abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54266216
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Weet niet of dat kan, dat wordt wel een beetje paradoxaal namelijk.

Stel je staat bij een treinstation en wilt met de trein naar Amsterdam. Maar, dan stap je per ongeluk in in de trein naar Haarlem. Eenmaal in Haarlem spring je terug in de tijd naar het tijdstip dat je op de trein stapte om er voor te zorgen dat je dus nu wel naar Amsterdam gaat. Maar, dan kom je ook nooit in Haarlem terecht en kan je dus nooit terug naar het treinstation om te zorgen dat je in de trein naar Amsterdam gaat zitten. Snap je?
Deze klopt niet.

Als je terug gaat in de tijd, kom je daar dus twee keer voor en kan je dus zowel in de trein naar Haarlem (voor jou in het verleden) als in de trein naar Amsterdam stappen.

De paradox zit hem in het feit dat als je naar het verleden gaat, je er voor kan zorgen dat je niet geboren wordt (zie Back to the future of Terminator). Hoe kan je dan naar het verleden zijn gegaan, als je niet geboren bent? Dat is de tijdparadox.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_54266298
weer een coole aflevering
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:25:41 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54266341
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:18 schreef sasquatsch het volgende:
De paradox zit hem in het feit dat als je naar het verleden gaat, je er voor kan zorgen dat je niet geboren wordt (zie Back to the future of Terminator). Hoe kan je dan naar het verleden zijn gegaan, als je niet geboren bent? Dat is de tijdparadox.
Dan word je nog steeds geboren, maar creëer je een parallelle tijdlijn waarin je niet bent geboren.

Dat zou dan een mogelijke uitleg zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_54266833
Die speech van Sylar tegen Alejandro was zoooo vet
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:59:01 #105
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54266937
Bye Symer en Ruzbeh

Ik vond het een leuke aflevering, alleen vond ik de vorige wel wat leuker. De verhalen waren leuk, zal ongetwijfeld alleen maar leuker worden. Alleen was het wel heel erg nep toen Peter en dat meisje in NY waren in 2008... zag er echt niet uit. Hebben ze maybe hier een reden voor?
pi_54266983
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef RSH11 het volgende:
Die speech van Sylar tegen Alejandro was zoooo vet
Met Maya op 2 meter afstand
pi_54267020
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik stop er dus mee.

Ik vond het erg leuk om het te volgen met de mensen hier, gezellig enzo.

Ik denk dat iedereen mij zal missen (als kiespijn).
Je stopt dus met het posten in dit topic? Waarom tel ik dan nog 3 postjes van je?

Het is een kutserie, kijk dus nooit meer. Ik wens je succes met het volgen van de andere series die je wel leuk lijken.
pi_54267094
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Treveo het volgende:
Bye Symer en Ruzbeh

Ik vond het een leuke aflevering, alleen vond ik de vorige wel wat leuker. De verhalen waren leuk, zal ongetwijfeld alleen maar leuker worden. Alleen was het wel heel erg nep toen Peter en dat meisje in NY waren in 2008... zag er echt niet uit. Hebben ze maybe hier een reden voor?
Daar hebben ze een reden voor: ze hadden alleen een groen scherm en crappy special effects

Verder was het gewoon een nieuwe aflevering. Je kunt niet iedere week een 'seizoensfinale' verwachten met dikke actie. Het verhaal gaat gewoon gestaag door, er is alleen nog geen doel waar ieder karakter naartoe werkt, zoals het vorige seizoen. Maargoed, vorig seizoen werd er ook pas na aflevering 10 veel meer duidelijk. We hebben de flash-back aflevering (four months ago) nog tegoed
pi_54267182
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan word je nog steeds geboren, maar creëer je een parallelle tijdlijn waarin je niet bent geboren.

Die mogelijke uitleg is zelfs wetenschappelijk bewezen
quote:
Every time a new physical possibility is explored, the universe splits. Given a number of possible alternative outcomes, each one is played out - in its own universe.
Dus Hiro hoeft helemaal niet zo moeilijk te doen met z'n space/time continuum
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
Het is een kutserie, kijk dus nooit meer. Ik wens je succes met het volgen van de andere series die je wel leuk lijken.
Helaas was Heroes eigenlijk de enige serie die Ruzbeh nog volgde.

We leven met je mee Ruzbeh
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:24:36 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54267373
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:08 schreef sjarreltje het volgende:

[..]

Daar hebben ze een reden voor: ze hadden alleen een groen scherm en crappy special effects

Verder was het gewoon een nieuwe aflevering. Je kunt niet iedere week een 'seizoensfinale' verwachten met dikke actie. Het verhaal gaat gewoon gestaag door, er is alleen nog geen doel waar ieder karakter naartoe werkt, zoals het vorige seizoen. Maargoed, vorig seizoen werd er ook pas na aflevering 10 veel meer duidelijk. We hebben de flash-back aflevering (four months ago) nog tegoed
Je kunt idd niet elke week 'seizoensfinale' (grappig, aangezien de seizoensfinale van Heroes extreem slecht was) verwachten, maar wat ik wél elke week zie is het volgende:
- Zeer matig acteerwerk.
- Doelloze verhaallijnen die nergens naartoe (lijken te) gaan.
- Luie schrijvers (scripts recyclen, en dat al na 1 seizoen, nigga please ).
- Tenenkrommende dialogen vol cliché's. "When I get my powers back, I will kill you".

En verder biedt seizoen 2 tot nu toe helemaal niks. Geen spanning, 0,0 binding met de 2D-personages, geen verhaal. Lijken me vrij essentiële ingrediënten voor een succesvolle serie, ingrediënten die gewoon keer op keer ontbreken.
2000 light years from home
pi_54267412
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:14 schreef Symer het volgende:
Helaas was Heroes eigenlijk de enige serie die Ruzbeh nog volgde.

We leven met je mee Ruzbeh
House M.D kan ik hem aanraden

P.S. Ik leef niet met hem mee
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:29:52 #112
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54267493
Wat een gezeik allemaal, vorige week was het nog leuk en nu gewoon wat minder actie erin en dan hebben wij al gelijk gezeik
pi_54267515
:x
Ik vond dit de beste aflevering van het seizoen tot nu toe.
pi_54267871
Vond dit de meest teleurstellende afl. van het seizoen
pi_54267940
Ho ho, veel gezeik nu.. Iedere serie heeft ook wel een dipje, Heroes heeft er eentje nu. Dus zeik nu niet, hou jullie mond dicht en ga gewoon andere dingen doen en wacht tot ep 7 EN 8 uitkomen, dan kijk je ze allebei in 1 keer... Dan heb je dat Heroes-gevoel weer terug van seizoen 1... Pfff, hij was inderdaad iets minder dan vorig aflevering. Maar wie weet, wordt de volgende aflevering wel weer heel leuk...

Wie weet...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:04:19 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54268170
Ik vind dat hele zij-sprookje van Hiro echt ZO vervelend
Het lijkt wel alsof ze het favoriete karakter uit seizoen 1 een eigen Spin-off hebben gegeven.

Ik ben benieuwd of we die Liquid Man te zien krijgen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_54268317
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

House M.D kan ik hem aanraden

P.S. Ik leef niet met hem mee
House is leuk idd. Vanavond 20.30 SBS6 Ruzbeh!
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Treveo het volgende:
Wat een gezeik allemaal, vorige week was het nog leuk en nu gewoon wat minder actie erin en dan hebben wij al gelijk gezeik
Juist. Het enige kritiekpunt dat genoemd is in dit topic was idd dat er niet genoeg actie in deze aflevering zat.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:24:58 #118
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54268594
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat hele zij-sprookje van Hiro echt ZO vervelend
Het lijkt wel alsof ze het favoriete karakter uit seizoen 1 een eigen Spin-off hebben gegeven.

Ik ben benieuwd of we die Liquid Man te zien krijgen
Denk het niet, maar wel beschreven in de laatste novel.
Zou op dit moment ook niet veel kunnen toevoegen aan het verhaal. (gezien dat HRG die vent neer knalt).
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:26:00 #119
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_54269754
Ik wil een plaatje posten!
pi_54269781
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:27:21 #121
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_54269784
Heb wel zin in next week!!!!

Blijkt dus dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een plaatje posten!
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:53 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54269816
Zo. Dat was wel effe niet de beste aflevering tot nu toe. Het green screen was tenenkrommend. Damn. Zeker als je je bedenkt dat ze constant green (en blue) screens gebruiken, en je het meestal niet ziet.

Hiro's lijn lijkt niet echt ergens over te gaan. Het moet een beetje een soort van boeiend bijverhaal zijn, denk ik, maar het is me iets te rustig. We hebben pas nu een twist, als je Kenseis regeneratie niet meerekent. Het is heel timide. Kan beter. Ik hoop dat hij zich in iets beters mengt als hij terug is in het heden. Bijvoorbeeld in het onderzoeken waarom zijn vader dood is, waardoor hij paden kruist met Matt (en welicht Peter, hangt af van hoe zich dat ontwikkelt). Ondanks dat ik het nu al gok (wat het dus niet zo briljant maakt) zou dat best een veelbelovende verhaallijn kunnen zijn.

Peter gaat te makkelijk naar Montreal. Zijn voorgeschiedenis wordt heus nog wel uitgelegd, maar zijn (mentale) reis en hoe Caitlin ineens besluit Cork te verlaten als, voor mijn gevoel, haar broer nog niet eens begraven is, vind ik een moeilijk uit te leggen samenloop van omstandigheden.

De naam Adam Monroe was al eens langsgekomen hier en daar, in de context van the Twelve. Leuk dat dat iets met Peter te maken lijkt te hebben. Peters plotselinge vertrek naar NY lijkt verdomd veel op Hiro's avontuur, en dat is een soort van lame, maar ik heb er vertrouwen in dat het niet een gelijkwaadige verhaallijn wordt. Zo gestoord zijn ze nu ook weer niet en bovendien waren de hoofdlijnen van de eerste vijf seizoenen (of Volumes) al bedacht. Daar stoppen Kring en zijn gevolg heus niet tweemaal dezelfde arc in.

Claires Save the planet gebeuren is een NBC dingetje wat de makers in de serie moesten verwerken. Veel tv-shows van NBC hebben iets met het milieu, in het kader van "Green is Universal" en de Green Week (4-10 november). Als je veel downloadt (of gewoon in de VS woont ) ga je er nog meer van merken, heb ik me laten vertellen.

Ik hoop wel dat we uiteindelijk (let even op dat we in aflevering 6 zijn van een 24 afleveringen tellend seizoen - met de kanttekeningen dat Vol2 niet het hele seizoen duurt) wat meer onderbouwing krijgen. Ze hoeven echt niet allemaal gezamenlijk een ramp te voorkomen, maar het mysterielaagje moet er ook niet te snel afglijden. Vooralsnog heb ik alleen met Maury's scene daar een proefje van gevoeld.

Ik heb overigens een vermoeden over iets, losstaand van deze aflevering en vermoedelijk valt dit in de episode van 12 november (ik noem bewust de naam niet ):
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54269922
quote:
met de kanttekeningen dat Vol2 niet het hele seizoen duurt
Wat bedoel je hier precies mee, Breuls?
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:40:24 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54270042
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef RandomReader het volgende:
En hier de promootjes:

Canadees: http://www.youtube.com/watch?v=DRQ-nvxb6L8

Amerikaan: http://www.youtube.com/watch?v=Cdk1rMeWL9o&NR=1
Okay de Canadese trailer ontkracht een deel van mijn vermoeden in de spoiler hierboven, maar het zou nog steeds kunnen.

Ook de beelden en quotes rondom Peter en Caitlins verhaal gaan een beetje tegen mijn post in. Ik wacht het wel af. Misschien moet je bij Heroes gewoon niets aannemen totdat je het hebt gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:43:14 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54270090
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:35 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee, Breuls?
Tim Kring heeft aangegeven dat 'Volume' bij Heroes geen synoniem is voor 'seizoen'. Hij voegde eraan toe dat hij verwacht (let op de woordkeuze, het geeft aan dat zelfs Kring er niet vanuit gaat dat alles vaststaat) dat Volume 2 in de loop van seizoen 2 is afgerond.

Dit was ergens in een van de interviews in april/mei.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54270328
Hiro's verhaallijn moeten ze echt zo snel mogelijk stoppen, zodra hij erin voorkomt is de aflevering een stuk slechter . Ze weten niet echt wat ze met hem moeten geloof ik. Het verhaaltje van Claire is wel aardig, maar vooral opvulling.. tja, het kabbelt allemaal maar een beetje voort.. jammer dat er niets over Parkman was deze ep. .

quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Treveo het volgende:
En terecht toch? Als het een goede ep. is zijn hier zat mensen positief, laat ze dan ook lekker kritiek hebben als de ep. daarna minder is.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54270402
Ik denk wel op 1 of ander manier dat sylar en peter allebei op dezelfde plek zijn geweest, voor onderzoek ofzo.

maar iid beetje slappe episode, niet echt vooruitgang, en wat er met mohinder gebeurd zie je waarschijneljik in het schilderij terug.

Promo
SPOILER
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:38:03 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54271236
De wekelijkse links voor The Line:
» Beaming Beeman (hij heeft het druk, dus alleen foto's en een storyboard deze week)
» Behind the Eclipse
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:39:13 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54271269
Nieuwe episode titel bekend: 2x10: Truth & Consequences.
Officiele write-up:
SPOILER
En dit is de write-up voor 2x09, Cautionary Tales:
SPOILER
Titel was al bekend, tekst nog niet. Nu wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:44:55 #130
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_54271424
Heb het net gezien en mijn hemel wat ene slechte aflevering
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:56 schreef Addict89 het volgende:
Hiro's verhaallijn moeten ze echt zo snel mogelijk stoppen, zodra hij erin voorkomt is de aflevering een stuk slechter . Ze weten niet echt wat ze met hem moeten geloof ik. Het verhaaltje van Claire is wel aardig, maar vooral opvulling.. tja, het kabbelt allemaal maar een beetje voort.. jammer dat er niets over Parkman was deze ep. .
Mee eens Hiro's verhaallijn gaat echt he-le-maal nergens over, die Kenzei voegt atm 0,0 toe aan het verhaal. Hiro en Ando ook niets. Claire begint samen met West wel heel erg te vervelen en die verhaallijn zit vol met zoetsappige Amerikaanse cliches (kotskots). Sylar kan me totaal niet boeien. Die had er echt uit geschreven moeten worden na S1.

Opzich zou die Maya/Alesandro verhaallijn iets kunnen zijn maar het is teveel hetzelfde om echt iets daarmee te doen.

De enige verhaallijinen die ik persoonlijk nog intressant vind zijn de Bennet-story en met name Parkman/Nathan-story.

Ik moet zeggen dat de Peter P. verhaallijn wel iets meer ergens op begint te lijken, jammer van die afschuwelijke scene in NY 2008 trouwens

Maar goed, ik blijf wel kijken:)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:47:06 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_54271474
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Deze klopt niet.

Als je terug gaat in de tijd, kom je daar dus twee keer voor en kan je dus zowel in de trein naar Haarlem (voor jou in het verleden) als in de trein naar Amsterdam stappen.

Dat is toch opgelost door middel van de multiversum theory?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:50:03 #132
87680 Mirel
pi_54271552
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat is toch opgelost door middel van de multiversum theory?
edittt
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

dat dus, je creert er nog een bij. En zo zijn er talloze andere, vandaar multi.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:51:43 #133
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54271593
Ziet er goed uit, Breuls... ik denk nog steeds dat Heroes nog veel leuker zal worden, komt goed
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:58:35 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54271770
Nog een gedachte.. David Anders is onderdeel van de main cast, terwijl hij een figuur speelt (Kensei, dus) die theoretisch gezien niet meer in beeld is zodra Hiro terugkeert. Betekent dat dat hij meekomt? 400 jaar oud wordt?

Of is het gewoon niet zo veelbetekenend dat hij main cast is omdat dat geen enkele verhaalgarantie geeft in het Heroes wereldje?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54271771
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tim Kring heeft aangegeven dat 'Volume' bij Heroes geen synoniem is voor 'seizoen'. Hij voegde eraan toe dat hij verwacht (let op de woordkeuze, het geeft aan dat zelfs Kring er niet vanuit gaat dat alles vaststaat) dat Volume 2 in de loop van seizoen 2 is afgerond.

Dit was ergens in een van de interviews in april/mei.
Echt een beetje als een stripboek dus... leuk!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:00:46 #136
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54271827
Kan de Haitïan er niet voor zorgen dat Peter zijn geheugen weer terug krijgt?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54271835
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
Nog een gedachte.. David Anders is onderdeel van de main cast, terwijl hij een figuur speelt (Kensei, dus) die theoretisch gezien niet meer in beeld is zodra Hiro terugkeert. Betekent dat dat hij meekomt? 400 jaar oud wordt?

Of is het gewoon niet zo veelbetekenend dat hij main cast is omdat dat geen enkele verhaalgarantie geeft in het Heroes wereldje?
Dat is wel iets wat ik heb gehoord ja, dat hij vandaag de dag nog leeft. Dat zal wel verklaren waarom we nu dit hele Hiro verhaal moeten zien. Overigens begin ik ergens ook te denken dat hij Kaito heeft vermoord. Uit wraak voor Hiro's acties ofzo, heheheh.

(Hoewel ik mijn bets tot nu toe nog steeds op West zet vanwege sweater)
pi_54271939
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:44 schreef RedFever007 het volgende:

De enige verhaallijinen die ik persoonlijk nog intressant vind zijn de Bennet-story en met name Parkman/Nathan-story.

Maar goed, ik blijf wel kijken:)
En daar ben ik het dan weer mee eens . Hoop dan ook dat het volgende week weer veel Parkman/Nathan is. Ik maak ook sowieso wel het seizoen af, maar als het het hele seizoen op dit niveau blijft hangen vind ik het daarna wel mooi geweest.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:17:24 #139
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54272237
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef LasTeR het volgende:
Nope
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:17:50 #140
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54272251
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Dat is wel iets wat ik heb gehoord ja, dat hij vandaag de dag nog leeft. Dat zal wel verklaren waarom we nu dit hele Hiro verhaal moeten zien. Overigens begin ik ergens ook te denken dat hij Kaito heeft vermoord. Uit wraak voor Hiro's acties ofzo, heheheh.

(Hoewel ik mijn bets tot nu toe nog steeds op West zet vanwege sweater)
Haha, rofl, dat kan, haha
pi_54272696
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef LasTeR het volgende:
quote:
it doesnt work that way..
(haitian in seizoen 1 ergens)

op zich vind ik die nieuwe aflevering wel cool,

maar waarom heeft iedereen genoeg van hiro zn tripje back in time, misschien is hij wel de veroorzaker van alle ellende die nu gebeurt, hij heeft immers al heel de geschiedenis over die swordman om zeep geholpen..
just my thoughts (k ik geef toe dat het langdradig is mar goed.)
ik denk iig dat het nog wel wat toevoegt aan de rest van het verhaal, net zoals die 2 die met sylar op pad zijn

enige waar ik eigenlijk van baal is steeds die week wachten
pi_54273106
Soms wel een beetje deja vu gebeuren

Maar toch wel weer een leuke aflevering hoor. Ik zweer dat het de evil nikki is die suresh nu in toom moet houden, en bennet toch wel goed evil. Ik vind bennet echt het beste personage van de hele serie, ik weet nog steeds niet of hij nou echt goed of echt slecht is
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:16:46 #143
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54273629
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:54 schreef Agiath het volgende:
Soms wel een beetje deja vu gebeuren

Maar toch wel weer een leuke aflevering hoor. Ik zweer dat het de evil nikki is die suresh nu in toom moet houden, en bennet toch wel goed evil. Ik vind bennet echt het beste personage van de hele serie, ik weet nog steeds niet of hij nou echt goed of echt slecht is
Bennett is goed, maar doet slechte dingen als het moet
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:42:30 #144
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_54274190
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe episode titel bekend: 2x10: Truth & Consequences.
Officiele write-up:
SPOILER
En dit is de write-up voor 2x09, Cautionary Tales:
SPOILER
Titel was al bekend, tekst nog niet. Nu wel.
SPOILER
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_54274645
japans: wit. spaans: geel. oekraïns(?): ook geel. waarom vraag ik

klacht: geen logica in kleuren
pi_54274956
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:

[ afbeelding ]

Mike

of beter gezegd

Mike
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_54274994
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mike

of beter gezegd

Mike
kap is!

ik wil antwoord op mijn vraag
pi_54275402
Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...
pi_54275847
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
SPOILER
Overigens, in de verhalen over Kensei (op de website van Kaito) staat dat Kensei een pact sluit met een draak, de draak leert m vechten en wil daar in de toekomst iets voor terug hebben. Aan het einde wil de draak de liefde van Kensei, de prinses, waarna Kensei z'n hart uit z'n lichaam rukt en deze aan de draak geeft, want daar zit de liefde in.
Ik heb t gevoel dat Hiro de draak is. En het hart uitrukken is dan natuurlijk z'n ommekeer van afgelopen epi.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:10:56 #150
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54276549
Die verhaallijn met Hiro slaat echt totaal nergens op. Zo'n debiel oboeiend saai sprookje. Wat verschrikkelijk slecht.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54276567
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef Rocho het volgende:

[..]
SPOILER
Overigens, in de verhalen over Kensei (op de website van Kaito) staat dat Kensei een pact sluit met een draak, de draak leert m vechten en wil daar in de toekomst iets voor terug hebben. Aan het einde wil de draak de liefde van Kensei, de prinses, waarna Kensei z'n hart uit z'n lichaam rukt en deze aan de draak geeft, want daar zit de liefde in.
Ik heb t gevoel dat Hiro de draak is. En het hart uitrukken is dan natuurlijk z'n ommekeer van afgelopen epi.
Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraind
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:17:17 #152
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54277306
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:

Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...

Maar ben bang dat je gelijk hebt
pi_54279061
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef Mirel het volgende:

[..]

edittt
[..]

dat dus, je creert er nog een bij. En zo zijn er talloze andere, vandaar multi.
Dat klopt, door in de tijd te reizen reis je eigenlijk niet in de tijd, maar naar een ander universum. Ik wilde alleen maar aangeven dat de uitleg van Jovatov niet helemaal klopt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_54280537
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:

[..]
En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages.
Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.
pi_54281363
goh en wie zou het virus uiteindelijk veroorzaken, toch niet die spaanse meid he. Toen die grenswachten dood gingen leek er ook een soort van damp te komen waardoor ze allemaal omvielen. Als dat zo is dan is het echt precies hetzelfde verhaal als S1, alleen hebben ze peter vervangen door Maja of hoe heet ze
pi_54281454
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.
Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal en nu is het eigenlijk wachten op de battle tussen Kensei en Hiro.
Ik erger me in ieder geval nog niet aan de serie. D'r gebeurd iedere aflevering genoeg, alleen wordt het niet iedere aflevering gedaan met dikke special effects (alhoewel..:') en enorme plottwists. Dat zou de serie ook 'ongeloofwaardig' maken, voor zover dat bij Heroes nog mogelijk is
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:12:38 #157
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:48:44 #158
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54283054
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:

Hehe, ben ik deels mee eens, dan gaat die Hiro maar programmeren EN acteren
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:03:54 #159
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54283263
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:07 schreef sjarreltje het volgende:

[..]

Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal
Nou, ja! Poe poe! Ik was echt geschokt!

Kom op zeg, het is toch geen veredeld sprookje. Heroes is toch die serie waarin de bad-guy in seizoen 1 z'n prooi bruut vermoordde en hun hoofden open maakte?

[ Bericht 15% gewijzigd door TC03 op 31-10-2007 14:11:03 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54283788
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/ .
pi_54284060
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/ .
Zo probeer ik iedere keer ook te kijken, alleen valt het bij zo'n scene als Peter in New York wel heel erg op hoe crappy de omgeving eruit ziet. Maar ook ik kijk gewoon door
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:05:05 #162
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54284444
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ook, vind alleen jammer als die special effects erg tegenvallen...
pi_54285289
Idd.. New York kon echt niet, wie stuurt ff een klachten emailtje
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:13:39 #164
19529 Fendy
True Spirit
pi_54285629
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:32:27 #165
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54285910
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:13 schreef Fendy het volgende:
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...
Als je van Hiro gewend bent dat het gewoon mooi uitziet... dan valt die van Peter helaas wel tegen... maar ja, das ook enige mispuntje, ik blijf het een super serie vinden
pi_54286706
Ja, dat is de enige minpunt aan de serie vind ik... Maar daar kijk ik altijd doorheen. Mijn verstand op nul voor special effects. Ik kijk nu echt uit naar komende afleveringen!
Hopelijk keren Peter en Caitlin weer snel terug naar heden. Zodat de makers greenscreen niet meer hoeven gebruiken
pi_54287169
Grappig dat jullie de effecten van Peter en zijn chick in die stad slecht worden. Ik vond de scene erg slecht waar Claire te pletter stort.

Overall denk ik dat het probleem van Heroes is dat ze teveel tegelijkertijd willen zijn. Tienerserie met de verhaallijn over Claire, sprookje met de verhaallijn over Hiro, actieserie, dramaserie, enz.

Ik vind dat ze iets hadden moeten doen met het feit dat (bijna) alle Heroes elkaar gevonden hadden aan het eind van seizoen 1.
Ze hebben nu iedereen weer verspreid en nu moeten ze hun krachten en/of leven en/of elkaar weer opnieuw ontdekken (Peter, Sylar, Claire) en weer een grote ramp in NY voorkomen.

Of ze hadden juist in de season finale een aantal Heroes moeten laten sterven en de overgebleven cast aanvullen met nieuwe Heroes. Nu worden het echt teveel Heroes die allemaal gelijke aandacht moeten krijgen.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_54288544
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:

[ afbeelding ]

"We need to talk. My father's life is at stake. I will let him die."

Geweldig!

Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?
SPOILER
pi_54288926
Voor die scène met Peter in New York hadden ze gewoon die eindscène van 1x11 kunnen hergebruiken met al die lege auto's enzo. Ze hoefden dan alleen Caitlin erin te monteren.

Maar dan zou het nóg duidelijker zijn dat de originaliteit op is.

En die scène met Claire en West deed op alle fronten pijn aan m'n hersenen, idd ook op visueel gebied.
pi_54289770
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.
pi_54290878
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef RSH11 het volgende:
Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?
Nee, 't vechten wat de draak (Hiro) aan Kensei leert is, is z'n power en hoe ie die griet moet scoren... Kensei kan al zwaardvechten. Dingen in sagen moet je nooit letterlijk nemen.
pi_54291012
zo, eindelijk weer bij. was ook niet echt meer gemotiveerd n.a.v. het begin van dit seizoen. vond het pas bij episode 5 echt leuk worden. en nu niki terug is natuurlijk.
full stops and exclamation marks
pi_54291028
Mja. Stukjes Bennet en Mohinder waren interessant, de rest sleept een beetje te veel door. Maar ongetwijfeld/hopelijk veranderd dat nog wel..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:27:52 #174
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54291495
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.
Daar lijkt het ook wel een beetje op, ja
pi_54291958
Hiro is gepwnd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54292037
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_54292140
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel.
Werkelijk, ik snap er geen hout van Jij wel??

IK NIET
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54292560
quote:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
ja dacht ik ook al. misschien dat nu niki (door the company) voor altijd weg is en alleen jessica er dus nog is.
full stops and exclamation marks
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:31:05 #179
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54292966
Zeker te weten dat dat Jessica was.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 1 november 2007 @ 02:06:01 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54295082
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
quote:
NBC is putting the kibosh on "Heroes: Origins" -- and the possibility of a strike may have contributed to the decision.

Net has indefinitely shelved production on the planned six-episode spinoff of its Monday hit. Skein was set to unfurl next year while "Heroes" was on hiatus.

Now NBC has decided to not move forward with the production, at least for now.

Peacock wasn't talking Wednesday, but people familiar with the situation said NBC U entertainment co-chairs Ben Silverman and Marc Graboff didn't want to move forward with the project given the financial uncertainties of a possible WGA work stoppage. Indeed, it's believed that all unproduced NBC production commitments are being re-evaluated in light of a likely strike.

Insiders cautioned that "Heroes: Origins" isn't completely dead and could yet be revived at a later date.

Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 1 november 2007 @ 07:31:19 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54295633
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.
O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijn Het valt ginder ook tegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:40:09 #182
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54296046
quote:
Op donderdag 1 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijn Het valt ginder ook tegen.
Wtf, met die Heroes Origins kunnen ze toch wat kijkers terug krijgen oid...
pi_54296305
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?

Goed: Bob, Mohinder, Parkman's, Noah, The Haitian, Niki, Alejandro, Sylar
Slecht: Claire, West, Peter, Caitlin, Maya de bij, Hiro, Ando

[ Bericht 0% gewijzigd door Verloren_onschuld op 01-11-2007 09:07:48 ]
Verbaal terrorist
  donderdag 1 november 2007 @ 09:22:58 #184
19529 Fendy
True Spirit
pi_54296655
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?
Tsja, HRG zit al in Oekraine...Peter zat in Ierland...Hiro en Ando in Japan...rest in de VS....dan zijn er nog die Puertoricanen ( )
Je hebt gelijk Fen.
pi_54296707
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:02:16 ]
pi_54296890
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:22 schreef Fendy het volgende:

dan zijn er nog die Puertoricanen ( )
Mexico. .

Jezus, welke show heb JIJ gekeken?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 1 november 2007 @ 09:37:19 #187
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54296938
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mexico. [afbeelding].

Ze kamen toch uit Honduras oid
pi_54297044
Ik vond de laatste aflevering(en) trouwens helemaal niet zo slecht. Het begin van het seizoen, dát was pas een ramp. Er worden zelfs weer enigzins filmische plaatjes getoond ipv het Goede Tijden Slechte Tijden regiewerk van de eerste 2,3 afleveringen. Oekraine verhaal was goed, Peter verhaallijn heeft zich ontwikkeld, Hiro's lijn is traag maar okay, etc. Mensen die elke week super-arch-stories verwachten... .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:46:12 #189
19529 Fendy
True Spirit
pi_54297106
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mexico. .

San Cristobal, Honduras inderdaad.

Hebben we toch allebei naar een andere show gekeken in plaats van heroes. Smartass
Je hebt gelijk Fen.
pi_54297179
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef Fendy het volgende:

[..]

San Cristobal, Honduras inderdaad.

Hebben we toch allebei naar een andere show gekeken in plaats van heroes. Smartass
Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:56:27 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_54297264
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.
Ja, dat snapte ik al inderdaad. Als ik vanuit Zuid-Afrika per auto naar Nederland wil zal het erg waarschijnlijk en ook logisch zijn dat ik als laatste door een buurland van Nederland kom. Zoals zij dus door Mexico komen.

Tsja, verder volg ik de serie erg goed, ik heb alle afleveringen nog op schijf staan om terug te kunnen kijken als ik dat nodig acht, lees alle comics, krijg mails van 'Samantha' en heb gesolliciteerd bij Primatech paper destijds.

Dus excuus aanvaard.

-edit-
Overigens noemde ik het natuurlijk Puertoricanen. Ook verkeerd, maar die benaming laat geen twijfel bestaan over het feit dat ik het over hun afkomst had en niet over het land waar ze zich het laatst bevonden
Je hebt gelijk Fen.
  Admin donderdag 1 november 2007 @ 10:04:19 #192
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54297396
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54297525
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.
Dat is inderdaad iets meer dan alleen NY, maar Peter gaat natuurlijk naar New York dan en niet naar Islamabad.

Ik begin het ook een beetje beu te worden dat je 9/11 in iedere serie terug ziet. Het is altijd NY dat getroffen wordt en waar het gebeurd, zie bijvoorbeeld ook de film 'i am legend' en eerste seizoen van Heroes. Ik word er NY-moe van.
Verbaal terrorist
  donderdag 1 november 2007 @ 10:20:34 #194
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54297627
quote:
Ja, ik denk ook dat het Jessica was... =)
pi_54297652
Tja, NYC is nu eenmaal de plek waar Peter, de Deveaux', Sylar, Molly, Matt en Mohinder wonen/vandaan komen.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:22:35 #196
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54297653
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ze kamen toch uit Honduras oid
Nope, ze zijn geboren in Dominicaanse Republiek, maar zaten in Mexico toen ze in de serie kwamen
pi_54298167
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:22 schreef RSH11 het volgende:
Tja, NYC is nu eenmaal de plek waar Peter, de Deveaux', Sylar, Molly, Matt en Mohinder wonen/vandaan komen.
Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.
Verbaal terrorist
  donderdag 1 november 2007 @ 11:03:46 #198
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54298223
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.
Ze komen ergens anders vandaan maar komen bij elkaar in NY
  Admin donderdag 1 november 2007 @ 11:08:10 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54298273
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
John August meldt het ook op zijn blog:
quote:
I can confirm that the plug got pulled on the six Heroes: Origins episodes, one of which I was slated to write and direct. The possiblity of a WGA strike made NBC hesitant to prep a series they might never be able to shoot.

I had literally just hit “Print” on my revised outline when I got the call from Tim Kring. So, yeah. I’m bummed. But I get it: It was a lot of money to spend in a very uncertain time. And if the labor situation resolves in an orderly fashion, the series could find itself out of the deep freeze for next season.

In case we never get to shoot it, my episode is/was called “Rehab.” Not everyone is good with their powers. Not everyone is good, period.
Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 1 november 2007 @ 11:37:33 #200
87680 Mirel
pi_54298652
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:

[..]

Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraind
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')