Om half zes in de ochtend schat ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
HOelaat komen de afleveringen ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
De vierde versie via nieuwsgroepen is gelukt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:39 schreef Treveo het volgende:
[..]
Same problem here, ik krijg het niet binnen via de newsgroups, dan maar via torrent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Je moet ook gewoon via torrents, dat is een stuk betrouwbaarder. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vond die border police wel erg stom trouwens. Alles wat die deden was een beetje tegen de auto opboksen ofzo? Waarom trokken ze niet gewoon die deur open oid?
Dat was wel effe minder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:33 schreef Xrenity het volgende:
Goede ep, maar dat green screen op het eind
Zag er wel heel erg nep uit.
Nee.. het ging erom dat ze de auto niet mogen beschadigen van hun sponsorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Dat vond ik ook zo bizar.
Ze zaten ook zo te kloten. Zo van heeeee doe die deur nou eensch open! Ja lul dan breek je die fucking autoraam ofzo. Doe moelijk.
Maar goed ik vond het niet zo erg. Het ging erom dat de border police of patrol Maya, Alejandro en Sylar bedreigde.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee.. het ging erom dat ze de auto niet mogen beschadigen van hun sponsor![]()
Ik heb het over de deja vu dat peter de wereld weer eens moet reddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef RandomReader het volgende:
Peter + Caitlin in NY zag er wederom erg nep uit....
Zo'n heel erg deja vu is het toch niet. NY staat er nog gewoon14 juni 2008 tenminste... Iemand linkje voor de promo toevallig?
En West tegen Claire:
"You're a total babe AND you have a power"
Is dat niet dat meisje met mimic powers uit de comic waar jullie het laatst over hadden?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:32 schreef technofreak86 het volgende:
Don't you people sleep?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Technofreak is daarna gaan slapen (denk ik).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef Trafasi het volgende:
[..]
[..]
Don't you people sleep?![]()
Of hebben jullie powers? No need to sleep?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technofreak is daarna gaan slapen (denk ik).
Ik heb slaap overgeslagen.![]()
Wow, jij verwoordt exact mijn gedachten. Wat een trieste aflevering zeg, ze kopiëren gewoon seizoen 1 op de belachelijke manieren. Sylar die weer langzaam evil wordt, Peter die weer de hele tijd "huhhhhhhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:14 schreef Symer het volgende:
Het is nu wel pijnlijk duidelijk geworden hoe incompetent de schrijvers zijn zeg.
Dit is gewoon een bijna exacte kopie van seizoen 1. Peter die z'n krachten weer ontdekt, Noah die weer exact hetzelfde doet als in het begin van seizoen 1, Claire die weer met de exact zelfde dingen bezig is (ik vond dat hele verhaal al cliché, maar die leidster spant toch echt de kroon qua chlichématigheid, wat een belachelijk slechte vertoning).
Sylar is ook weer terug bij af, en de zoveelste herhaling van het plot van die Mexicanen is gewoon om te huilen zo slecht.
En nu reist weer iemand naar de nabije toekomst waar New York in puin ligt? Kom op zeg, dat gebrek aan creativiteit werkt misschien bij 24, maar dan alleen omdat die serie het goedmaakt met een dosis spanning. Spanning is echter ver te zoeken in Heroes dus zullen ze echt meer moeten verzinnen dan steeds dezelfde verhalen afdraaien.
Had ik nog meer zeiken? O ja, die plottwist dat Kensei ineens evil is nadat hij Hiro met zijn meissie zag zoenen slaat ook nergens op. Eerst zegt ie nog dat hij nu een held is (+1 voor karakterontwikkeling), maken ze dat aan het einde weer ongedaan om de belachelijkste reden.
Verder: 'Save our planet', 'Earth awareness day', 'R-E-C-Y-C-L-E, let's plant a tree'? Gaat dit nu een maatschappijkritisch stuk worden? De wederopbouw van New Orleans, het slechte beheer van de grens (met inderdaad die border patrol die als een stel mongolen tegen die auto aan staan rijden) en nu proberen de schrijvers de opwarming van de aarde in de Claire-verhaallijn te proppen? Wat is dat nou weer voor onzin, daar kijk ik Heroes niet voor. Als ik dat wil zien ga ik het nieuws wel kijken ofzo![]()
Hier haak ik af. Ik stop met kijken. Jammer dat zo'n leuke serie zo snel zo slecht kan worden.
Veel plezier gewenst voor iedereen die wel blijft kijken![]()
Nee het is gewoon toeval dat ik slaap heb overgeslagen, alhoewel een nieuwe aflevering van HEROES toch wel de doorslag gaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:38 schreef Trafasi het volgende:
[..]
zozo... en het was t niet waard? (je stopte las ik?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |