abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 19:10:50 #126
137949 Disana
pi_56627295
NADIA ZWANGER VAN DENNIS

Het stond al in De Telegraaf, maar een collect call van Nadia naar Amanda bevestigt het: Nadia is 15 weken en 1 dag zwanger.

Nadia had in De Kooi al het idee dat ze zwanger was, maar 2 tests wezen anders uit. Als gevolg heeft ze in deze periode gedronken en een electrische behandeling van haar buikvet ondergaan.

Nadia heeft al namen bedacht voor jongens en meisjes; Amanda wil graag bij de bevalling zijn.
pi_56638495
Terug van weggeweest, de nachtelijke terror!

Het is laat, erg laat. Bijna ochtend. Eindelijk vindt de terror plaats waar we lang op hebben gewacht!

Eerder deze avond & nacht:

De nieuwe nummer van Dennis wordt vollop gedraaid in DGK. Jaap & Dennis zijn ondertussen naar hun optreden, terwijl Claire & eric zich vermaken met het viritueel racen.



Amanda & Brian nemen even een momentje om hun sappen uit te wisselen, terwijl wij hier in de COS gaan klokken:
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:23 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian begonnen om 1.07 met sex en zijn om 1.22 klaar!
15 minuten. Mwa....



Ondertussen loopt de nacht verder, Huub & Jaap zijn nog steeds niet terug:
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:26 schreef AnTjUh het volgende:
kunnen huub en eric vannacht selene niet een poosje wakker houden?
dan komt ze morgen misschien niet meer terug!!!!
TERROR
Oh, wacht maar af. Lees gerust verder.

Ondertussen draait Dennis wat nummertjes, waaronder zijn eigen vette hit Laat me vrij..... eh, ja.... super not

Na een tijdje zitten Dennis, Claire & Eric aan de ontbijttafel in de villa wat te babbelen. Eric haalt nog wat DGK herinneringen op, terwijl Dennis er wat beduusd bijzit. Claire vertelt nog eea. Dennis haalt ook DGK momenten op: Hij vond het wel heel mooi hoe hij toen de camera stuksloeg.



Jaap & Huub zijn terug van het optreden. Het was een avond om niet gauw te vergeten:
quote:
Op zondag 10 februari 2008 04:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: het was een bizar vreemde avond, hoe kut was dat.

Het was zowiezo gezellig, wat een wijfen zeg!
Jaap: fucking niet normaal.
Ik wil vrij zijn om de wereld te zien..
Brian, Amanda en Selene (die morgen om 11 uur wil shoppen) liggen al in bed. Huub loopt naar beneden om Eric & Claire te vergezellen die op dat moment in the chill wat dance draaien.

Dat kan beter, aldus Huub

DJ Huub achter de knoppen!



En het heeft effect!!
quote:
Op zondag 10 februari 2008 04:26 schreef Kaleddis het volgende:
Slene probeert het eens door haar hoofd onder haar kussen te leggen.
Maar je weet het, als je je eenmaal irriteerd, dan wordt het meestal niet minder
Sterker nog
quote:
Op zondag 10 februari 2008 04:33 schreef webextreme.nl het volgende:
selene gebelt omdat muziek ze muziek zachter wil, nou dus niet, huub heeft het aangekondigt.
En ik zet de streams optijd aan zodat het toch nog een leuke zaterdagavond word!! na tot 4gewerkt te hebben!!
Lekker stampeee!!!!


Huub, Jaap, Eric & Claire besluiten om even te stoppen en boven een sigaretje te roken. Het idee is om te doen alsof te terror nu even stopt. Snode plannen
quote:
Op zondag 10 februari 2008 05:00 schreef Prospera het volgende:
Huub: Selene moet morgenvroeg om 11 uur gaan shoppen.
Eric: dan wordt ze nu chagrijnig.


Gesprekstof van de bengels:
quote:
Op zondag 10 februari 2008 05:05 schreef Prospera het volgende:
Eric: Nadia vindt DgK niet meer leuk
Huub: vuile vieze stinkhoer, waarom zou Nadia gevraagd worden met
haar wanstaltige lelijke lichaam, het is net alsof ze 3 navels heeft.
Ik wil m'n pik er niet aan afvegen.

Jaap: in het contract staat dat je 10x moet optreden na de kooi.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 05:17 schreef Prospera het volgende:
Jaap: waarom was je op mn been aan het pissen
was het een congenitalis eruptis?

Huub: ik vind haar interessanter dan de groupies, omdat ze nee zegt.
De bengels zetten het nummer van Dennis even op in het kantoor.


Terwijl de bengels hun plannen in werking zetten, word Brian wakker


Maar dat weerhoudt de begels er niet van om hun plannen voort te zetten DJ-set in de slaapkamer.





En de terror is los



Happy day

Met dank aan alle cappers natuurlijk.
pi_56658165
COS OP van zondagnacht:

Vervolg van: [ COS#3271 ] Waar we verder gaan zonder Dennix

Nou het was weer verrassend vanavond:
Dennix is vertrokken en er was een band, zie vorige COS.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:27 schreef Desii het volgende:
Huub: Jaap belt nu met zijn moeder en hij belt niet zomaar, dus ik maak me eigenlijk een beetje zorgen dat er wat aan de hand is.
Jaap is offstream aan het bellen zonder cp...
Er kwam snel een SL op 1&2


Cap Chufi
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:52 schreef _-inge-_ het volgende:
Jaap om Huub voor te zijn; alles was goed
Huub; mis je je moeder
Jaap; nee
Huub; waarom had je zin om haar te bellen
Jaap; omdat ik genoeg punten heb
Jaap kapt het af en begint over Selene. Huub merkt het op en vraagt of hij er nu overheen praat.
Jaap; er is wel iets, maar ik heb geen behoefte om het te delen.
Jaap; sommige onderwerpen maak ik liever geen tv mee
Huub zegt dat dat juist de momenten zijn dat je mooie tv maakt
Huub; had je een brief gekregen
Jaap; nee
Jaap; ik heb mijn pa en ma en Cora gebeld in 5 minuten.
Jaap zegt dat zijn vader niet voor de camera wil op zijn jaardag maar dat niet zijn probleem is en ze het juridisch maar uit moeten zoeken en ze niet kunnen verbieden dat hij komt
Huub; ik heb mijn opa en oma ook van beeld af gehouden
Jaap; ik zit nog met een dilemma, maar ik wil dat niet on stream. Dat vertel ik wel een keer off stream
Ze beginnen weer over het plan om Selene te bellen. Huub wordt blijkbaar eerst even naar achter geroepen en zegt in het voorbijgaan tegen Claire dat het goed gaat met Jaap als ze er naar vraagt.
Jaap ging plotseling zijn moeder bellen, maar wilde er tegen Huub niks over zeggen.
Hij wilde daar geen tv-momentje van hebben. Volgens Huub is dit juist mooie tv.
Jaap heeft in 5 minuten, zowel zijn vader, moeder als Cora gebeld.


Cap Varen
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
Huub: Is het oplosbaar?
Jaap: Nee
Huub: Dan moet je incasseren.
Of je kunt altijd nog weg gaan.
Jaap: Ik ga nog liever de bak in dan dat ik hier met niks weg ga
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Varen het volgende:
Jaap zijn broer is vandaag 6 jaar dood
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Varen het volgende:
Jaap zijn moeder heeft vanmorgen haar auto in de prak gereden
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap mist zijn moeder niet en zijn vader mist Jaap niet en Jaap hem niet.
Jaap zijn broer wou niet dood en Jaap vindt dat hij ongezond bezig is
Jaap is de afgelopen dagen genoeg ontsuikerd en bestelt een nieuwe weegschaal omdat de vorige kapot is.


Domino spelen in de Chill

cap Chufi

Huub mag Selene niet bellen die blijft slapen bij Goldie, een vriendinnetje.
Ze is ws. bang voor de terror van Eric die haar wil bitchen.
Selene mocht wel Hedda bellen in opdracht van Amanda&Brian.
Huub belt kort met Hedda, die kennelijk een vriend in huis heeft, waar Huub niet vrolijk van wordt.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub beseft zich dat hij eerst moet weten waarom Selene Hedda heeft gebeld omdat ze er misschien een reden (zoals dat Hedda nog kleding van haar heeft) voor had en hij dan onterecht boos is.
Eric biedt aan om Hedda te bellen voor Huub maar hij vindt het een goed idee om zelf te doen.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef Prospera het volgende:
Over het bellen van Selene naar Hedda zegt Huub:
ik vind het niet leuk dat mijn achterban gebeld wordt. Dit is puur persoonlijk en heeft niks met het spel te maken.
Claire: straks gaan ze mijn vader bellen.
Jaap: mag ik je broertje bellen Huub?

cap Chufi
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:23 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt dat hij heel erg verliefd is op Hedda maar er nu nog niets mee kan..........
Hedda zegt dat hij hem niks kwalijk neemt en het zo goed is. Huub vindt het lief dat ze dat zegt maar Hedda zegt dat hij weet dat ze zo is.
Huub is pist dat een heleboel brieven die ze schrijven niet aankomen. Hedda heeft ook brieven niet van hem ontvangen.
Huub: fokking tyfushoeren.
Jaap: alle brieven komen aan en worden niet gecensureerd.
Eric: dat had ik met brieven aan Bart ook.
Jaap: oh de postbode denkt oh leuk een brief uit de gouden kooi.
Eric: inderdaad dat weet je niet.

Amanda sloft binnen en Eric: weet je hoe ik mijn vaders sloffen noemde.... bordeelsluipers.
Huub gaat maar piano spelen en Eric gaat snel naar hem toe om hem te knuffelen.

Jaap heeft geen zin in zijn jaardag.
Hij heeft niet zoveel buiten.
Claire: dat heb je toch nodig, je hebt hele lieve ouders.
Jaap: Je moest eens weten, ik voel er meer voor om mijn 8 uur te verpatsen en kijken wat ik
ervoor terug krijg.

Claire: en Cora dan?
Jaap: ik had net een emotieloos gesprek met haar.
Ik haat mezelf omdat ik niet naar boven krijg wat ik in me heb.
Ik heb zoveel talenten.
Ik speel de fucking retard, ik ben veel te dik en dat scoort.
Maar ik kan veel meer.

Claire: misschien moet je om betere begeleiding vragen.
Jaap: ik wil een eetverbod.
Ik wil 3 maaltijden per dag en als ik meer eet wordt ik buiten de Kooi gezet en ik
ga nog liever dood dan dat ik hier wegga.
Claire: vraag het aan!
Jaap: dat moet ik met mijn management overleggen.
Claire: begeleiding voor je eetverslaving.
Jaap: ik wil weer naar mijn therapeut in Rotterdam, oh nee, die wilde me niet meer helpen
omdat ik hier zat.

Kindjes van de FEBO liggen er vroeg in
Amanda is vergeten haar voeten te wassen

cap Chufi
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
Amanda trekt een bos haarmatten van haar hoofd en ruikt er nog even aan.

Cap Chufi
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 11 februari 2008 @ 13:33:57 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56664291
De OP van [COS # 3273] Er zijn prijsafspraken gemaakt, schande!!!

Volgens Brian dan

anyway... vervolg op [COS # 3272] Een overleden broer en vergane post

Iets na 01.00 uur vannacht begon de vorige COS met de relgroep Claire, Eric, Huub en Jaap aan de eettafel... beetje slap ouwehoeren terwijl Brian ondertussen in de slaapkamer een poging deed Amanda te bewerkstelligen... een beeldverslagje:

Dan ga je dus op elkaar..

Zo? Of nog niet genoeg op elkaar??

Nee dat is nog niet genoeg, je moet er bovenop Brian!!

Shit, zo dan??

Er zit wat in de weg...

Nee hoor.. ik hem m'n handje ff opzij gelegd

Ik moet ook altijd uitleggen hoe het moet... een paar laatste stootjes Brian

Swa, ik ben helemaal uitgeteld van dat bewerkstelligen coño

Goh, Brian wordt al moe van 1 neukertje...

Caps: Chufi

En ondertussen vertelt Eric dat hij het de eerste dagen in DGK heel eng vond om naar het toilet te gaan, het duurde even voor hij doorhad dat hij z'n zender af kon doen, inmiddels weet hij dat toilet bezoek off-streams is.

Verder wordt er nog even besproken wat er in de villa allemaal aan agressieve toestanden gebeurd is... Huub vertelt dat Natasia hem gebeten heeft, en Eric vertelt dat ze bij hem een tepel omgedraaid heeft.


Cap: Prospera

Als ze tegen 03.00 uur eindelijk in bed liggen, liggen Eric en Huub nog gezellig te babbelen, nadat Claire Huub nog even een trusteknuffel gegeven heeft...


Cap: DGK_Tegengas


Cap: Chufi

Palma heeft ook een mening over de zwangerschap van Nadia:
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:37 schreef beequeen het volgende:
José: Als je maar lang genoeg blijft roepen dat je zwanger bent van Brooke komt het vanzelf.
En rond half 10 worden ze weer wakker...


Cap: TiNo_Flo

Eric ziet de huishoudelijke hulp wel zitten...
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:38 schreef schatje het volgende:
Eric tegen Thijs: "Wil je hier ook even kunnen zuigen?".
Thijs: "Hoeft niet hoor, doe ik wel bij de dames".
Palma was overigens niet gecharmeerd van de puinhoop in de villa en heeft voor de "beesten" die er wonen een speciaal ontbijtje klaargezet: schaaltjes met hondenbrokken...
Die vervolgens door Huub op de grond gegooid worden

Waarna Huub's pianoleraar Ivar net binnenkomt en Huub dus relaxed met Ivar naar de chill vertrekt.


Cap: Beequeen

Jaap is niet blij met de puinhoop:
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen de camera: Palma, kom uit de kantine en doe je werk hier, daar ben je voor.
Palma komt vervolgens wel terug, maar meer dan een sigaret opsteken doet ze niet...
Om vervolgens Claire te verwijten dat ze niets anders doet dan zitten en roken

Uiteraard komt Brian weer eens te laat binnen.. deze keer gelukkig omdat hij wat langer voor z'n kledingkast had gestaan, en die das strikken zal ook geen makkie zijn geweest
Maar Brian geeft Palma uiteraard gelijk... Huub is evil, Brian zelf weet van niets en mist de "gezelligheid" van Palma


Cap: Beequeen

Maar het wordt al snel gezellig aan de ontbijttafel:
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zeggen dat Eric jankend de poort is uitgelopen.

Eric: Dit is een spel, de bedoeling is dat je mensen wegspeelt , goed gedaan van Huub dus.
Tussen Huub en mij zit het goed, punt.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
Amanda tegen Eric: "is dat vriendschap of is het gewoon mediageilheid? Serieus Eric?!"
Brian vindt dat Eric een vies kutlachje heeft, Eric is blij dat het Brian irriteert


Cap: Varen

En vervolgens komt Palma voor Eric op...
Leuk hè Brian... dat je net nog zo druk was Palma gelijk te geven

En vervolgens wordt het echt gezellig, alle ballen op Amanda en Brian:
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Varen het volgende:
Palma kotst van Amanda, hoe ze was tegen Lieke
Amanda scheeuwt hard
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
A. tegen E. je gedraagt je als een hoer
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
palma hou op over overleden moeders jouwmoeder doet alsof ze dood is.
jouw moeder gaat liever op vakantie
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Hè, hè, Jaap begint over de douche....Brian en Amanda reageren natuurlijk niet.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij

Cap: Varen


Cap: Chufi
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef 2live het volgende:
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.

Cap: Chufi

Jaap komt weer eens met zo'n heerlijke one-liner: "Wat is nou je inhoudelijke punt?"


Cap: Chufi

En ondertussen in de chill.....


Cap: Chufi

Mike snapt niet helemaal hoe eea nou precies ontstaan is en Brian denkt de situatie nog even te verduidelijken tegen Mike:

"In het verleden zijn een paar gruwelijke dingen gebeurd" en hij begint weer over het Huub en Eric in het zwembad incident.... er zou zelfs een tand door een lip zijn gegaan en hij kwam bloedend uit het zwembad...

Was dat niet zo dat iemand dacht dat er onder water een stomp in de buik gegeven werd, dat op YouTube gezet had en Brian dat van z'n broer gehoord had?? Alsof Huub onder water nog een deuk in een pakje boter zou slaan?? Dat lukt hem boven water al amper.

Vervolgens gaan Brian en Amanda naar buiten, en denken ze nu eindelijk te weten hoe het in elkaar steekt:
Het is een "buiten"grote vriendenklik van Huub en ze hebben allemaal prijsafspraken gemaakt... en straks als Huub gewonnen heeft dan delen ze de prijs met elkaar


Cap: Chufi

Amanda beklaagt zich ook nog even over Palma, die nota bene zelf moeder is, d'r opmerkingen over haar moeder: "Als moeder... mijn moeder zou als moeder nooit bepaalde dingen tegen kinderen zeggen omdat ze zelf kinderen heeft..."


Cap: Chufi

En ondertussen vertelt Brian nog even hoe mensonterend het is als je een bak stront over je heen krijgt...


Cap: Varen
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Leandra het volgende:
Amanda denkt dat als je zelf moeder wordt dat je dan ook weet hoe het is om moeder te zijn, dat je dan nooit meer iets tegen andere kinderen zult zeggen of doen wat een moeder niet zegt of doet...

Kut, ze begint vloeiend Brianiaans te spreken
Ook Mike komt er nog even bij en als Amanda het over de mediageilheid van sommige mensen heeft zegt Mike zich te verbazen over het feit dat Huub steeds "dit soort mensen" aantrekt....


Cap: Varen

En terwijl ze toch Huub, al z'n vrienden met prijsafspraken en de rest van de grote boze wereld bespreken dan komt Claire ook nog aan de beurt... ze wordt inmiddels "Mevrouw Calimero" genoemd en Amanda en Brian vinden haar een stom wijf zonder eigenwaarde... Amanda noemt haar ook nog even "dom"

Toch heerlijk die zelfreflectie van die 2... net een half uur lopen zeuren dat het niet eerlijk is, en "zij zijn groot en wij zijn klein" vergelijkingen lopen maken en dan een ander Calimero noemen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 21:14:58 #130
137949 Disana
pi_56672401
VADER CLAIRE OP BEZOEK

Even na achten komt Claire´s vader voor 150cp een uurtje op bezoek. Ze zitten nog niet koud of vader, die door Claire met ´U´ wordt aangesproken, begint haar te doceren en instrueren. Na het gesprek gaat Claire echt helemaal veranderen, is de voorspelling van vader.

Als Huub buiten zoiets (seks met Gaby) met Claire had geleverd, dan hadden zijn kaken aan puin gelegen. Vader vindt Huub en Eric heel leuk en aardig, maar het zijn vieze ratten. Amanda vindt hij wel een lieve meid, en Brian mag er later heel even bij komen zitten.

Vader wijst erop dat de anderen het spel spelen en dat Claire dat ook meer moet doen; soms is het alsof ze buiten is. Het spel is onmenselijk, keihard, en smerig.

Op de site van Claire komen veel negatieve reacties binnen die door vader worden gewist. Broer Bram houdt de fora bij, vader vindt de reacties soms moeilijk. Vader en moeder kijken bijna geen tv meer omdat ze de streams intensief volgen.

  † In Memoriam † maandag 11 februari 2008 @ 23:19:19 #131
137949 Disana
pi_56675612
STEMMING: DINER IN LUCHTBALLON

Het is bijna Valentijnsdag. Daarom kan er unaniem gestemd worden op een miljonair die een romantisch diner tijdens een ballonvaart gaat meemaken. De winnaar mag een miljonair of gast naar keuze meenemen.

De miljonairs kunnen het niet eens worden. Daarom komt er een brief binnen: de gastspelers zullen in hun plaats gaan genieten van een heerlijk diner.
pi_56676426
Aanvullend op de vorige post:

Vervolg van: [COS # 3275] Ode aan Eric: DGK is Alive! Pa Claire op bezoek

Pa van Claire is vertrokken.
Huub gaat te keer met kankerhoeren enzo tegen Selene.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Selene bleef er trouwens heel koel onder.
Eigenlijk stond ze met open mond te kijken "wat doe jij nou debiel???"
Claire gaat huilen in de private

Brian loopt buiten met Amanda en Selene en zegt tegen Selene dat ze het heel goed heeft gedaan met Huub.
Is het volle maan?

Gif:Mazaru



Jaap wil een knuffelmomentje


Amanda wil Selene uitnodigen voor haar jaardag, maar Selene wil liever bij Brian blijven omdat hij anders zo alleen is.
Amanda: lief hé

Selene: je moet die mensen uitnodigen voor het eten waar je het meest mee te spreken hebt.
Amanda: Mama Samantha Nadia
Mama Samantha
Mama
Oh ik kan alleen met mijn moeder gaan eten 's avonds
Brian: misschien moet je moeder alleen voor het eten uitnodigen, dan hoeft ze de rest niet te zien.
1 op 1 vindt je moeder ook prettig.
Amanda: dan kan ik 2 uur alleen met mama zijn, nee 3 uur.....(Hoge gil)

Iedereen op de bank
Amanda: Istanboel
Huub: iedereen mag naar de bioscoop
Mike: na de DNA test blijkt de baby toch van Luc te zijn.



Huub over Dennis: een zak patat, ik hoop dat het kind op de moeder lijkt.
Brian: misschien is Dennis zelf wel zwanger
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef avonne het volgende:
Valentijnsdiner in luchtballon.

Een uur om unaniem te beslissen wie het krijgt.
Mag een medemiljonair of een buitenstaander uitnodigen.
Het opzetje is dat Claire revanche wil nemen op Huub, maar Brian gelooft haar niet
Brian&Amanda denken het niet meer te krijgen.
Brian: ik op jou en jij op mij.
Amanda: daarna gaan we weer praten.
Amanda: dat is gewoon de regel, als je net van buiten komt krijg je geen stemming.

Jaap voor de 2de keer: ik heb ook mijn eigen agenda tegen Huub.
Ik hoop dat ze hier intrappen (heb dat niet gevolgd)
Huub: het feit dat Claire nog nieuw is kan in haar voordeel hebben.
een anti-stem werkt averechts op Amanda en dan blokt ze hem.

Claire: ik wil eigenlijk Huub terugpakken nadat wat hij heeft gedaan tegen Amanda&Brian

In de mean time: alcoholverbod sucks zegt Huub.

Brian: je zou overtuigender overkomen als je eerst naar Amanda&Brian zou zijn gekomen.
Ik zou eerst als jullie overleggen eens kijken of er niemand achter de vazen buiten in de private
afluistert.
Je mag nu gaan, dank je voor je gesprek.
Selene: waarom heb je mee gedaan aan het wakker houden van mij.

Claire komt hierboven heel zwak over.

Brian denkt dat Jaap niet in de luchtballon past.

Hieronder het vervolg van de stemming:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 20:59:49 #133
137949 Disana
pi_56690662
NIEUWE GASTSPELERS

De loper is uitgerold, de fakkels branden, en de fontein spuit. Dan komt er een dikke Rolls Royce voorrijden:

Twee van origine Russische gastspelers komen met hun hondje (het is sprekend Nicky) de bewoners gezelschap houden. Het meisje is 22, de jongen is 20. Naar verluidt is het meisje een Russische prinses die de miljonairs manieren komt bijbrengen.

De jongen spreekt meteen zijn voorkeur uit voor Brian en Amanda. Huub en Jaap maken herrie omdat het ze niet bevalt; Amanda valt over het bontje van het meisje.

Het meest aangewezen bed is dat van Mikey, maar Huub adviseert hem niet toe te geven: laat ze maar de tyfus krijgen.



De COS waarin dit allemaal begint: [COS #3279] Hondje voor Amanda?
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:01:27 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56725361
De gebeurtenissen van woesdag 13 februari 2008:

Het is vannacht een drama geworden met de Romanov-hond in de slaapkamer en Jaap was aan het rellen; toen de Russen eindelijk doorhadden hoe ze een bed moesten opmaken gooide Jaap het weer overhoop. Saillant detail: de Russen schijnen neef en nicht te zijn ipv broer en zus.
De Romanovs hadden eindelijk door dat ze geen eigen bed kregen en zouden dus bij Mike in bed slapen, het Russische kutkeffertje maakte een hoop herrie en Huub en Mike kregen daardoor nog (bijna letterlijk) slaande ruzie, waarbij Dilana volgens sommige COSsers Huub bijna gebeten zou hebben (gek hè… alsof die hond niet voor z’n baas zal opkomen)

Aan het eind van het verhaal komt het er op neer dat de Rus Emin (hierna: Raspoetin) bij Jaap in de MB slaapt en Russin Christina (hierna: Xtina) bij Mike, hun hond ook boven.
Jaap loopt lekker te gallen en doet hem allerlei oneerbare voorstellen… vroeger masturbeerde hij in dat bed met Lieke, of Raspoetin dat ook wilde doen enzo ;-)

Anyway, Raspoetin al vroeg wakker vanmorgen, Brian “ziekjes” en probeert z’n bed weer in te duiken, verder hebben Selène en de Russen elkaar helemaal gevonden, zegt Selène zelfs dat Huub en Jaap het spel anders spelen dan zij???

Huub en Amanda hebben weer eens een schreeuwruzie in de kapsalon waarbij Amanda hem verwijt niet fatsoenlijk met dieren en later met vrouwen om te gaan, en Huub over het douche-incident begint, volgens Amanda was dat bescherming tegen Lieke…

Ook leuk: die honden kunnen elkaar niet uitstaan, iedereen kotst dat Russische kutkeffertje inmiddels uit, maar Amanda blijft het kreng (“Duchess”) maar meeslepen. Dat is wachten tot het fout gaat, maar al voor 20.00 uur vertelt Mike dat hij Dilana niet vertrouwt met dat kutkeffertje, ze vandaag 2 personen gebeten heeft (waarvan 1 keer doorgebeten) en dus gaat Dilana buiten de deur, naar een kennis…

Huub en Claire hebben een “moeten we het weer proberen?” momentje, Claire ziet het nog niet zo zitten maar maakt duidelijk dat ze wel verwacht dat hij dan monogaam is, Huub is er nog niet over uit.

Jaap bespreekt eea met Claire en zegt dat ze zich niet moet laten inpalmen. Vervolgens maakt hij zijn gebrek aan verhaallijnen tot onderwerp, het is niet duidelijk of hij zichzelf zielig vindt of dat dit onderdeel is van een (snood) plan… Tijdens een avondwandeling in de tuin met Brian(!!!) zegt hij het weer, Huub is volgens hem het middelpunt van alle verhaallijnen.

Even later wil Huub de Claire-situatie met Jaap bespreken en Jaap zegt tegen Huub dat hij moet beloven wat ze wil horen… En vervolgens zit Huub weer tegen Claire te zeggen dat hij verliefd op haar is. Maar… Claire lijkt vandaag (nog) niet te happen :-)

Er lijkt een streamlock te volgen rond 16.45, maar dat blijkt aan de KPN te liggen, die hebben een storing, als ze na een kwartier weer in beeld zijn roept Amanda iets over 40.000 streamers.
Tevens lijkt Jaap bij terugkomst van de streams boos zijn, en Huub blijft bij hem uit de buurt.

Huub en Eric zouden een gayparty voor Raspoetin georganiseerd hebben. Weet niet wanneer.

Voorlopig hebben de Romanovs nog niets uitgehaald.. waar ze gisteren riepen dat ze dat “morgen” zouden doen zegt Raspoetin om 22.00 uur dat hij het jammer vindt dat er vandaag geen ruzie is geweest, maar morgen weer een dag... (klinkt als: morgen... 100%)
En om 23.20 knalde m'n internet eruit, maar toen gebeurde er toch nix

[COS#3282] Focking kanonnevoer .......... of niet ?
[COS # 3283] Asiel de Gouden Kooi
[COS#3284] USB stick, Honden, Russen en Relaties.
DGK[COS#3285] Over nitwitrussen en vakantiegangers.
[COS # 3286] Die met een badende butler
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 20:15:50 #135
137949 Disana
pi_56734430
BOETE VOOR HUUB

Er komt een brief binnen:

Voor zijn gedrag van vannacht krijgt Huub een boete van 1000 aftrek van zijn borg en 100.000 aftrek van zijn jackpot. Hij krijgt een uitgaansverbod, al zijn optredens worden geannuleerd.Ook mag hij niet mee naar het optreden van Brian op K1; Brian mag in zijn plaats iemand anders uitkiezen.

In de slaapkamer liepen de gemoederen hoog op o.a. vanwege het geblaf van hond Duchess. Voor de streamers was zichtbaar dat Huub Mikey aan zijn shirt omhoog uit bed trok, en dat hij later richting Brian ging. Volgens Brian, min of meer bevestigd door Huub, zou Huub hem in zijn gezicht hebben geslagen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:59:42 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56739385
De gebeurtenissen van donderdag 14 februari 2008

Huub en Claire hebben rond middernacht gezegd nog verliefd op elkaar te zijn, en Huub zegt hoe “romantisch” het is om te kunnen vertellen dat je op Valentijnsdag verkering hebt gekregen…

Even later wordt er in de slaapkamer door Huub flink afgezeken, en als Mike Huub een keer afzeikt dan vliegt Huub op om Mike uit z’n bed te trekken, gevolg: streamlock en daarna weer pais en vree.
Als Brian eindelijk z’n mond opentrekt, en Huub erheen gaat (nadat Huub gezegd heeft dat hij maar moest zien te slapen omdat hij vrijdag en zaterdag zeker geen slaap krijgt) levert dat weer een SL op..

In de ochtend gaat het vrolijk verder, Huub ruziet zich opnieuw naar een SL, dit keer door tegen een stoel te schoppen tijdens een ruzie met Mike, Raspoetin en Selène, daarna nog een SL met Brian.

Daarna is het ontbijt echt op niveau; de “hoer” en “pijpslet” opmerkingen vliegen over en weer, en al gaande blijkt dat Huub Brian vannacht op z’n hoofd geslagen heeft, en een plasma kapotgeslagen heeft..
Huub heeft zelf ook door dat hij (veel) te ver gegaan is en vraagt zich af wat hij er nog moet, en maakt zich zorgen over de gevolgen, boete of erger?

Rond 12.30 uur hebben we de 5de SL van deze Valentijnsdag te pakken, dit keer niet wegens agressie maar waarschijnlijk omdat er een bespreking met Bobo’s in het kantoor is. Vervolgens zelfs een SL als Brian z’n gitaar weer eens zit te verkrachten en zelfs een telefoontje van Raspoetin dat z’n hond eruit moet levert een SL op (de 7de vandaag en het is pas 13.30 uur) kutkeffertje hoeft uiteindelijk nog niet weg, ze proberen het nog een keer door een bench voor het kreng te laten komen.

En als Hans er is voor Brian’s laatste training doet Brian eerst in geuren en kleuren verslag van vannacht, hij zou zelfs een bloedneus hebben opgelopen.

Rond 17.00 uur komt Amanda met het cadeau voor Brian aan, de gitaarfoto is het toch niet geworden, ze lijken meer de helden in een nieuwe strip “SuperTrash” Hij komt iig gelijk boven het bed te hangen.

Verder is er niets gebeurd, Amanda en Xtina een beetje roddelen in de jacuzzi, en Juicy kwam een avondje langs als “Valentijnscadeau” van Brian. Nu dus 2 kutkeffertjes in huis, weten we gelijk waarom Dilana weg moest. Inmiddels is het 19.30 en Sergio is er om voor B&A te koken. (Pizza voor de rest)

Voor het gebeuren van vannacht krijgt Huub een ton “boete”, geen uitjes (incl. motorrijlessen), geen optredens meer (die stonden toch al niet op de agenda) en mag hij niet mee naar het kickboksgala.

Claire, Eric, Huub en Jaap eten in het kantoor, B&A hebben een “romantisch” diner in de chill (compleet met buikdanseres) en na het eten belt Huub z’n vader.

Maar goed, omdat Huub dus vannacht de grenzen weer eens ruimschoots heeft overtreden zal er de komende dagen wel helemaal niets gebeuren in Eemnes, vandaag was al een saaie dag.

De dag wordt beëindigd met het kijken van een film: B&A “romantisch” in de slaapkamer, de rest op de bank in de woonkamer.

[COS # 3287] Zwerver zoekt vrouw
[COS # 3288] Er was een nacht
[COS#3289] Huub twijfelt, blijf ik of ga ik naar huis!
[COS # 3290] De laatste training voor zondag
[COS #3291] De Hondenkooi
[COS #3292] Valentijnsdag in het kwadraat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 00:06:25 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56763244
De gebeurtenissen van vrijdag 15 februari 2008:

Eric en Huub hebben het erover dat Huub en Jaap geen stemmingen structureel mochten blocken, en Huub vertelt even wat zo’n plasma kost.. ¤ 1.700,= daarbij opgeteld de ¤ 1.000,= boete op zijn inleg, kost het hem dus in totaal ¤ 2.700,=

Terwijl Huub en Claire tegen 11.00 uur staan te douchen laten B&A&S zich van hun beste kant zien; Amanda maakt foto’s (“voor je vader Claire”) en er wordt gescholden op brugklasniveau: pijpslet enz.

Claire is vandaag kennelijk het pispaaltje want zelfs kapster Mandy begint tegen Claire te zeiken over de Schwarzkopf haarproducten die er door Claire’s vader zijn neergezet. Alsof Claire persoonlijk verantwoordelijk is voor welke producten er door de sponsors in de villa gezet worden??

Amanda heeft een brief van haar zus gekregen: haar moeder komt morgen niet op haar jaardag.
Ook haar zus Daniëlle heeft andere prioriteiten (werken), waarom Deborah niet komt is onbekend, maar die lijkt sowieso buiten beeld sinds ze terug is bij haar "ik sloeg je van de trap, je raakte in coma, maar ik hou echt van je" ex.

Verder lijkt Huub een dipje te hebben, hij vindt dat hij opgesloten zit met babysitregels:
Ik mag niet drinken. Ik moet op tijd naar bed. Ik krijg boetes. Ik mag niet meer naar buiten.
Claire wijst hem erop dat hij spijt krijgt als hij gaat, Huub denkt dat hij toch niets meer te verliezen heeft, hij kan alleen het spel nog verliezen. Als hij buiten gaat optreden kan hij doen wat hij wil, zonder babysitters. Maar al snel noemt hij zichzelf weer de potentieel meest interessante winnaar voor RTL.

Brian zegt tegen Amanda een tent te hebben geregeld in om dit weekend (ongestoord) in te slapen, het vermoeden in de COS is daarop dat ze waarschijnlijk in “De Witte Bergen” slapen.

Tevens lijken er geen grenzen meer te zijn aan wat over gesponsorde producten gezegd mag worden, tenminste, over de Schwarzkopf-producten die er inmiddels staan… mijn vermoeden is dat de Febo van Claire afwil en er dus weinig moeite mee heeft als de producten van de door haar ingebrachte sponsor afgezeken worden.

Brian z’n vriend Sandy is vanavond op visite, en de 2 eten apart van de rest in de chill.

Verder gebeurt er eigenlijk niets, Brian is om 22.15 onder toeziend oog van Amanda aan het trainen, Jaap en Huub zitten weer eens samen in kantoor en verder doet niemand wat. De streams staan op Brian & Amanda boven en Huub & Jaap in kantoor, het lijkt een Body vs Brains te moeten worden.

Huub roept nog even dat hij alle stemmingen zal blocken zolang hij een uitgaansverbod heeft..

De Romanovs zijn de hele dag weer zo ongeveer onzichtbaar geweest, en Amanda d’r “briljante” idee dat Xtina Huub moest gaan verleiden heeft nog nergens toe geleid.

Om 23.50 heeft Brian ook door dat je beter niet kunt kamperen als het vriest.. het krampeer-uitje gaat dus niet door, ze (Amanda, Brian, Mike, Raspoetin en Selène) gaan lekker buiten chillen. Boven zit Xtina bij Claire, Eric en Huub aan tafel en Brian vertelt Raspoetin dat hij even op moet letten want hij hoorde Huub “heel onbeleefd” doen tegen Xtina… opmerkingen als “hoe heet je ook alweer?”

[COS # 3293] De terugkomst
[COS # 3294] Schwartzkopf-gate en USB-gate.
[COS # 3295] 8 uur, what to do... what to do
[COS # 3296] Nachtvorst? Ideaal kampers kampeerweer!
[COS # 3297] Waar de Russin achter Huub aan zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 16-02-2008 00:17:22 (cursiefjes) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 03:40:30 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56765348
Gracias Leandra ... Te queiro mucho desde Spanje... Tus resumes son lo mejor
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:58:22 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56773971
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 03:40 schreef chufi het volgende:
Gracias Leandra ... Te queiro mucho desde Spanje... Tus resumes son lo mejor
Anytime

Gebeurtenissen van zaterdag 16 februari:

Niet kamperen dus, maar wel een “feestje” bij de kachel.
In de chill is het met Claire, Eric en Huub echter een stuk gezelliger ;-)

Iets na 01.00 uur hebben Huub en Mike een gesprek aan de eettafel, Mike zegt voor Brian te kiezen omdat Brian “het goed met hem voorheeft” Huub vertelt hem daarna even dat Brian helemaal niets met hem voorheeft, en dat de redactie dat baantje voor hem geregeld heeft, niet Brian.

En daarna lijkt er zelfs een “Claire lult Brian onder tafel” momentje te komen… gaat de goede kant op.

Eric doet een versierpoging richting Raspoetin, Raspoetin houdt de boot een beetje af omdat hij bang is in het hokje “homo” te worden geplaatst, maar Eric heeft geen haast en denkt dat het gaat lukken.

Tegen 06.00 uur slaapt iedereen uiteindelijk…

Iets na 10.30 komt Amanda haar bed uit om zich voor te bereiden op haar “jaardag” en tegen 11.45 vertrekt ze voor haar 8 uur buiten de villa.

Hans komt rond 13.00 Brian z’n outfit voor morgen brengen. Een hilarisch foute broek. Daarna komen ze nog van een bokstijdschrift, waarmee Brian een tijd geleden een interview en fotoshoot gehad heeft.

Huub en Claire lijken ondertussen helemaal back in love, ze hebben het erg leuk in bed.
Ze zitten er echter gezellig bij aan de keukentafel als de mannen van het boksblad er zijn, dit in tegenstelling tot Selène en de Romanovs… en Jaap?? Die ligt de hele dag al (uit beeld) in bed.

Nadat Huub vannacht klaar was met DJ spelen haalde hij de kabels eruit en legde ze op het orgel, an accident waiting to happen dus… en ja hoor, al snel waren ze weg (Brian hoogstwaarschijnlijk)
Deze middag, als Jaap eindelijk zijn bed uit is, is Jaap een beetje knorrig, want hij heeft geen muziek tijdens het sporten…. Jaap is boos, de kabels zijn gegapt, Jaap wil vannacht als represaille de hele nacht B&A wakker houden…. Volgens Huub is er toestemming van de Febo.. alles mag.

Om 16.30 een CollectCall voor Brian; Amanda, hartsvriendin Natasia (met vriend) is ook op haar feestje, alsmede Nadia, Lieke en Quintin, Ricardo.. er zijn een hoop mensen niet gekomen.

En Johan Vlemmix komt weer eens langs.. God knows waarom, airtime waarschijnlijk.

Iets na 17.30 komt kapster Mandy weer binnen, deze keer niet om Claire en de Schwarzkopf producten van haar vader af te zeiken, maar om het haar van Brian in te vlechten.. het lijkt erop alsof Brian nog net heeft kunnen horen dat Huub de dames nogmaals vroeg het haar van Brian zo in te vlechten dat het tijdens de wedstrijd los zou gaan.

Als Brian ook aan tafel zit dan vertelt hij Huub dat Amanda’s familie het compleet laat afweten..

Selène bleek haar (hele dure) koffer kwijt te zijn.. die heeft Nadia dus meegenomen, en Huub en Eric bellen met Sylvia.

Net voor 21.00 uur is Amanda terug, zusje Daniëlle is toch wel geweest, en Selène heeft het al snel moeilijk met het gebrek aan aandacht en begint dus rond 21.15 uur al bij Amanda en Brian in de chill te janken over het feit dat ze om 22.00 uur naar huis gaat. Maar ze ging wel :-)

En terwijl het gepeupel in de slaapkamer zich na 23.00 vooral druk maakt over de mogelijke terror die zou kunnen komen (en dat zelfs proberen te voorkomen door met achter te bellen) hebben Eric, Huub en Claire boven de grootste lol.
Brian is ondertussen met de beroemde USB-stick bezig geweest, hij heeft de inhoud gekopieerd en beschouwt de kopieën nu als zijn “persoonlijk bezit”. Brian is tegen middernacht enorm opgefokt, maakt zich zo’n zorgen over de terror die hem uit zijn slaap zal houden dat de Romanovs ook maar bij B&A in bed moeten komen liggen…

[COS # 3298] Niet kamperen, maar wel een feestje
[COS #3299] it's no sacrifice
[COS # 3300] Zonder Amanda
DGK[COS#3301] Waar we wachten op onschendbare Amanda.
[COS #3302] Plakrussen en Plannen

[ Bericht 14% gewijzigd door Leandra op 17-02-2008 02:31:56 (aanvulling tot middernacht) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 20:42:50 #140
137949 Disana
pi_56799673
K1 YURI - BRIAN

