zonde tis toch leuk nuquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb weer genoeg gezien, mute........... tot laters.
Hij heeft Claire getroost, een sigaretje en zakdoekje gegeven toen ze verdrietig was.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Wie, wat, waarom?
Dit is dus wel écht van VV.quote:Dan komt Brian onwetend de keuken ingewandeld. “Zijn er net weer wat glazen gesneuveld”, vraagt de Antilliaan liefjes. “Nee, bakjes hondenvoer die op de ontbijttafel stonden”, gromt Palma terug. “Oh, je wilde een soort van statement maken”, concludeert Brian. “Ja, dat wilde ik. Hondenvoer voor een stel beesten. Want jullie dachten gisteravond zeker weer Palma, onze slavin, is er morgen toch weer dus laat de troep maar liggen. Ik ben blij dat jullie niet meer in jullie broek schijten, anders mocht ik dat ook nog oplossen”, tiert het hoofd huishouding. Palma is nog lang niet klaar met haar tirade, en Brian hoort het allemaal braaf aan. “Je hebt helemaal gelijk, Palma. En je hebt dan ook twee van de grootste rotzooimakers teruggehad dit weekend”, sust Brian, doelend op Eric en Dennis. De gemoedelijke sfeer is nu definitief verdwenen!
clair hoor ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef diedirk het volgende:
Hoe gaat het met de miscast claire?
Heeft ze al een woord uitgeproken of drukt ze zich weer?
Wie doet die casting daar...?
Holy shit, je zat er idd niet ver naast.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Het scheelt niet veel met mijn bedachte werkelijkheid:
Dit is dus wel écht van VV.
En dat moet Amanda zich aantrekken want...?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef ericahysterica het volgende:
jose kotst op het feit dat amanda lieke op haar jaardag vraagt
Palma reageert op de zogenaamde oprechtheid van amanda en dat is haar goed rechtquote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat moet Amanda zich aantrekken want...?
Waar bemoeit dat mens zich mee, dat moet Amanda helemaal zelf weten, of mag ze zelf niet komen of zo?
It takes one to know one, echt zielig dat ze op die manier haar punt moet maken, schelden schreeuwen en beledigen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
A. tegen E. je gedraagt je als een hoer
Ik denk dat Dennis nog meer inbreng dan Claire had...hoe kan het dat ze na 1,5 jaar nog zo'n miscast doen?quote:
Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palmaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Palma begint over de moeder van Amanda
"Jouw moeder doet alsof ze dood is"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palma.
Dat is ook wel haar goed recht maar waarom op Lieke afgeven? Amanda's oprechtheid is al vaker onderwerp van discussie geweest, rijbewijsstemming, stemmingen in het algemeen die niet gunstig voor haar dreigen uit te vallen, dat weet ik allemaal wel maar Jose heeft commentaar op wie zij wil uitnodigen op haar jaardag dat vind ik iets waar ze zich niet mee moet bemoeien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Palma reageert op de zogenaamde oprechtheid van amanda en dat is haar goed recht
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
palma hou op over overleden moeders jouwmoeder doet alsof ze dood is.
jouw moeder gaat liever op vakantie
kijk luister en genietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef flubberdewups het volgende:
*haakt na een hele tijd weer in....*
Goh, de gezellige ontbijtsfeer is er iig nog....
ja over een foto ofzo het loederquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Kolerequote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Ik kom ook niet meer bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |