when I got the call from Tim Kring. So, yeah. I’m bummed. But I get it: It was a lot of money to spend in a very uncertain time. And if the labor situation resolves in an orderly fashion, the series could find itself out of the deep freeze for next season.
In case we never get to shoot it, my episode is/was called “Rehab.” Not everyone is good with their powers. Not everyone is good, period.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraind![]()
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.When all else fails, you always have delusion.![]()
Was dat niet een dinosaurus uit de collectie van Linderman?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.![]()
![]()
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
John August meldt het ook op zijn blog:
[..]
Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821wtf
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.Claire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:2. And secondly, THIS IS SUPPOSED TO BE A SHOW ABOUT PEOPLE WITH SUPERPOWERS SAVING THE FREAKING WORLD, NOT A CRAPPY B PLOT FROM AN OLD EPISODE OF SWEET VALLEY HIGH. WHAT THE HELL IS GOING ON?????tis nog waar ook
![]()
Gewoon ietsje minder... of ze moet leuke dingen gaan doen etcquote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
![]()
![]()
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.L'Amour menaçant:
En niet eens een zwaard maar alleen de 'hoes' met de replica erinquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.![]()
Claire en West mogen van mij zeker in de serie blijven. Alleen zouden ze dat overdreven High-school-romantisch geneuzel wat minder belangrijk moeten maken en ze wat meer richting het grote verhaal leiden.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Ik denk wel dat ze rond aflevering 9 iedereen wat meer naar elkaar toe zal sturen. Ik hóóp het in ieder geval. Ik wil gewoon meer actie zien![]()
![]()
Van mij hadden ze sowieso Claire wel gewoon even weg mogen laten. Ik heb nu het idee dat ze eigenlijk geen rol in het verhaal heeft, maar omdat ze nu eenmaal een lekker wijf is en hot is in hollywood, geven ze haar maar even een slap verhaaltje. Ook om te laten zien dat ze nog leeft. Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als ze gewoon een paar weken niet voor zou komen in Heroes.![]()
Ik denk dat er wel meer redenen zijn dan enkel die staking om Origins te schrappen. Er worden toch veel bedenkingen gemaakt over de kwaliteit van seizoen 2 en de kijkcijfers lopen ook achteruit.
De hype-vlam is aan het uitdoven en ze willen bij NBC waarschijnlijk op andere paarden gaan wedden nu het nog kan.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik zapte net langs Heroes op Nederlandse TV, en dan zie je pas goed het verschil tussen seizoen 1 en 2..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik zou bijna zeggen: open een KLB topic en ga daar lopen janken.
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...
You know when you close your eyes and wish for something?
Open zelf lekker een adoratie topic. Ik zeg alleen dat ik seizoen 1 beter vind dan 2, aansteller.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit nietquote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...![]()
![]()
Ik vind Heroes nog goed, alleen qua verhaallijn mag het juist spannender en niet voorspelbaar zijn... Dat is in het seizoen 2 wel van toepassing... We weten wat er gaat gebeuren, terwijl dat in seizoen 1 niet zo was... Ik hoop tenminste dat ze de seizoen 2 afmaken...![]()
ja, dat boeit mij ook niet... Zolang ze het niet te vaak gebruiken...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit niet![]()
Ik heb het over de algemene tendens in dit topic.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Addict89 het volgende:
Open zelf lekker een adoratie topic. Ik zeg alleen dat ik seizoen 1 beter vind dan 2, aansteller.You know when you close your eyes and wish for something?
Daarvoor geldt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het over de algemene tendens in dit topic.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Het was eergisteren nog dinsdag? En nu verlang je al weer naar dinsdag?quote:
Ik eigenlijk ook... Hopen dat de aflevering leuker zal zijn dan wat wij tot nu toe hebben gezien van seizoen 2.![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:02:17 ]![]()
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net 5 years later gekeken op tv.. Wat een spanning.. Ik was totaal vergeten dat Sylar zich voordeed als Nathan..Heroes how it should be
Voor mensen gaan mopperen.. Ik vind het nog steeds een leuke serie en kijk er met plezier aan!
En ik wacht op de spanning :p
Vond de aflevering weinig bijzonders.![]()
Ja... Heroes ftw!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:44 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Het was eergisteren nog dinsdag? En nu verlang je al weer naar dinsdag?
Ik eigenlijk ook... Hopen dat de aflevering leuker zal zijn dan wat wij tot nu toe hebben gezien van seizoen 2., maar jij ook (K)!
![]()
Vind ik wel eigenlijk, het is maar een beetje middelmatig allemaal.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...2000 light years from home![]()
Dat is het (imho) eigenlijk altijd wel geweest, een paar uitschieters in seizoen 1 daargelaten. Zoals ik altijd al gezegd heb, het is een prima serie, vermakelijk zelfs nu er toch een soort gat is bij andere series die even op pauze staan, maar laten we niet doen alsof het Twin Peaks 2 is ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel eigenlijk, het is maar een beetje middelmatig allemaal."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Er gaat nu een gerucht dat alle productie bij Heroes gestopt is door de staking.
Het einde van aflevering 11 is herschreven en opnieuw opgenomen om als seizoensfinale te kunnen dienen.![]()
Tim Kring heeft al meerdere keren gezegd dat volume 2 niet het hele seizoen zou duren en rond het einde van het jaar afgerond zou zijn. Zou best kunnen dat ze nu gewoon de cliffhangers voor Volume 3 eruitgesloopt hebben? Of juist hebben aangedikt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:33 schreef Symer het volgende:
Er gaat nu een gerucht dat alle productie bij Heroes gestopt is door de staking.
Het einde van aflevering 11 is herschreven en opnieuw opgenomen om als seizoensfinale te kunnen dienen.
Bron voor je gerucht btw?You know when you close your eyes and wish for something?
Zou volume 2 dan echt maar tot afl 11 geduurd hebben? Dan zou je toch denken dat er meer vaart in de afgelopen afleveringen gezeten zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim Kring heeft al meerdere keren gezegd dat volume 2 niet het hele seizoen zou duren en rond het einde van het jaar afgerond zou zijn. Zou best kunnen dat ze nu gewoon de cliffhangers voor Volume 3 eruitgesloopt hebben? Of juist hebben aangedikt.
Bron voor je gerucht btw?
Anyway, het gerucht staat onder andere hier. Ik ken de poster daar verder niet, maar uit de reacties daar maak ik op dat hij wel beschouwd wordt als iemand die weet waar hij het over heeft.![]()
http://www.liveleak.com/view?i=843_1193927344
'Heroes' Actress Hayden Panettiere In Dolphin Cull Clash![]()
Goede zaak dat ze zich er persoonlijk voor inzet, veel sterren doneren alleen wat geld om hun geweten te sussen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef TechXP het volgende:
'Heroes' Actress Hayden Panettiere In Dolphin Cull Clash![]()
Awwquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef TechXP het volgende:
'Heroes' Actress Hayden Panettiere In Dolphin Cull ClashKeisieluuuugh.....
L'Amour menaçant:
http://community.tvguide.(...)out-Heroes/800026358quote:Heroes' second season may be coming to a close a lot sooner than expected due to the forthcoming apocalypse, also known in some circles as the damn writers' strike.
Sources confirm that the show is going back and shooting an alternate ending to the Dec. 3 episode that, if used, would allow the episode to function as a season finale in the event of a strike. Originally, the episode was only supposed to serve as the conclusion of the current "Generations" arc. Should an 11th-hour agreement be reached and a strike averted (fingers crossed!), the alt ending would likely be scrapped.
In related news, the reality of this whole thing is only now hitting me. And I'm not happy.You know when you close your eyes and wish for something?
dus volume 2 duurt zowiezo niet langer dan aflevering 11/12... waarom zitten ze dan al het hele seizoen te rekken en onnozele verhaallijnen erdoorheen te gooien als dit volume zowiezo al zo kort is....![]()
Maandag beginnen ze met staken.. dus de kans is vrij groot dat het dan idd ophoudquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:46 schreef planethugo het volgende:
dus volume 2 duurt zowiezo niet langer dan aflevering 11/12... waarom zitten ze dan al het hele seizoen te rekken en onnozele verhaallijnen erdoorheen te gooien als dit volume zowiezo al zo kort is....![]()
![]()
Nou, er is aan alles een positieve kant. Ruzbeh zal zielsgelukkig zijn om te horen dat Heroes is gestopt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maandag beginnen ze met staken.. dus de kans is vrij groot dat het dan idd ophoud![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, er is aan alles een positieve kant. Ruzbeh zal zielsgelukkig zijn om te horen dat Heroes is gestopt. [afbeelding]
Tja, 'tis spijtig dat alles gaat stoppen dalijk, maarja, valt niks aan te doen, ik vind wel weer wat andere manieren om me te vermaken.![]()
Ik ben momenteel aan het solliciteren als schrijverquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, 'tis spijtig dat alles gaat stoppen dalijk, maarja, valt niks aan te doen, ik vind wel weer wat andere manieren om me te vermaken.![]()
![]()
Hmm, dat had ik dus helemaal niet verwacht... die Tim Kring zei eerst genoeg verhalen te hebben voor 5 seizoenen en dan is het over een maandje al afgelopen![]()
![]()
Betekend natuurlijk niet dat ze niet gewoon nog 3 seizoenen hierna kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:46 schreef Treveo het volgende:
Hmm, dat had ik dus helemaal niet verwacht... die Tim Kring zei eerst genoeg verhalen te hebben voor 5 seizoenen en dan is het over een maandje al afgelopenSo many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Als die schrijvers een writer block hebben, lijkt mij niet dat ze nog met 3 seizoenen kunnen komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Betekend natuurlijk niet dat ze niet gewoon nog 3 seizoenen hierna kunnen maken.![]()
![]()
Writers block?So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Yep... geen inspiratie meer om zo te zeggen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:06 schreef Addict89 het volgende:
Writers block?![]()
Ze staken, lijkt mij dat ze de verhalen niet verkopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als die schrijvers een writer block hebben, lijkt mij niet dat ze nog met 3 seizoenen kunnen komen![]()
![]()
![]()
Ja, dat weet ik, maar hoe kom je erbij dat dat aan de hand is? Er is toch gewoon een algemene staking gaande?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep... geen inspiratie meer om zo te zeggen...So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Dude, what drugs are you on?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef Treveo het volgende:
Als die schrijvers een writer block hebben, lijkt mij niet dat ze nog met 3 seizoenen kunnen komen![]()
Dit is een noodgreep ivm een staking die de kwaliteit van volume 3 (nog meer volgens sommigen) naar beneden kan halen en dus kiezen ze ervoor om Volume 2 sterk te eindigen.
Helemaal geen writer's block..![]()
You know when you close your eyes and wish for something?
Dat zou wel heel vreemd zijn, als heel scriptschrijvend Hollywood ineens een writersblock zouden hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef Treveo het volgende:
Staking in Hollywood"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Oh... dan heb ik het fout begrepen denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dude, what drugs are you on?
Dit is een noodgreep ivm een staking die de kwaliteit van volume 3 (nog meer volgens sommigen) naar beneden kan halen en dus kiezen ze ervoor om Volume 2 sterk te eindigen.
Helemaal geen writer's block..![]()
![]()
![]()
Ik heb het nu gelezen, ik heb het idd verkeerd begrepen... sorryquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn, als heel scriptschrijvend Hollywood ineens een writersblock zouden hebben.
Staking in Hollywood![]()
Ik vind Heroes juist weer leuker geworden sinds Peter niet meer in Ierland zit en de wonder twins op reis zijn met Sylar![]()
Nu alleen nog Hiro weg uit Japan (of gewoon dood) en ik ben weer helemaal blij![]()
De evacuatie scene in de toekomst was wel een beetje een herhaling van "De Dreiging" van vorig jaar... dat hadden ze ook best wel anders mogen doen. Maar het is een heel andere verhaallijn, dus ik vind het verder een prima zet.
Lijkt mij dat het virus iets te maken heeft met Maya en het project van de Company... ben benieuwd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dan ben je volgens mij de enige die blij is met de Claire-verhaallijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Heroes juist weer leuker geworden sinds Peter niet meer in Ierland zit en de wonder twins op reis zijn met Sylar![]()
Nu alleen nog Hiro weg uit Japan (of gewoon dood) en ik ben weer helemaal blij![]()
![]()
![]()
Heroes begint inderdaad tekenen te vertonen van het Prison Break-effect, namelijk een gaaf eerste seizoen, waarna de kwaliteit al snel in kakt in het tweede seizoen. De enige verhaallijnen die ik interessant vind zijn die van Bennet en Parkman, mede omdat deze heren ook aardig kunnen acteren, in tegenstelling tot een hoop anderen die in de serie meespelen. De schrijvers en de makers weten duidelijk niet wat de mensen wel en niet leuk vinden om naar te kijken of hebben totaal geen inspiratie meer, wat ik vreemd zou vinden, want je hebt godverdomme met superhelden te maken, er zijn geen grenzen.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Het fascineert me geenszins, maar het stoort me eerlijk gezegd ook nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij de enige die blij is met de Claire-verhaallijn![]()
Claire is altijd leuk om naar te kijken. En ik heb een ontzettend zwak voor high school perikelen![]()
![]()
Bovendien vind ik het ook wel leuk om te zien dat mensen hun krachten gebruiken voor iets anders dan het redden dan wel vernietigen van de wereld. Iedereen die powers had, zou ze ook gebruiken om lol mee te trappen of om kleine plagerijen mee uit te voeren. Ik vind het leuk dat dat ook gebeurt in de serie
Gewoon een beetje spelen met je krachten vind ik ook altijd wel leuk om te zien. Net als wat Micah en dat nichtje vorige keer deden. Gewoon wat luchtigs tussen al het drama.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Jeuj!quote:Op zondag 4 november 2007 11:48 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 nachtjes slapen!(1 voor de diehards)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 11:48 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 nachtjes slapen!(1 voor de diehards)
Zin in
![]()
![]()
Ik wil weten wie die Adam precies isquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
oh jeh..ik wil weten wat er met Peter gebeurt. En ik wil ACTIE!![]()
![]()
Oh ja, die was ik bijna vergeten. En het 'eindgevecht' van Hiro zal nu ook gauw moeten komen. Al helemaal als ze door die stakingen over 4 afleveringen moet afkappen. Eigenlijk best goed dat die staking er nu is. Misschien komt er daardoor wat meer vaart in de seriequote:Op zondag 4 november 2007 16:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik wil weten wie die Adam precies is![]()
![]()
Ik vraag me af hoe het voor schrijvers werkt, zo'n staking. Ze mogen officieel niet schrijven, maar als het je ding is, je passie, je hobby, dan blijf je ermee in je hoofd zitten, en net zoals ik als programmeur af en toe wat voor mezelf maak zal een schrijver misschien, zeker als hij door een staking tijd zat heeft, toch wat op papier willen uitwerken wat in z'n hoofd zit. Hij mag het alleen niet aanleveren aan een producer, volgens mij.
Als bovenstaande een beetje klopt zou de kwaliteit omhoog kunnen gaan: de schrijvers kunnen, zonder daar echt mee aan het 'werk' te zijn, brainstormen over de verhaallijnen, en als het werk weer opgepakt wordt dat verwerken in nog betere scenario's.
Of ben ik gewoon te hoopvol?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nou ja..stiekem hoop ik daar ook een beetje op. En een staking onder schrijvers is inderdaad nogal een vaag ding. Het is niet zoiets als de bouwvakkers gaan staken. Die zullen vast niet tijdens de staking thuis ff een tuinhuisje metselen of een serre aanbouwenquote:Op zondag 4 november 2007 17:19 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me af hoe het voor schrijvers werkt, zo'n staking. Ze mogen officieel niet schrijven, maar als het je ding is, je passie, je hobby, dan blijf je ermee in je hoofd zitten, en net zoals ik als programmeur af en toe wat voor mezelf maak zal een schrijver misschien, zeker als hij door een staking tijd zat heeft, toch wat op papier willen uitwerken wat in z'n hoofd zit. Hij mag het alleen niet aanleveren aan een producer, volgens mij.
Als bovenstaande een beetje klopt zou de kwaliteit omhoog kunnen gaan: de schrijvers kunnen, zonder daar echt mee aan het 'werk' te zijn, brainstormen over de verhaallijnen, en als het werk weer opgepakt wordt dat verwerken in nog betere scenario's.
Of ben ik gewoon te hoopvol?![]()
![]()
Het zou best kunnen iddquote:Op zondag 4 november 2007 17:19 schreef Breuls het volgende:
Of ben ik gewoon te hoopvol?![]()
![]()
Scripts schrijven is een collaboratief proces. Als de schrijvers niet bij elkaar kunnen komen om ideeën heen en weer te gooien en in plaats daarvan zelfstandig verhaallijnen gaan uitwerken durf ik te zeggen dat die verhaallijnen juist kwalitatief minder zullen worden.
Dat zal niet gebeuren omdat de schrijvers na de staking weer bijeen zullen komen en elkaars ideeën, hoe uitvoerig uitgewerkt die ook zijn, weer gaan veranderen of zelfs helemaal verwerpen, waardoor op eigen houtje verhaallijnen uitwerken eigenlijk verspilde moeite is.
Bovendien gaat het in tegen hun principes, blijkens de volgende verklaring van de schrijvers uit het algemene tv series topic:quote:"You guys will still break stories, right?"
"Your people can still write scripts. I mean, who would know?"
We would.
We would know that doing so undermines the very cause for which we're fighting. We would know that it sends the wrong message to those who honor our picket lines.
We would know that it only serves to prolong a strike.
So, just to be absolutely clear: In the event of a strike, we will do no writing and no story breaking - nor will any be asked of our writing staffs - untill we get a deal.![]()
ik vind die verhaallijn met die mexicanen helemaal niet zo slecht...hiro is saai en de rest is leuk!fijn!![]()
Jee ik ben eindelijk bij met HeroesNu kan ik dus gewoon posten in het topic terwijl het nog loopt in plaats van steeds terug te lezen
Ik vind seizoen 2 tot nu toe ook minder sterk dan seizoen 1, wat al ingezet werd met de dramatisch slechte season finale. Maar nog interessant genoeg om te blijven volgen
Overigens de special effects van New York slecht? Vond dat wel meevallen, in tegenstelling tot het blue screen waar West en Claire voor vlogen, mên dat was pas slechtEn daar hoor ik dan weer niemand over
Ben benieuwd naar de volgende afleveringen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik vond die ook helemaal niet zo erg. Ik zag iig niet zo duidelijk dat het fake was, behalve dan qua logisch denken (als in: weten dat dat vliegen niet kan etc).quote:Op maandag 5 november 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Overigens de special effects van New York slecht? Vond dat wel meevallen, in tegenstelling tot het blue screen waar West en Claire voor vlogen, mên dat was pas slechtEn daar hoor ik dan weer niemand over
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Wel waar! Nathan kan het ook.quote:Op maandag 5 november 2007 07:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond die ook helemaal niet zo erg. Ik zag iig niet zo duidelijk dat het fake was, behalve dan qua logisch denken (als in: weten dat dat vliegen niet kan etc).![]()
Over nathan gesproken. Het lijkt mij simpelweg briljant als Nathan Wes zijn vader blijkt te zijn. Nou weet ik wel dat de superkrachten niet 1 op 1 naar de kinderen doorschuiven. Maar ik zou het echt geweldig vinden mocht het zo zijn.![]()
Zo'n idee had ik ook al... en dan DRAMA als West hierachter komt omdat ie dan verliefd op zijn zusje isquote:Op maandag 5 november 2007 07:50 schreef GI het volgende:
Over nathan gesproken. Het lijkt mij simpelweg briljant als Nathan Wes zijn vader blijkt te zijn. Nou weet ik wel dat de superkrachten niet 1 op 1 naar de kinderen doorschuiven. Maar ik zou het echt geweldig vinden mocht het zo zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 08:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook al... en dan DRAMA als West hierachter komt omdat ie dan verliefd op zijn zusje isJa, dat zou ook drama zijn!.. Ben wel benieuwd naar de achtergrond van West... Ik bedoel, wie zijn ouders zijn...
![]()
En vooral vrij onorigineel, nadat Peter al haar oom bleek te zijn.quote:
In seizoen 3 kunnen ze dan weer een love interest introduceren, die dan uiteindelijk haar zoon blijkt te zijn die door Hiro is meegebracht uit de toekomst.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Hoe Star Wars...quote:Op maandag 5 november 2007 08:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook al... en dan DRAMA als West hierachter komt omdat ie dan verliefd op zijn zusje is
Nou ja, incest is vrij normaal in de red states van Amerika.. Ze zitten toch in Texas
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Oh ja,quote:Op maandag 5 november 2007 10:01 schreef Breuls het volgende:
Nee, ze zijn verhuisd naar California. Wel opletten he.![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Hoeveel talen zou Bennet spreken? Volgens mij heeft hij tot nu toe al Japans en Russisch laten horen.![]()
![]()
Ik vond het blue screen in Rusland (of waar zat HRG) juist erg nepquote:Op maandag 5 november 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
MMisschien is zijn power dat ie alle talen kan sprekenquote:Op maandag 5 november 2007 10:48 schreef RSH11 het volgende:
Hoeveel talen zou Bennet spreken? Volgens mij heeft hij tot nu toe al Japans en Russisch laten horen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Oekraïne, ik ook, was erg nep, jaquote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het blue screen in Rusland (of waar zat HRG) juist erg nep![]()
![]()
![]()
Ja, zou heel goed kunnenquote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef LasTeR het volgende:
M
[..]
Misschien is zijn power dat ie alle talen kan spreken![]()
![]()
[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:02:17 ]![]()
Analyse van Heroes in de New York Times:Hier het origineel: http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=televisionquote:In a Troubled World, It’s Good to Be Exceptional
By GINIA BELLAFANTE
Published: November 5, 2007
If you have missed “Heroes,” the NBC Monday-night series about a group of people with extraordinary capabilities, then you have missed everything, which is to say, you have missed a show that exempts almost no subject of current political or social fascination from the roster of its interests. More than a quarter of the way into the second season, the ratings have slipped somewhat, but it remains the most engaged drama on television at the moment, a big hand with fingers dangling in every pot.
Set across the present-day United States (and this season, digressively, also in 17th-century Japan) “Heroes” concerns itself with a growing assemblage of supernaturally empowered men, women and children who can variously divine and forestall terrible, world-ending events. For the most part each hero brings to the party a different bonus feature. One can read minds; one can time-travel; another, a teenager, Claire, possess the powers of regeneration, which means that when she smashes her collarbone or breaks her fibula, they snap back into place. She is her own magical chiropractor with none of the Blue Cross forms or fees.
This season finds Claire (Hayden Panettiere) relocated into cul-de-sac seclusion with her family in Costa Verde, Calif. (It’s a long story.) At home in Texas, she was a star cheerleader, but here her father orders her to do everything she can to go unnoticed so his enemies don’t find her.
This means she must suppress the instinct to raise her hand and answer difficult questions in a high school that looks like a brightly colored facsimile of the Pompidou Center. Costa Verde is apparently nothing like the dullards’ suburbia of “The Incredibles,” where superhero children were forced into mediocrity. In this television evocation of Southern California, nothing and no one is supposed to fade into the background, and so the subplot functions as a wry indictment of the exorbitant pressures placed on teenagers to imagine themselves as Madeleine Albrights in the making. Claire understands that averageness will save her life, but she also knows that invisibility is its own death. “They have metal detectors for people who lay too low,” Claire, unable to quell her competitive impulses, tells her father. “I have to be someone. I can’t not be what I am, whatever that is.”
Though “Heroes” traffics in themes of global terrorism, its willingness to veer into the vacation land of “The OC” makes it a lot easier to watch than something like “24,” which during its best seasons sustains an anxiety level so high that if you happened upon it while knitting you could stab a vein with a needle. “Heroes” is engrossing, but it never seduces you into obsession, and this serves as its own kind of relief.
Like the “Spider-Man” movies of recent years, “Heroes” is deeply interested in the challenges of exceptionalism. What does it cost us to be indelibly gifted in a culture that increasingly demands specialization and personal branding? It is fairly safe to say that none of the heroes meet any standard psychological definition of happiness — one has a multiple personality disorder. The seeds of good fortune are, of course, so often the flowers of despair.
What sense of fulfillment or purpose there is comes in the collective effort to avert horrible outcomes, planned last season by a sinister organization called the Company, whose motives this year are less clear. “Heroes” borrows the stylistic elements of comic books and unfolds novelistically. But it derives its philosophy from theories of open-source culture that flourish in the field of technology, the belief that some greater good can be better achieved through the collaboration of people joined by skills and affinities that transcend institutional allegiances. Some of the heroes are related by birth; others find one another haphazardly and bond over their shared talents. In the mind-set of “Heroes,” these sorts of affiliations surpass the efficiency of governments and companies. No other series on television aligns itself so affirmatively with the spirit of the Wiki age.
Family is just another institution in which “Heroes,” like “24,” places very little faith. Parents are typically manipulative or outright dangerous. A son might kill his mother. But the show’s politics are hard to isolate at any point on the spectrum. Among the new characters introduced this season are twin Hispanic border crossers, one of whom inadvertently kills certain people when she looks at them.
This, needless to say, is not the kind of special ability that would meet the “extraordinary alien” requirements of the Immigration and Naturalization Service. Maya, one of the foreigners, and her brother are desperately trying to make their way into the United States to find a cure for her, but we suspect she may also be carrying a virus that will eliminate most people in the country. I’m not sure that even Lou Dobbs could come up with a more offensive argument for a tighter border patrol.
Last season “Heroes” seemed to take a disparaging view of a possible Giuliani presidency, casting aspersions on an Italian-American congressional candidate (played with delightful creepiness by Adrian Pasdar) who considered capitalizing on a disaster in New York to forge his political future.
By the end of last week’s episode New York was in peril once again. The plot lines of “Heroes” have been more diffuse this season than they were in the first, but now suddenly there seems to be a distinct mission and the narrative appears headed for a more precise track. I am excited for what is to come. If certain forces aren’t stopped, the city is doomed, felled, ostensibly by bioterrorism. In a final scene last week that looked seven months into the future, Times Square stood as a bleak and vacant artifact, the only signs of survival billboards for “Wicked,” “Avenue Q” and “Hairspray.” Ratings will do what they will, but certain kinds of mass-market entertainment can never be killed.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Hoop het toch niet..quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://community.tvguide.(...)out-Heroes/800026358
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Je zegt het nu als grapje maar ik zei het laatst serieus tegen een vriend van me, denk echt dat het zijn power isquote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef LasTeR het volgende:
M
[..]
Misschien is zijn power dat ie alle talen kan spreken
En dat niemand dat vliegen vet nep vond![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Misschien is ie een soort Charliequote:Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:Je zegt het nu als grapje maar ik zei het laatst serieus tegen een vriend van me, denk echt dat het zijn power is![]()
![]()
Omdat bijna iedereen in de serie een kracht heeft...quote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef RSH11 het volgende:
Waarom denken jullie dat Bennet een kracht heeft?![]()
Bennet was gewoon een loopjongen voor the company, die gast wat ie ijskoud afmaakte was zijn vroegere baas die hem alles geleerd had. Dus ook die taal blijkbaar![]()
Zal ook wel in de functieomschrijving staan: spreek uw talen![]()
![]()
Ik denk het gewoon... hij komt vaak voor... vaker dan o.a. Ando... ik denk dat ze ons soon gaan verrassen met zijn rolquote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef RSH11 het volgende:
Waarom denken jullie dat Bennet een kracht heeft?![]()
Ik denk het niet. De kracht van zijn karakter zit hem in zijn persoonlijkheid, juist niet in zijn powers. Veel andere personages ontlenen hun identiteit aan hun powers, maar Bennett laat zien dat je geen powers hoeft te hebben om een "force to be reckoned with" te zijn. Het zou aan zijn personage afdoen als 'ie powers kreeg. Een beetje als Xander in Buffy eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 18:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk het gewoon... hij komt vaak voor... vaker dan o.a. Ando... ik denk dat ze ons soon gaan verrassen met zijn rol[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: