Ja want zeg nou eerlijk, wie zou Brian nu niet willen versieren?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
zijn of zo'n?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:16 schreef ericahysterica het volgende:
amanda je mocht willen dat je ook zijn vriend kan vinden.
eric jij hebt een verknipt wereldbeeld
eric heeft goede argumenten maar dat gajes kan alleen maar schelden en krijsenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef T-lex het volgende:
Eric komt dus zonder ondersteuning helemaal niet uit de verf en dus moet Palma zich er mee gaan bemoeien. Hoe voor de hand liggend.
Dat maakt wat mij betreft niet zo veel uit, als B&A maar eens een keertje aangepakt worden, aan de rode wangen van Amanda te zien op de vorige pagina is dat wel goed gelukt, go Palma, go Eric!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef T-lex het volgende:
Eric komt dus zonder ondersteuning helemaal niet uit de verf en dus moet Palma zich er mee gaan bemoeien. Hoe voor de hand liggend.
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
zijn of zo'n?
Heeft ze het over Dauri of over Brian, dus?
Een echte Jaap dooddoener...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
jaap: wat is nou het inhoudelijke punt
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
eric is er nooit geweest er valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
Zoiets dacht ik al. Totaal de weg kwijt, dat kind. Maar ja, wat wil je als je dusdanig bent opgevoed , je in je gezin alleen maar dit soort treurige voorbeelden ziet en het IQ hebt van een dode mossel.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef 2live het volgende:
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.
haha zegt iemand die midden in de nacht in een bad zich gaat aftrekken op iemand die een hoer neukt........quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
Haha echt leuk, de FEBO moet ook nog even laten weten dat ze er nog zijn en de aandacht van B&A af willen halen, hopelijk trapt men er niet in.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Plasma: "wil iemand even de baterijen van Claire wisselen"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef diedirk het volgende:
haha zegt iemand die midden in de nacht in een bad zich gaat aftrekken op iemand die een hoer neukt........
Gelukkig kunnen ze ook blijven zitten...Eric mag alleen maar weer oprotten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
jEric:ullie worden steeds verrotter hier, jullie zinken steeds dieper blijf nog een paar jaar zitten hier.
Ah gelukkig, ik was al bang dat Jaap weer alle aandacht zou gaan krijgen nu, ik ben benieuwd hoe lang de FEBO dit goed gaat vinden, dadelijk vast weer een SL om het heilige beeld van Brian te beschermen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
jEric:ullie worden steeds verrotter hier, jullie zinken steeds dieper blijf nog een paar jaar zitten hier.
Jammer dat hij net niet ver genoeg gaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:24 schreef Leandra het volgende:
Zo... het "Brian en Amanda mogen niet worden aangepakt" principe geldt dus kennelijk toch niet![]()
Wat heerlijk, zo'n relnicht als Eric aan de ontbijttafel
Zou ze niet zo lekker ruiken uit haar giecheltje?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:
Amanda staat op omMike
een zoen op z'n wang te geven en Mike draait zelfs weg
Juist goed, dan kan hij nog even door gaan, kijken hoe lang ze dit trekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat hij net niet ver genoeg gaat.
Liever vandaag dan morgen,vervelende gast.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Kinga het volgende:
Mike: Heb ik wat gemist?
Oh please, kan die gast weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |