Ik gok op het laatste.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe typisch.
Maar die Yuri is dus of geen lor waard of nu opeens heel wat meer Eurootjes rijker.
Holy shit, hij dacht dat het Amanda was......gore lafaard. Is dat dan geen diskwalificatie?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brain heet tegen een opgewarmed LIJk gevochten die na 1 klap gaat liggen en Brain gaf een schop na nadat hij op de grond lag ( wat niet mag) maar goed dit wisten we al he!
Het was al voorspeld............quote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is dit geen humor dan, joh, je weet toch dat alles gescript is?![]()
Dus daar ook eigenlijk een diskwalificatiequote:Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brain heet tegen een opgewarmed LIJk gevochten die na 1 klap gaat liggen en Brain gaf een schop na nadat hij op de grond lag ( wat niet mag) maar goed dit wisten we al he!
ECHT?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=5
Gediskwalificeerd!!
Uuuuuuubersaxaaaaayyy!!!
Die yuri is slim.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe typisch.
Maar die Yuri is dus of geen lor waard of nu opeens heel wat meer Eurootjes rijker.
Daar zou dan een flinke heisa over gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dat zij mijn vriend ook direct! afgesproken werk!
Orgasmisch saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=5
Gediskwalificeerd!!
Uuuuuuubersaxaaaaayyy!!!
Ik ga me bezatten.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:42 schreef Margo37 het volgende:
Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
Gelijk dus. zei het toch al!!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:42 schreef Donnie29 het volgende:
No contest dus geen uitslag, geen winnaar geen verliezer..
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:40 schreef Fast_Eddy het volgende:
Gediskwalificeerd!!
Uuuuuuubersaxaaaaayyy!!!
yessssssssssss
Het nadeel is wel dat hij zelf geen enkele klap heeft gekregen die rat.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef Copycat het volgende:
Is ie gediskwalificeerd door die schop na?
volgens http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=5 gaf Brian een trap na, werd niet gewaardeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
Zo, toppie ik hoor dast Brain heeft gewonnen. Ik denk dat zijn GK vrienden als ze het horen best trots zellen zijn. RTL, krijgt nog meer kijkers en kan zijn zakken nog meer gaan vullen.
In ieder geval top van Brain.
Jammer! Hij heeft nagetrapt, de loser! Geen uitslag!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
Zo, toppie ik hoor dast Brain heeft gewonnen. Ik denk dat zijn GK vrienden als ze het horen best trots zellen zijn. RTL, krijgt nog meer kijkers en kan zijn zakken nog meer gaan vullen.
Nopequote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
Echt iets voor die ratquote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brian is gedisqwalificeerd toch nog een beetje leuk!
Jammer, je juicht te vroegquote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
Word maar wakker uit je (natte) droom.... hij heeft mooi niet gewonnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
Yuri hield zich aan het script, maar toen die zich liet vallen gaf de rat hem nog een trap na.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef Py het volgende:
Huh. Heeft ie nou gewonnen of is ie gediskwalificeert? Of beide
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:44 schreef tipsch het volgende:
Als hij echt heeft nagetrapt, krijgt hij dat nog wel een aantal keer te horen binnen DGK. Zo, dat was het laatste uitje voor de stinkrat![]()
![]()
een beetje leuk........een beetje leuk?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brian is gedisqwalificeerd toch nog een beetje leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |