Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zit je op het verkeerde forum, dat zijn VOLlers en Nolifers die zoiets doen.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:
Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
quote:Emin en Christina hebben zich met z’n tweeën afgezonderd in de slaapkamer. Een mooi moment om even bij te praten! “Wij zijn niet bang, toch?”, vraagt Emin ter bevestiging aan zijn zus. “Huub moet echt z’n bek houden”, gaat hij zelf verder. De twee zijn het volledig met elkaar eens. “Het is toch f*cking niet normaal?”, besluit Emin. Zo te horen zijn ze al behoorlijk ingeburgerd in De Gouden Kooi!
Waarom zou die nu opeens moeten komen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Toch constateer ik OPEENS een verlegging van de focus naar de tegenstander van Brian ipv een feitelijke exit van Huub die er nu wel aan MOET komen!
Leuk dat je meepost. Ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren. Brian op zijn woord geloven doe ik nooit, heb ik trouwens nooit gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef Realistisch het volgende:
Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef joep.t het volgende:
Iemand filmpjes van gisteravond voor de SL?
En niet alleen van Huub en Brian, vergeet Amanda niet en in het verleden Natasja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:04 schreef mootie het volgende:
Waarom zou die nu opeens moeten komen?
Er zijn al genoeg incidenten geweest die exitwaardig waren, van Huub en Brian, ze zitten er beiden nog.
Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Realistisch het volgende:
Huub heeft dus weer fysiek geweld gebruikt, nu ook tegen Brian. Dat betekend dus een EXIT!
Btw: wat zijn de Huublovers ineens stil (verlegging focus naar tegenstander Brian)...als Huub zoiets zou hebben uitgesproken over Brian waren er allemaal petities geopend op het Internet!
Dement-or? or what?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Dementor het volgende:
Brian is wel super zeg!
Met een beetje para erbij maakt die kok zondag geen kans!
Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:
http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
Huub flipt hem daarna nog meer door en rent op Brian af maar wordt gespaard door de redactie door een SL aan het einde (hier wordt dus een klap op de neus van Brian en het kapot maken van persoonlijk bezit en plasmascherm VERBORGEN, onder het tapijt geschoven voor heilig Engeltje Huub)
http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k
klopt maar de regels zijn in the mean while wel erg aangescherpt he? Maarja, daar heeft engeltje Huub schijt aan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
En niet alleen van Huub en Brian, vergeet Amanda niet en in het verleden Natasja.
Bespreking tussen Hans en Brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?
Ik lees mee namelijk...
Ja, tot nu toe werkt het voor hemquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?![]()
Tsja stel je voor dat Huub gisteren na Mike een paar klappen te hebben gegeven....Brian daarna heeft geslagen...STEL JE VOOR!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft nou eenmaal nog nooit iets wat zich daar heeft afgespeeld naar waarheid weergegeven. Ook dingen die wij zelf hebben kunnen beoordelen op de streams, verdraait die smerige stinkrat, dus waarom zou hij dat nu niet weer doen?![]()
hoeveel deuren heeft die rat al gesneuveld,denk aan de doche scene en zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Kun je ook vertellen wat er nu op de streams gebeurt?
Ik lees mee namelijk...
Oei! Dat zijn de ergste, de stokcijnse. Die zijn nog erger dan de Spartiaanse en de Barbieren bij elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
Volgens Hans is Yuri een stokcijnse Georgiër.![]()
Ik wacht nog steeds geduldig op het filmpje bij Jenssenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom op FOK!.
Eerst maar eens afwachten wat er waar is van die indianenverhalen, lijkt mij.
Yuri is automonteurquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Dementor het volgende:
Brian is wel super zeg!
Met een beetje para erbij maakt die kok zondag geen kans!
Vast niet. De omstandigheden zijn in the mean while ook dusdanig aangepast, dat ik vind dat Huub tenminste één van z'n tegenstanders heel hard op z'n bek mag slaan/uit mag schakelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Realistisch het volgende:
[..]
klopt maar de regels zijn in the mean while wel erg aangescherpt he? Maarja, daar heeft engeltje Huub schijt aan!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op het filmpje bij Jenssen
Houdt het een beetje in zijn ware context bitte!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef fredfik het volgende:
[..]
hoeveel deuren heeft die rat al gesneuveld,denk aan de doche scene en zo kunnen we nog wel ff doorgaan
maar nooit geen exit voor die riool rat,en dan zou huubje nu moeten verkassen???....no way
als dat gebeurt dan breekt pas de hel los.............
Klinkt allemaal leuk wat je zegt hoor maar Brian slaat Huub liever als Huub door een bewaker vastgehouden wordt. Das pas stoer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Realistisch het volgende:
klopt maar de regels zijn in the mean while wel erg aangescherpt he? Maarja, daar heeft engeltje Huub schijt aan!
WEES WELKOM!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:
Huub flipt hem daarna nog meer door en rent op Brian af maar wordt gespaard door de redactie door een SL aan het einde (hier wordt dus een klap op de neus van Brian en het kapot maken van persoonlijk bezit en plasmascherm VERBORGEN, onder het tapijt geschoven voor het heilige Engeltje Huub)
http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k
Jij weer, ga weg, geen MED.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef Realistisch het volgende:
[..]
USB stick anyone?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Realistisch het volgende:
En daarnaast PERSOONLIJK BEZIT = EXIT!
]http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k[/quote][/url]quote:Mike verlaagt zich naar het niveau van Huub en dan kan Huub niet incasseren en begint te meppen en te trekken:
Huub flipt hem daarna nog meer door en rent op Brian af maar wordt gespaard door de redactie door een SL aan het einde (hier wordt dus een klap op de neus van Brian en het kapot maken van persoonlijk bezit en plasmascherm VERBORGEN, onder het tapijt geschoven voor het heilige Engeltje Huub)
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=_HT7gydem7k
Kijk, en dat hebben we wel met eigen ogen mogen zien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk wat je zegt hoor maar Brian slaat Huub liever als Huub door een bewaker vastgehouden wordt. Das pas stoer.
Vertel dat aan Brian en Mike die de usb stick van Jaap zondag aan Kenneth gaan geven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Houdt het een beetje in zijn ware context bitte!!
Huub valt Mike aan, Huub valt Brian aan.
Wat heeft het stukslaan van een deur hiermee te maken?? Hij hoeft er toch niet alleen uit door het kapotslaan van dat plasmascherm?? En daarnaast PERSOONLIJK BEZIT = EXIT!
Heerlijk toch, alle argumenten van tafel kunnen vegen? Yvonne mag hem ook niet volgens mij.quote:
kutkloonquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Houdt het een beetje in zijn ware context bitte!!
Huub valt Mike aan, Huub valt Brian aan.
Wat heeft het stukslaan van een deur hiermee te maken?? Hij hoeft er toch niet alleen uit door het kapotslaan van dat plasmascherm?? En daarnaast PERSOONLIJK BEZIT = EXIT!
Huub zegt zelf dat hij boven op Brian ging zitten en hem een tik op zijn hoofd gaf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Realistisch het volgende:
[..]
Tsja stel je voor dat Huub gisteren na Mike een paar klappen te hebben gegeven....Brian daarna heeft geslagen...STEL JE VOOR!!
Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Realistisch het volgende:quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk toch, alle argumenten van tafel kunnen vegen? Yvonne mag hem ook niet volgens mij.
ach dat gebeurd bij voetbal en boksen Etc. ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef beequeen het volgende:
Hans is gezellig bezig.
Hans: Kijk, als jij Yuri een Georgische kankerhond wil noemen mag dat natuurlijk, dat moet je helemaal zelf weten.
Geweldige sport toch, als je elkaar voor de wedstrijd verrot mag schelden.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Realistisch het volgende:
En daarnaast KLOON VAN ALLANG GEBANDE = EXIT!
Hij zei het zelluf jonguh
Dan mag ie ook niet sexenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef T-lex het volgende:
Brian z'n lichte training en bespreking zit er op....
Dat was dan de echte voorbereiding. Nu een paar dagen weinig doen en opladen om te zorgen dat je extra gretig bent zondag.
Ja, ik zou Huub zo veel mogelijk verbieden. Meer afstompen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:25 schreef diedirk het volgende:
ZOu los van een exit, het verbieden met meegaan k1 van Brian geen optie zijn voor Huub?
huub en brian wordt allebij hand boven het hoofd gehoudenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef Realistisch het volgende:
Als er eentje de hand boven het hoofd wordt gehouden in dit programma is het Huubje wel.
Ik ben best goed in crypto's. En in tekstverklaren, maar deze gaat mij boven de pet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:25 schreef diedirk het volgende:
ZOu los van een exit, het verbieden met meegaan k1 van Brian geen optie zijn voor Huub?
Het was even zoeken maar....gevonden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:18 schreef tipsch het volgende:
Kijk, en dat hebben we wel met eigen ogen mogen zien.
quote:
Gaan jullie eens fijn samen praten!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef T-lex het volgende:
Brian z'n lichte training en bespreking zit er op....
Dat was dan de echte voorbereiding. Nu een paar dagen weinig doen en opladen om te zorgen dat je extra gretig bent zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |