Chufiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef chufi het volgende:
Prospera THX from Spain !!!!
ToP OP ...
Niks gemist in 3 dagen hier in midle of Spain. Soon I proceed capping again.... Dentro 6 dias ...
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Sorry
Eric wil zorgen dat ie naast Enim komt te liggen. Zijn nicht hoeft er niet naast te liggen van Eric. Maar volgens Huub moet dit niets uitmaken.
Eric: "ik moet even kijken hoe het morgen loopt. Als het morgen niet gebeurd, gebeurd het wel overmorgen. "
Eric heeft geen haast.......
Dit lijkt me enorm te gaan backfiren.... Brian weet dat het persoonlijk bezit is, ook al heeft Kenneth Mikey hem gepikt (de heler is erger dan de steler)... plus dat hij weer bezig is met ongecensureerd berichten uit het huis te smokkelen. Lijkt mij iets in de trant dat ie tekst berichtjes acherkiet op de zerver. Daar was nogal wat om te doen. Nooit bestraft natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda vertelde eerder vanavond dat het plan dreigde te mislukken. De oplossing heeft ze zelf verzonnen : Ze besloot vanavond De Pil te slikken zodat ze morgen niet ongesteld is.
Wel aardig van haar, stel je voor dat Kenneth onder het bloed terug komt uit het toilet met een USB-stick van Japio in z'n handen !
Selene is morgen weg, Eric maandag .......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:33 schreef Yavido het volgende:
Eric: "ik ben maandag trouwens eventjes weg, dit hoeft niemand te weten"
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.
Claire tegen Eric: Kan je dat?
Eric: Mwa... moet wel lukken.
In het verleden had Brian ook al 'verboden communicatie' ........ Denk aan de tekstbestanden via de server van een klant naar Daryl. Nooit bestraft, Brian kreeg nooit de schuld. Het internet-verbod werd opgehangen aan de chantage van Cora en Nicolaas ........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit lijkt me enorm te gaan backfiren.... Brian weet dat het persoonlijk bezit is, ook al heeft Kenneth Mikey hem gepikt (de heler is erger dan de steler)... plus dat hij weer bezig is met ongecensureerd berichten uit het huis smokkelt. Lijkt mij iets in de trant dat ie tekst berichtjes acherkiet op de zerver. Daar was nogal wat om te doen. Nooit bestraft natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:46 schreef Prospera het volgende:
Huub: na de gouden kooi een directors item: alles wat je niet zag in DGK
Ja dat bedoel ik... Jaap's Cora Nicolaas en hoe heet die maat ook al weer? chantage was belangrijker dan inmeninging in het spel door berichtjes achter te laten. Hoe raar is dat? Dat rookgrodijn heeft goed gewerkt er is nooit echt aandacht meer aanbesteed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het verleden had Brian ook al 'verboden communicatie' ........ Denk aan de tekstbestanden via de server van een klant naar Daryl. Nooit bestraft, Brian kreeg nooit de schuld. Het internet-verbod werd opgehangen aan de chantage van Cora en Nicolaas ........
[ afbeelding ]
Bueno para usted, él no es tan difícilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef chufi het volgende:
Iba contestar en Espanish,,,, Maar gelukkig spreek ik ook nog Neerlandes
Ging het nou alweer over Huub?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef chufi het volgende:
Iba contestar en Espanish,,,, Maar gelukkig spreek ik ook nog Neerlandes
Ik ben gewend aan para's, dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bueno para usted, él no es tan difícil
para
joh?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan para's, dat is niet zo moeilijk
Ik lach me helemaal de tering als die rus een week lang met een schrale anus door het huis wandelt.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:59 schreef Yavido het volgende:
Eric over enim: "het is niet zo dat ik er een sport van wil maken. Ik vind hem ook wel een lief ventje."
Eric: "Ik wil hem niet misbruiken. "
Agosch, die Eric.![]()
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17iquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bueno para usted, él no es tan difícil
para
Maak ik het ineens weer ingewikkeld.?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17i
Babelfish maakt me dit wijs::quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Likkende lassiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:06 schreef Yavido het volgende:
Huub over het feestje van toen: "Jeroen van Fok! is er nog uit gezet"
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, sweet memories ............ nog bedankt voor je geweldige OP !!
Ja, heb dat toen nog op de streams gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat CAPs van vanavond .....
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.quote:
No, yo vuelvo dl 21quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?
Eric liet Huub erin. ze mochten elke week maand 1 keer een vroegtijdig feestje (la fete blanche) houden.... Kwam zeker teveel informatie het huis in bj de verkeerde personen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, heb dat toen nog op de streams gezien![]()
Die gast zat teveel inside info door te lullen. Huub vond 'm op een gegeven moment irritant. Was ook wel te zien aan lichaamstaal © Peter r de V.Feestje was top
Allemaal groupies
[..]Top.
Ja jammer was datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
`quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |