Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee hoor, hij wist gewoon dat ie dat later wel weer recht zou kunnen lullen tagen clair. En dat is ook gewoon zo...
Waarom is dat moeilijk? Die rattenfamilie liegt alles aan elkaar, excuses zijn helemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
Of zijn familie vond niet dat ze een excuus konden liegen, is met familie ook altijd wat lastiger hè
Briljant gespeeld door Huubquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
Huub steekt nu Claire geen pik in haar doos, maar een veer in haar reet. hij is zo blij dat Claire hem geholpen heeft bij Lieke.......ik zoek geen emmer of een teiltje...maar een hele container die ik vol kan spuwen....hahahah
Ahaaaa, containers....mmmmquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
Toch weer dreigen...dan moet je naatr huis. Dan ben je einde van de maand voor het laatst.
Waarom zegt Claire niet gewoon...fock you Huub, ik wil echt geen sex meer met je op rotten.
En nog geloofd ze Selene niet, terwijl haar vader nog zei, ik heb een smsje gehad van iemand......geloof ze niet.
Hoe stom kan je nou toch zijn. Volgens mij vind Claire het gewoon heel ergh leuk daar, verwend worden. Niet werken, lekker roken, zuipen.
Huub steekt nu Claire geen pik in haar doos, maar een veer in haar reet. hij is zo blij dat Claire hem geholpen heeft bij Lieke.......ik zoek geen emmer of een teiltje...maar een hele container die ik vol kan spuwen....hahahah
Ja, en er is altijd wel een reden om zijn gedrag goed te praten, of het is het spel ,of hij doet het om tv te maken.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".
Ik spreek voor mijzelf, was en ben soms nog Huub fan (want zeg nou zelf, er isquote:Op maandag 11 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".
Ja eigenlijk heb je gelijk, maar ik kan het nog steeds niet geloven allemaal. ik blijf in mijn achterhoofd houden dat ze misschien de boel gewoon in de maling neemt en Huub een loer probeerd te draaien.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Briljant gespeeld door HuubZe is naief, tja jammer dan. Uitgespeeld, dikke doei!
Gewoon gebruiken en uitbuiten die handel. Zou ik ook doen voor 2 miljoen met je dochter, lees je mee Ron?
Ik zie het heel anders: het zijn allemaal slangen en ratten! Huub liegt, Brian liegt, allemaal liegen en manipuleren ze. Maar dat is het spel. Hoef je geen fan van iemand voor te zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf, was en ben soms nog Huub fan (want zeg nou zelf, er is
maar één iemand die dit hele kut programma draagt ....), maar die aktie met Gaby was
zo onrespectvol naar Claire toe. Dat valt niet goed te praten, nooit meer.
Bwian hoeft niet te liegen om een rat te zijn, dat heeft hij niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en er is altijd wel een reden om zijn gedrag goed te praten, of het is het spel ,of hij doet het om tv te maken.![]()
Huub liegt steeds meer, de eerlijke Huub is allang verdwenen, als hij er al ooit geweest is.![]()
Maar ja, dat is voor het spel he.![]()
![]()
Als Brian liegt is hij een rat, maar als Huub liegt dan is hij slim.![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder zijn "ding"quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Briljant gespeeld door HuubZe is naief, tja jammer dan. Uitgespeeld, dikke doei!
Gewoon gebruiken en uitbuiten die handel. Zou ik ook doen voor 2 miljoen met je dochter, lees je mee Ron?
Jaap met Cora?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
Valentijnsdag.
1 gaat met iemand een romantische dag hebben, inclusief een ballonvaart.
Goh, wie zou het worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
Uitje in een luchtbalon...helaas voor Jaap...
Down the drain ermeequote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch echt dat deze geblokt gaat worden .........
Dat zou wel leuk zijn.quote:
Ze wil met Jaapquote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef avonne het volgende:
Clair wil hem hebben en dan Huub meenemen
Huub "meen je dat?'
Clair "Ja"
ik neem aan dat ze hem er mee gaat naaien.
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora tegelijkertijd de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.quote:
hehe, owquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig en dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
Heeft ze vriendinnen dan of zijn die allemaal overleden door haar gezeur? Oeps.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
Selene zegt dat Valentijnsdag een hele moeilijke dag voor haar is. Want op die dag heeft ze een vriendin verloren.
Ze wil die dag weg als b en a die dag gaan.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |