Eigenlijk is het gewoon schandalig dat Brian wil bepalen wanneer er muziek gedraaid mag worden..... het is pas 0.00u... ze wilden buiren slapen en toch de kabels jatten.... Er kon eens echt mooi tv gemaakt worden wat een loser.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
Thanx Tipsch![]()
whaha... Brian had de kabels weggehaald
Eric komt erachter dat een kabel uit de piano precies past.......... terrorplannen kunnen gewoon doorgaan
Eric de gekste!!!!!
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon schandalig dat Brian wil bepalen wanneer er muziek gedraaid mag worden..... het is pas 0.00u... ze wilden buiren slapen en toch de kabels jatten.... Er kon eens echt mooi tv gemaakt worden wat een loser.
Thanks Tipsch
Desiiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
Thanx Tipsch![]()
whaha... Brian had de kabels weggehaald
Eric komt erachter dat een kabel uit de piano precies past.......... terrorplannen kunnen gewoon doorgaan
Eric de gekste!!!!!
... Of dat ik Oranje boven! moet roepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Als ik vorst hoor weet ik nooit of dat koud is...
Denk er maar een muziekje bij in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
In de slangenkuil wordt nog steeds over het supersterke effect van Sandy gesproken.
Ja, ja, ze zijn echt helemaal teneergeslagen er van.
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon alle kabeltjes er uit halen, en over hen drieen verdelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!
yep... heb ff het filmpje op clipser teruggekeken.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
DesiiHeb jij nog meegekregen dat Eric vanmiddag jullie kaart heeft voorgelezen?
Dat is allemaal nep. Om hun zware nederlaag te verbergen. Van binnen huilen ze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
In de slangenkuil wordt nog steeds over het supersterke effect van Sandy gesproken.
Ja, ja, ze zijn echt helemaal teneergeslagen er van.
[ afbeelding ]
ut prinsesje verwart dat natuurlijk met al die warmte die ze in d'r jeugd heeft gehad van d'r vader....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Als ik vorst hoor weet ik nooit of dat koud is...
Linkje?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
yep... heb ff het filmpje op clipser teruggekeken.....
top, dat jullie het ff meldde.... anders had ik het gemist
Peetje het is geen ramp.... ik hoorde Huub zeggen dat ze voor het plan, niet perse muziek nodig hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |