abonnement Unibet Coolblue
pi_56727743
Vervolg op [COS#3289] Huub twijfelt, blijf ik of ga ik naar huis! die vanmorgen rond 11.30 uur begon
Waar Brian al moe is van de gedachte aan een training en de training dus begint met Hans bijbabbelen

Huub en Jaap beklaagden zich erover dat ze niet mogen/kunnen spelen, en Huub baalt verschrikkelijk dat hij zich (vannacht) heeft laten provoceren. En lijkt zich zorgen te maken over een sanctie.


Cap: Beequeen

Tegen Palma zegt hij even later dat zijn emmer vol zit en dat hij hem niet meer leegkrijgt, Palma probeert hem wat moed in te praten door te zeggen dat hij een gesprek moet aanvragen en schijt moet hebben aan de gastspelers.

Rond 12.30 moet iedereen naar kantoor en volgt er (weer) een streamlock van ongeveer een half uur, de 5de sinds middernacht, het vermoeden in de COS is dat er een vergadering met een Bobo plaatsvindt.

En als ze dan eindelijk weer terugzijn krijgen we Brian in beeld.. met gitaar, dat beeld is dramatisch genoeg voor SL # 6 in 13 uur


Cap: MissSomebody

De dame van de Thaise massage meneer van de gamestoelen had cadeautjes voor de bewoners laten bezorgen en Amanda heeft snel het grootste cadeau gepakt, er zat een geurtje in, hetzelfde geurtje als Natasia altijd gebruikte...

De Romanov krijgen ook even hun kans om in beeld te komen


Cap: MissSomebody

Een van de laatste kansen met kutkeffertje "Duchess" waarschijnlijk want al snel zitten we aan SL # 7 voor vandaag (13.30 uur) als Raspoetin met "achter" belt over het wel en wee van het kreng, er kan nog net voorkomen worden dat ze weg moet, het kreng krijgt een laatste kans omdat ze een bench laten komen.

Verder komt er een brief dat het ballonvaren niet doorgaat vanwege het weer... wat vervelend nou

Xtina zit met Amanda in de jacuzzi en haar broertje/neefje/neukertje/whatever kijkt toe


Cap: Noekje

Cap: MissSomebody

Eric en Huub zitten ondertussen aan de eettafel stilletjes te zijn, en als Mike langsloopt wordt de stilte nog killer, als Mike vervolgens weer wegloopt roept Huub: "Dilana, Dilana"


Cap: Leandra

Ondertussen in de vindt in en om de jacuzzi een T&R* bespreking op niveau plaats (*Taktiek & Roddel)




Gifs: Mazaru

Huub en Eric zijn inmiddels naar de private gegaan waar ze het "gezellig" maken met Claire die plaatjes zit te draaien.. al snel wordt duidelijk waarom ze de eettafel verlaten hebben; Hans is in da house, en voor Brian aan z'n laatste training voor zondag begint moet er eerst even aan tafel gezeten worden.


Cap: Leandra

Mike vertelt Hans dat Dilana wegmoet, Hans heeft zo z'n eigen theorie over het hoe en waarom Dilana zich in de villa zo gedraagt: "Je moet natuurlijk niet vergeten dat je je aandacht aan het verdelen bent over een aantal mensen, en die hond is altijd de hele dag met je alleen geweest"

Jaap laat zich overigens door niets en niemand wegjagen en staat rustig te "lezen" bij het kookeiland terwijl Hans met Brian en Mike praat.

Ondertussen blijkt dat het Romanov-kutkeffertje vannacht weer in de slaapkamer (beneden) zou moeten slapen... ben benieuwd wat dat voor gevolgen gaat hebben

Verder blijkt uit het gesprek aan tafel dat Hans Nijman de vader of oom (broer van haar moeder) van Amanda gekend heeft.... wie van de 2 is nog niet duidelijk, ze zijn iig allebei dood.

Inmiddels zijn Brian en Hans naar boven voor wat de laatste training voor zondag moet worden, als ik het goed gehoord heb vertelt Hans aan Brian dat er "Broddah" op z'n kleding komt te staan...
Verder lijkt Brian niet echt zin in de training te hebben want hij begint maar eens Hans in geuren en kleuren te vertellen wat er vannacht allemaal gebeurd is; Huub zou hem zelfs een bloedneus geslagen hebben en onze held zou zelf cool gebleven zijn, hij zou zelfs Amanda tegengehouden hebben toen zij overeind vloog.

Brian over het plan van Huub hem wakker te houden voor de wedstrijd:
"Alsof mij wakker houden hem dichter bij die 2.2 miljoen zou brengen"

Altijd rustig beginnen zo'n training Brian!!


Cap: Leandra

Huishoudelijke mededeling:
Hier alleen Commentaren Op Streams, niet op users.
Mocht je daar wel behoefte aan hebben dan kun je dat hier kwijt: [COU # 1] Commentaar Op Users

Game on

[ Bericht 43% gewijzigd door Leandra op 14-02-2008 15:58:54 (RelatiegeschenkCredits) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:00:36 #2
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728037
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan zit je op het verkeerde forum, dat zijn VOLlers en Nolifers die zoiets doen.
Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
De waarheid is te hard!
pi_56728039
Iemand filmpjes van gisteravond voor de SL?
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:01:23 #4
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728058
Als er eentje de hand boven het hoofd wordt gehouden in dit programma is het Huubje wel.
De waarheid is te hard!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:01:41 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56728065
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:
Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
Welkom op FOK! .
Eerst maar eens afwachten wat er waar is van die indianenverhalen, lijkt mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 15:02:58 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_56728091
Thnx Leandra , succes bij het postkantoor.

De nitwitrussen willen nu Claire pakken om Huub op te fokken.
Ik mute dat stel mongolen, het is niet om aan te horen en VV vindt het allemaal geweldig.
quote:
Emin en Christina hebben zich met z’n tweeën afgezonderd in de slaapkamer. Een mooi moment om even bij te praten! “Wij zijn niet bang, toch?”, vraagt Emin ter bevestiging aan zijn zus. “Huub moet echt z’n bek houden”, gaat hij zelf verder. De twee zijn het volledig met elkaar eens. “Het is toch f*cking niet normaal?”, besluit Emin. Zo te horen zijn ze al behoorlijk ingeburgerd in De Gouden Kooi!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56728111
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:

[..]

Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
Waarom zou die nu opeens moeten komen?

Er zijn al genoeg incidenten geweest die exitwaardig waren, van Huub en Brian, ze zitten er beiden nog.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 15:05:28 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_56728121
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:

Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
Leuk dat je meepost. Ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren. Brian op zijn woord geloven doe ik nooit, heb ik trouwens nooit gedaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56728129
Brian is wel super zeg!
Met een beetje para erbij maakt die kok zondag geen kans!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:06:06 #10
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728132
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef joep.t het volgende:
Iemand filmpjes van gisteravond voor de SL?
Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:

http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic


Huub flipt hem daarna nog meer door en rent op Brian af maar wordt gespaard door de redactie door een SL aan het einde (hier wordt dus een klap op de neus van Brian en het kapot maken van persoonlijk bezit en plasmascherm VERBORGEN, onder het tapijt geschoven voor het heilige Engeltje Huub)

http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k

De waarheid is te hard!
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 15:07:33 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_56728173
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:04 schreef mootie het volgende:

Waarom zou die nu opeens moeten komen?

Er zijn al genoeg incidenten geweest die exitwaardig waren, van Huub en Brian, ze zitten er beiden nog.
En niet alleen van Huub en Brian, vergeet Amanda niet en in het verleden Natasja.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56728176
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Realistisch het volgende:
Huub heeft dus weer fysiek geweld gebruikt, nu ook tegen Brian. Dat betekend dus een EXIT!

Btw: wat zijn de Huublovers ineens stil (verlegging focus naar tegenstander Brian)...als Huub zoiets zou hebben uitgesproken over Brian waren er allemaal petities geopend op het Internet!
Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?
pi_56728211
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Dementor het volgende:
Brian is wel super zeg!
Met een beetje para erbij maakt die kok zondag geen kans!
Dement-or? or what?

  donderdag 14 februari 2008 @ 15:10:24 #14
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_56728220
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Realistisch het volgende:

[..]

Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:

http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic


Huub flipt hem daarna nog meer door en rent op Brian af maar wordt gespaard door de redactie door een SL aan het einde (hier wordt dus een klap op de neus van Brian en het kapot maken van persoonlijk bezit en plasmascherm VERBORGEN, onder het tapijt geschoven voor heilig Engeltje Huub)

http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k

Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?
Ik lees mee namelijk...
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 15:10:55 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_56728234
Volgens Hans is Yuri een stokcijnse Georgiër.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:11:25 #16
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728249
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

En niet alleen van Huub en Brian, vergeet Amanda niet en in het verleden Natasja.
klopt maar de regels zijn in the mean while wel erg aangescherpt he? Maarja, daar heeft engeltje Huub schijt aan!
De waarheid is te hard!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:12:07 #17
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728262
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?
Ik lees mee namelijk...
Bespreking tussen Hans en Brian
en 2 russen in de kapsalon.
De waarheid is te hard!
pi_56728266
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?
Ja, tot nu toe werkt het voor hem
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:13:21 #19
206118 Realistisch
De waarheid is hard!
pi_56728296
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?
Tsja stel je voor dat Huub gisteren na Mike een paar klappen te hebben gegeven....Brian daarna heeft geslagen...STEL JE VOOR!!
De waarheid is te hard!
pi_56728306
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?
Ik lees mee namelijk...
hoeveel deuren heeft die rat al gesneuveld,denk aan de doche scene en zo kunnen we nog wel ff doorgaan
maar nooit geen exit voor die riool rat,en dan zou huubje nu moeten verkassen???....no way
als dat gebeurt dan breekt pas de hel los.............
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:13:43 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56728310
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
Volgens Hans is Yuri een stokcijnse Georgiër.
Oei! Dat zijn de ergste, de stokcijnse. Die zijn nog erger dan de Spartiaanse en de Barbieren bij elkaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 14 februari 2008 @ 15:14:17 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56728326
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welkom op FOK! .
Eerst maar eens afwachten wat er waar is van die indianenverhalen, lijkt mij.
Ik wacht nog steeds geduldig op het filmpje bij Jenssen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56728330
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Dementor het volgende:
Brian is wel super zeg!
Met een beetje para erbij maakt die kok zondag geen kans!
Yuri is automonteur
pi_56728338
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Realistisch het volgende:

[..]

klopt maar de regels zijn in the mean while wel erg aangescherpt he? Maarja, daar heeft engeltje Huub schijt aan!
Vast niet. De omstandigheden zijn in the mean while ook dusdanig aangepast, dat ik vind dat Huub tenminste één van z'n tegenstanders heel hard op z'n bek mag slaan/uit mag schakelen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:14:57 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56728341
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef yvonne het volgende:

Ik wacht nog steeds geduldig op het filmpje bij Jenssen
Die was ik gewoon al vergeten. Het werkt dus wel, dat vloerkleed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')