quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef sararaats het volgende:
hey senesta
Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.
even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)
zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?
ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuur je even een PM sara![]()
Wat voor dvd's hou je van?
quote:
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertjequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb een grote DVD collectie
ik hou wel van een horrorfilm na middernacht
ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie![]()
ik heb geen kinderen. mijn favoriet is: De Hel van Tangerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje![]()
een waargebeurd verhaal.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef senesta het volgende:
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
welterusten !!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef senesta het volgende:
Ik ga het even lezen.
En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
Hoiquote:
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal![]()
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig![]()
Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.
Dus jij flink aan de verbouwing geweestGeen foto's van het resultaat?
Het houd je wel bezig moet je maar denkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer
dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
Nee, muur wordt donker bordeaux rood waarschijnlijk. Gebeurt gewoon in de weekenden en 's avondsquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het houd je wel bezig moet je maar denken
Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?
Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?
Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
tuurlijk welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:29 schreef nokwanda het volgende:
Staan lekkere recepten bij.
Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent verdwaald, lubje. Skeptics corner is een ander topic.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn
Of in feedback 3 omhoog.
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
Dat is wel een nadeel in een gewenste dialoog, ja. Ik zal mijn post wel even in FB linken, danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
Veel plezier Sara!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer.
moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was
maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)
doei
Ik ga binnenkort wel eens wat foto's plaatsen, heb al vaker geexperimenteerd met geestfoto's maken enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
Leuke kleurcombi'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hallo allemaal!
Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!
Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!
Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
And we have a winnerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas![]()
Lekker he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit weer buiten op de hoek van het terras in de zon
Tis lekker in de zon![]()
Inderdaad lekker weerquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker he?
WIj gaan vanmiddag ook nog even lekker naar de kinderboerderij denk ik![]()
Zoveel blauw!quote:
Oh echt?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed hoor
was net op TV in België
wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.quote:
Dat is best gaaf!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.
bij een concert van Soilwork in België
Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef sararaats het volgende:
http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=6510
hier kan je het nog eens bekijken. het is wel bijna op het einde
ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezien![]()
Maar goed het zag er goed uit
Ik vond een leuk filmpje over baajquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
was wel okay, DV
Die reacties ook. Grappig
Maar wel leuk gewoon dat je op tv wasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijk
Ja, hij was toch heel anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef NegaSado het volgende:
Dat filmpje over Baaj is zeker zeer cool.
mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar wel leuk gewoon dat je op tv was![]()
Ga je vaker vaker naar concerten?
Ja, ik ben ook inderdaad heel benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:47 schreef NegaSado het volgende:
Bij dat masker dacht ik ook even 'wat gaan we nú krijgen', maar het werd vanaf daar alleen maar beter. Kan alleen maar mooier worden in deel 2 en 3!
Leuk een bekende neefquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.
ik ben ook een keer naar een concert geweest van Wind in Köln.
ik ben eigenlijk een beetje in de Kerststemming
misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:57 schreef senesta het volgende:
Leuk een bekende neef![]()
Ben je niet een beetje vroeg met de kerststemming?![]()
Maandag is de eerste gelegenheid dat ik vervoer heb. Alleen moet ik straks nog eventje bellen over de tijd. Want ik kan hier pas om half 3 weg en hij moet max. om 4 uur opgehaald zijn. Het hangt er net om of we dat halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond een leuk filmpje over baaj![]()
Weet je al definitief wanneer je silver mag halen?
Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.
ons mama was depressief
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef nokwanda het volgende:
En om dat maar even te demonstreren en te vertellen wat ik dit weekend heb gedaan:
[ afbeelding ]
Heb een pizza proscicutto besteld of iets dergelijks, in ieder geval met ham erop. Had ook geen zin in kaas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:29 schreef Metro2005 het volgende:gesmolten kaas
brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok
![]()
ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's
alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis opgeruimd!!!
En wat een geweldige kleurtjes
Ja maar mijn salami, biefstukjes, gehakt en allels danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef NegaSado het volgende:
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.![]()
verbaast je dat?quote:
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
verbaast je dat?
ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)
doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
een homo/lesbisch/biseksueel forum. Holebi is de gangbare afkortingquote:
snap ik bestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar![]()
Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag![]()
Ik wist helemaal niet wat een holebi was![]()
Tuurlijk gun ik dr dat ook en ik zal de laatste zijn die gaat klagen erover (en gister kwam de buurman nog zijn excuses aanbieden dat ze zo laat nog bezig waren) maar ik heb er de hele buurt nu inmiddels al over gehoord omdat ze ook door de straat aan het lopen waren met trommels en halalaaallaaaa gegil. (om een uur of 3 's nachts! )quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
het was leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
Hoe was het gisteren Sara?
Goedemiddag allemaal
Goede middag mensen van het goede levenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.![]()
Al een tijdje. De Biesbosch ligt vlakbij Dordrecht. Wel een mooi natuurgebied en ze laten daar de natuur gewoon hun gang gaan zonder ingrijpen. Wel aardig om doorheen te wandelen of fietsen. VInd het alleen niet zo heel groot maarja. Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.
Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
Ha ha, ja bende in huis, speelgoed en dergelijke, het lijkt wel of er een orkaan door het huis was gegaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?
Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.
Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.
Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je![]()
Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.
Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.
Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.
Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.
Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.
Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoelingDoor het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.
Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantieVraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
Helemaal totaal scepsis vrij lijkt me niet realistisch aangezien er ook in de non-sceptische kant nuances genoeg zitten. Ik kan bijvoorbeeld accepteren dat ieder eigen ervaringen heeft, maar niet altijd dezelfde duiding van die ervaringen hanteren als de persoon zelf doet. Om verschillende redenen. Door te luisteren naar wat er tussen de zinnen door wordt gezegd en door ervaring, niet eens perse mijn eigen ervaringen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik wil alleen een meeting die skepcis vrij is!
Jij ook een fijne dag dromenvangerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Even gedag zeggen en vermelden dat ik weer rustig ben, gisteren erg druk geweest gezien het aantal berichten en de aard van mijn berichten op de log en die 3 berichten hier, ben 2 degen vergaten depakine in te nemen dus waarschijnlijk heeft het daar mee te maken hoewel ik me wel prettig voelde giseren in die opwelling.
Nu weer weg, waarschijnlijk tot morgen![]()
Prettige dag verder
True.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Helemaal totaal scepsis vrij lijkt me niet realistisch aangezien er ook in de non-sceptische kant nuances genoeg zitten. Ik kan bijvoorbeeld accepteren dat ieder eigen ervaringen heeft, maar niet altijd dezelfde duiding van die ervaringen hanteren als de persoon zelf doet. Om verschillende redenen. Door te luisteren naar wat er tussen de zinnen door wordt gezegd en door ervaring, niet eens perse mijn eigen ervaringen.
Relativeren kan leiden tot het soms sceptisch zijn.
Yup. Dat is een mooie vergelijking inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Bij sceptici en believers zie ik het als 2 politieke partijen die het zelden tot nooit met elkaar eens kunnen worden, links vs rechts.
Daarom dfoe ik het ook niet meer. Met geen van beide kanten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
True.
Ik maakte ook maar een grapje eigenlijk.
Maar aan de andere kant heb je mensen die helemaal niet luisteren en zo overtuigd zijn dat de wetenschap het einde is en de rest uitgesloten qua mogelijkheden... tja... daar valt niet mee te discussieren.
(Het is ook ongeloofelijk dat zowel de skeptische als de "believers" nog steeds met elkaar in verwikkeling zitten met hele grote lappen tekst naar elkaar... niemand die open staat voor elkaar.)
Helemaal mee eens. Niks mis met de situatie van meerdere kanten bekijken en bij bepaalde dingen je vraagtekens zetten. Enige scepsis is altijd wel op zijn plaats. Als je dingen zomaar klakkeloos gelooft en overneemt dan ben je niet goed bezig. En dat geldt voor wetenschappers net zo goed als voor zweeftevenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom dfoe ik het ook niet meer. Met geen van beide kanten.
Want als je zo dom bent om wetenschap tot religie te verheffen dan kan ik het daar niet mee eens zijn. Maar als je zo dom bent om overal overheen te zweven en alles zonder slag of stoot aan te nemen met als leuze: ik ben zo spiritueeeeeeeeeel, ben jij ook spiritueeeeeel, dan ga ik spontaan over mijn nek. Geen van beide is realistisch, en daarin neem ik mee dat de eraliteit heel anders is dan ieder van ons weet.
ik hoorde laatst een leuke die ik ga gebruiken hier:
Tennissen is, naar wat wij met de huidige wetenschappelijke kennis weten, onmogelijk. Maar we kunnen het toch. Dat laat dus zien dat er een heleboel is dat we net weten wat het toch mogelijk maakt.
En dat naar beide kanten. het is niet bovennatuurlijk, maar vanuit de wetenschap gezien eigenlijk wel paranormaal.
Ik zegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow
ik heb thuis nog steeds geen telefoon en/of internet. Heb nu kontrakt opgezegd en aan het wachten dat dat rond is (kon ook nog 14 dgn duren vraag me niet waarom)
voor de rest gaat alles oke, druk met werk enzo
hoe gaat het hier met jullie?
Behalve dat ik jouw mobiele nummer niet heb/kwijt ben gaat het heel goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow
ik heb thuis nog steeds geen telefoon en/of internet. Heb nu kontrakt opgezegd en aan het wachten dat dat rond is (kon ook nog 14 dgn duren vraag me niet waarom)
lloo hoo ho ho hoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:44 schreef senesta het volgende:
Jemig wat is het rustig hier![]()
Haloooohooo hoohooo hohoo
Ik zie je berichtje nu pasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef sararaats het volgende:
met mij gaat het nog steeds goed.
heb nu een telescoop maar wel een goedkope. kan ik lekker de buren bespieden hahaha
Vervelend zeg dat gedoe met je telefoon en internetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow
Iets nieuws en iets verfrissends inderdaad, iets wat voor nieuwe levenslust gaat zorgen in dit bestaan. Gedragstherapie komt nog naar voren maar ook dat duurt geen heel jaar omdat het niet een rampzalige situatie is hier, het is niet hoe het zijn moet maar het is tenminste rustiger. Dacht dat gedragstherapie individueel gebeurde maar volgens mij gebeurt het in een groep en dan is het een voordeel dat ik nieuwe mensen leer kennen, meer sociale contacten kunnen ook upliftend werken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:20 schreef senesta het volgende:
Waarschijnlijk ben je echt toe aan iets nieuws, een daginvulling zodat je je in ieder geval nuttig voelt.
het is iemand uit Belgiëquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik ben eigenlijk best blij dat de Yvonneperiode weer voorbij is Sara![]()
Heb je iemand ontmoet bij de meet?
En inderdaad wat dromenvanger zegt, heel veel plezier bij je cursus
Volgens mij zitten wij een beetje in het zelfde literatuur hoekje, diana gabaldon, jean auel, dan Brown iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:09 schreef nokwanda het volgende:
@DV, Het is niet zo heel moeilijk. Het enige waar ik echt heel erg veel moeite mee heb is statistiek omdat ik in cijfermatig begrip gewoonweg lager presteer dan de gemiddelde downer.
De rest is een eitje. Gaat in dezelfde cheetah-mode als alles bij mij. Ik race twee keer zo snel overal doorheen om vervolgens een week niet zo veel te doen. Ik heb zo mijn eigen ritme.
Over dat lezen. Voor studie lees ik dus veel over psychologie, maar voor mijn lol lees ik vanalles.
Momenteel natuurlijk veel over psychologie en orthopedagogiek, maar daarnaast van historische roman tot fantasy tot detectives (ben dol op die middeleeuwse) en de Dan Brown achtige gnostiek-crimi's. Heel divers.
Heb ongeveer de hele verplichte literartuurlijst van Zuid Afrika in mijn boekenkast en heel veel zwarte feministische vrouwenliteratuur en andere Afro-Amerikaanse schrijvers als Baldwin.
dank jequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij een beetje in het zelfde literatuur hoekje, diana gabaldon, jean auel, dan Brown idd
gisteren zei ik nog dat ik yvonne wil vergeten maar daar ben ik niet meer zo zeker van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:
what's new?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuwquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.
Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.
Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.
Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)
ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb
heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking
douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
DV, je ziet heel erg scherp.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.
Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.
Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.
Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
Ik erger me ook niet aan andere dingen. Alleen aan dit, en daarom geef ik je ook dit signaal ipv er maar overheen te lezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopen
Dankequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Had ik al eens gezegd dat ik je echt een schat vind, dromenvanger?
Multikabelquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Welke provider heb je eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid dus.
Hier tele2 en zelden tot nooit problemen mee. Modem is van versatel toen het nog versatel was.
Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:11 schreef sararaats het volgende:
wees gerust, ik heb nog steeds de vorige keer in m'n achterhoofd
yvonne is niet het enige in m'n leven hoor.
de piano komt nog boven yvonne
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sarah.... ik word een beetje moe van je..... ik zeg toch ook niet elke keer op het froum wanneer ik zin heb om mijn vriendin te neuken??
kan je wel een filmpje bezorgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.
Heb je geen geluidsfragmenten van je pianospel? je hebt nu een electronisch ding, schreef je ooit. kun je niet iets opnemen?
Ik vinds die grote liefde van je een stuk interessanter. Ontwikkel die dingen die je zo graag doet.![]()
Ik zou eerst eens jezelf mailen dat het over en uit is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:16 schreef sararaats het volgende:
heb een beslissing genomen. heb yvonne gemaild dat het over en uit is.
Ik geloof je gelijk hoor, dat het daar aanligt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef senesta het volgende:
Hoi lilith_wicca![]()
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan![]()
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)
kom op yvonne, je bent niet lelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.
Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"
Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven
ik heb wel een knuffelbeer maar die heet An.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sara; neem een knuffelbeer en noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt![]()
Winterdepressietje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Darkwolf het volgende:
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!![]()
Goede middagquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
gezelligheid maak je zelf hequote:
niks mis mee toch? beter dan chagrijnige collega's en dergelijkequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.quote:Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen
Nee dat is het dus niet (gelukkig).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.![]()
Loop al 18 jaar met contactlenzen dus dat druppelen is iets wat ik sowieso regelmatig doe wegens droge ogen dus zo erg is het nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)![]()
Vandaag woensdag en dus COC dag. Eigenlijk zou ik voor mijn werk naar Amsterdam moeten, maar die afspraak werd verzet en dus toch maar lekker COC.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
goedemiddagquote:Op donderdag 1 november 2007 08:47 schreef senesta het volgende:
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg![]()
Goedemorgen iedereen
Als ik geen bril nodig had dan zou ik ook nooit erachter gekomen zijn dat ik er last van heb, moeten ze eigenlijk bij iedereen opmeten want iedereen kan het krijgen ook zonder bril of lenzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.
In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.
Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.![]()
Op deze manier begon het dus bij mij ook, en dat heeft dus uiteindelijk geresulteerd in zwarte vlekken, meestal in het centrum van een doorzichtig wormpje. Dit zijn dus denk ik gewoon scheurtjes en barstjes, die optreden door veranderingen in de ogen.quote:Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegtquote:Op zondag 4 november 2007 11:13 schreef nokwanda het volgende:
graaaaag en veel
Niet eens. Allee4n erg laat.quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegt![]()
Weinig geslapen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:41 schreef draculettetje het volgende:
hellow kom ook weer ff spieken!
dat ken ik hoorde van zoessie dat je haar om mn nr had gevraagd dus dacht bel jou, maar dus ook nog niet van gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gelukkig hoefde je hier niet zo heel veel bij te lezen.
Hoest met werk en revalidatie en de zin des levens?
Hier druk, zoals je vast gemerkt hebt. Ik ben al dagen van plan om je te bellen, maar het komt er gewoon niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |