tuinfluiter? de man van de feiten? hoe is het mogelijk dat je vergeten bent dat yuri automonteur is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wens dat Yuri, tegenspeler van Brian ook
naast zijn drukke baan als Kok in de keuken,
kan trainen, slapen, eten, trainen,werken, trainen, slapen.
Nee...omdat zoals Til zei...het recht zal zegevierenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?
Dilana is echt zijn steun en toeverlaat, hè? Een uurtje per dag is dan ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Mike deelt mee dat hij Dilana voor geen meter vertrouwt met het kleine hondje; twee keer heeft ze uitgehaald, bovendien heeft ze door de stress ook twee keer mensen gebeten waarvan een keer doorgebeten. Dilana gaat 2 dagen weg, hij kan haar een uur per dag opzoeken.
Tja, van mij mag die hond lieflijk inslapen. Maar goed, hij zegt dat het geheel zijn eigen beslissing is, dus hij zal er wel vrede mee hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dilana is echt zijn steun en toeverlaat, hè? Een uurtje per dag is dan ook meer dan genoeg.
incl. Mike en de raspoetinsquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
Dilana heeft dus echt doorgebeten vandaag. Terecht dat die hond weg moet maar mag die kutkeffer van de Raspoetins ook weg?
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian invalide moeten trappen zodat ie zn voedsel voortaan moet opzuigen:P.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...omdat zoals Til zei...het recht zal zegevieren
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht dat Mike onafscheidelijk was van Dilana? Wegwezen Mike!
Mike is volgens mij al aardig gewend aan zijn luxe (...) leventje in de kooi. Dus die laat dat graag voor zich beslissen, heb ik het idee. Ook Mike is gecorrumpeerd door weeldequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Disana het volgende:
Tja, van mij mag die hond lieflijk inslapen. Maar goed, hij zegt dat het geheel zijn eigen beslissing is, dus hij zal er wel vrede mee hebben.
Bang? Ik hang de vlag uit als dat recht zegeviert. Moet ik wel eerst een vlag kopen, maar dat is bijzaak.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Donnie29 het volgende:
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian dood moeten slaan ben ik bang voor:P..
Ja, en laat ze alsjeblieft die kleine lelijke kutpekinees ook weghalen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
Dilana heeft dus echt doorgebeten vandaag. Terecht dat die hond weg moet maar mag die kutkeffer van de Raspoetins ook weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |