Vervolg van:
[COS #3306] Brian is weg. cap: cobain94
Terwijl Brian weg is:quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef Katewalker het volgende:Huub zorgt voor Mikey...
Vind ik toch moeilijk om te zien..Mike wil niks liever dan dat Huub het slecht gaat..met wat dan ook..
cap: BQ![]()
Amanda en Mike bereiden zich voor op vanavond, de gala. Maar niet zonder geklaag van Amanda.
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Leandra het volgende:Amanda heeft toch door hoe beroerd ze eruitziet, en begint aan een afleidingsmanoeuvre??
"Oh, ik heb buikpijhijn"

"Ik ben doodziek, echt erg"
Saxay!

Brian heeft Amanda wederom instructies gegeven. Ditmaal hoe zijn dushi zich moet kleden. Helaas voor Brian, niet de door hem uitgekozen kleur jurk.
cap: BQ![]()
Mocht Brian verliezen, dan weten we waar het aan ligt! Ondertussen vertellen de Raspoetins Enim en ehh, hoe heet ze nou?

hun plannen over een eigen reallifesoap.
Ze hebben nog
geen ,
wel ohnee,
geen of toch
wel ... ehm iets van contracten getekend/gezien... Jaap en Eric vinden het allemaal maar raar. Huub opperde een programmanaam: Toys R 'ussen. Dat vindt Enim wel Saxay! Maar helaas voor de Raspoetins, Huub belt gauw door om deze naam vast te laten leggen.
Jaap kondigd bezoek aan, vanmiddag komt Cora langs. Wie weet kunnen ze het eens hebben over de USB-stick.
Want dat is saxay!

Jaap bereidt zich alvast voor op de komst van Cora:
![]()
Op het allerlaatste moment dus nog gauw even scheren, saxay jaap
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:CORA heeft M&M's meegenomen voor Huub omdat hij zo'n klote week gehad heeft.

Saxayyyy.
Niet veel later zitten Jaap & Cora dan ook aan tafel. Jaap heeft wel zin in een potje schaak... Onderwerp van gesprek: schaken. Saxay!

![]()
Jaap maakt zich een beetje zorgen over zijn positie, en vindt dat er nieuwe afspraken moet worden gemaakt. Desnoods door tussenkomst van een extra persoon. Jaap tegen Cora: "Ik ga liever de bak in dan ik word genaaid". Jaap heeft ook moeite om Cora te schrijven.
Cora heeft overigens geen last van de mensen buiten vanwege DGK. Als ze 's avonds anoniem gebeld wordt zegt ze haar naam niet.
Jaap's moeder heeft haar eigen auto vernield. Ze heeft door de koppeling heengetrapt. Dit tot tegenstelling over eerdere berichten dat ze een ongeluk had veroorzaakt.
Ach ja, op deze zondagmiddag lijken de dieren je beste vriend. Zwijgzaam kijkt dit beestje toe over het water. Het leest misschien wel de toekomst. Hoe zou het Brian vanavond vergaan? Wat zal Cora Jaap vertellen over de USB-stick? Kunnen Claire & Huub wel van elkaar afblijven?
![]()
Welkom in
Commentaar
Op
Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:
-
[DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams-
(DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)-
[DGK SC # 607] Het is zo koud in mijSaxay