abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56794956
Vervolg van: [COS #3306] Brian is weg.

cap: cobain94

Terwijl Brian weg is:
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef Katewalker het volgende:
Huub zorgt voor Mikey...

Vind ik toch moeilijk om te zien..Mike wil niks liever dan dat Huub het slecht gaat..met wat dan ook..
cap: BQ

Amanda en Mike bereiden zich voor op vanavond, de gala. Maar niet zonder geklaag van Amanda.
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Leandra het volgende:
Amanda heeft toch door hoe beroerd ze eruitziet, en begint aan een afleidingsmanoeuvre??

"Oh, ik heb buikpijhijn"
"Ik ben doodziek, echt erg"
Saxay!

Brian heeft Amanda wederom instructies gegeven. Ditmaal hoe zijn dushi zich moet kleden. Helaas voor Brian, niet de door hem uitgekozen kleur jurk.

cap: BQ

Mocht Brian verliezen, dan weten we waar het aan ligt! Ondertussen vertellen de Raspoetins Enim en ehh, hoe heet ze nou? hun plannen over een eigen reallifesoap.

Ze hebben nog geen , wel ohnee, geen of toch wel ... ehm iets van contracten getekend/gezien... Jaap en Eric vinden het allemaal maar raar. Huub opperde een programmanaam: Toys R 'ussen. Dat vindt Enim wel Saxay! Maar helaas voor de Raspoetins, Huub belt gauw door om deze naam vast te laten leggen.

Jaap kondigd bezoek aan, vanmiddag komt Cora langs. Wie weet kunnen ze het eens hebben over de USB-stick.

Want dat is saxay!

Jaap bereidt zich alvast voor op de komst van Cora:

Op het allerlaatste moment dus nog gauw even scheren, saxay jaap
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
CORA heeft M&M's meegenomen voor Huub omdat hij zo'n klote week gehad heeft. Saxayyyy.
Niet veel later zitten Jaap & Cora dan ook aan tafel. Jaap heeft wel zin in een potje schaak... Onderwerp van gesprek: schaken. Saxay!

Jaap maakt zich een beetje zorgen over zijn positie, en vindt dat er nieuwe afspraken moet worden gemaakt. Desnoods door tussenkomst van een extra persoon. Jaap tegen Cora: "Ik ga liever de bak in dan ik word genaaid". Jaap heeft ook moeite om Cora te schrijven.

Cora heeft overigens geen last van de mensen buiten vanwege DGK. Als ze 's avonds anoniem gebeld wordt zegt ze haar naam niet.

Jaap's moeder heeft haar eigen auto vernield. Ze heeft door de koppeling heengetrapt. Dit tot tegenstelling over eerdere berichten dat ze een ongeluk had veroorzaakt.

Ach ja, op deze zondagmiddag lijken de dieren je beste vriend. Zwijgzaam kijkt dit beestje toe over het water. Het leest misschien wel de toekomst. Hoe zou het Brian vanavond vergaan? Wat zal Cora Jaap vertellen over de USB-stick? Kunnen Claire & Huub wel van elkaar afblijven?

Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:

- [DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams
- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
- [DGK SC # 607] Het is zo koud in mij

Saxay
pi_56795055
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 17 februari 2008 @ 17:35:52 #3
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_56795160
  zondag 17 februari 2008 @ 17:37:02 #4
130755 Kinga
versier hier
pi_56795179
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wanneer heeft Jaap zijn jaardag eigenlijk precies?
Hij weet het zelf niet eens.
  zondag 17 februari 2008 @ 17:37:15 #5
168951 STAP01
body and brain
pi_56795184
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56795209
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef diedirk het volgende:
Presenteert Jaap de nieuwste afperspraktijken aan Cora door?
lijstje voor zijn jaardag. Wie uitgenodigd moet worden, wie hij zal bellen als hij uit de villa is, en dat soort dingen
pi_56795223
Jaap: "Ik wil winnen, ik wil niet voor jan lul door de kots hebben gerold"...
pi_56795225
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ah, dank. Is de USB-STICK al besproken?
pi_56795232
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef Starlie het volgende:
^O^
pi_56795233
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:

[..]

1 maart officieel, maar omdat hij op 29 feb een ploat mag uitreiken aan nix, moet er nog een andere datum geprikt worden.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56795242
Jaap denk dat de kans dat hij wint 1 op 3 is.
Ik denk eigenlijk 1 op 4, Jaap.
Make my day!
  zondag 17 februari 2008 @ 17:39:51 #12
130755 Kinga
versier hier
pi_56795277
Jaap: "Als ik het iemand zou moeten gunnen is het wel Huub of mezelf. Brian en Amanda zitten hier een beetje leuk te doen. Wij maken show. "
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 17:41:25 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_56795288
Pracht OP Yavido
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56795310
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ah, dank. Is de USB-STICK al besproken?
nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt gebleven
pi_56795335
Zomaar wat reacties op het forum van Fighttalk over het gevecht van Brian vs Yuri:

Sorry dat ik weer eens een cynische reactie moet geven, hij wordt echt top getraind door hans nijman, maar hij loopt te krijsen als een pussy. Z'n techniek ziet er nog uit alsof ie net voor de 4e week op kickboksles zit en hij is er duidelijk nog niet aan gewend om geraakt te worden. Laat er een redelijke nieuweling op los en hij rent gillend de ring uit. Ik denk dat ie gebukt en met z'n hoofd weggedraaid in t hoekie klappen staat te vangen als bob sapp.
-------------------------------------------
heb je inderdaad een punt, maar sorry in 2 maanden tijd zie t m gewoon niet worden. Niet tegen iemand die 1.5 jaar 3 x per week getraind heeft en tegen veel jongens gespard heeft. Wat denk je dat er gebeurt als mike passenier een van z'n nieuwelingen op hem los laat. Man hij gaat jankend de ring uit en krijgt een depressie waar ie nooit meer overheen komt. En dat is niet om te lachen, dat is om te huilen.
lol dit word leuk !!!!

ik zag zijn trainen (conditie trainen) ziet er goed uit .. maar hij zelf .. jeetjuh hij moet hard zijn best doen !!!!

jeetjuh mina incasseren dat is ook niet zo best van die brian

maar goed we zullen zienwat het gaat worden
------------------------------------
Waarom zou die partij niet eerlijk zijn dan. Hij is gewoon een nieuweling die een eerste partij gaat draaien tegen een andere nieuweling. Het enige verschil is dat hij iets vaker een camera op hem gericht heeft gehad
------------------------------------
Ik kom net van Top Team Beverwijk en Brian was daar toevallig ook mee aan het trainen. En ik kan jullie vertellen dat Brian absoluut geen pannekoek is. Hij is een volwaardige nieuweling en zijn tegenstander die een dezer dagen bekend zal worden gemaakt moet in ieder geval zwaar aan de bak. Deze partij is absoluut geen freak show maar gewoon een normale Nieuwelinge partij tussen twee topsporters, waarvan er een toevallig 24/7 een camera op zijn hoofd heeft gericht, maar in de ring zal hij het net als zijn tegenstander zelf moeten gaan doen.
ben benieuwd...zal echt top zijn als Brian nog gaat winnen ook..

betekend dat we hem vaker kunnen gaan zien...voorbereiding en al...haha

en weer een stapje dichter bij het main stream maken van de sport...
----------------------------------------
Regelmatig heb ik de streams van de Gouden Kooi op de achtergrond aan staan. Zo ook vanmiddag. Ik hoorde de tegenstanders in het spel van Brian (Huub en Jaap) uitspreken dat ze het plan hebben om Brian drie dagen lang voor de wedstrijd wakker te houden om zo zijn winkanst te verkleinen. Als ze het plan doorzetten zal het voor Brian nog lastiger zijn om zich voor te bereiden. Lullig, niet alleen voor Brian maar ook voor zijn trainer Hans Nijman vind ik. Tja, dat is de Gouden Kooi...........
----------------------------------------------
Of een rematch tegen die blonde dame van in het begin lijkt me ook wel wat.

Brian vs Nena ( als het goed is )
Hoop dat iemand hem een goede pak rammel geeft!
Hoop dat Yuri hem goed te pakken neemt
Het enige wat brian kan is vrouwen slaan hij heeft niet voor niks de naam wifebeater
--------------------------------------------------
hahaha dat filmpje was lachen man.

Brian zei nog: Als je met boos kijken een wedstrijd kan winnen dan was Hans Nijman allang wereldkampioen geweest haha. Volgens mij wordt het tijd dat Brian eens gaat googlen wie zijn trainer nou precies is.

Volgens mij worden ze allebei para in die ring. Succes scheids
-----------------------------------------------
Laatste update Filmpje van een half uurtje geleden

Probeerd Brian hier onder het gevecht uit te komen
------------------------------------------------
hij heeft last van linker onderarm mag ie geen trappen meer tegen aan hebben
en foto's van moet laten maken .
Hij heeft last van ze rug
en als laatste heeft een een blesuren aan ze rechter onderbeen
wel toevalig allemaal sinds hij het filmpje gezien heeft wie ze tegenstander is
-------------------------------------------------
wat een agressief volk zijn jullie gouden kooi kijkers zeg. Gelukkig zijn wij vechtsport publiek een stuk vredelievender
hahhah ben echt niet agresief hoor
aleen tja als je naar brian kijkt en dann iet op tv waar ie als lievertje neer gezet word
maar naar de streams dan kan je hem af en toe wel wat aandoen
vooral als ie ze vriendin weer eens als boxbal gebruikt
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  zondag 17 februari 2008 @ 17:43:38 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56795345
Super OP Yavido
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 17:43:59 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_56795352
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef STAP01 het volgende:
Er wordt alleen moeite gedaan voor Amanda en Brian. Als dit niet het geval is dan frustreert dat Brian en Amanda. Dan doen ze helemaal niets meer om show te maken. Dus wordt er altijd een oplossing gezocht voor die 2!
Dit las ik op VOL , staat in het SV van vannacht met dank aan ladynight.
quote:
Brian geeft haar nog een subtiele hint naar laatst toen Huub te ver ging en een boete kreeg. Amanda schijnt toen ook opgesprongen te zijn en wou Huub aanvliegen. Brian hield haar tegen. Hij heeft geen zin om dat vannacht nog een keer doen waarschijnlijk en vraagt haar om niet weer op te springen als weer iets gebeurd of gezegd wordt........
― Mark Twain
pi_56795362
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Pracht OP Yavido
Die link naar die chatbox van de wedstrijd heb jij toch nog?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56795387
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt gebleven
GVD

pi_56795397
VV 17:21

Huub heeft spijt
Jaap is in zijn sas met de komst van zijn grote liefde Cora. De twee zitten gezellig op kantoor en het lijkt erop dat Cora geacclimatiseerd is. De twee keuvelen dan ook heel wat af. Ook Huub en Claire beleven gezellige momenten, samen zitten ze in de Private Room en genieten van een heerlijke maaltijd.

Huub stort zijn hart bij de Tilburgse uit. “Ik herken mezelf soms niet meer. Dat is toch niet normaal? Ik heb nog nooit zoveel zelfcontrole verloren als drie dagen geleden”, aldus een geëmotioneerde Huub. “Ik denk dat je na zoiets een enorm besefmoment krijgt en daar heel veel van moet leren”, probeert de blondine haar vriendje op te peppen. “Maar het is niet iemand die ik wil zijn”, gaat de Oldenzaler verder.

De Tilbugse adviseert haar vriendje om niet teveel over de nare dingen te denken en gewoon door te gaan met het spel. “Je wil toch winnen? Concentreer je daar op!”, aldus een positieve Claire. Gewoon doorgaan, Huub!

Saxay
pi_56795427
Jammer dat we dat gevecht niet live kunnen zien..
  zondag 17 februari 2008 @ 17:50:04 #23
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56795472
Heeft Cora het al over de gejatte USB stick gehad?

Of over dat Mamanda Amanda niet wilde zien?

Of over het feit dat Brian en Amanda minus 25 contactpunten hebben?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 17:50:52 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_56795487
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Die link naar die chatbox van de wedstrijd heb jij toch nog?
Tuurlijk.

http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29
― Mark Twain
pi_56795494

we hadden beter een ansichtkaartje kunnen sturen aan Cora over DE USB-STICK
ik vind het echt jammer dat het niet uitkomt, nu.

Brian heeft blijkbaar toestemming om de inhoud te gebruiken. Anders zou hij het niet zo uitgebreid kopiëren. Ik weet dat Jaap een teringhekel aan Brian heeft. Er achter komen dat Brian dus in zijn documenten zit, zou net het zetje zijn om hem volledig los te laten gaan op Brian. Gemiste kans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')