quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef Rocho het volgende:
[..]Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, in de verhalen over Kensei (op de website van Kaito) staat dat Kensei een pact sluit met een draak, de draak leert m vechten en wil daar in de toekomst iets voor terug hebben. Aan het einde wil de draak de liefde van Kensei, de prinses, waarna Kensei z'n hart uit z'n lichaam rukt en deze aan de draak geeft, want daar zit de liefde in.
Ik heb t gevoel dat Hiro de draak is. En het hart uitrukken is dan natuurlijk z'n ommekeer van afgelopen epi.![]()
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...
Dat klopt, door in de tijd te reizen reis je eigenlijk niet in de tijd, maar naar een ander universum. Ik wilde alleen maar aangeven dat de uitleg van Jovatov niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
edittt
[..]
dat dus, je creert er nog een bij. En zo zijn er talloze andere, vandaar multi.
Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages.
Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal en nu is het eigenlijk wachten op de battle tussen Kensei en Hiro.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien er ook verhaallijnen zijn die wél goed opschieten. Hadden de schrijvers dat beter over de personages moeten verdelen. Het hoeft ook niet elke aflevering bij elke verhaallijn feest te zijn, maar bij bijv. Hiro is het hele seizoen nog niets interessants gebeurd.
Hehe, ben ik deels mee eens, dan gaat die Hiro maar programmeren EN acterenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:36 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij kunnen ze Hiro beter gaan betalen voor het programmeren van de special effects...
Nou, ja! Poe poe! Ik was echt geschokt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:07 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat Hiro gekust heeft met de liefde van z'n jeugdheld is op zich wel een sterke wending aan het verhaal
Zo probeer ik iedere keer ook te kijken, alleen valt het bij zo'n scene als Peter in New York wel heel erg op hoe crappy de omgeving eruit ziet. Maar ook ik kijk gewoon doorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/.
Ik ook, vind alleen jammer als die special effects erg tegenvallen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Mij interesseert het dus geen reet dat de special effects soms slecht zijn etc etc. Ik zet m'n verstand op 0 en ik kijk gewoon en ik vind het leuk. Ben nog steeds benieuwd naar elke nieuwe ep ^^. M.a.w.: ik blijf <o/.
Als je van Hiro gewend bent dat het gewoon mooi uitziet... dan valt die van Peter helaas wel tegen... maar ja, das ook enige mispuntje, ik blijf het een super serie vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:13 schreef Fendy het volgende:
Ik vond die crappy effecten juist wel iets comic-achtigs aan het geheel geven, beetje in Sin City-stijl...
"We need to talk. My father's life is at stake. I will let him die."quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef LKEN het volgende:
japans: wit. spaans: geel. oekraïns(?): ook geel. waarom vraag ik
[ afbeelding ]
klacht: geen logica in kleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 't vechten wat de draak (Hiro) aan Kensei leert is, is z'n power en hoe ie die griet moet scoren... Kensei kan al zwaardvechten. Dingen in sagen moet je nooit letterlijk nemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef RSH11 het volgende:
Anyway, interessant theorie van die draak. Het was natuurlijk wel te verwachten, want ze publiceren dat verhaal niet voor niets. Zou Hiro nu Kensei alle trucjes leren die hij weer van z'n vader heeft geleerd?
Daar lijkt het ook wel een beetje op, jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Niet echt boeiende aflevering, maar had wel alles weg van een build-up aflevering naar de sweeps-maand die eraan komt. Het enige echt leuke van deze aflevering vond ik HRG in Oekraine. Voor de rest zijn er weinig zaken echt blijven hangen.
Werkelijk, ik snap er geen hout vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel.
ja dacht ik ook al. misschien dat nu niki (door the company) voor altijd weg is en alleen jessica er dus nog is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:NBC is putting the kibosh on "Heroes: Origins" -- and the possibility of a strike may have contributed to the decision.
Net has indefinitely shelved production on the planned six-episode spinoff of its Monday hit. Skein was set to unfurl next year while "Heroes" was on hiatus.
Now NBC has decided to not move forward with the production, at least for now.
Peacock wasn't talking Wednesday, but people familiar with the situation said NBC U entertainment co-chairs Ben Silverman and Marc Graboff didn't want to move forward with the project given the financial uncertainties of a possible WGA work stoppage. Indeed, it's believed that all unproduced NBC production commitments are being re-evaluated in light of a likely strike.
Insiders cautioned that "Heroes: Origins" isn't completely dead and could yet be revived at a later date.
Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.
O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
[..]
Move comes as the original "Heroes" has been taking a drubbing from critics, who've complained loudly about storyline direction on the show this season. Ratings for the show have also been disappointing, with any hopes of a season-two surge in the ratings now faded.
Wtf, met die Heroes Origins kunnen ze toch wat kijkers terug krijgen oid...quote:Op donderdag 1 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dus het ligt niet alleen aan NL da we zo kritisch zijnHet valt ginder ook tegen.
Tsja, HRG zit al in Oekraine...Peter zat in Ierland...Hiro en Ando in Japan...rest in de VS....dan zijn er nog die Puertoricanen (quote:Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?
Mexico.quote:
Ze kamen toch uit Honduras oidquote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mexico. [afbeelding].
Jezus, welke show heb JIJ gekeken?
San Cristobal, Honduras inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mexico..
Jezus, welke show heb JIJ gekeken?
Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
San Cristobal, Honduras inderdaad.
Hebben we toch allebei naar een andere show gekeken in plaats van heroes. Smartass
Ja, dat snapte ik al inderdaad. Als ik vanuit Zuid-Afrika per auto naar Nederland wil zal het erg waarschijnlijk en ook logisch zijn dat ik als laatste door een buurland van Nederland kom. Zoals zij dus door Mexico komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had het over het land waar ze nu uit kwamen, dát is Mexico. Als jij het over de oorspronkelijke afkomst van die 2 had, dan heb ik je verkeerd begrepen. My bad. Ik erger me er gewoon aan hoe slecht mensen eigenlijk naar een serie kijken, en dit was een beetje een druppel. Excuus.
Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waarom gebeuren alle rampen in New York als de schrijvers zo duidelijk aan hebben gegeven dat het een internationaler tintje zou krijgen dit seizoen?
Dat is inderdaad iets meer dan alleen NY, maar Peter gaat natuurlijk naar New York dan en niet naar Islamabad.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het virus heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Da's ietsje meer dan alleen NY.
Ja, ik denk ook dat het Jessica was... =)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:51 schreef RSH11 het volgende:
Over Niki gesproken. Volgens mij is het Jessica. Ze was zo zelfverzekerd en een beetje arrogant, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nope, ze zijn geboren in Dominicaanse Republiek, maar zaten in Mexico toen ze in de serie kwamenquote:
Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:22 schreef RSH11 het volgende:
Tja, NYC is nu eenmaal de plek waar Peter, de Deveaux', Sylar, Molly, Matt en Mohinder wonen/vandaan komen.
Ze komen ergens anders vandaan maar komen bij elkaar in NYquote:Op donderdag 1 november 2007 10:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Gek dat er maar een klein deel van de mensen is met abilities en dat die bijna allemaal in NY wonen.
John August meldt het ook op zijn blog:quote:Op donderdag 1 november 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heroes Origins gaat niet door. Voor dit seizoen iig.
[..]
Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821quote:I can confirm that the plug got pulled on the six Heroes: Origins episodes, one of which I was slated to write and direct. The possiblity of a WGA strike made NBC hesitant to prep a series they might never be able to shoot.
I had literally just hit “Print” on my revised outline when I got the call from Tim Kring. So, yeah. I’m bummed. But I get it: It was a lot of money to spend in a very uncertain time. And if the labor situation resolves in an orderly fashion, the series could find itself out of the deep freeze for next season.
In case we never get to shoot it, my episode is/was called “Rehab.” Not everyone is good with their powers. Not everyone is good, period.
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:14 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dat was ook het 'het verhaal' dat werd verteld werd toen Hiro door Kaito werd getraind![]()
Maar ik hoop niet dat ze Hiro zomaar dood laten gaan. Het is wel een van de meer levendige personages uit de serie. De verhaallijn is Japan is ook zo slecht nog niet. En het gezeik dat verhaallijnen niet opschieten is ook niet gek met zoveul hoofdpersonages. Als ze straks bij mekaar komen zal het waarschijnlijk wel sneller verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |