5 Min COS. Vervolg van:
[COS #3318] Nacht-COS: Huub bedankt FOK! Wij bedanken Eric!Amanda en Brian zijn al meer dan een uur in gesprek. Ze balen van Eric en al de info die de villa inkomt. Amanda wil ook een vriendinnetje. Brian neemt weer credits die hem niet toekomen. Brian vindt dat hij het vaderschap van Dennis in twijfel heeft getrokken. Hij reageerde slechts weer eens re-actioneel op uitspraken van Huub en nav die uitspraken heeft ie T-sirts laten maken met de tekst: : Ik ben de vader'.
Ook dhdngmw komt weer voorbij (Schrik niet: slechts in het gesprek!). Ze zag er slecht uit en bleek ook 17 kilo te zijn aangekomen.
![]()
Met de info van Eric is nog niets gedaan. Sprak Huub gisteren uit dat hij Amanda zou confronteren met dat haar moeder niet op d'r jaardag was, vanochtend is er niets ter sprake gebracht.
Eric heeft verteld dat Huub niet direct de info moet gebruiken. Het is beter ze te laten wachten om B en A zo nerveus te maken.
Jaap heeft gesport:
![]()
Huub leest de krant:
![]()
Al met al ben ik vroeg opgestaan voor niets slechts het slappe gezever van B en A. Hun wereldje lijkt steeds kleiner te worden en kunnen niets anders meer dan op Huub afgeven. Er was zelfs sprake dat ze ervoor willen zorgen dat Huub 1 miljoen aan boetes moet krijgen. Al met al hun wereld is erg klein en dieptriest.
Verder wil ik dit nare Filmpje maar weer onder de aandacht brengen
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1Een eng mannetje... nog enger dat dit soort mensen blijkbaar gewoon in de villa mogen blijven totdat ze werkelijk ontsporen. Het script dat Brian geboeit afgevoerd moet worden ligt waarschijnlijk voor het grijpen.
[ Bericht 52% gewijzigd door akveor op 19-02-2008 12:49:39 ]