User ikpikhetnietmeer heeft een vriend met een mobieltje in Utrecht zitten die hem op de hoogte houdt.
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik zit standby met phone in de hand!
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:32 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
gewonnen brain
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
brain gaf een meteen in begin een trap na en nu ligt he helemaal uitgetelt
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
een grote heibel er omheen NU moet afgesproken zijn had helemaal nix bet kickboxen te maken
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brain heet tegen een opgewarmed LIJk gevochten die na 1 klap gaat liggen en Brain gaf een schop na nadat hij op de grond lag ( wat niet mag) maar goed dit wisten we al he!
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
gewoon_ali
Junior lid
BERICHTEN: 119
LID SINDS: May 2005
Locatie: Utrecht
STATUS: Online
Brian is gedisqwalificeerd
geplaatst: 17-02-2008 at 19:36 Meld
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brian is gedisqwalificeerd toch nog een beetje leuk!
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Mijn zwager net aan de foon die is daar: Brian heeft hem idd nagetrapt, wedstrijd is gestaakt en heel vechtse banen fluit Brian uit.
Ik fluit mee! Saxay!!
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
zo net een uitgebreid verslag gehad, de partij was een aanfluiting, yuri ging neer, en B trapte na.....er werd al getelt, normaal staat hier strafpunten op, en word het onbeslist...mensen van de sportschool, die dus niks met dgk te maken hebben, dus ook geen voorkeur hebben, vonden het een aanfluiting van beide heren, yuri stond stil de show was voor B...en na trappen he, laat ik het zo zeggen, er staan dr nu vele in de rij die dit graag even over willen doen....nee men is niet blij in de zaal....alles is gefilmpt hoop het vanavond nog te zien, dus ben benieuwd hoe het door rtl gebracht word het gejoel zal er wel uit geknipt worden!!!!
nog een lekker stukje van nowlive
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Brain is de ring uit gelopen met veel lawaai uit de zaal hij is onder begeleiding afgevoerd.
Hij heeft doorgetrapt terwijl yuri al op de grond lag.
Een groote loser is het en ik denk dat hij zich niet meer in dit wereldje hoeft te vertonen.
Dan maken ze hem wel een kopje kleiner er was veel ophef!
Bron: www.fighttalk.nl
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
En voor de gene die dat net vroeg van No Contest; ook van fighttalk.nl
hij heeft hem volgens Sprinter KO getrapt. Maar gaf na deze trap, dus tijdens zijn val, nog een trap na. Wat dus het voortgang ontnam van zijn tegenstander. Vandaar een NO CONTEST. Want misschien had zijn tegenstander nog wel door kunnen vechten na de 1e trap. Maar na de 2e trap was het helemaal gedaan.
Brian komt met een beker thuis. 'Gewonnen! Knockout.' Mikey mompelt 'gediskwalificeerd'. 'No Contest', zegt Brian even later. Hij heeft Yuri vol op diens hoofd getrapt terwijl die op de grond lag, maar de referee had eerder in moeten grijpen; in het publiek ontstond rumoer na zijn tweede trap.

Gaandeweg wordt duidelijk dat alle nieuwelingen een beker hebben gekregen.

http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben net terug van het K-1 MAX toernooi, en Brian werd meerdere malen op een goed fluitconcert getrakteerd.
En terecht, want die smerige rattenkop nailde de Georgische 'sloper' ( ) met een mooie highkick, maar toen ie weer wilde opstaan gaf onze saint Brain nog even een heerlijke vuige soccerkick na, waardoor Yuri minutenlang KO bleef liggen
Ja en daar wordt het kickbokspubliek niet zo blij van, en verdien je om uitgefloten te worden. Ook toen ie op het einde de Vechtse Banen wilde verlaten, vlogen er nog wat voorwerpen naar hem toe terwijl ie onder luid boegeroep the walk of shame aflegde.
Als ie die trap nou niet er achteraan had gedaan, had ie zeer waarschijnlijk gewoon op KO dan wel op punten gewonnen, maar dit is gewoon een illegale move en aangezien het een nieuwelingen partij betreft, heef tie dus ook niet gewonnen, maar is het een no contest verklaard.
Heeft ie nog mazzel mee, normaal gesproken word je gewoon gediskwalificeerd en heb je de partij gewoon verloren.
Brian, driewerf
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh en over die beker, iedere vechter krijgt een beker naar een wedstrijd. De winnaar de grootste van de twee, bij het geval van een onbeslist krijg je allebei een even grote beker (die hebben ze standaard reserve). Of je nu wel of niet een beker zou moeten krijgen bij een no contest laten we maar even in het midden, maar aangezien ze er toch voor stonden is het niet zo raar dat ie er toch een gekregen heeft (maar is dus geen drol waard).
FILMPJE
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Hieruit worden 3 dingen duidelijk:
Brian trapt Yuri KO terwijl Yuri omhoog wil komen
De woorden 'no contest, no winner' zijn duidelijk te horen
Yuri loopt ook met een beker uit de ring

UITSLUITSEL DOOR SCHATJE:
Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
quote:Beste xxxxxx,

De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.

Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag.

Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.

Het was jammer dat het zo moest lopen.

De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.

Vriendelijke groeten,

RINGS / Milco *********

[ Bericht 21% gewijzigd door Disana op 18-02-2008 19:41:43 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 00:00:50 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56805455
En wat gebeurde er zondag 17 februari 2008??

Een opgefokte Brian wil de nacht in de fitness doorbrengen, maar dat vindt Amanda niet goed.
Er liggen 2 bedden vol: de Romanovs liggen bij B&A in bed zodat Jaap er niet bij kan komen liggen, en in het bed van Huub en Claire liggen Claire, Eric, Huub en Jaap gezellig met z’n 4en film te kijken.

Met die film (Rocky) op de achtergrond is het natuurlijk al niet makkelijk slapen voor Brian, en dan is het ook nog eens de bedoeling dat CEHJ na de film aan hun wakkerhoudterror begint…

De terror zal inhouden dat Huub Yuri speelt, Eric de rol van Brian op zich neemt, Claire de rondemiss zal spelen en Jaap het geheel van commentaar zal voorzien… een soort preview voor de match dus.

Jaap heeft zijn terrorhoed om 02.00 uur opgezet, Huub en Eric lopen in badjassen.. Brian kan de spanning niet meer aan en gaat thee zetten, ondertussen gaat Amanda (in de chill??) over haar nek.
Om 03.00 uur doet Brian maar weer een poging tot slapen… En dan.. begint de wedstrijd.

Net als Brian tegen 03.45 in slaap dreigt te vallen komt het hele spul (na een spelletje kaart in de pauze) weer naar beneden voor de 2de (en laatste) ronde… waarbij Eric (Brian) door Huub (Yuri) genadeloos tegen de vlakte wordt gewerkt en Huub door Jaap tot winnaar wordt uitgeroepen.

Tegen 05.00 uur liggen Claire, Eric en Huub nog in de woonkamer te kletsen (over de dood), Jaap is dan al even uit beeld en Brian slaapt niet echt rustig.

Rond 13.15 uur begint de villa weer (langzaam) tot leven te komen. De stress begint voor Brian al vroeg: uit het niets wordt hij rond 14.30 aangevallen door een flesje nagellak. Het valt over zijn broek en schoenen. Stoer: trainingspak met nagellak. Mike krijgt daarna zelfs een “raak me niet aan” sneer.
Iedereen is inmiddels z’n bed uit als Brian om 14.45 wordt opgehaald. Om 15.30 zijn Amanda en Mike, na ieder 2 outfits, ook weg. Wat een rust in de villa, de Romanovs waren toch al onzichtbaar.

De Romanovs zitten er kennelijk vooral om ons vast warm te maken voor hun op handen zijnde RLS.
Of om hun potentieel kijkcijferkanon-gehalte te bewijzen, in dat geval gok ik op een zuinig contract.
Het Romanov-stopwoordje blijkt “Saxay!!” te zijn, zelfs als Huub in een gesprek over politiek vertelt dat Rusland Kosovo wil binnenvallen komen ze niet verder dan: “Saxay!!” De COS pikt het al snel op…

17.00 uur: Cora arriveert, Jaap neemt haar vrijwel meteen mee naar kantoor om even ongestoord alleen met haar te kunnen zijn. Uit hun gesprek blijkt Jaap bang te zijn niet te kunnen winnen omdat hij denkt dat Huub en Brian afspraken met achter hebben… Om 19.00 uur vertrekt Cora weer.

Ondertussen is Ricardo aanwezig en probeert Raspoetin uit z’n kast te lullen. Wat vooralsnog niet lukt.

Om 20.00 uur was de wedstrijd van Brian, Yuri zou KO zijn gegaan, maar omdat dat gebeurde door een onreglementaire natrap (terwijl Yuri viel) zou de wedstrijd het predikaat “No Contest” krijgen, de wedstrijd wordt dus behandeld als niet hebbende plaatsgevonden. Dus ook geen uitslag.

Brian is om 22.30 uur weer terug, met een beker (net als iedere beginner) van het formaat alsof hij het hele K1 gala gewonnen heeft... “Gewonnen” aldus Brian.. daar denkt de jury anders over Brian

Verder gebeurde er eigenlijk niet veel.. behalve een beetje nababbelen over de wedstrijd, waarbij de waarheid nog niet helemaal boven water komt.

[COS #3303] Nachtelijke terror? Of niet? Check het hier!
[COS #3304] Waar het inboksen is begonnen
[COS #3305] Boksgala voorbij, tijd voor lijken
[COS #3306] Brian is weg.
[COS #3307] Want DGK is Saxay :9~
DGK[COS#3308] Brian versus Yuri.
DGK[COS#3309] Brian gediskwalifiseerd, saxayy.
[COS #3310] Leugenachtige Brian
[COS #3311] The saxay winner takes it all! begon net voor middernacht... en hoort er dus nog net bij
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 februari 2008 @ 20:16:15 #142
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56822129
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:59 schreef Disana het volgende:
NIEUWE GASTSPELERS

De loper is uitgerold, de fakkels branden, en de fontein spuit.
Dan komt er een dikke Rolls Royce voorrijden:

Twee van origine Russische gastspelers komen met hun hondje
GASTSPELERS XTINA EN EMIN SAIDOFF UIT DGK

Na een kleine week zijn gast-spelers Emin en Xtina lopend vertrokken met hun hondje uit de poort.
Miljonair Huub heeft de Dikke Rolls Royce afgebeld, Emin heeft vanaf dag 1 naar zijn eigen huis
vrienden en familie verlangd , hij wilde weg, maar zijn nicht Xristina had willen blijven in DGK .
http://clipser.com/watch_video/102257&mvpageno=1
Emin vertelde aan Jaap dat hij en Xtina hun eigen realityshow krijgen bij RTL,
ze hadden een gesprek met RTL en zeggen te houden van EndeMol.
http://www.ikoptv.nl/index.php/?module=Item&func=show&id=11369
Emin vond sommige dingen wel grappig in DGK, zoals Amanda haar pruik, kamt, fohnt, wast
of dat het echte haren zijn. Emin vroeg zich vandaag af of Cora aan Jaap heeft door verteld
dat hijzelf en Xtina geen Broer en Zus zijn, maar Neef en Nicht.
Verder was Emin verontwaardigd dat de Dieren en Hondenbescherming
hebben gebeld met klachten over Emin met zijn manier van omgaan met zijn kleine hondje Dutches.
http://nl.youtube.com/watch?v=VIDFA2e6pXI
Emin vindt dat de Dierenbescherming er niet mee moet bemoeien, het is Zijn hondje Dutches,
dus doet ermee wat hij wil, hij vindt het belachelijk dat er kijkers belden met een klacht over hem .
Emin vroeg maandag aan Huub of die hem dom vindt, Huub vindt Emin zeker niet dom,
volgens Huub weet Emin gewoon weinig. Jaap vroeg een ontslag aan voor Xtina
unaniem werd ze weggestemd, maar wel nadat Emin had gevraagd of Brian en Amanda
Xtina ook weg wilde stemmen en Emin vertrekt uit zichzelf. Emin vindt dat DGK niet de plek voor zichzelf,
zijn nichtje Xtina en hondje is. Amanda wil zeker contact houden en wisselen adressen uit.
1 dag later:
Hoofdhuishouding Palma: Grote mond, maar 3 keer niks, dan zeg ik het nog aardig.

GAST-SPELER ERIC WAS EVEN NAAR HUIS EN KEEK OP FOK
Brian gaat bellen naar de productie dat Eric maandag naar buiten ging om kleding thuis te halen
met info terug kwam en toen hij even naar Eric keek hem met zijn mobiel buiten zag bellen.
En volgens Mike mochten 10 streamers bellen nadat Huub en Jaap uitspraken zich te vervelen?
Kreeg Brian geen info tijdens de 4 kickbokstrainingen in Beverwijk en Purmerend en bij de wedstrijd?
Zijn broer Kennith reed mee in de auto naar training. Geen speltips tijdens het bioscoop uitje met Mikey?
Geen Info na de vele Rap-optredens , Beauty-uitje met Lieke bij Arnhem, Single opnemen, Jensen,
tijdens zijn 8 uren naar huis dag , hotel-nacht Witte Bergen ,19 febr. interview RNN met Viola Holt ,
Niet eens info van Gast-speelster Selene die een weekeindje naar huis was?
Sorry, ik kan ook geen info sturen, die post wordt niet toegelaten in DGK.
Brian is het spuugzat en vindt het allemaal onrechtvaardig dat Eric na 1 dagje thuis Huub en Jaap
bijpraat en belt naar de productie.
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1
Brian heeft er een nieuwe onrust bij, de winnaar van DGK wint 1 miljoen, de jackpot min boetes,
speler Huub heeft aan 8 ton boetes, Brian denkt dat het voor Talpa goedkoper is om Huub te laten winnen,
omdat het Talpa minder kost, zeker al 800.000 minder aan euro' s uit hoeft te betalen aan Huub.
De villa komt na 2 jaar vrij, Huub denkt dat iedereen de villa kan winnen, Brian heeft een gesprek aangevraagd,
want hij heeft altijd gedacht dat de langstwonende de villa wint, na 23 september 2008 en dat is hij.
Amanda vindt het onzin want dan kan zelfs Claire de villa winnen? Mooi niet.
Brian : Nu kunnen ze hier weten als ik de pan uitvlieg, is het geen mooi beeld, als ik zwart ga zien....
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1

Filmpjes: Met veel dank aan Top filmpjesmaker Lambal en Gouden Decency.
Ik mis het hondje van Rus Emin wel .
http://www.clipser.com/watch_video/102195&mvpageno=1


[ Bericht 1% gewijzigd door tuinfluiter op 20-02-2008 18:08:04 (AANGEVULD VOOR DE LEZERS) ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:06:33 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56828742
Gebeurtenissen van maandag 18 februari:

B&A zitten in de chill te praten en de rest zit aan de eettafel… het lijkt zowaar gezellig, Mike vertelt honderduit over de wedstrijd, en Huub luistert aandachtig.

02.00 uur: Jaap is rond middernacht naar bed gegaan, B&A zaten te badderen en de Romanovs zaten met Claire, Eric en Mike te kaarten, Huub zat piano te spelen. Ergens daarna ging iedereen naar bed.

Nadat Brian wakker geworden is, wordt hij door Palma even uit de droom geholpen, Palma vertelt dat Brian niet gewonnen heeft, maar dat het een “No Contest” was en dat er boegeroep was. Huub geniet.

Om 11.30 uur vertrekken Brian en Mike al richting bioscoop?! De Romanovs vertellen dat ze om 16.00 uur een gesprekje over hun verblijf hebben: ze willen een paar dagen naar huis en dan terugkomen.

In de middag gaat Amanda het haar van Raspoetin knippen en om 15.30 zijn Brian en Mike weer terug van de bioscoop. Brian heeft even “vakantie”.. de 2 weken dat trainer Hans op vakantie is.

Jaap heeft een ontslagronde aangevraagd voor Xtina (de vrouwelijke Romanov) waarna Xtina zelfs een verzoekje bij Amanda neerlegde om haar eruit te stemmen. Raspoetin zou dan meegaan.
En zo gebeurde, rond 19.00 uur zijn ze de poort uitgewandeld. De Champagne die Amanda besteld had om afscheid van de Romanovs mee te nemen komt pas tegen 20.30 uur..

Huub en Jaap hebben lol, ze willen lukraak mensen gaan bellen, daarna roept Huub dat de eerste 10 mensen die de redactie mailen met naam en telefoonnummer gebeld zullen worden, rond 21.30 is de eerste aan de beurt, maar zodra ze horen dat Daniëlle getrouwd is hangen ze op. De ene na de andere (huis)vrouw volgt, voornamelijk getrouwd en met kinderen.. de heren vinden het weinig interessant en maken er een dolletje van, maar er komt vrijwel geen spelinfo binnen. Gelukkig komt er ook nog een 19-jarige doorheen.. verder is het voornamelijk een verzameling van afzeiken en grof doen door de heren… op zich wel vermakelijk, de bellers staan immers in de rij om ze te spreken.

Tegen 22.30 is Eric terug, en heeft extra kleding meegenomen. Hij heeft het filmpje van het gevecht van Brian gezien en vertelt dat het echt nasty was zoals het ging… en dat Brian uitgejouwd werd. En Eric heeft het spelinfo topic gelezen wat op FOK! voor hem geopend was.

Mike heeft ondertussen als “snood plan” het idee een travo uit te nodigen om Huub te verleiden.
En Brian belde al snel naar achter om zich te beklagen over telefoongesprekken en andere spelinfo.

Ondertussen wordt in kantoor bedacht dat ze Mike misinformatie zullen geven… ze hebben van Eric vernomen dat Mike het spel meer speelt dan Mike zegt.

In de woonkamer bij Brian, Amanda en Mike ontstaat er kennelijk toch wat stress door de terugkeer van Eric en de gepleegde telefoontjes… zoveel stress dat het zelfs een SL tot gevolg heeft.

Brian wil morgen een bespreking met Amanda hebben om te overleggen wat ze gaan uitvoeren.

Volgens Jaap zit Brian ermee dat Huub al 8 ton boete heeft… Huub zou daarmee een goedkopere winnaar zijn voor Talpa.

[COS #3311] The saxay winner takes it all! Begon net voor middernacht..
[COS #3312] Waar Brian vals speelde
[COS#3313] The day after the day before
[COS #3314] Waar de Gok en de Gek moeten gaan vlammen
[COS #3315] Waar 'het ijzeren gordijn' is gevallen....
[COS #3316] Bellen en gebeld worden!
[COS #3317] Eric is terug: Freedom of speech!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:37:03 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56850353
De gebeurtenissen van dinsdag 19 februari 2008:

Eric adviseert Huub de informatie die hij vanavond van Eric heeft gekregen niet direct te gebruiken.. Laat Brian en Amanda maar zenuwachtig worden, dan krijgen ze onderling wel ruzie.
Jaap denkt dat Eric met z’n verhalen de verhaallijnen van Jaap geruïneerd heeft.

Om 00.30 uur zijn alleen Huub en Claire nog wakker, ze zitten in de chill en Huub geeft aan dat hij haar een “kalf” vindt omdat ze de verhalen van Jaap gelooft, de rest slaapt. Tegen 01.00 uur bleken Amanda en Brian toch niet te slapen, want ze staan onder de douche.

Tegen 10.30 begint het hele spul wakker te worden; Claire, Eric Huub en Mike zijn de eersten aan de ontbijttafel, en Jaap fietst zich om 11.00 uur al een slag in de rondte. Rond die tijd verschijnen ook Amanda en Brian (die zich zichtbaar zorgen maken over de info die Eric de villa binnengebracht kan hebben) aan de ontbijttafel, maar er gebeurt niets. Huub lijkt het advies van Eric om Brian en Amanda lekker te laten zweten te hebben aangenomen.

Rond 13.45 heeft Huub met Yuri gebeld om hem uit te nodigen en het ware verhaal van de wedstrijd te komen te vertellen, Huub zit namelijk met de Brian versie (winnaar) en de Eric versie (No Contest)
Helaas volgt er een soundlock zodat we niet kunnen horen of Yuri kan/mag komen.

Tegen 15.00 uur wandelt Carlos binnen, en hij feliciteert Brian met z’n overwinning.. volgens Brian was het boegeroep in de zaal te danken aan het feit dat mensen teleurgesteld zouden zijn dat ze ¤ 40,= hebben betaald en de wedstrijd maar zo kort was… alsof het publiek voor Brian kwam.

Een uurtje later is Brian naar Rotterdam vertrokken voor een interview met RNN7, en rond 16.30 heeft Mike een date-filmpje opgenomen. Hij is koud binnen wordt door Huub en Eric onder handen genomen, die hem allerlei suggesties aan de hand doen waarmee hij wel een “normaal” leven zou kunnen leiden en aan het werk zou kunnen.

Huub en Claire gaan in de (kennelijk gerepareerde) Sauna en daarna onder de zonnebank. Jaap is om 19.00 uur alweer aan het sporten, verder zien we hem weinig maar SportJaap lijkt vooralsnog even zijn nieuwe personage.

Mike herhaalt in de chill nog een keer zijn plan een travestiet te laten komen die Huub moet versieren, Amanda heeft een ander plan wat ze eerst met Brian wil bespreken.

Tijdens het eten wordt het eerste bommetje gedropt: Claire vraagt hoe het met Amanda’s moeder, die niet op haar jaardag kwam, was… Amanda zegt het er niet over te willen hebben met phony people.
Ze vlucht vervolgens weg en Huub en Eric gaan er achteraan. Een half uurtje later (21.00 uur) is Brian weer terug.

Mike wordt door Eric gewaarschuwd dat Eric hem heel hard zal aanpakken als hij het plan uitvoert.
Eric zou sommige dingen van de Febo niet hebben mogen vertellen maar wel zelf mogen gebruiken, de COS vermoedt dat het om de USB-stick gaat, de vraag is alleen of Mike dat doorheeft, ook Jaap pikt een hint in die richting niet op. Kennelijk leeft de USB-affaire in de COS meer dan in de villa.

Om 22.00 uur moet iedereen naar kantoor (B&A zijn dan al even niet in beeld) en volgt er een SL, waarna B&A weer in beeld zijn en zeggen dat ze “hun denktank moeten laten draaien” gevalletje FeboFB? Hun draaiende “denktank” komt vervolgens met het idee een mannelijke escort voor Claire te laten komen… Om vervolgens een verzoek aan gigolo’s in NL te doen, contact op te nemen.

Verder is er weinig noemenswaardigs gebeurd, een gesprekje tussen Eric en Jaap over het kapot zijn van Jaap z’n verhaallijntjes nu Eric met outside info binnenkomt. Eric vindt het vervelend voor Jaap.
Tevens wat geneuzel tussen Amanda, Brian en Mike, waarbij B&A Mike geruststellen dat Huub wel een grote bek heeft, maar hij Dilana echt niets aan zal doen.

Het laatste half uur van de 19de werd gebruikt voor een knallende ruzie tussen Amanda en Huub, waar Amanda eerder op de avond nog weggelopen was toen ze tijdens het eten onder vuur genomen werd, voelde ze zich met Brian naast zich kennelijk sterk genoeg om wel tegen Huub in te gaan.

[COS #3318] Nacht-COS: Huub bedankt FOK! Wij bedanken Eric!
[COS #3319] Het wereldje van A en B wordt steeds kleiner.
[COS # 3320] Waar Mike snode plannen heeft.
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
[COS #3322] Operatie Desert Trashja gestart!
[COS #3323] Toneelstukjes opvoeren

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 20-02-2008 16:52:27 (typo in aanvulling tot middernacht) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:11:58 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56875138
De gebeurtenissen van woensdag 20 februari 2008:

Ook na middernacht gaat misthoorn Amanda nog vrolijk door… en om 02.15 ligt iedereen in bed.

Om 11.00 uur is iedereen opgestaan, behalve Amanda, die weer last heeft van haar ochtendziekte.

Nancy was er voor yoga, Brian, Claire en Eric hebben aan de les meegedaan.

En oh horror.. tijdens het invullen van de boodschappenlijst (rond 12.00 uur) zegt Amanda vanavond te willen gaan koken; stamppot.

Verder vermaken B&A zich in de private met het bestellen van diverse zaken, fietst Jaap zich weer een slag in de rondte en laten Claire en Eric Huub in de chill bij de piano achter om in de kapsalon hun haar te gaan doen.. je moet wat op zo’n lange dag als het nog maar 13.00 uur is.

Huub en Eric hebben tegen 14.00 uur besloten Claire “aan het denken te zetten” dmv een gesprekje..
Hij vertelt haar dat zijn actie met Gaby bewust was, en vraagt waarom ze niet meer van zich afbijt, Amanda haalde haar gisteren onderuit op een manier waar Huub zelfs om moest lachen, hij vindt dat als ze kans wil maken op de hoofdprijs dat ze dan ook haar eigen hachje dan maar moet redden. Claire vraagt zich af of ze niet de tijd heeft erin te groeien, Huub antwoordt haar dat ze er al 7 weken zit, toen hij er 7 weken zat had hij de eerste er al uit. Als speler heeft hij weinig respect voor haar. Huub wandelt het kantoor uit met de zin: “weet je wat schat ga dan werken aan je eigen ego probleem en stuur me een kaartje, vanaf thuis”

Het “snode plan”, om een escort voor Claire te bestellen, wat B&A gisteren spontaan bedacht hadden toen ze terugkwamen van de Febo moet vandaag al ten uitvoer worden gebracht. De kans is dus aanwezig dat het kwetsende gesprek wat Huub nu met Claire heeft de inleiding is tot een “intiem samenzijn” van Claire vanavond… DGK goes YabYum

Brian heeft de roddelbladen weer gehaald, dit keer met z’n optreden in de ring afgelopen zondag, Amanda blijkt nog steeds in de war door het feit dat er “Winnaar” op de beker stond die Brian (en verder iedere nieuweling) kreeg… Brian interpreteert het stuk op geheel eigen wijze en heeft niet door dat het stuk verre van positief over zijn “sportieve” prestatie is.

Rond 16.00 uur worden Eric en Mike opgehaald voor de ballonvaart die rond 17.00 uur zal beginnen.
En zo waar, net na 17.00 uur drijft de ballon over..

Claire heeft ook nog een gesprek met Jaap, Jaap zegt op dit moment een mes in Huub z’n rug te willen steken, maar dat mag Claire niet zeggen, Jaap wil winnen en om te winnen moet Huub weg.

Aan het eind van de middag (18.30) zitten Brian en Amanda weer in bad, Amanda had weer hard gepaaldanst dus het was weer nodig, en Huub en Claire zitten te schaken.
Eric en Mike zijn weer terug en hebben het erg leuk gehad.

Om 19.00 moet iedereen naar kantoor, Amanda vraagt Brian of ze niet buiten kunnen zitten.. het lijkt erop dat Amanda er alles aan doet om niet bij de rest te hoeven zijn.

Om 19.30 volgt er een videoboodschap voor Claire waaruit blijkt dat haar achterban haar begrijpt.
De vriendin van Claire vindt Amanda de grootste slet van het huis, maar het zijn allemaal sloeries.

Dimitri heeft versterking meegenomen in de vorm van Tommy, als hij het leuk vindt in de villa komt hij er ook werken. Tommy en Claire babbelen gezellig terwijl Eric, Huub en Jaap in de kapsalon zitten.
Zou Tommy de “gigolo” zijn die Brian en Amanda wilden laten komen???

Claire en “butler” Tommy doen een photoshoot, en paaldanslerares Suzy wil graag een keer in het weekend blijven slapen, Er is een meerderheidstemming nodig om die logeerpartij te bewerkstelligen. Suzy mag blijven slapen als ze met Dimitri gaat daten maar Dimitri wil niet. Mike vraagt of ze zich al opgegeven heeft voor een date met Mike.

Tegen 22.30 uur is het weer bitchfight-time; Amanda gaat weer los op Claire, en Claire geeft al wat meer weerwoord.

Het duurt even voordat het kwartje bij Brian en Amanda valt, maar ze hebben er rond 23.00 uur eindelijk lol van dat er een “klik” lijkt te zijn tussen Claire en Tommy, dat komt ze wel goed uit want het gigoloverhaal was lastig te realiseren.

Amanda klaagt overigens nog een keer over “muggenbulten” gisteren was er ook al een hele bultenverhandeling (door Amanda consequent “bulden” genoemd) en Eric wijst haar er even op dat het nogal vroeg is voor muggen… de COS had gisteren ook al allerlei alternatieven aangedragen, de meeste in overeenstemming met Amanda d’r gevoel voor hygiëne, en niet te vergeten haar pruik, maar iedereen is het er over eens dat het geen muggen zijn.

Rond 23.30 moeten ze op de bank; meerderheidsstemming of Tommy 2 avonden per week mag komen, meerderheid behaald, Tommy komt 1 x per week alleen en 1 x met Dimitri.

[COS #3324] Amanda, Aman, Am, amen!
[COS#3325] De *leuke* plannen van Brian en Amanda
[COS#3326] Amanda is een hoer
[COS #3327] Het butler-script
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 19:23:48 #146
137949 Disana
pi_56890403
14de POPULARITEITSPOLL

Huub 42%
Amanda 21%
Brian 19%
Claire 9%
Jaap 9%


Ter vergelijking de vorige:

Huub 34%
Lieke 32%
Brian 13%
Amanda 11%
Jaap 7%
Claire 3%
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 20:58:32 #147
137949 Disana
pi_57044694
ONTSLAGRONDE

Amanda zit op de stoel.

Huub heeft een ontslagronde voor Amanda aangevraagd. Dit had geheim moeten blijven, maar Amanda kwam er gisteravond door een rondslingerende kaart al achter. Zij en Brian hebben zich erop voorbereid en keken ernaar uit.

Huub
Je eerste ontslagronde, je gaat nergens heen. Je verbaast me voortdurend, over hoe je je opstelt met name naar Brian. [Brian gaat zijn neus met een electrisch apparaatje zitten scheren] Je bent loyaal, maar dat moet je niet verwarren met onderdanigheid: je stelt je onderdanig op naar Brian. Je mist een vaderfiguur, kom eens een keer voor jezelf op, je mist je zelfspot. Brian vindt zichzelf een hele stoere jongen, maar jij bent je identiteit een beetje verloren aan Brian. Hij heeft je onder de duim. Ga voor jezelf. Ik stem je eruit, maar what's the focking difference.

Claire
Het begon goed tussen ons. We praatten oppervlakkig en dat is niet veranderd. Er is een kant waarvan ik denk 'hmm', dan kijk je vervelend uit je ogen en vind je jezelf heel wat; daar moet ik heel erg om lachen. Ik vind jou zielig, je loopt naast je pumps. Het is beter voor jou om naar huis te gaan zodat je moeder je op kan vangen. Twee voeten op de grond, zodat je in ieder geval nog een leuke toekomst tegemoet gaat. Ik stem je eruit.

Jaap
Er waren ooit 3 stelletjes en Jaap, het is een interessante situatie. Een derde man bij een stelletje is ook handig. Mochten er relatieproblemen komen, dan kun je op me bouwen. Er zit een potentiele alliantie in. Ik hou je er wel in, met als reden 'je weet het nooit'. We hebben gesprekjes, we doen spelletjes, waarom ook niet. Ome Jaap is er voor jou nog. Ik had goede gesprekjes met Dennis, later met Lieke, en waar zijn ze: weg.

Brian
[Brian staat op en omhelst Amanda innig] Daar zit ik weer. Ook op de ontslagrondestoel, je intentie om het spel te spelen vind ik subliem. Door jou heb ik een jaar niet op de stoel gezeten. Ik heb je zien groeien, je bent hier van meisje naar vrouw gegaan. Ik stem je niet weg.

Amanda blijft.

Reactie Amanda
Ik bedank jullie dat ik hier zit, je moet dit hebben meegemaakt. Huub, je mening mag je hebben, je kunt veel van onze relatie leren. Claire, dit was je kans iets tegen mij te zeggen. Jaap, leuk dat je me erin hield, leuk dat je jezelf zo opoffert. Voor de rest hoef ik niets meer te zeggen.

Eric vraagt of Amanda het leuk vindt als hij ook nog iets zegt. Eric: We zijn niet ontzettend goede vriendjes, dat betreur ik wel. Maar gefeliciteerd dat je op de ontslagbank zit en eindelijk volwaardig meedoet aan het spel. Ik kan me aansluiten bij wat Huub en Claire zeiden: je was vrolijk, ik kon met je lachen, maar je hebt je zelfspot verloren. Je moet het niet hebben van je ontzettend hoge IQ, maar je bent direkt in je gevoelens. Je bent je objectiviteit en zelfreflectie en zelfspot kwijt. Je loopt naast je schoenen.

Amanda: Heel veel dingen zijn persoonlijk geworden. Ik heb een liefde, een iemand voor wie ik helemaal ga, met de rest heb ik weinig. Ik zit hier niet om vrienden met jullie te worden, zelfspot naar jullie zal ik zeker niet hebben.

Eric: Ik vind het spijtig zoals jij je tegen mij hebt opgesteld, nogmaals, je loopt naast je schoenen. Je hebt altijd Brian nog, maar ooit komen jullie tegenover elkaar te staan.

Huub: Waarom heb je die zelfspot niet meer, het is een manier om je kwetsbaar op te stellen en dat maakt je sterk.

Amanda: Ik zie liefde en persoonlijke ruzies en die zie ik niet meer als spel. Claire, ik vind jou een aardig meisje maar ik neem niet de tijd om je te leren kennen.

Claire: Ik ook niet, ik stoor me eraan dat jij zo'n hoge pet van jezelf op hebt.

Eric: Je hebt je vrij vijandig tegen mij opgesteld, in het verleden was dat niet zo.

Amanda: Ik vind het leuk dat je er bent, maar je trekt met iemand op die tegen mijn vriendje is. Heb jij mij ooit een kaartje gestuurd? Wat nou vriendschap. Ik vind dat jij best wel een negatieve vibe hebt. We hebben dagenlang ruzie gehad destijds. Die vibe voel ik ook naar Huub, naar Jaap.

Eric: Jullie zijn de enige twee die die vibe voelen.

Huub: We zijn zulke tegenstanders geworden, je geeft heel weinig toe.

Brian: Eric staat heel duidelijk aan jullie kant. Brian en Amanda vormen daarin een nog sterker blok. De sfeer was goed toen je weg was.

Huub: Wat ik vreemd vond was wat ik je net hoorde zeggen: natuurlijk kun je niet alles afschuiven op het spel. De verstoring in onze relaties ervaar jij niet als spel, jij kunt niet eens meer een borrel met ons drinken.

Amanda: Jullie beginnen altijd over mijn moeder of mijn hondje.

Huub ziet het spel als gemeenschappelijke factor, iets dat een band schept. Als je iemand later tegenkomt, onthou je de slechte dingen niet. Amanda voelt dit niet zo.

De miljonairs beginnen wat door elkaar heen te praten.

Amanda: Ik kan wel dingen zeggen, maar jullie trekken dingen in een heel andere context. Ik ga niet overal op in, zoals over mijn 8 uur.

Brian: Huub, jij kent Amanda ook best goed, dat ze voor zichzelf op kan komen. Ik vind het normaal dat iemand z'n bord opruimt. [Eric: Het was een gebod]

Amanda: Weet je hoe weinig ruzie wij hebben?!?

Huub: Ik was met stomheid geslagen door de manier waarop Brian het zei (over het bord). Zo ken ik Amanda niet. Maar als het voor jullie werkt, prima.

Brian: We staan steeds beter en gezonder in onze ruzies. Er zou wat aan de hand zijn als we geen ruzies hadden.

Huub: Jullie hebben niet eens geprobeerd een ontslagronde voor Claire aan te vragen, het is hartstikke duidelijk hoe dat zit, de ontslagronde is een lachertje geworden.

De miljonairs toasten met champagne.

Brian tegen Huub: Ik krijg het gevoel dat je me deep down op bepaalde punten niet kunt uitstaan. Je liet jezelf veel kennen, met diepe frustraties.

Huub: Op zo'n moment helemaal mee eens. Op een bepaald moment is het verafschuwing. Het heeft te maken met een gebrek aan relativering, er stapt een beveiligingsman binnen die zegt dat ik moet ophouden terwijl jullie nog doorgaan. Op zo'n moment hou ik niet op. Dat interesseert me dan helemaal niks.

Huub tegen Amanda: Dit is voor het eerst dat ik weer een normaal gesprek met je heb.

De aandacht wordt verlegd naar Claire en het voorval met Gaby. Claire vergeet het niet, maar ze is opnieuw begonnen met Huub en vertrouwt hem nu.

[ Bericht 5% gewijzigd door Disana op 28-02-2008 21:13:11 ]
  maandag 3 maart 2008 @ 16:34:13 #148
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57129422
DGK FINALE DONDERDAG 22 MEI 2008

Plasmaboy: Beste Miljonairs,
ik heb een zeer belangrijke mededeling voor u,
u zit reeds geruime tijd in de villa,
binnen afzienbare tijd gaat een einde komen aan het spel,
waarvan 1 de winnaar zal zijn van 1 miljoen,
speel uw spel slim, grijp uw kansen,

(Reacties)
Amanda: Echt, zo dus.
Jaap: Tering, wat vind ik dit erg dat ik weer naar huis moet, ik ben hier helemaal stuk van.
Brian: 22 mei, Ik baal wel dat het stopt, het is een dubbel gevoel.
Amanda: Niemand wint de villa.
Claire: Ik ben benieuwd wat de regels nu gaan brengen.

(Plasmaboy met een belangrijke boodschap)
http://www.clipser.com/watch_video/116145&mvpageno=1

(DGK-spelers kijken en luisteren naar het bericht)
http://www.clipser.com/watch_video/116146&mvpageno=1

2 filmpjes : Met dank Decency.

(Melding stoppen DGK via stream 3)
http://www.clipser.com/watch_video/116207&mvpageno=1

(Amanda : Ik had al nieuwtjes bij het optreden gehoord, ik ben misselijk, het is dus waar wat ik hoorde )
http://www.clipser.com/watch_video/116202&mvpageno

(Champagne en Jaap belt Cora, zij heeft nog met contactpersoon Sven gebeld, ze gelooft het niet.)
http://www.clipser.com/watch_video/116191&mvpageno=1

(Brian is bezig om het telefoongesprek af te luisteren van Jaap, Amanda zoekt Brian en stoort hem)
http://www.clipser.com/watch_video/116474&mvpageno=1

(Brian heeft het telefoongesprek van Jaap afgeluisterd en noteert het gesprek op papier)
http://www.clipser.com/watch_video/116219&mvpageno=1

(Nog wat uitspraken)
Jaap: Ik heb een plan, zullen we trouwen?
Huub: Ja, als het mag, doen we het, met tongzoen en al, maar jij gaat in de trouwjurk.
Brian: Ik heb het scenario van de finale in een auto zien liggen.
Mike: Dus de villa kan niet gewonnen worden?
Amanda: Er werd gezegd de villa gaat naar Mike.
Mike: Dan maak ik er een Moskee van.
Amanda: Brian , 1 van ons tweetjes gaat DGK winnen, dat is ons toegezegd .
Huub: Het is van een soap, weer een spel geworden.
Mike: Gaat de finale met fysiek geweld gepaard?
Brian: Ik hoop van wel.
Jaap: Ik ga gelijk na 23 mei starten met mijn ondernemersplan.
Huub: Het is een klap, niet alleen voor ons, maar ook voor 130 man personeel.
Amanda: Brian,misschien raar dat ik dit zeg, na 23 mei kunnen we overal sex hebben waar we willen.
Mike: Amanda, het is belastingtechnisch niet handig om te trouwen.
Huub: Ik ga scherper spelen, niet harder.
Amanda: Brian heeft het meeste recht op de overwinning, omdat hij de langstzittende is.
Huub: Nog 79 dagen en ik heb gewonnen.
Brian: Ik denk dat de laatste ontslagronde eind maart, gaat inslaan als een BOM.
Jaap: Op het moment dat we met 4 zitten, ga ik helemaal los.
Gast-speler Barrie: Weet je hoeveel geld mij is aangeboden om Huub 1 klap voor zijn kanis te geven?

(Re-integratie traject Huub en Jaap en trouwen......)
http://www.clipser.com/watch_video/116355&mvpageno=1

(NOS-radio in DGK)
http://www.clipser.com/watch_video/116366&mvpageno=1

7 filmpjes: Met dank aan MariaAlex.

(Amanda in De Wereld Draait Door.)
http://nl.youtube.com/watch?v=Dv4f-Ckhzjc&eurl-http

(Een producent en aandeelhouder van RTL-Nederland dient zich toch onpartijdig op te stellen?)
Producent John De Mol in RTL-boulevard : Brian is mijn favoriet gewoon omdat Brian er vanaf
het begin in zit , een Die Hard en heeft elke dag het spel gespeeld .

Ik vind dat producent John De Mol zich daar niet over uit moet laten !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http

[ Bericht 4% gewijzigd door tuinfluiter op 05-03-2008 13:33:09 (FILMPJE AANGEVULD VAN RTL-BOULEVARD) ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:41 #149
137949 Disana
pi_57159571
BARRY 'DE BRANDWEERMAN' - NIEUWE GASTSPELER

Huub sticht brand voor het huis en de brandweer komt (wonderwel allemaal voorzien van zenders). Als de mannen weer vertrekken, blijft er een achter: Barry.

Barry is 28 en had zich ook opgegeven als miljonair; hij kijkt al vanaf het begin naar de uitzendingen. Hij is vrijgezel en... brandweerman. Barry blijft 2 weken.

Barry vindt Huub 'een dweil van een gozer'. Hij heeft respect voor Amanda en Brian, en medelijden met Claire. Van Jaap kan hij geen hoogte krijgen.

cap door Varen
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 20:11:51 #150
137949 Disana
pi_57181075
STEMMING - ERIC ERUIT?

De miljonairs krijgen een uur de tijd om unaniem te beslissen of gastspeler Eric, vriend van Huub, nog een week mag blijven of binnen een uur moet vertrekken.

Ter vergelijking:

Eerder mochten gastspelers Luc en Selène, vrienden van Amanda en Brian, onbeperkt blijven en komen en gaan. Ook zwerver Mikey, vriend van Brian, zit er al enkele maanden. En dan is er sinds gisteren Barry, die Huub een dweil vindt en respect heeft voor Brian en Amanda, die twee weken blijft.

Brian en Amanda voeren elk een gesprek met Eric waarin ze voorgeven hem wel te willen laten blijven. Tijdens de stemming laat Amanda hem ook blijven, maar Brian stemt hem weg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')