Ik lach me helemaal de tering als die rus een week lang met een schrale anus door het huis wandelt.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:59 schreef Yavido het volgende:
Eric over enim: "het is niet zo dat ik er een sport van wil maken. Ik vind hem ook wel een lief ventje."
Eric: "Ik wil hem niet misbruiken. "
Agosch, die Eric.![]()
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17iquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bueno para usted, él no es tan difícil
para
Maak ik het ineens weer ingewikkeld.?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17i
Babelfish maakt me dit wijs::quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Likkende lassiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:06 schreef Yavido het volgende:
Huub over het feestje van toen: "Jeroen van Fok! is er nog uit gezet"
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, sweet memories ............ nog bedankt voor je geweldige OP !!
Ja, heb dat toen nog op de streams gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat CAPs van vanavond .....
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.quote:
No, yo vuelvo dl 21quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?
Eric liet Huub erin. ze mochten elke week maand 1 keer een vroegtijdig feestje (la fete blanche) houden.... Kwam zeker teveel informatie het huis in bj de verkeerde personen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, heb dat toen nog op de streams gezien![]()
Die gast zat teveel inside info door te lullen. Huub vond 'm op een gegeven moment irritant. Was ook wel te zien aan lichaamstaal © Peter r de V.Feestje was top
Allemaal groupies
[..]Top.
Ja jammer was datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
`quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |