Wat mij betreft gaat die lelijke schijnheilige k*nker Brain zaterdag eindelijk is naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
Wat mij betreft gaan alle gastspelers zo snel mogelijk naar huis, en gaan ze weer eens echt tegen elkaar spelen...
Claire zegt dat Selene tegen haar heeft gezegd dat Huub haar weer in bed probeert te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
heb even pauze gehad.
What's going on in de private?
Welnee, daarin is ze niet anders dan Amanda of Brian, klaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Claire die zegt zo weinig op een dag, je moet de woorden uit haar trekken.
Uit zichzelf zegt ze niets, maakt geen tv, als ze zo doorgaat gaat ze er uit. ( toneelhaak )
Het wordt eens tijd dat ze wat gaat doen.
Ik hoop zo voor haar dat haar moeder het fatsoen heeft om er idd te zijn, maar ik ben bang dat Amanda 2½ uur alleen met d'r moeder in de planning zet en dat haar moeder dan spontaan naar Bagdad moet...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Prospera het volgende:
Selene: je moet die mensen uitnodigen voor het eten waar je het meest mee te spreken hebt.
Amanda: Mama Samantha Nadia
Mama Samantha
Mama
Oh ik kan alleen met mijn moeder gaan eten 's avonds
Brian: misschien moet je moeder alleen voor het eten uitnodigen, dan hoeft ze de rest niet te zien.
1 op 1 vindt je moeder ook prettig.
Amanda: dan kan ik 2 uur alleen met mama zijn, nee 3 uur.....(Hoge gil)
Nou meer als Sylvia, alleen minder slim.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welnee, daarin is ze niet anders dan Amanda of Brian, klaar.
Ik vind het niet erg om te wachten als het nog een maandje duurt, maar hij moet wel jankend de poort uit.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat die lelijke schijnheilige k*nker Brain zaterdag eindelijk is naar huis.
Zat ik me ook net te bedenkenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die aap moet nodig is naar de kapper.
Triest he.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Prospera het volgende:
Selene: je moet die mensen uitnodigen voor het eten waar je het meest mee te spreken hebt.
Amanda: Mama Samantha Nadia
Mama Samantha
Mama
Oh ik kan alleen met mijn moeder gaan eten 's avonds
Brian: misschien moet je moeder alleen voor het eten uitnodigen, dan hoeft ze de rest niet te zien.
1 op 1 vindt je moeder ook prettig.
Amanda: dan kan ik 2 uur alleen met mama zijn, nee 3 uur.....(Hoge gil)
Geef Claire hetzelfde aantal bezigheden als Amanda en Brian en je zult echt zien, actief genoeg - waarschijnlijker nog actiever dan A&B.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:46 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou meer als Sylvia, alleen minder slim.
En Sylvia zit thuis.
Op de 17de wordt hij door Yuri "geborsteld".quote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die aap moet nodig is naar de kapper.
Of zijn familie vond niet dat ze een excuus konden liegen, is met familie ook altijd wat lastiger hèquote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Brian: Vertrouw er niet op dat er vrienden op je jaardag komen, die van mij lieten het allemaal afweten, ze moesten werken. Ik zei nog, ja duhhh, ik stuur je baas een focking strooikaart en je komt maar.
Volgens Brian waren er 40 man op zijn jaarfeest. Zou Kenny een aantal TBS'ers uitgenodigd hebben?
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zat ik me ook net te bedenken
[ afbeelding ]
nee hoor, hij wist gewoon dat ie dat later wel weer recht zou kunnen lullen tagen clair. En dat is ook gewoon zo...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Nu zit Huub uit zijn nek te lullen natuurlijk...en hij weet het!!!
Hij heeft de gevolgen van zijn actie met Gaby verkeerd ingeschat...en hij weet het!
Dat hij last van zijn geweten heeft geloof ik graag...en dat is niet fijn...je geweten op je dak...daar ga je heel erg van uit je nek lopen lullen...
Ik wil Huub echt niet goedpraten in deze maar ik kan er niet omheen dat er tv gemaakt moest worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Dat hij last van zijn geweten heeft geloof ik graag...en dat is niet fijn...je geweten op je dak...daar ga je heel erg van uit je nek lopen lullen...
Oh, dit was natuurlijk niet zo slim om te zeggen. Nu mag ik natuurlijk oppassen dat ie me op komt zoeken, en mijn kaken eruit ramt......quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Yavido het volgende:
Ga lekker terug naar die jaren 70 hippie van een pa, wat een gast is dat zeg.
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee hoor, hij wist gewoon dat ie dat later wel weer recht zou kunnen lullen tagen clair. En dat is ook gewoon zo...
Waarom is dat moeilijk? Die rattenfamilie liegt alles aan elkaar, excuses zijn helemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
Of zijn familie vond niet dat ze een excuus konden liegen, is met familie ook altijd wat lastiger hè
Briljant gespeeld door Huubquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
Huub steekt nu Claire geen pik in haar doos, maar een veer in haar reet. hij is zo blij dat Claire hem geholpen heeft bij Lieke.......ik zoek geen emmer of een teiltje...maar een hele container die ik vol kan spuwen....hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |