cap: BQquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef Katewalker het volgende:
Huub zorgt voor Mikey...
Vind ik toch moeilijk om te zien..Mike wil niks liever dan dat Huub het slecht gaat..met wat dan ook..
Saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Leandra het volgende:
Amanda heeft toch door hoe beroerd ze eruitziet, en begint aan een afleidingsmanoeuvre??
"Oh, ik heb buikpijhijn"
"Ik ben doodziek, echt erg"![]()
![]()
Niet veel later zitten Jaap & Cora dan ook aan tafel. Jaap heeft wel zin in een potje schaak... Onderwerp van gesprek: schaken. Saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
CORA heeft M&M's meegenomen voor Huub omdat hij zo'n klote week gehad heeft.Saxayyyy.
Hij weet het zelf niet eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanneer heeft Jaap zijn jaardag eigenlijk precies?
lijstje voor zijn jaardag. Wie uitgenodigd moet worden, wie hij zal bellen als hij uit de villa is, en dat soort dingenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef diedirk het volgende:
Presenteert Jaap de nieuwste afperspraktijken aan Cora door?
1 maart officieel, maar omdat hij op 29 feb een ploat mag uitreiken aan nix, moet er nog een andere datum geprikt worden.quote:
nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt geblevenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, dank. Is de USB-STICK al besproken?
Dit las ik op VOL , staat in het SV van vannacht met dank aan ladynight.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef STAP01 het volgende:
Er wordt alleen moeite gedaan voor Amanda en Brian. Als dit niet het geval is dan frustreert dat Brian en Amanda. Dan doen ze helemaal niets meer om show te maken. Dus wordt er altijd een oplossing gezocht voor die 2!
quote:Brian geeft haar nog een subtiele hint naar laatst toen Huub te ver ging en een boete kreeg. Amanda schijnt toen ook opgesprongen te zijn en wou Huub aanvliegen. Brian hield haar tegen. Hij heeft geen zin om dat vannacht nog een keer doen waarschijnlijk en vraagt haar om niet weer op te springen als weer iets gebeurd of gezegd wordt........
GVDquote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt gebleven
Tuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die link naar die chatbox van de wedstrijd heb jij toch nog?
Dat vind ik dus bizar!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef avonne het volgende:![]()
we hadden beter een ansichtkaartje kunnen sturen aan Cora over DE USB-STICK
ik vind het echt jammer dat het niet uitkomt, nu.
Brian heeft blijkbaar toestemming om de inhoud te gebruiken. Anders zou hij het niet zo uitgebreid kopiëren. Ik weet dat Jaap een teringhekel aan Brian heeft. Er achter komen dat Brian dus in zijn documenten zit, zou net het zetje zijn om hem volledig los te laten gaan op Brian. Gemiste kans!
heeft hij vaker gezegd, maar ik snap nog steeds niet waarom danquote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zei Jaap nou net dat ie snapt waarom Bart won en niet Ruud?
Yep, dat heeft hij al eerder uitgesproken. Omdat hij zelf in RLS zit weet hij dat de favo niet altijd wint. KnuffelRuud was bij het grote publiek meer popi dan Bart en Bart won. Gaat er al een lichtje branden?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zei Jaap nou net dat ie snapt waarom Bart won en niet Ruud?
We weten wie het het allermeest gegund wordt achter.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Al heb ik maar kans van 1 op 8 dat ik ga winnen, dan kan ik nog niet weglopen, het is nog steeds een grote kans op veel geld. Ik kan alleen afwachten, afwegen, te HOPEN dat het mij gegund wordt"
Jaap praat nu openlijk over dat de winnaar door achter bepaald wordt.
Hmm, ja ik snap waar jij op doelt, maar Bart was toen ook mijn favo dus... maar das OT.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat heeft hij al eerder uitgesproken. Omdat hij zelf in RLS zit weet hij dat de favo niet altijd wint. KnuffelRuud was bij het grote publiek meer popi dan Bart en Bart won. Gaat er al een lichtje branden?
Wat een wishful thinking zeg, 'hopen dat het mij gegund wordt' lijkt me nogal een algemene uitspraak. Zegt niks.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Al heb ik maar kans van 1 op 8 dat ik ga winnen, dan kan ik nog niet weglopen, het is nog steeds een grote kans op veel geld. Ik kan alleen afwachten, afwegen, te HOPEN dat het mij gegund wordt"
Jaap praat nu openlijk over dat de winnaar door achter bepaald wordt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
udate fight ...net binnen... voorstellen brain en zijn tegenstander... de woorden van brainless: ik sloop je..
lachers op zijn hand in de zaal................
ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
udate fight ...net binnen... voorstellen brain en zijn tegenstander... de woorden van brainless: ik sloop je..
lacher op zijn hand in de zaal................
Ben je op het gala?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
lacher op zijn hand in de zaal................
De beveiliging was heel snel ter plaatse en hij weet dat er tig camera's op hem gericht staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:05 schreef Nomrc2 het volgende:
dus noch ff over het doucheincident waar wifebeater brian mannie zwaar zou hebben mishandeld volgens vele hier
nou als deze jongen echt op mannie was losgegaan had haar dat zeker op 3 weken ziekenhuis gestaan
dus.............
overdrijven is ook een vak
heb een vriend in de zaal zitten en die belt het door!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Taurus het volgende:
Waarrrr zie je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |