klopt. En toen hij niet positief reageerde zei ze "ik moet van die witte wolk af"quote:Op maandag 11 februari 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Platonisch betekend zonder sex.
En dat is wat Claire nu wilt. Ze smeekte haar vader haast toen ze vroeg of hij ook vond dat Huub wel een oprechte vriendschapsklik met haar had.
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
Claire "hij zei zoveel en toch niks...."
volgens mij zei hij heel veel....
Ene oor in andere oor uit vrees ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef avonne het volgende:
Zie Huub en Jaap loeren
Ze denken dat Claire heel wat verbergt.
Ik hoop het, ik vrees eerder dat ze zo'n leeghoofd is
TJa. Ik hoop echt dat ze er wat van opsteekt.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ene oor in andere oor uit vrees ik.
Als ze wat nog niet weet?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Nou Claire vanaf nu moet je je bek opentrekken.
Als je het nu nog niet weet ga dan maar naar huis.
Claire die zegt zo weinig op een dag, je moet de woorden uit haar trekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze wat nog niet weet?
Ze trekt haar bek al een tijdje open, maar kennelijk is het niet op een manier die graag gezien wordt. Ik vind het subtiel en prima.
Ik vind hem ook echt een wolfskop krijgen.quote:
Wat mij betreft gaat die lelijke schijnheilige k*nker Brain zaterdag eindelijk is naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
Wat mij betreft gaan alle gastspelers zo snel mogelijk naar huis, en gaan ze weer eens echt tegen elkaar spelen...
Claire zegt dat Selene tegen haar heeft gezegd dat Huub haar weer in bed probeert te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
heb even pauze gehad.
What's going on in de private?
Welnee, daarin is ze niet anders dan Amanda of Brian, klaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Claire die zegt zo weinig op een dag, je moet de woorden uit haar trekken.
Uit zichzelf zegt ze niets, maakt geen tv, als ze zo doorgaat gaat ze er uit. ( toneelhaak )
Het wordt eens tijd dat ze wat gaat doen.
Ik hoop zo voor haar dat haar moeder het fatsoen heeft om er idd te zijn, maar ik ben bang dat Amanda 2½ uur alleen met d'r moeder in de planning zet en dat haar moeder dan spontaan naar Bagdad moet...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Prospera het volgende:
Selene: je moet die mensen uitnodigen voor het eten waar je het meest mee te spreken hebt.
Amanda: Mama Samantha Nadia
Mama Samantha
Mama
Oh ik kan alleen met mijn moeder gaan eten 's avonds
Brian: misschien moet je moeder alleen voor het eten uitnodigen, dan hoeft ze de rest niet te zien.
1 op 1 vindt je moeder ook prettig.
Amanda: dan kan ik 2 uur alleen met mama zijn, nee 3 uur.....(Hoge gil)
Nou meer als Sylvia, alleen minder slim.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welnee, daarin is ze niet anders dan Amanda of Brian, klaar.
Ik vind het niet erg om te wachten als het nog een maandje duurt, maar hij moet wel jankend de poort uit.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat die lelijke schijnheilige k*nker Brain zaterdag eindelijk is naar huis.
Zat ik me ook net te bedenkenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die aap moet nodig is naar de kapper.
Triest he.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Prospera het volgende:
Selene: je moet die mensen uitnodigen voor het eten waar je het meest mee te spreken hebt.
Amanda: Mama Samantha Nadia
Mama Samantha
Mama
Oh ik kan alleen met mijn moeder gaan eten 's avonds
Brian: misschien moet je moeder alleen voor het eten uitnodigen, dan hoeft ze de rest niet te zien.
1 op 1 vindt je moeder ook prettig.
Amanda: dan kan ik 2 uur alleen met mama zijn, nee 3 uur.....(Hoge gil)
Geef Claire hetzelfde aantal bezigheden als Amanda en Brian en je zult echt zien, actief genoeg - waarschijnlijker nog actiever dan A&B.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:46 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou meer als Sylvia, alleen minder slim.
En Sylvia zit thuis.
Op de 17de wordt hij door Yuri "geborsteld".quote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die aap moet nodig is naar de kapper.
Of zijn familie vond niet dat ze een excuus konden liegen, is met familie ook altijd wat lastiger hèquote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Brian: Vertrouw er niet op dat er vrienden op je jaardag komen, die van mij lieten het allemaal afweten, ze moesten werken. Ik zei nog, ja duhhh, ik stuur je baas een focking strooikaart en je komt maar.
Volgens Brian waren er 40 man op zijn jaarfeest. Zou Kenny een aantal TBS'ers uitgenodigd hebben?
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zat ik me ook net te bedenken
[ afbeelding ]
nee hoor, hij wist gewoon dat ie dat later wel weer recht zou kunnen lullen tagen clair. En dat is ook gewoon zo...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Nu zit Huub uit zijn nek te lullen natuurlijk...en hij weet het!!!
Hij heeft de gevolgen van zijn actie met Gaby verkeerd ingeschat...en hij weet het!
Dat hij last van zijn geweten heeft geloof ik graag...en dat is niet fijn...je geweten op je dak...daar ga je heel erg van uit je nek lopen lullen...
Ik wil Huub echt niet goedpraten in deze maar ik kan er niet omheen dat er tv gemaakt moest worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Dat hij last van zijn geweten heeft geloof ik graag...en dat is niet fijn...je geweten op je dak...daar ga je heel erg van uit je nek lopen lullen...
Oh, dit was natuurlijk niet zo slim om te zeggen. Nu mag ik natuurlijk oppassen dat ie me op komt zoeken, en mijn kaken eruit ramt......quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef Yavido het volgende:
Ga lekker terug naar die jaren 70 hippie van een pa, wat een gast is dat zeg.
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".quote:Op maandag 11 februari 2008 21:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee hoor, hij wist gewoon dat ie dat later wel weer recht zou kunnen lullen tagen clair. En dat is ook gewoon zo...
Waarom is dat moeilijk? Die rattenfamilie liegt alles aan elkaar, excuses zijn helemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
Of zijn familie vond niet dat ze een excuus konden liegen, is met familie ook altijd wat lastiger hè
Briljant gespeeld door Huubquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
Huub steekt nu Claire geen pik in haar doos, maar een veer in haar reet. hij is zo blij dat Claire hem geholpen heeft bij Lieke.......ik zoek geen emmer of een teiltje...maar een hele container die ik vol kan spuwen....hahahah
Ahaaaa, containers....mmmmquote:Op maandag 11 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
Toch weer dreigen...dan moet je naatr huis. Dan ben je einde van de maand voor het laatst.
Waarom zegt Claire niet gewoon...fock you Huub, ik wil echt geen sex meer met je op rotten.
En nog geloofd ze Selene niet, terwijl haar vader nog zei, ik heb een smsje gehad van iemand......geloof ze niet.
Hoe stom kan je nou toch zijn. Volgens mij vind Claire het gewoon heel ergh leuk daar, verwend worden. Niet werken, lekker roken, zuipen.
Huub steekt nu Claire geen pik in haar doos, maar een veer in haar reet. hij is zo blij dat Claire hem geholpen heeft bij Lieke.......ik zoek geen emmer of een teiltje...maar een hele container die ik vol kan spuwen....hahahah
Ja, en er is altijd wel een reden om zijn gedrag goed te praten, of het is het spel ,of hij doet het om tv te maken.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".
Ik spreek voor mijzelf, was en ben soms nog Huub fan (want zeg nou zelf, er isquote:Op maandag 11 februari 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huupke, en een hele grote aanhang zijn ook zo vol van zijn "eerlijkheid".
Ja eigenlijk heb je gelijk, maar ik kan het nog steeds niet geloven allemaal. ik blijf in mijn achterhoofd houden dat ze misschien de boel gewoon in de maling neemt en Huub een loer probeerd te draaien.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Briljant gespeeld door HuubZe is naief, tja jammer dan. Uitgespeeld, dikke doei!
Gewoon gebruiken en uitbuiten die handel. Zou ik ook doen voor 2 miljoen met je dochter, lees je mee Ron?
Ik zie het heel anders: het zijn allemaal slangen en ratten! Huub liegt, Brian liegt, allemaal liegen en manipuleren ze. Maar dat is het spel. Hoef je geen fan van iemand voor te zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf, was en ben soms nog Huub fan (want zeg nou zelf, er is
maar één iemand die dit hele kut programma draagt ....), maar die aktie met Gaby was
zo onrespectvol naar Claire toe. Dat valt niet goed te praten, nooit meer.
Bwian hoeft niet te liegen om een rat te zijn, dat heeft hij niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en er is altijd wel een reden om zijn gedrag goed te praten, of het is het spel ,of hij doet het om tv te maken.![]()
Huub liegt steeds meer, de eerlijke Huub is allang verdwenen, als hij er al ooit geweest is.![]()
Maar ja, dat is voor het spel he.![]()
![]()
Als Brian liegt is hij een rat, maar als Huub liegt dan is hij slim.![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder zijn "ding"quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Briljant gespeeld door HuubZe is naief, tja jammer dan. Uitgespeeld, dikke doei!
Gewoon gebruiken en uitbuiten die handel. Zou ik ook doen voor 2 miljoen met je dochter, lees je mee Ron?
Jaap met Cora?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
Valentijnsdag.
1 gaat met iemand een romantische dag hebben, inclusief een ballonvaart.
Goh, wie zou het worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
Uitje in een luchtbalon...helaas voor Jaap...
Down the drain ermeequote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch echt dat deze geblokt gaat worden .........
Dat zou wel leuk zijn.quote:
Ze wil met Jaapquote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef avonne het volgende:
Clair wil hem hebben en dan Huub meenemen
Huub "meen je dat?'
Clair "Ja"
ik neem aan dat ze hem er mee gaat naaien.
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora tegelijkertijd de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.quote:
hehe, owquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig en dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
Heeft ze vriendinnen dan of zijn die allemaal overleden door haar gezeur? Oeps.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
Selene zegt dat Valentijnsdag een hele moeilijke dag voor haar is. Want op die dag heeft ze een vriendin verloren.
Ze wil die dag weg als b en a die dag gaan.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |