trusten Desii!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Desii het volgende:
Geen terror meer vanavond..... truste
owwww...laat ie aub verliezen, anders krijgen ze helemaal snot in hun neus, Aman en Brain!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:55 schreef petraa het volgende:
Is nu zaterdag het gevecht??? En de jaardag van Amanda, zou dat een succes worden???
Goh, ik heb hier hele andere berichten gelezen dan dat het 'Eric en Huub duur kwam te staan'. Wat ik hier las, was dat ze er de lol van inzagen en geen sjagrijnige sjoege gaven, maar zelfs gingen meedansen?quote:08:58 Stilte voor de Palmastorm!
Deze nacht hebben Huub en Eric geen grapjes meer uitgehaald met harde muziek. Het is hen dan ook gisteren duur komen te staan, toen Brian besloot hen terug te pakken door de uitslaapdag te boycotten. De stem van Dennis schalde door de gehele Villa! Maar nu ligt iedereen nog heerlijk te knorren. Over een half uurtje zal Palma de rust van haar kindertjes komen verstoren, dus geniet er nog maar heel even van, Miljonairs!
Goedemorgenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goh, ik heb hier hele andere berichten gelezen dan dat het 'Eric en Huub duur kwam te staan'. Wat ik hier las, was dat ze er de lol van inzagen en geen sjagrijnige sjoege gaven, maar zelfs gingen meedansen?
Goedemorgen en Charmian, ik deel je vrees.
quote:Huub heeft laatst in een zeer slecht humeur Mike en Dilana uitgescholden. Amanda en Brian vinden dat de zwerver dat niet heeft verdiend. En zijn hond al helemaal niet! “Huub is geen dierenvriend, net als Eric. Jaap wél”, fluistert de Amsterdamse Mike toe. Brian moet ook niets hebben van Huubs actie. “Ik ben het slijmgedrag van Huub tegen Dilana helemaal beu!”, zegt hij geïrriteerd. Dierenliefhebbers Amanda en Brian laten luid en duidelijk van zich horen. Zou dat soms iets te maken hebben met het verlies van die arme Nicky?
Het is echt te triest. Bij Brian is alles positief, bij Huub alles in en inslecht:quote:Op maandag 11 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is nu eenmaal helemaal op de hand van Brian, dat weten we inmiddels. Ik lees dit op VV van gisteren, geen woord over het laten blaffen van Dilana midden in de nacht door Brian en Amanda.
quote:09:29 - Een roze maskertje!
En dan springen de lichten aan! Eric en Huub schrikken beiden wakker, maar de ex-Miljonair weet de ideale oplossing voor dit probleem. Een roze slaapmaskertje! Trots doet hij deze op en draait zich nogmaals heerlijk om. De Oldenzaler moet hard lachen om deze poging, want vijf minuten laten komt Palma toch hard schreeuwend de slaapkamer binnen. “Wakker worden!”, gilt ze toch de grote vreugde van Huub. Zolang de anderen maar gedupeerd worden…
Oh ja, goed ideequote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
Zo, ik heb net ook maar even naar de hondenbescherming gebeld om melding te maken van Dilena die wordt gebruikt voor het spel.
Als meerdere mensen dat nou doen gaan ze er denk eerder achter aan.
070-3388538
wat hadden ze presies gedaan dan..................quote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
Zo, ik heb net ook maar even naar de hondenbescherming gebeld om melding te maken van Dilena die wordt gebruikt voor het spel.
070-3388538
Dilena opstoken om op katten te jagen en dat ze express moet gaan blaffen omdat Huub daar niet tegen kan. Een plannetje van Brian, Amanda en Mikey.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat hadden ze presies gedaan dan..................
van mij mag Eric nog wel ff blijven, er gebeurd weer iets, er is een beetje leven in de brouwerij, eindelijk iemand die ook eens tegen brain wat onderneemt...............al kan dit nog veeeeeeel meer.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee![]()
Ik blijf vinden dat Eric echt een naar hoofd heeft. Wanneer gaat'ie weer weg? (en waar is Sletlene? Bang voor diezelfde Eric?)
OMG!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
070-3388538
lekker slim van Mikey dan .........quote:Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Dilena opstoken om op katten te jagen en dat ze express moet gaan blaffen omdat Huub daar niet tegen kan. Een plannetje van Brian, Amanda en Mikey.
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofdquote:Op maandag 11 februari 2008 09:50 schreef dieenebart het volgende:
(en waar is Sletlene? Bang voor diezelfde Eric?)
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofd.
zie 10 x liever het hoofd van Eric dan die rattenkop van Brain.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofd.
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 09:59 schreef milk-shake het volgende:
zie 10 x liever het hoofd van Eric dan die rattenkop van Brain.
Overbodig maar toch: VV.quote:“In het toneelspel des levens speelt ieder zijn rol”, gooit Huub er een poëtische tekst in op deze vroege morgen. “Vervelend zeg”, reageert Palma in de eerste instantie cynisch. Maar als ze later nog even nagedacht heeft over deze uitspraak voegt ze er toch nog iets aan toe. “Sommigen mensen gaan daar wel heel ver in…”, mompelt ze. “Wat bedoel je? Leg uit! Leg uit!”, dwingen Huub en Eric het hoofd huishouding. “Ik zei toch dat het een golddigger was!”, roept Palma dan uiteindelijk. En wederom horen we de twee gebroeders in het kwaad schaterlachen. Wat een goed begin van de ochtend voor Huub!
Had José hondenbrokken op de borden gelegd, ik miste het even? José en Thijs lopen weg.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef milk-shake het volgende:
Huub pakt weer ff zijn tv momentje door alle bordjes op de grond te smijten![]()
omdat Palma hondenvoer voor hem had neergezet, begrijp ik?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef milk-shake het volgende:
Huub pakt weer ff zijn tv momentje door alle bordjes op de grond te smijten![]()
Ik snap het al, José is weer boos omdat het zo'n bende is in dat hok, daarom heeft ze geen ontbijt geserveerd maar hondenbrokken.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
omdat Palma hondenvoer voor hem had neergezet, begrijp ik?
zo te zien wel ...maar dat had ik ook ff gemist.........grap mislukt..denkquote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Zou ook geen honger meer hebben als ik eerst hondenvoer voor me neus had.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Was wraak van Palma omdat het een te grote troep was in de villa.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zo te zien wel ...maar dat had ik ook ff gemist.........grap mislukt..denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |