abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54284060
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/ .
Zo probeer ik iedere keer ook te kijken, alleen valt het bij zo'n scene als Peter in New York wel heel erg op hoe crappy de omgeving eruit ziet. Maar ook ik kijk gewoon door
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:05:05 #162
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54284444
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/ .
Ik ook, vind alleen jammer als die special effects erg tegenvallen...
pi_54285289
Idd.. New York kon echt niet, wie stuurt ff een klachten emailtje
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:13:39 #164
19529 Fendy
True Spirit
pi_54285629
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:32:27 #165
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54285910
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:13 schreef Fendy het volgende:
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...
Als je van Hiro gewend bent dat het gewoon mooi uitziet... dan valt die van Peter helaas wel tegen... maar ja, das ook enige mispuntje, ik blijf het een super serie vinden
pi_54286706
Ja, dat is de enige minpunt aan de serie vind ik... Maar daar kijk ik altijd doorheen. Mijn verstand op nul voor special effects. Ik kijk nu echt uit naar komende afleveringen!
Hopelijk keren Peter en Caitlin weer snel terug naar heden. Zodat de makers greenscreen niet meer hoeven gebruiken
pi_54287169
Grappig dat jullie de effecten van Peter en zijn chick in die stad slecht worden. Ik vond de scene erg slecht waar Claire te pletter stort.

Overall denk ik dat het probleem van Heroes is dat ze teveel tegelijkertijd willen zijn. Tienerserie met de verhaallijn over Claire, sprookje met de verhaallijn over Hiro, actieserie, dramaserie, enz.

Ik vind dat ze iets hadden moeten doen met het feit dat (bijna) alle Heroes elkaar gevonden hadden aan het eind van seizoen 1.
Ze hebben nu iedereen weer verspreid en nu moeten ze hun krachten en/of leven en/of elkaar weer opnieuw ontdekken (Peter, Sylar, Claire) en weer een grote ramp in NY voorkomen.

Of ze hadden juist in de season finale een aantal Heroes moeten laten sterven en de overgebleven cast aanvullen met nieuwe Heroes. Nu worden het echt teveel Heroes die allemaal gelijke aandacht moeten krijgen.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_54288544
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:
japans: wit. spaans: geel. oekraïns(?): ook geel. waarom vraag ik

[ afbeelding ]

klacht: geen logica in kleuren
"We need to talk. My father's life is at stake. I will let him die."

Geweldig!

Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54288926
Voor die scène met Peter in New York hadden ze gewoon die eindscène van 1x11 kunnen hergebruiken met al die lege auto's enzo. Ze hoefden dan alleen Caitlin erin te monteren.

Maar dan zou het nóg duidelijker zijn dat de originaliteit op is.

En die scène met Claire en West deed op alle fronten pijn aan m'n hersenen, idd ook op visueel gebied.
pi_54289770
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.
pi_54290878
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef RSH11 het volgende:
Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?
Nee, 't vechten wat de draak (Hiro) aan Kensei leert is, is z'n power en hoe ie die griet moet scoren... Kensei kan al zwaardvechten. Dingen in sagen moet je nooit letterlijk nemen.
pi_54291012
zo, eindelijk weer bij. was ook niet echt meer gemotiveerd n.a.v. het begin van dit seizoen. vond het pas bij episode 5 echt leuk worden. en nu niki terug is natuurlijk.
full stops and exclamation marks
pi_54291028
Mja. Stukjes Bennet en Mohinder waren interessant, de rest sleept een beetje te veel door. Maar ongetwijfeld/hopelijk veranderd dat nog wel..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:27:52 #174
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54291495
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.
Daar lijkt het ook wel een beetje op, ja
pi_54291958
Hiro is gepwnd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54292037
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_54292140
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel.
Werkelijk, ik snap er geen hout van Jij wel??

IK NIET
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54292560
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
ja dacht ik ook al. misschien dat nu niki (door the company) voor altijd weg is en alleen jessica er dus nog is.
full stops and exclamation marks
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:31:05 #179
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54292966
Zeker te weten dat dat Jessica was.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 1 november 2007 @ 02:06:01 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54295082
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
quote:
NBC is putting the kibosh on "Heroes: Origins" -- and the possibility of a strike may have contributed to the decision.

Net has indefinitely shelved production on the planned six-episode spinoff of its Monday hit. Skein was set to unfurl next year while "Heroes" was on hiatus.

Now NBC has decided to not move forward with the production, at least for now.

Peacock wasn't talking Wednesday, but people familiar with the situation said NBC U entertainment co-chairs Ben Silverman and Marc Graboff didn't want to move forward with the project given the financial uncertainties of a possible WGA work stoppage. Indeed, it's believed that all unproduced NBC production commitments are being re-evaluated in light of a likely strike.

Insiders cautioned that "Heroes: Origins" isn't completely dead and could yet be revived at a later date.

Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')