abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 22:41:25 #1
137949 Disana
pi_56780962
Verdorie, schrijf ik een hele OP, slaat OE bij het invoeren vast. Overnieuw dan maar.

Amanda kwam even na negenen terug van haar jaardag, Selene vertrok om tien uur, en Jaap, Huub, Claire en Eric hebben pestplannen.

Amanda heeft het leuk gehad, zegt ze. Op haar jaardag waren onder meer Lieke en Quintin, Nadia, Natasia, Melissa en Ricardo, Kenneth en Brians moeder, en een zus. Over haar moeder geen woord, maar het was al bekend dat die toch weer had afgezegd.

Vijf minuten heeft ze naar de streams gekeken, net genoeg om de plannen van Jaap, Huub, Claire en Eric te zien - als we dat moeten geloven. Brian will alleen gaan slapen zodat zij in elk geval rust krijgt, maar dat wil Amanda niet.

Het stel krijgt geen moment om rustig bij te praten. In de chill room komt een huilende Selene bij ze zitten. In de slaapkamer, zelfs met een kussen op Brians hoofd, wil het ook niet lukken omdat de Russen er pal tegenover loungen en omdat een stem roept dat ze om 23.00 uur kunnen gaan slapen. Dan maar weer naar de chill room: helaas pindakaas, de Russen zitten er praktisch eerder dan zij. Brian trekt zich vermoeid terug in de private.

Jaap, Huub, Claire en Eric gaan een boksgevecht nabootsen in de slaapkamer. Jaap is de presentator, Claire het rondemeisje, en Huub en Eric de boksers. Jaap heeft plannen dekens van Brian en Amanda af te trekken, maar schijnt dat later af te zwakken. Amanda, die hiervan afweet, zegt dat het dan knokken gaat worden.

Maar eerst zou er nog een film gekeken gaan worden.

Waarvoor is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners

[ Bericht 99% gewijzigd door Disana op 16-02-2008 22:56:48 ]
pi_56780997
ligt die rat stiekum te pitten???
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:43:27 #3
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56781009
Brian zit te computeren in de chill...vast een dekmantel voor en sneaky afluisteractie.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56781018
Geen wachttijd Disana
pi_56781041
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Eric vraagt of Claire mee gaat kaarten. Nee zegt Huub eerst ff knuffelen, Claire gaat op haar knieen en slaat haar langen armen weer om Huub heen. Goed zo zegt Huub, en wrijft haar over haar rug, zo hoort het goed zo... Als of hij het tegen zijn hondje heeft.....hahahaha Claire blijft lachen. Fijn he Claire zo'n pooier.
Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 22:44:32 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_56781045
Lekker snel Disana

De nieuwe site van Brian en Amanda is tijdelijk uit de lucht, goh.

http://www.brianamanda.nl/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56781069
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....
Ruud..... dit werd lachenderwijs gezegd... en helemaal niet zo serieus als coldstar het weergaf.
pi_56781080
Mijn hemel dat stopwoordje van die 2 ruskutten: ZZZexy
Die moeten ze ergens droppen in de toendra's ofzo, nooit meer naar huis!
pi_56781107
Kan iemand 112 bellen voor Dellie, been ligt eraf! tatutatuu
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 22:47:49 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_56781143
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zit te computeren in de chill...vast een dekmantel voor en sneaky afluisteractie.
Ben je gek, die ligt gewoon te pitten nu het nog kan. Hij wilde samen met Amanda de Chill in, vervolgens zie je hem in de Private en nu is hij nergens te bekennen. 1=1 is nog altijd 2.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56781151
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Kan iemand 112 bellen voor Dellie, been ligt eraf! tatutatuu
Del: Het blijft bloeien!
pi_56781165
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Desii het volgende:

[..]

Ruud..... dit werd lachenderwijs gezegd... en helemaal niet zo serieus als coldstar het weergaf.
Oh. Maar ik sta wel lachenderwijs achter de geposte uitspraak hoor. Tis toch ook lachwekkend dat ze er weer in is getrapt
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 22:49:57 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_56781212
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....
Ruudemans, het ligt wel iets genuanceerder dan weergegeven door........
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 22:50:11 #14
184769 crew  Deisyy
pi_56781217
Bedankt Disana

Ik wil heftige terror op Brian vannacht
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56781244
ik lig in een deuk om Huub en Claire

Huub is een gesprek met der tieten, (stoffer en blik) aan het houwe
pi_56781252
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....
Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest Ruud en heb vanmiddag aalees een beetje terug gelezen. Ondanks dat ik in mijn achterhoofd had dat ze misschien toch weer naar hem toe zou trekken, had ik echt nooit verwacht dat ze weer met hem het bed in gegaan is. Ze heeft ook nu uitdrukkelijk gezegd, dat dit nooit , met de nadruk op nooit, meer zal gebeuren.

Ik viel haast van mijn stoel van verbazing toen ik alles terug las. Zo'n stomme trut heb ik echt nog nooit mee gemaakt.....
pi_56781253
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ruudemans, het ligt wel iets genuanceerder dan weer gegeven door........
Ieder heeft toch zijn persoonlijke kleurtje in een post BQ
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 22:52:37 #18
184769 crew  Deisyy
pi_56781276
Selene is boos op Nadia, Nadia heeft haar koffer mee naar huis genomen en nu heeft zij de koffer van Eric gebruikt.

Ik haak net in, betekent dit dat ze echt weg is, voorgoed?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 22:53:02 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_56781289
Check het gastenboek van de B&A site. Wie is toch Suzanne van FOK!?

http://www.brianamanda.nl/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56781359
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Selene is boos op Nadia, Nadia heeft haar koffer mee naar huis genomen en nu heeft zij de koffer van Eric gebruikt.

Ik haak net in, betekent dit dat ze echt weg is, voorgoed?
Weg zowiezo, 100%, maar voorgoed....
pi_56781367
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Check het gastenboek van de B&A site. Wie is toch Suzanne van FOK!?

http://www.brianamanda.nl/
Ik mag niet meer reageren

De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:57:46 #22
168951 STAP01
body and brain
pi_56781407
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Check het gastenboek van de B&A site. Wie is toch Suzanne van FOK!?

http://www.brianamanda.nl/
Leuk bericht van Suzanne:

Suzanne
Ojee Amanda het onderwereld meisje is weer terug.
Natuurlijk wil haar moeder niet op tv, want ze heeft een relatie met siegfriet een bekende in de onderwereld.
Mama van Amanda heeft diverse hoerententen in nederland en België en ook is zij zelf jaren de hoer geweest.
Maar manny is nu weer veilig onder de handen van Brian kan ze nog meer rammel van die vrouwen mepper krijgen hij heeft vaak genoeg laten zien dat ie vrouwen slaat.
Hij lijkt op zijn pa want ferrie Kubatz heeft ook altijd zijn moeder geslagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bron: brianamanda.nl
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:57:54 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56781413
Del vind dat die anderen veel te veel drinken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56781417
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest Ruud en heb vanmiddag aalees een beetje terug gelezen. Ondanks dat ik in mijn achterhoofd had dat ze misschien toch weer naar hem toe zou trekken, had ik echt nooit verwacht dat ze weer met hem het bed in gegaan is. Ze heeft ook nu uitdrukkelijk gezegd, dat dit nooit , met de nadruk op nooit, meer zal gebeuren.

Ik viel haast van mijn stoel van verbazing toen ik alles terug las. Zo'n stomme trut heb ik echt nog nooit mee gemaakt.....
zal wel goed betaald worden

neuken met huub 2000 euro
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56781424
Ze liggen oop de bank. Huub ligt boven op Claire en neemt gewoon de boel in de zeik. Claire vind het prachtig. En blijft schaapachtig lachen. hehehehe, hihihihih, hahahaha Die Claire, wat zijn we blij dat jij erin gekomen bent.

Ze zijn maar aan het zoenen onder de ogen van Eric, Eric weet niet goed welke kant hij op moet kijken. Huub en Claire maakt het niets uit. Eric heeft er kennelijk toch wat moeite mee en zegt, ga nou die kaarten maar halen. Nee, dat doet Claire niet die vind al die aandacht wel lekker...... heheheh hahahha hihihih hahaha...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')