Dat meen je niet!?!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:02 schreef schatje het volgende:
Brian wil Claire's vader ff spreken. Dat hij ook dingen doet maar dat Huub dingen doet die veel erger zijn.
Mazaru schreef dat Huub zei : Weet je wat een goeie site is : FOK.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
je opmerking slaat nergens op
Eric zei: er hangt hier fog
waarop Huub zie: fok
eric: nee fog, mist weet je
Huub: weet je wat een goeie site = FOK
waarop ook nowlive volgde
Dat lag in de lijn der verwachting. Uiteindelijk heeft Brian iets mogen vertellen over z'n K1-partij, nadat pappa antwoorde dat hij vechtsporten helemaal niet interessant vond. Brian sloot af met een complimentje over de schwarzkopf-producten. Heel erg bedankt.quote:
Die vader had gewoon het adies moeten geven om een platonische band met Huub op te bouwen.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die klik die zij met Huub voelt, zit diep.
aj... heb ik net gemist. Wel een "gouden moment" die ik straks in een filmpje terug wil zienquote:Op maandag 11 februari 2008 21:07 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een conyo ook die Brian. Claire vraagt of ie weg wil gaan en zegt vervolgens tegen dr pa: Dat was wel degene die met pijpslet kwam he
dat vind ik dus nietquote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef avonne het volgende:
Ron waarschuwt nogmaals dat Jaap en Huub heel lelijk over Claire praten.
Dat was het plannetje die bij besprak in de kapsalon met Amanda en Selene.quote:
Zal hij toch gestuurd zijn door de FEBO. Ik heb ook geen kwaad woord van hem over Brian, Amanda of Selene gehoord.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vader had gewoon het adies moeten geven om een platonische band met Huub op te bouwen.
Maar hij zit Huub en Jaap steeds in een kwaad daglicht te stellen.
Ze kan moeilijk in haar eentje het spel gaan spelen.
It's Mazaruquote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Mazuru schreef dat Huub zei : Weet je wat een goeie site is : FOK.
En daar reageerde ik op.
Slaat nergens op want Huub heeft dat wel vaker geroepen. Ook VOL en NowLive.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Mazuru schreef dat Huub zei : Weet je wat een goeie site is : FOK.
En daar reageerde ik op.
Ik ben blij dat Claire nog een beetje voor zichzelf kan denken. Dat ze Brian de kamer uitstuurde vond ik geweldigquote:Op maandag 11 februari 2008 21:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal hij toch gestuurd zijn door de FEBO. Ik heb ook geen kwaad woord over Brian, Amanda of Selene gehoord.
hij kan toch niet anders? Moet hij dan verzwijgen wat Eric, Huub en Jaap over haar zeggen?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vader had gewoon het adies moeten geven om een platonische band met Huub op te bouwen.
Maar hij zit Huub en Jaap steeds in een kwaad daglicht te stellen.
Ze kan moeilijk in haar eentje het spel gaan spelen.
Huub houdt van onsquote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Slaat nergens op want Huub heeft dat wel vaker geroepen. Ook VOL en NowLive.
Het klopt alleen niet helemaal. Hij schets de context er niet bij. Ging het "grappenderwijs", ja of nee. Verder blijft alle kritiek op pijpslet Amanda, pijpslet Brian en pijpslet Selene helemaal achterwege. Heel raar.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hij kan toch niet anders? Moet hij dan verzwijgen wat Eric, Huub en Jaap over haar zeggen?
Beter oprecht alleen, vindt hij. Iets anders kan een vader niet zeggen.
"Verhoer je zelf en blijf bij Huub" kan hij niet zeggen
Dat zeg ik toch : Wat een slijmbal is die Huub.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Slaat nergens op want Huub heeft dat wel vaker geroepen. Ook VOL en NowLive.
Platonisch betekend zonder sex.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hij kan toch niet anders? Moet hij dan verzwijgen wat Eric, Huub en Jaap over haar zeggen?
Beter oprecht alleen, vindt hij. Iets anders kan een vader niet zeggen.
"Verhoer je zelf en blijf bij Huub" kan hij niet zeggen
eh... het bespreken hoe ze haar zullen aanvallen? (vorige week)quote:
Ze heeft het goed door, hoe je Huub de mond kan snoeren. Hem negeren.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Selene bleef er trouwens heel koel onder.
Eigenlijk stond ze met open mond te kijken "wat doe jij nou debiel???"
Ik ben bang dat ze het nog steeds niet door heeft...maar goed, niet iedereen is het zelfde.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef agter het volgende:
Vader van Claire heeft zo 100% gelijk. Hoop dat het de ogen van Claire opent.
SociaalJaapquote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Jesus, sinds wanneer toont Jaap interesse in iemand?!
*Schrik*
Hij wil haar nu zelfs een knuffel geven.
Hoe nep is dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |