Was dat niet een dinosaurus uit de collectie van Linderman?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een heeeel vroege comic waarin je Hiro zag vechten tegen een draak.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
John August meldt het ook op zijn blog:
[..]
Meer over de staking: http://www.variety.com/VR1117975066.html en het nieuwsoverzicht: http://www.variety.com/index.asp?layout=hottopic&id=2821
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:39 schreef RSH11 het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
quote:2. And secondly, THIS IS SUPPOSED TO BE A SHOW ABOUT PEOPLE WITH SUPERPOWERS SAVING THE FREAKING WORLD, NOT A CRAPPY B PLOT FROM AN OLD EPISODE OF SWEET VALLEY HIGH. WHAT THE HELL IS GOING ON?????
Gewoon ietsje minder... of ze moet leuke dingen gaan doen etcquote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Isaac heeft in seizoen 1 ook een schilderij gemaakt van Hiro dat hij met zijn zwaard tegenover een grote draak of dinosaurus staat.
En niet eens een zwaard maar alleen de 'hoes' met de replica erinquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat was gewoon een dino uit het Museum of national history.
Claire en West mogen van mij zeker in de serie blijven. Alleen zouden ze dat overdreven High-school-romantisch geneuzel wat minder belangrijk moeten maken en ze wat meer richting het grote verhaal leiden.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ookClaire zelf hoeft van mij niet weg, maar dan niet zo heel veel screentime meer. En zeker dat zoetsappige Clairebear/West verhaal moet weg.
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit nietquote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou bijna zeggen: open een KLB topic en ga daar lopen janken.
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...
ja, dat boeit mij ook niet... Zolang ze het niet te vaak gebruiken...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen dat greenscene in NY, maar dat boeit niet
Ik heb het over de algemene tendens in dit topic.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Addict89 het volgende:
Open zelf lekker een adoratie topic. Ik zeg alleen dat ik seizoen 1 beter vind dan 2, aansteller.
Daarvoor geldt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb het over de algemene tendens in dit topic.
Het was eergisteren nog dinsdag? En nu verlang je al weer naar dinsdag?quote:
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net 5 years later gekeken op tv.. Wat een spanning.. Ik was totaal vergeten dat Sylar zich voordeed als Nathan..Heroes how it should be
Voor mensen gaan mopperen.. Ik vind het nog steeds een leuke serie en kijk er met plezier aan!
En ik wacht op de spanning :p
Ja... Heroes ftw!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:44 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Het was eergisteren nog dinsdag? En nu verlang je al weer naar dinsdag?
Ik eigenlijk ook... Hopen dat de aflevering leuker zal zijn dan wat wij tot nu toe hebben gezien van seizoen 2.
Vind ik wel eigenlijk, het is maar een beetje middelmatig allemaal.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou bijna zeggen: open een KLB topic en ga daar lopen janken.
ZO slecht is Heroes helemaal niet geworden...
Dat is het (imho) eigenlijk altijd wel geweest, een paar uitschieters in seizoen 1 daargelaten. Zoals ik altijd al gezegd heb, het is een prima serie, vermakelijk zelfs nu er toch een soort gat is bij andere series die even op pauze staan, maar laten we niet doen alsof het Twin Peaks 2 is ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik wel eigenlijk, het is maar een beetje middelmatig allemaal.
Tim Kring heeft al meerdere keren gezegd dat volume 2 niet het hele seizoen zou duren en rond het einde van het jaar afgerond zou zijn. Zou best kunnen dat ze nu gewoon de cliffhangers voor Volume 3 eruitgesloopt hebben? Of juist hebben aangedikt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:33 schreef Symer het volgende:
Er gaat nu een gerucht dat alle productie bij Heroes gestopt is door de staking.
Het einde van aflevering 11 is herschreven en opnieuw opgenomen om als seizoensfinale te kunnen dienen.
Zou volume 2 dan echt maar tot afl 11 geduurd hebben? Dan zou je toch denken dat er meer vaart in de afgelopen afleveringen gezeten zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tim Kring heeft al meerdere keren gezegd dat volume 2 niet het hele seizoen zou duren en rond het einde van het jaar afgerond zou zijn. Zou best kunnen dat ze nu gewoon de cliffhangers voor Volume 3 eruitgesloopt hebben? Of juist hebben aangedikt.
Bron voor je gerucht btw?
Goede zaak dat ze zich er persoonlijk voor inzet, veel sterren doneren alleen wat geld om hun geweten te sussen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef TechXP het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=843_1193927344
'Heroes' Actress Hayden Panettiere In Dolphin Cull Clash
Awwquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef TechXP het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=843_1193927344
'Heroes' Actress Hayden Panettiere In Dolphin Cull Clash
http://community.tvguide.(...)out-Heroes/800026358quote:Heroes' second season may be coming to a close a lot sooner than expected due to the forthcoming apocalypse, also known in some circles as the damn writers' strike.
Sources confirm that the show is going back and shooting an alternate ending to the Dec. 3 episode that, if used, would allow the episode to function as a season finale in the event of a strike. Originally, the episode was only supposed to serve as the conclusion of the current "Generations" arc. Should an 11th-hour agreement be reached and a strike averted (fingers crossed!), the alt ending would likely be scrapped.
In related news, the reality of this whole thing is only now hitting me. And I'm not happy.
Maandag beginnen ze met staken.. dus de kans is vrij groot dat het dan idd ophoudquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:46 schreef planethugo het volgende:
dus volume 2 duurt zowiezo niet langer dan aflevering 11/12... waarom zitten ze dan al het hele seizoen te rekken en onnozele verhaallijnen erdoorheen te gooien als dit volume zowiezo al zo kort is....
Nou, er is aan alles een positieve kant. Ruzbeh zal zielsgelukkig zijn om te horen dat Heroes is gestopt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maandag beginnen ze met staken.. dus de kans is vrij groot dat het dan idd ophoud
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, er is aan alles een positieve kant. Ruzbeh zal zielsgelukkig zijn om te horen dat Heroes is gestopt. [afbeelding]
Ik ben momenteel aan het solliciteren als schrijverquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, 'tis spijtig dat alles gaat stoppen dalijk, maarja, valt niks aan te doen, ik vind wel weer wat andere manieren om me te vermaken.
Betekend natuurlijk niet dat ze niet gewoon nog 3 seizoenen hierna kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:46 schreef Treveo het volgende:
Hmm, dat had ik dus helemaal niet verwacht... die Tim Kring zei eerst genoeg verhalen te hebben voor 5 seizoenen en dan is het over een maandje al afgelopen
Als die schrijvers een writer block hebben, lijkt mij niet dat ze nog met 3 seizoenen kunnen komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Betekend natuurlijk niet dat ze niet gewoon nog 3 seizoenen hierna kunnen maken.
Yep... geen inspiratie meer om zo te zeggen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:06 schreef Addict89 het volgende:
Writers block?
Ze staken, lijkt mij dat ze de verhalen niet verkopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als die schrijvers een writer block hebben, lijkt mij niet dat ze nog met 3 seizoenen kunnen komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |