abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:27:14 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56834271
5 Min COS. Vervolg van: [COS #3318] Nacht-COS: Huub bedankt FOK! Wij bedanken Eric!
Amanda en Brian zijn al meer dan een uur in gesprek. Ze balen van Eric en al de info die de villa inkomt. Amanda wil ook een vriendinnetje. Brian neemt weer credits die hem niet toekomen. Brian vindt dat hij het vaderschap van Dennis in twijfel heeft getrokken. Hij reageerde slechts weer eens re-actioneel op uitspraken van Huub en nav die uitspraken heeft ie T-sirts laten maken met de tekst: : Ik ben de vader'.
Ook dhdngmw komt weer voorbij (Schrik niet: slechts in het gesprek!). Ze zag er slecht uit en bleek ook 17 kilo te zijn aangekomen.

Met de info van Eric is nog niets gedaan. Sprak Huub gisteren uit dat hij Amanda zou confronteren met dat haar moeder niet op d'r jaardag was, vanochtend is er niets ter sprake gebracht.
Eric heeft verteld dat Huub niet direct de info moet gebruiken. Het is beter ze te laten wachten om B en A zo nerveus te maken.
Jaap heeft gesport:

Huub leest de krant:


Al met al ben ik vroeg opgestaan voor niets slechts het slappe gezever van B en A. Hun wereldje lijkt steeds kleiner te worden en kunnen niets anders meer dan op Huub afgeven. Er was zelfs sprake dat ze ervoor willen zorgen dat Huub 1 miljoen aan boetes moet krijgen. Al met al hun wereld is erg klein en dieptriest.


Verder wil ik dit nare Filmpje maar weer onder de aandacht brengen http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1
Een eng mannetje... nog enger dat dit soort mensen blijkbaar gewoon in de villa mogen blijven totdat ze werkelijk ontsporen. Het script dat Brian geboeit afgevoerd moet worden ligt waarschijnlijk voor het grijpen.

[ Bericht 52% gewijzigd door akveor op 19-02-2008 12:49:39 ]
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_56834297
top Akveor
pi_56834302
Zeg luitjes, mag een 5 minuten COS, nog steeds een 5 min. COS zijn? Ik wil er best wel één openen, maar een TOP OP, hoeft men van mij niet te verwachten..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56834327
dat wereldje van hun kan mij niet klein genoeg worden!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 12:30:52 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_56834342
Dank Roevka, mooie TT.

Het is heel droevig.



“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56834357
is weer een super dag voor de streamers.
En de redactie maar weer denken hoe nu leven in de tent te blazen .
Maar alles is al gedaan , gezegd . Iedereen is al tien keer over de rooie gegaan.
En het verhaal is niet zo spannend dat je het boek keer op keer wilt lezen.
Zelfs de spelers zijn klaar. Het wachten is op de laatste dag.
Toneelhaak voor John.
pi_56834366
Goede TT
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56834379
de wc praatte tegen amanda
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 12:33:33 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_56834390
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Zeg luitjes, mag een 5 minuten COS, nog steeds een 5 min. COS zijn? Ik wil er best wel één openen, maar een TOP OP, hoeft men van mij niet te verwachten..
Tuurlijk mag dat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 12:33:41 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56834392
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:31 schreef pullup het volgende:
Goede TT


* Iets over een heel klein wereldje tussen zes planken inslikt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_56834394
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Zeg luitjes, mag een 5 minuten COS, nog steeds een 5 min. COS zijn? Ik wil er best wel één openen, maar een TOP OP, hoeft men van mij niet te verwachten..
Ja hoor.
Go hard or go home
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:33:46 #12
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56834396
Ik denk dat Huub boos is en niet mee werkt,zo als die KUTFEBO het wil,vandaar dat die siliconesnol en die RIOOLRAT zo nog wat TV beelden maken (denken ze)
pi_56834412
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat.
Mooi!!!

Zeker mooie TT Roevka.... wat een gezemel van die 2
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56834415
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Dank Borga. Ik hoop dat ze dat niet te lang uitstellen. Van uitstel komt afstel.
Ondertussen zijn Brian en Amanda al volledig op de hoogte gesteld door de FEBO en is het verrassingselement al weer ver te zoeken.
pi_56834428
deze trui staat huub leuk!


en amanda en brian zijn nu echt irritant
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56834432
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja hoor.


Het gaat nu over de uitgedroogde lippen van dellie
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56834436
Amanda en Brian hebben elkaar echt helemaal niks te melden.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 12:37:21 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_56834455
Opnieuw een meesterwerk van PoekieRoekie.
quote:
Amanda en Brian hebben zich vandaag netjes aangekleed, als echte Miljonairs! De twee hebben zich teruggetrokken in de Private Room en zitten lekker te keuvelen. Amanda vraagt hoeveel kastruimte Brian thuis heeft. Als ze na De Gouden Kooi misschien bij hem intrekt, moet ze natuurlijk wel de ruimte hebben voor al haar kleding! Anders gaat het feest meteen al niet door. Nieuwe plannen moeten natuurlijk ook de revue passeren. “Weet je nog wat leuks naar hun toe?”, vraagt Amanda dan ook aan haar vriend. “Als wij zo vrolijk als vanmorgen naar boven komen, moet je zien hoe snel Claire en Huibje naar beneden gingen en een boek gingen lezen, niet lang”, analyseert Brian. “Hun weten dat er geen speld tussen ons te prikken is”, bevestigt Amanda. De twee zijn het erover eens dat Huub Claire niet echt leuk vindt. “Als de aandacht niet op hem is, wordt hij een heel klein ventje, en hij is al een klein ventje…”, legt Amanda Huubs situatie uit. “Eric is gastspeler, Claire is niet eens een speler”, verklaart Brian . “Claire is een nobody”, vult de Amsterdamse hem aan. Het is duidelijk dat de lovebirds denken de touwtjes in te hebben!
Het verschil tussen hun en zij is ook heel moeilijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 19-02-2008 12:45:10 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56834461
Het verrassingselement mag dan wel weg zijn, maar de angst is groter geworden. Het is namenlijk nu eens waar wat Huub en Jaap te horen hebben gekregen. Brian kan het dus niet met veel leugens en glijende stemargumenten weerleggen.
Is helemaal nieuw voor Brian denk ik
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:37:56 #20
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56834464
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat snap ik wel.... maar liever geen ex spelers... dat kan erg explosief worden.
Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...
be nice or go away
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:38:28 #21
130755 Kinga
versier hier
pi_56834479
Ik verwacht binnen nu en 2 dagen een stel nieuwe gastspelers die pro-brian zijn.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:38:40 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56834492
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian hebben elkaar echt helemaal niks te melden.
Die relatie is zo oppervlakkig. Na de kooi geef ik ze nog een week.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:39:20 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56834506
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Opnieuw een meesterwerk van PoekieRoekie.
Het verschil tussen hun en hen is ook heel moeilijk.
Laat staan tussen hun en zij .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:39:42 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56834511
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:

Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...
Lieke!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56834519
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...
Maar Slieko dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')