quote:Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
beequeen.quote:Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
Mootie.quote:Het nadeel is wel dat hij zelf geen enkele klap heeft gekregen die rat.
Typisch Brian, altijd onder de gordel.
ikpikhet niet meer.quote:Jammer! Hij heeft nagetrapt, de loser! Geen uitslag!
avonne.quote:eindelijk recht op mijn avatar ...nu dgzooi nog
dark.quote:dus Brian heeft geen klappen gehad
Ik hoop dat Yuri veul vangt hiervoor
Jajong, een kenner ?quote:Dat is echt zuur voor Brian! En verdiend, natrappen in een sportieve ontmoeting
Ben benieuwd of Hans Hondekop nog steeds een fan van Brian blijft ?
Hier geven we Commentaar Op Streams , niet op users.quote:Brian schijnt Yuri een hoge trap te hebben gegeven en tijdens diens val trapte hij nog een keer. Als dit waar is heeft Brian niks verkeerd gedaan want zolang een vechter de grond niet raakt met zijn knie, kont of handen etc. 'vecht' hij nog steeds net zolang tot de scheidsrechter ertussen kwam.
Dus stop maar met haten Brian heeft die jongen gewoon gesloopt.
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Ik had meer in gedachte dat ze vanuit achter misschien de bewoners op de hoogts zouden houden. Maar goed wat maakt het uit. De beste stuurlui staan hier weer aan wal. Hij doet het toch maar even. En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: DGK[COS#3308] Brian versus Yuri.
Op'je volgt.
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Hans Hondekop staat gigantisch voor LUL![]()
![]()
![]()
Met dank aan zijn protegé, wat een sukkels
bron brianamanda.nlquote:margret
nou dat zal zn onervarenheid zijn dan dat ie dat heeft gedaan dat gebeurd zeker niet met opzet en als je denkt dat dat wel zo is dan ben je geen fan van Brian dat kan niet maar ik kan het niet vinden hoor op fighttalk
Ik zou zeggen omkleden Brian, in de auto en snel terug naar de kooi, geen feestje na.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel Beequeen!
[..]
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebben
![]()
![]()
Welke wedstrijd??
NO CONTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Iedere gore laffe rat die vrouwen slaat is bij uitstek al een kansloze loser!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
We wisten toch dat Brian een lafaard was.Wie slaat er ook alweer als de beveiliging iemand vast heeft.En dat mag allemaal zomaar,hoop dat Brian hard uitgefloten is.
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.
Eigenlijk laat het alleen maar zien dat Brian de terechte winnaar van DGK zou zijn... de grootste hufter wint de hoofdprijs...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef diedirk het volgende:
Kijken hoe RTL dit geweld weer gaat goedpraten in de uitzending..
Wedden dat we de trap na, de disqualificatie en een Brian die uitgefloten wordt door heel het publiek nergens zullen terugzien of lezen....!
Die gaat eerst nog wat drinken met "de boys"quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Brian terug in de villa verwacht?
ik zie het meer als een beginnersfout..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Brainless gediskwalificeerd, weer een mooi plusje op zijn CV .........
Wat een stomme, laffe, klootzak is het toch ook, na-trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |