We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian....
Hij heeft maar een enkele sparringstrainingen gehad.. Dat naar mijn weten een beetje weiinig om een K1 gevecht te doen... In de tijd dat ik bokste en Judo wedstrijden deed, moest ik veel meer trainen... maar dan echt veel meer... en pijn.. zeuren.. dat was klappen krijgen....
Normaal moet je wel veel meer sparren om ervaring en techniek te ontwikkelen...
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian..
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
de posterquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
Zeker, dat mag best beloond worden met een exit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef cobain94 het volgende:
Dus huub heeft brian een bloedneus geslagen vannacht...Mooi werk huub..
Nee goed, maar als je een K1 of uberbhaubt in de ring gaat staan, moet je wel meer ervaring hebben dan die 2x dat hij het nu heeft...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.
Ik ben wel met je eens dat het niet lijkt op de voorbereiding voor een echte wedstrijd.
Het zal wel op het laatste moment afgelast gaan worden ben ik bang, een of andere kutreden, de rus is ziek, brian is opeens geblesseerd oid.
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef FSR het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het doorgestoken kaart is...
Daar hoop ik wel op, ik zou het heel leuk vinden als Hans de handdoek in de ring moet gooien voordat het gevecht over is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
Brain vecht K1 Max, dat is een korte wedstrijd voor nieuwkomers binnen het K1. K1 zelf is veel groter en daar kom je zomaar niet tussen. Dus het is absoluut geen doorgestoken kaart.
Daarbij K1 is absoluut geen showgevecht. Tenminste ik zou niet voor de show meedoen want dan beland ik zeker in het ziekenhuis.
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
En Brian is wel iets?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
Gezien BQ, en Brian heeft geen enkele kans, mooi!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.![]()
Yuri
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.
Ken jij Yuri?
Bummer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...
Dan zit je op het verkeerde forum, dat zijn VOLlers en Nolifers die zoiets doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Realistisch het volgende:
Huub heeft dus weer fysiek geweld gebruikt, nu ook tegen Brian. Dat betekend dus een EXIT!
Btw: wat zijn de Huublovers ineens stil...als Huub zoiets zou hebben uitgesproken over Brian waren er allemaal petities geopend op het Internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |