Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palmaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Palma begint over de moeder van Amanda
"Jouw moeder doet alsof ze dood is"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palma.
Dat is ook wel haar goed recht maar waarom op Lieke afgeven? Amanda's oprechtheid is al vaker onderwerp van discussie geweest, rijbewijsstemming, stemmingen in het algemeen die niet gunstig voor haar dreigen uit te vallen, dat weet ik allemaal wel maar Jose heeft commentaar op wie zij wil uitnodigen op haar jaardag dat vind ik iets waar ze zich niet mee moet bemoeien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Palma reageert op de zogenaamde oprechtheid van amanda en dat is haar goed recht
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
palma hou op over overleden moeders jouwmoeder doet alsof ze dood is.
jouw moeder gaat liever op vakantie
kijk luister en genietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef flubberdewups het volgende:
*haakt na een hele tijd weer in....*
Goh, de gezellige ontbijtsfeer is er iig nog....
ja over een foto ofzo het loederquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Kolerequote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Ik kom ook niet meer bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |