Vervolg op
[COS #3299] it's no sacrifice die begon met het niet doorgaan van de geplande krampeerpartij van Brian en Amanda omdat het "te koud" was buiten en Brian helemaal zou kunnen verstijven.
Verder was het vannacht wel gezellig; Huub hielp Mike even uit de roze "Brian is geweldig" droom door hem te vertellen dat de Febo het baantje voor Mike geregeld had, niet Brian.
In de slaapkamer werd tot diep in de nacht flink geroddeld door Selène, maar het is dan ook haar laatste kans om dat te doen... ze schijnt dit weekend echt uit de villa te vertrekken
Eric heeft het plan opgevat om Raspoetin te versieren, maar Raspoetin houdt de boot nog even af omdat hij bang is in het hokje "Homo" te worden geplaatst... Eric heeft echter geen haast en spreekt later tegen Huub en Claire het vertrouwen uit dat het hem wel gaat lukken
Cap: Akveor![]()
Caps: Yavido
Cap: Prosperaquote:
Op zaterdag 16 februari 2008 03:36 schreef Yavido het volgende:[..]
Sorry

Eric wil zorgen dat ie naast Enim komt te liggen. Zijn nicht hoeft er niet naast te liggen van Eric. Maar volgens Huub moet dit niets uitmaken.
Eric: "ik moet even kijken hoe het morgen loopt. Als het morgen niet gebeurd, gebeurd het wel overmorgen. "
Eric heeft geen haast.......
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef mootie het volgende:[..]
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.
Claire tegen Eric: Kan je dat?
Eric: Mwa... moet wel lukken.
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef Yavido het volgende:Eric: "Ik hou van een positieve aanpak"
Huub: "Zo kleed ik sex ook wel eens in ja, hahaha !

", aldus Huub.
Tot ruim na 4 uur wordt er in de woonkamer gezellig gebabbeld.. en snode plannen gesmeed
Cap: Prospera
Cap: AkveorEn geknuffeld
Cap: Prosperaquote:
Op zaterdag 16 februari 2008 04:44 schreef Prospera het volgende:Huub, schrok je toen ik zei dat ik van je hield
Claire, ja
Ik zeg niet zo snel dat ik van iemand hou.
[
afbeelding ]
Claire, weet je wat erger is, ik moet plassen en je ligt op mijn blaas.
Cap: BSOLTegen 06.00 uur lijkt iedereen eindelijk te slapen...
Iets na half 11 lijkt er weer wat leven in de brouwerij te zijn, dat wil zeggen, Amanda rent in 3 minuten de badkamer even door; plassen en douchen. Make-up heeft wat meer tijd nodig
Even later adviseert Brian haar al haar vrienden en kennissen te spreken... en als het druk is even tijd voor zichzelf te nemen, hij gaat nog proberen haar te bellen. Om 11.45 is ze dan eindelijk de deur uit.
Afscheid nemen bestaat niet..
Cap: BeequeenOok het kutkeffertje van de Romanovs is niet opgevoed, of niet op tijd uitgelaten: hij poept op het tapijt.
Offtopic maar het blijft leuk"
quote:
Brian is z'n bed weer ingedoken na het vertrek van Amanda, en Eric geniet van het zonnetje, en de krant.
Cap: MissSomebodyOndertussen lijken Huub en Claire zich zelfs oprecht zorgen te maken over Amanda, en hoe moeilijk haar terugkeer naar de villa wel niet zal zijn als ze haar moeder gezien heeft...
Behalve Brian en Selène weet echter niemand in de villa dat Amanda's moeder (weer eens) afgebeld heeft en Amanda vandaag dus niemand van haar familie zal zien.
Wat de terugkomst in het geval van Amanda een stuk makkelijker maakt...
Nog even en Amanda mag haar moeder dankbaar zijn voor het ontbreken van iedere vorm van affectie omdat ze daar uiteindelijk wellicht DGK mee zal winnen... JonguuuhhhhHuub en Claire zijn echter al snel van onderwerp veranderd, en zitten weer lekker gezellig samen te klieren
quote:
Rond 13.00 uur moet Brian toch ff z'n nest uit, want Hans komt langs om hem z'n broek voor morgen te brengen... Het staat

fantastisch

fout
![]()
Caps: BeequeenEn terwijl Eric in de tuin de krant leest maken Huub en Claire het in de slaapkamer gezellig:
![]()
Raspoetin ligt al met kutkeffertje (op cap ff buiten beeld) bij Selène en Xtina op bed en gluurt iedere keer richting het bed van Huub en Claire...
Lessons in Love Emin??
Para Brotha:
Cap: MissSomebodyEn ondertussen in de keuken... krijgt Mike aanwijzingen van mentor Brian "Para Brotha" Kubatz over hoe hij iets wel of niet moet afspoelen

![]()
In the mean time, in the bedroom: Back in love??
Huishoudelijke mededeling:Hier alleen
Commentaren
Op
Streams,
niet op users.
Mocht je daar wel behoefte aan hebben dan kun je dat hier kwijt:
[COU # 1] Commentaar Op UsersGeneuzel over wat er niet op de streams gebeurt of waar niet naar gerefereerd wordt kan hier:
[DOOS # 1] Discussie Over Oude StreamsGame on
[ Bericht 78% gewijzigd door Leandra op 16-02-2008 14:38:24 ]
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?