abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53776077
hier weer verder.

de TT komt uit een Belgisch programma
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 21:46:43 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53776141
Goedeavond allemaal
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53776266
hey senesta

Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.

even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)

zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?

ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:02:25 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53776652
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef sararaats het volgende:
hey senesta

Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.

even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)

zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?

ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé

Ik stuur je even een PM sara

Wat voor dvd's hou je van?
pi_53776695
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik stuur je even een PM sara

Wat voor dvd's hou je van?

I did something wrong didn't I?
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:22:28 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53777278
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sararaats het volgende:

[..]

I did something wrong didn't I?

Geen zorgen
Niets aan de hand hoor
pi_53777563
ik heb een grote DVD collectie

ik hou wel van een horrorfilm na middernacht

heb ook veel comedyfilms zoals Scary Movie 3

ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinnenmutske op 07-10-2007 22:49:40 ]
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:36:58 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53777819
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb een grote DVD collectie

ik hou wel van een horrorfilm na middernacht

ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje
pi_53778053
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje
ik heb geen kinderen. mijn favoriet is: De Hel van Tanger

heb destijds een lijst gemaakt met al m'n dvd's maar die lijst wordt veel te lang

heb ook dvd boxen
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:45:32 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53778157
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
pi_53778267
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef senesta het volgende:
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
een waargebeurd verhaal.

http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=3633&lang=nl

is een Belgische film
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:56:49 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53778514
Ik ga het even lezen.

En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
pi_53778556
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef senesta het volgende:
Ik ga het even lezen.

En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
welterusten !!
Werewolf
pi_53780556
den deze kruipt nog nie in heur bed ze

m'n kladschrift staat vol hartjes en het verbaast me dat nog niemand de schrift gevonden heeft

help me eventjes. ik wil Allerheiligen overleven. m'n vervelende familie komt naar m'n ouders. ik kan natuurlijk thuis blijven. ik voel me bespioneerd (zelfs nu)

nu hoor ik jullie denken, dat is nog te vroeg maar ik ben op m'n hoede. zeiktante komt geregeld naar ons ma. hier komt ze in elk geval niet meer binnen hihi.

Tante Chris is de enige die me begrijpt
Werewolf
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:08:24 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53787616
Goede middag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 12:32:16 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53788226
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Hoi

Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:45:16 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53788521
middag allemaal
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig

Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:46:28 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53788555
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoi

Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
Hallo

Hier alles redelijk okey, en met jou?

Gisteren op de weblog geschreven lange teksten over rust en kalmte inlassen dus die NTI opdrachten nog niet gedaan, heb nog 2 maanden dus tijd genoeg. Had ook even geen zin om ze over te typen, heb ze wel al op papier staan, alleen nog over schrijven in word. Die opdrachten inleveren moet wel gebeuren want ik wil het cerfitificaat en ik heb er wat aan om het complete eerste boek door te nemen, daarna nog 2 boeken.

Ben nu radio 3 aan het luisteren en ook op de weblog bezig, een beetje filsoferen over het leven in zijn algemeenheid en schrijven over films en voetbal ga ik vandaag misschien doen.

Wie weet straks even naar buiten weer met notebook, tis 18 graden schijnbaar in Limburg dus temperatuur is hoog genoeg.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:51:46 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53788674
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig

Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken
Hallo

Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.

Dus jij flink aan de verbouwing geweest Geen foto's van het resultaat?
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:18:46 #20
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53789204
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hallo

Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.

Dus jij flink aan de verbouwing geweest Geen foto's van het resultaat?

nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit ) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:21:03 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53789239
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit ) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
pi_53790208
*gaap*

ik ben nog maar half wakker
Werewolf
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:05:40 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53791611
Ik heb even het gras gemaaid voor de laatste keer dit jaar. Ben ook niet helemaal wakker maar dat komt door de doorslaper die ik heb ingenomen, voordeel is dat ik in 1 ruk lekker slaap alleen is de middag een beetje duf.

Nog steeds ook te weinig activiteiten die ik ontplooi, eens ervoor gaan zitten en eens een schema opstellen over wat allemaal mogelijk is om te doen. Staar me een beetje dood op een beperkt aantal mogelijke activiteiten maar er is waarschijnlijk veel meer te doen.

Kopje koffie erbij

Gisteren voetbal gekeken op rtl-4, een van herenveen schoorde 7 keer in de wedstrijd, nieuwe record gevestigd. Daarna voetbal inside gekeken, een van mijn favourite programma's

Ben ook nog steeds een beetje computer moe, nu even erachter omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. De tuin is winter klaar op dit moment en het huis is opgeruimd en rennen langs de weg gaat niet door mijn knie, naar de sportschool even totaal geen zin in. In de kroeg gaan zitten in mijn eentje zie ik ook niet zitten, een wandeling in het bos maar ook daar geen zin in. In de stad rondlopen zonder iets te kopen zie ik niet zitten en langs vrienden gaan sowieso niet want die werken en die heb ik al een hele tijd niet gezien.

Dus wat blijft er over als je thuis zit? Internetten en radio luisteren en wie weet eens ertoe verzetten om huiswerk op te sturen, ben nog wat laks. Vrijwilligerswerk zou echt een goede oplossing zijn tijdelijk. Maar dan moet ik ook daar achter staan, het hangen doorbreken dus ook. Te lang liggen hangen achterover.

Kan ook photoshop eens installeren op de pc om daarmee aan de slag te gaan, eens interese tonen in iets wat ik niet onder de knie heb.

Merk dat ik bij actie ondernemen helemaal goed voel vaker, even wat anders.

Geheugen opfrissen over bedrijfseconomie is ook een goed idee. Studiestof van vroeger erbij pakken zodat ik straks bij het oppakken van een opleiding minder achterloop of zelfs voor kan lopen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-10-2007 15:13:56 ]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:20:42 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53809429
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
Nee, muur wordt donker bordeaux rood waarschijnlijk. Gebeurt gewoon in de weekenden en 's avonds
pi_53821568
heb de groentenschotel met feta gemaakt en het was lekker.

hier zijn enkele sfeerfotootjes uit m'n keukentje:

bereiding van de groentenschotel

de trotse kokkin

lijkt een beetje op groentenprak

er is niets mis met m'n kookkunsten
Werewolf
pi_53826156
Lijkt me best okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53827813
weet je, ik kook wel graag.

eigenlijk postte ik de foto's speciaal voor yvonne

het recept staat in het FOK! Kookboek. link staat in m'n signature
Werewolf
pi_53830558
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53834461
zitten daar nou courgettes bij (die vind ik echt vies). Verder ziet het er wel goed uit hoor

Gister aan de klus geweest in huis. Heb eindelijk een schoenenplankje gemaakt en heb een paar plinten vervangen in de gang. Moet de gang sowieso nog verder aanpakken, dat ziet er momenteel nog steeds wat sloeberig uit. Tevens verf gehaald voor de muur in de woonkamer (donkerrood ) en wilde ik gister nog éven een lichtdimmer plaatsen, na 2 uur vloeken heb ik dat maar opgegeven, paste niet goed, bedrading klopte voor geen meter waardoor er ineens een stopcontact niet meer werkte etc. Dus moet nog een keer een nieuwe kopen helaas.

Vanavond lekker zwemmen en morgen proefrit maken in een 'nieuwe' auto

Hoop alleen dat mijn duim dan wat minder pijn doet daar ging gister per ongeluk de zaag in
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:53:47 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53835093
Goede morgen op de valreep

Lekker bakkie koffie

Ik wel

Metro frustratie bij het aansluiten kan ik goed voorstellen. Hier zijn we een schotel aan het plaatsen maar we krijgen geen bereik, je moet locken als het percentage klopt maar het gaat maar tot 80 %

500 tv zenders lijkt me best okey

Vandaag proberen ertoe te verzetten 10 opdrachten in te leveren, even doorbijten. Eerst even radio luisteren en koffie drinken en dan eens echt ervoor gaan zitten.

Gisteren intelligentie-test afgerond, ging allemaal goed, alleen de vragen van persoonlijkheidstesten bevielen me niet allemaal.
pi_53842300
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:29 schreef nokwanda het volgende:
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
tuurlijk wel

oh goeienamiddag by the way
Werewolf
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:05:30 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53843363
Ik heb vandaag zelfgemaakte erwtensoep gegeten, een volledige maaltijd en ook nog eens gezond.

Gisteren broodje hot-dog gehad en 's avonds nog tosti's.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:37:59 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844059
http://www.deep.fm/

Mijn nieuwe zender tijdens het online zijn

Lekkere ontspannende muziek, soort techno/trance achtig.

Grootste voordeel dat er totaal niet gesproken wordt door DJ's. Just music Aan een stuk door. In mijn ogen leiden DJ's alleen maar af.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:01 #34
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844513
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent verdwaald, lubje. Skeptics corner is een ander topic .
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:25 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:07 #36
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844558
Dit natuurlijk niettegenstaande het feit dat het hele concept van TRU en een aparte 'skeptics corner' om te janken is en er in elk TRUtopic ofwel een --> SCHOP of --> SKEP moet staan.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:54 #37
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844581
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:06:03 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844706
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:48 #39
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53845049
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
Dat is wel een nadeel in een gewenste dialoog, ja. Ik zal mijn post wel even in FB linken, dan .
pi_53845635
Is een beetje alsof je de kroeg binnenloopt in je uppie, waar je de discussie, die je net op je werk had, voortzet met een onschuldige kroegtijger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:13:19 #41
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53848276
Kroeggesprekken over atheïsme en skepsis zijn okay, dat wel.
pi_53849826
wrong tiger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53853762
zo, ben ik weer.

moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was

maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)

doei
Werewolf
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:24:54 #44
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_53855612
Hallo allemaal!

Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!

Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!

Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:27:19 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53856464
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer.

moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was

maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)

doei
Veel plezier Sara!
Ik ken het niet, wat voor muziek is het?

En goedemorgen darkwolf, ik ga zo even je filmpje bekijken.
En hier hebben we ook allemaal last van de herfstbluezz hoor, de kids zijn 's avonds gebroken en ik heb zelf ook weinig puf.
Maar we hebben ook allemaal net de griep gehad dus dat zal ook nog wel mee spelen.
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:33:00 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53856585
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:21:47 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53859155
Ik heb volgens mij ook iets te pakken. Hoesten, keelpijn en neusverkouden. Dan zit ik wel vaak buiten zonder jas te roken, wie weet is de temperatuur daar te laag voor. Qua vermoeidheid valt het reuze mee, iedere dag rond 10:00 wakker en om 01:00 slapen. Depressieve gedachtes zijn ook niet meer aanwezig bij het opstaan dus dat gaat wat meer vanzelf.

Gisteren 2 films gezien. I now pronounce you Harry and Larry en mr Deeds.

Vandaag komt de monteur om de schotel te installeren, straks dus veel zenders met documentaires erbij. Weet niet precies hoeveel nieuwe zenders erbij komen, wie weet loopt het in de 200, 300 of 500. In ieder geval een uitbreiding.

Ondertussen ook weer de 87 kilo in zicht. Gematigd eten en gematigd drinken en dan gaan de kilo's vanzelf eraf.

@Darkwolf, zal straks het filmpje bekijken, ben benieuwd

Tijd voor koffie nu
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:31:54 #48
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53884949
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Ik ga binnenkort wel eens wat foto's plaatsen, heb al vaker geexperimenteerd met geestfoto's maken enzo lukt prima als je eenmaal doorhebt hoe het moet
pi_53892071
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hallo allemaal!

Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!

Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!

Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
Leuke kleurcombi's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53897480
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_53901974
moet iets opbiechten:

ik twijfel aan m'n gevoelens voor yvonne
Werewolf
pi_53903094
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas
And we have a winner
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:13:10 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53904779
Good morning

Time for coffee

Volgende week kan het zo zijn dat ik met een nieuwe naam verschijn. Kan verwarrend werken maar goed, even no more dromenvanger

Heb gisteren een eeuwenoud middel op mijn voorhoofd gesmeerd voor het slapen gaan, eerste droom was erg rustig werd om 0500 wakker en helemaal uitgerust, toen ingeslapen weer en daarna weer minder leuke dromen gehad.

Kan zijn dat ik het spul beter geen 2 keer had kunnen opsmeren.

Spul trekt in het hele hoofd in, een sterke menthol geur. Krachtig middel ook. Lavendel olie bleek averechts te werken qua dromen en rustgevende slaap.

Nu tijd om even lucky strike te roken, straks met computer buiten zitten, tis lekker weer
pi_53904992
Dear, wat je er ook opsmeert, het blijft wat in jouw hoofd zit en wat verwerkt moet worden.
Misschien helpt die realisatie je een beetje.
Happy denken kan je wel helpen in de eerste fase van je slaap.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:33:22 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53905099
Dat spul heeft een verkwikkende werking en dan is het wat makkelijker om verkwikkender te denken voor het slapen, het verkwikkende gevoel trekt dus vanaf het voorhoofd helemaal door het hoofd heen, niet alleen dat het op het voorhoofd werkt, alsof het vicks is dat je opsmeert als je verkouden bent, maar dan om goed te slapen zoals op de verpakking staat. Ik probeer voor het slapen gaan meestal in te beelden dat ik op vakantie ga in die slaap en was vannacht redelijk rustig voor het in slaap vallen.

Alsnog in een rivier afgeslacht geworden door skeletten en demonen op waterpaarden die me met zwaard helemaal in stukken deden hakken. Toen ze mijn laatste bot door midden deden slaan met het zwaard riep ik tegen mezelf. " Let my soul rest in peace". En toen werd ik heel kalm wakker ondanks de "nachtmerrie".

0500 wilde ik opstaan maar toen weer in slaap gevallen. 0500 voelde ik me super okey en fit, toen tot 12:00 doorgeslapen en ineens een stuk duffer, maar wel wakker nu

Heb me in ieder geval niet hoeven ergeren in de droom vannacht
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:46:46 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53905312
Ik heb overigens liever demonen en skeletten in mijn droom die me afslachten in een mum van tijd zonder verdere discussie dan mensen in mijn droom die maar blijven discussieren en ruzie maken over van alles en nog wat.

Mensen in de droom die maar blijven praten en lastig vallen, mensen van vroeger en mensen die ik nog nooit gezien heb. Daar raak ik dus echt gestoord van, dan word ik ook vaker pratend wakker dat ze me met rust moeten laten.

Conflicten, maken me gestoord. 100 demonen met zwaarden is geen echt conflict want dat overvalt me en is snel voorbij.

Maar goed, de nacht goed overleven en de volgende dag komt over als zegen. Is de nachtrust verstoord dan blijf ik aankloten. Laastste keer dat ik echt goed geslapen heb is lang geleden. En dan bedoel ik met echt goed slapen dat het 8 uur lang aan een stuk door gaat op een prettige manier zonder tussentijds wakker te worden.
pi_53919101
berichtje aan yvonne (bewust openbaar gezet dan kan iedereen lezen hoe ik me voel)

ik heb het moeilijk met het feit dat ik verliefd op je ben. ik wil helemaal niet verliefd op je zijn, ik wil verliefd zijn op een bereikbare vrouw.

maar zoals altijd kan ik het niet tegenhouden. ik flip als ik je stem op FOK!radio hoor.

misschien is het beter dat ik stilletjes verdwijn naar een onbewoond eiland samen met m'n piano.

liefste yvonne, verliefd zijn is niet leuk als je weet dat je droomvrouw onbereikbaar is. ik hoop dat je het begrijpt.

ik wil je toch bedanken voor alles en hoor spreek je maandag op FOK!radio

Sara

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 14-10-2007 12:28:21 ]
Werewolf
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:25:58 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53921852

Het blijft maar doorgaan

Goede morgen overigens

Tijd voor bakkie leut
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:20:37 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53922643
Ik zit weer buiten op de hoek van het terras in de zon

Tis lekker in de zon
  Moderator zondag 14 oktober 2007 @ 12:30:01 #60
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53922806
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit weer buiten op de hoek van het terras in de zon

Tis lekker in de zon
Lekker he?

WIj gaan vanmiddag ook nog even lekker naar de kinderboerderij denk ik
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:49:12 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53923094
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Lekker he?

WIj gaan vanmiddag ook nog even lekker naar de kinderboerderij denk ik
Inderdaad lekker weer

Geen koude handen zoals gisteren, de zon warmt op en het is beter uit te houden dan binnen. Denk dat er nog 1 uur zon te halen is voor vandaag aan de stand van de zon te zien.

Heb ook wel zin om een wandeling in het bos te maken nu, maar ook hangen thuis is aantrekkelijk.

Veel plezier op de kinderboerderij
pi_53923105
Ik heb, geloof ik, de lente in de bol.
De buitendeur staat lekker open en ik ben de keuken aan het schilderen. Had de spullen al lang klaar staan (kreeg van iemand een emmer verf die ze verkeerd had aangemaakt. Was niet haar kleuir maar per ongeluk wel de mijne )
Keukenkleur make-over

Tuuuuurlijk doe ik dat op het eerste weekend in tijden dat ik gewoon lekker alleen thuis ben, zonder dat er werk is. Maar dit geeft me meer energie dan fysieke kalmte.
Leeswerk kan ik na mijn werk ook doen, hoewel dat ook lekker is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:56:33 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53923223
Veel plezier Nok

Wie weet dat ik straks even de garage nog ga opruimen, kijken wat het verschil is tussen rustig zitten en bewegen, bewegen en daarna rusten is anders rusten dan de hele dag rusten. Rust na beweging geeft hier meer voldoening, ook na sport. Wie weet is echte rust zoals rust bedoeld is alleen mogelijk na inspanning.

Stond net even stil bij het leven en hoe mooi het leven is. Soms is dat nodig hier. Eens beseffen dat het de moeite waard is om wat meer vreugde te ervaren. Af en toe zeggen dat het mooi is en dat herhalen om vervolgens meer eruit te halen
pi_53925691
omdat m'n foto's op de 1 of andere manier verwisselen en ik het niet meer aan kan passen

dit ben ik samen met m'n grootmoeder langs vaders kant (toen had ik steil haar)

dit is de juiste foto
Werewolf
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:57:04 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53928709
Ik zie een fles wijn staan op die foto

Net even met de hond wezen lopen, lekker weertje is het zeg Niet eens een jas hoeven aandoen. Hond rustig laten snuffelen en wat om me heen staan kijken.

Internet trekt me niet meer zoveel. Ondanks dat iedere dag even checken hier. En door de dag heen ook even. Tussendoor even 5 minuten online en dan weer een paar uur offline. Vakerw een hele dag offline of meerdere dagen niet aanwezig.

Morgen eens een langere wandeling maken, eens een compleet andere route lopen. Ook eens leuk voor mijn hond.

Nu weer offline
pi_53929117
ik hoop dat ik morgen iets beter gezind ben dan vandaag
Werewolf
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:32:53 #67
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_53941834
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Leuke kleurcombi's
Zoveel blauw!
Maar eerlijk gezegd zijn we er aan gewend en heeft het wel iets rust gevends.
Plus dat de meubels en laminaat het allemaal mooi neutraliseren!

Iedereen een fijn weekend gehad???
pi_53941929
imo is het idd lekker rustig. En ik hou wel van heel veel kleur.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53941949
En om dat maar even te demonstreren en te vertellen wat ik dit weekend heb gedaan:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:03:02 #70
190629 Creationiks
Ik wil geen bier maar
pi_53943012
Whehe. Fifties zijn wel okay.
karnemelk, karnemelk, karnemelk
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:37:24 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53946478
Vrolijk gezicht die keuken Nok

Filmpje van Darkwolf moet ik nog bekijken. Ben niet meer zoveel online zoals ik gisteren zei.

Tis alweer schitterend weer hier in het zuiden Alsof het toch een nazomer is geworden.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 22:59:35 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53957348
Ik mis hier en daar wat reactie's in topics die ik wel getypt heb vandaag

Ik vind je keuken super Nok met die kleurtjes

Die kat links onderin
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 05:59:06 #73
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53961555
koffie..koffie.. tijdddddddddd.
pi_53961770
Gowiwmorgen

Senesta, er is hier altijd ergens een kat. Geen pic zonder. Nergens lopen of zitten zonder.
Na de 17de Silver ophalen als hij dan beter is en dan zijn we weer compleet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53988300
hoi iedereen
Werewolf
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 21:43:45 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53997911
Hoi Sara,

Hoe gaat het?
pi_53998012
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:43 schreef senesta het volgende:
Hoi Sara,

Hoe gaat het?
goed hoor

was net op TV in België
Werewolf
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 21:50:59 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53998053
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

goed hoor

was net op TV in België
Oh echt?!

Waarmee?
pi_53998263
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh echt?!

Waarmee?
wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.

bij een concert van Soilwork in België
Werewolf
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 22:00:10 #80
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53998333
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.

bij een concert van Soilwork in België
Dat is best gaaf!

Was het een goed concert?
Volgens mij ken ik soilwork niet
pi_54000135
http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=6510

hier kan je het nog eens bekijken. het is wel bijna op het einde
Werewolf
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:17:47 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54009245
Goede middag samen

Zometeen ff het portret van Baaj bekijken. Ben benieuwd hoe hij op film overkomt.
pi_54020198
was wel okay, DV
Die reacties ook. Grappig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:28:29 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54021180
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef sararaats het volgende:
http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=6510

hier kan je het nog eens bekijken. het is wel bijna op het einde
Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezien
Maar goed het zag er goed uit
pi_54021224
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezien
Maar goed het zag er goed uit
ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijk
Werewolf
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:33:51 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54021272
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
was wel okay, DV
Die reacties ook. Grappig
Ik vond een leuk filmpje over baaj

Weet je al definitief wanneer je silver mag halen?
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:34:59 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54021293
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:30 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijk
Maar wel leuk gewoon dat je op tv was
Ga je vaker vaker naar concerten?
pi_54021320
Dat filmpje over Baaj is zeker zeer cool.
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:39:30 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54021409
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef NegaSado het volgende:
Dat filmpje over Baaj is zeker zeer cool.
Ja, hij was toch heel anders dan ik dacht.
Ik had al wel eens wat foto's van hem gezien, vooral toen hij hier nog met DanielJ postte maar hij was een stuk rustiger dan ik dacht.
Toen hij aan het begin met dat masker de deur open deed trok ik wel een wenkbrauw op maar hij is hartstikke leuk
pi_54021626
Bij dat masker dacht ik ook even 'wat gaan we nú krijgen', maar het werd vanaf daar alleen maar beter. Kan alleen maar mooier worden in deel 2 en 3!
pi_54021690
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar wel leuk gewoon dat je op tv was
Ga je vaker vaker naar concerten?
mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.
ik ben ook een keer naar een concert geweest van Wind in Köln.

ik ben eigenlijk een beetje in de Kerststemming
Werewolf
  Moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 23:57:53 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54021794
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:47 schreef NegaSado het volgende:
Bij dat masker dacht ik ook even 'wat gaan we nú krijgen', maar het werd vanaf daar alleen maar beter. Kan alleen maar mooier worden in deel 2 en 3!
Ja, ik ben ook inderdaad heel benieuwd
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:52 schreef sararaats het volgende:

[..]

mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.
ik ben ook een keer naar een concert geweest van Wind in Köln.

ik ben eigenlijk een beetje in de Kerststemming
Leuk een bekende neef

Ben je niet een beetje vroeg met de kerststemming?
pi_54023837
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:57 schreef senesta het volgende:

Leuk een bekende neef

Ben je niet een beetje vroeg met de kerststemming?
misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.

ons mama was depressief
Werewolf
pi_54025749
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vond een leuk filmpje over baaj

Weet je al definitief wanneer je silver mag halen?
Maandag is de eerste gelegenheid dat ik vervoer heb. Alleen moet ik straks nog eventje bellen over de tijd. Want ik kan hier pas om half 3 weg en hij moet max. om 4 uur opgehaald zijn. Het hangt er net om of we dat halen.
Als ze bereid is om even te wachten voor ze de tent dichtgooien dan is er niks aan de hand en kunnen we hem maandagmiddag halen. De medewerkster die maandag dienst heeft kan ik straks bellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54025752
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.

ons mama was depressief
Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:57:37 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54029501
Ik heb wel zin in kerstmis en nieuwjaar.

Filmpje van baaj was inderdaad wel okey, hij komt een stuk rustiger over dan hier op het forum. Reacties zijn altijd negatief en positief. Zelden tot nooit dat er iets gebeurt hier dat alleen maar positieve reacties oproept.

Weet verder niets te melden, gaat zoals het gaat, inspiratie voor nieuwe topics of teksten zijn ver te zoeken hier.
pi_54030263
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 07:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?
ja

goedemiddag by the way
Werewolf
pi_54030585
yvonne,

ik droomde vannacht over je
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:53:07 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54030598
Lada dida bom

Wat niet recht is dat is krom

Ik droomde vannacht dat ik eens de discussie aan het voeren was, ik was aan het woord en niet anderen. Liever zelf praten in de droom dan constant moeten aanhoren wat anderen zeggen.
pi_54030864
ik wil yvonne eigenlijk wel eens ontmoeten

ze is m'n droomprinsesje

voor de rest gaat het prima.
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:43:22 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54031450
Waarom ga je dan niet eens naar een meeting? Yvonne is vaak genoeg aanwezig op een meeting.

Ik zit op de 87 kilo. Lang geleden dat het zo was, nu richting de 85 en dan 5 kilo en richting de 80.

Bewegen ga ik morgen doen, lichamelijke inspanning eens voor de afwisseling, geestelijke inspanning genoeg geleverd. 79 kilo wil ik in zicht hebben, geeft ook zelfvertrouwen op de een of andere manier. Niet zozeer hoe ik eruit zie want het gewicht valt niet zo heel erg op maar alleen al de 7 in zicht op de weegschaal. Ben de 8 beu en wil richting de 7. De 6 hoeft niet want dan ben ik te dun.

5 kilo minder dan vorig jaar, scheelt toch een heel gewicht dat ik moet meeslepen.

Maar goed, op naar de 79. Vandaag voel ik me redelijk in conditie kan ik wel zeggen, alsof ik nooit gestopt ben met sporten. Nu echt sporten om fitter te worden. En dan ruggegraat tonen en doorzetten Mij ontbreekt het af en toe aan ruggengraat Sporten als opstart richting de rest. Ergens moet ik beginnen.

Volhouden dus ook en dan moet ik op de hometrainer cardio doen, ga ik nu hardlopen dan krijg ik weer last van de knie. Hardlopen met teveel gewicht werkt niet hier. Alsof mijn gewrichten te zware klappen krijgen.
pi_54031477
durf niet goed naar een meeting gaan
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:36:04 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54032383
Een kleine meeting om mee te beginnen? Je hoeft niet meteen naar een onzin-meet te gaan

Net even gelopen met de hond, 30 minuten bewegen gedaan voor vandaag. En nu weer een moment dat ik niet weet wat ik moet doen. Ben van alles aan het bedenken maar er komt niets uit. Lezen geen zin in, gamen geen zin in, internet geen zin in, film kijken geen zin in, muziek geen zin in en naar de stad gaan al helemaal geen zin in.

Heb niet eens zin om dit bericht in te voeren

Lijkt wel zondag vandaag. Dat krijg je als je niet onder de werkenen hoort, arbeit mach frei.

Even kopje thee drinken dan maar, wie weet zorgt dat voor een moment van bezinning en een nieuw idee.
pi_54033194
misschien en privé-meet ofzo
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:52:41 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54033810
Waag de gok zou ik zo zeggen
pi_54033867
even iets helemaal anders.

het is lekker warm in m'n studiootje. het gekke is dat de warmte eerst naar boven gaat.

ik heb boven ook een verwarming maar die staat uit.

voorlopig blijf ik hier wonen, de verhuis gaat niet door. m'n broer koopt waarschijnlijk het huis van m'n ouders.

buiten FOK! heb ik nog een leven, gek hé
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:36:53 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54034479
Ik heb geen leven, althans zo zie ik het en zo benader ik. Ik besta en daar blijft het op dit moment bij, ondanks dat vaker de deur uit en nog kroeg gepakt tijdje terug maar dat noem ik niet leven leiden, leven leiden, zodra ik mezelf verplicht tot het leiden van een leven voel ik een te hoge druk op de schouders. Alsof ik dan moet nadenken over hoe ik het beste alles moet doen hier. Genoeg verplichtingen in dit leven opgelegd door anderen dus ik wil zeker niet mezelf verplichten tot iets.

Bij de nadruk op bestaan is het minder, zomaar zonder te denken bestaan en de dingen doen die ik wil doen.

Leiden van een leven, lijdensweg

Ik besta, en dan is het nodig om gelukkig te worden in dit bestaan. En volgens mij gelukkig worden door het leven te leven en zeker niet te leiden en te sturen. Simpelweg bestaan, spontaan. Spontaan zonder te denken gaan met die banaan.

Over FOK!, vroeger schreef ik alles dat in me opkwam, heb daar helemaal geen zin meer in. Als ik buiten ineens een ingeving krijg over iets dan hou ik dat vaak voor mezelf. Ook op de blog geen behoefte om alles te vermelden dat ik meemaak.

Voorheen in geuren en kleuren bij alles, maar het past niet meer bij me. Ook niet in het echt met praten tegen mensen. Het is rustiger en stiller. Vaak behoefte om helemaal niets te zeggen en dan storen als het druk is in de omgeving.

Maar jah, niet druk maken. Don't concern, no concerns and no worries.

Kopje Senseo nu

En dan het boek de kracht van het nu erbij pakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-10-2007 16:42:55 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:29:16 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54036359
Zo, even oude studie-boeken erbij genomen, management & organisatie waarbij er een case gegeven werd over een onderneming waar de directie onenigheid had, verhaal begreep ik nog wel, alleen de probleemoplossing die ik moest geven was abra cadabra sim sala bim.

Kan me nog herinneren dat ik het tentamen met een 7 heb afgerond maar zo zie je maar, na een tijd uit roulatie te zijn geweest raak je alles kwijt

Zo even oude studieboeken erbij nemen laat me toch hunkeren naar verder gaan ermee.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:59:09 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54037068
avond allemaal

net ff foto ingestuurd voor de fotowedstrijd en net klaar met eten.
Is de laatste weken echt zooo druk op mijn werk, echt niet normaal. Kom niet eens aan posten op fok toe , sterker nog, ik kom niet eens aan luchpauze toe

Maar nu is het lekker weekend
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:06:10 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54037212
Prettig weekend Metro Zo te horen heb je het verdiend

Ik was vandaag overigens al aan het denken...." Waar hangt die Metro uit"

Denk dat ik zometeen even een pizza ga bestellen

Heb zin in een pizza quatro fromage Enige nadeel van die pizza dat is dat het hele huis naar kaas gaat ruiken door de sterke kazen die erop liggen

Ze smelten de kazen Jazeker de hypotheker. Wij van wc-eend, adviseren, wc eend en SNS bank, groot geworden door klein te blijven
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:29:32 #111
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54039001
gesmolten kaas brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok

ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
pi_54039640
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef nokwanda het volgende:
En om dat maar even te demonstreren en te vertellen wat ik dit weekend heb gedaan:

[ afbeelding ]
Tis opgeruimd!!!

En wat een geweldige kleurtjes
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:35:37 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54040493
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:29 schreef Metro2005 het volgende:
gesmolten kaas brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok

ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
Heb een pizza proscicutto besteld of iets dergelijks, in ieder geval met ham erop. Had ook geen zin in kaas.

15 euro voor 1 pizza is inderdaad duur, hier waar ik bestel kost de duurste 11 euo.
pi_54040859
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.
pi_54040941
*zwijmel*

moest yvonne hier eens passeren, zeg haar dan dat ik een beetje teleurgesteld in haar ben.

heb geen zin om het haar te zeggen
Werewolf
pi_54041655
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Tis opgeruimd!!!

En wat een geweldige kleurtjes
Je legt de juiste nadruk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:06:21 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54048195
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef NegaSado het volgende:
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.
Ja maar mijn salami, biefstukjes, gehakt en allels dan

Vlees is lekker

Leuke kleurtjes trouwens nok!
pi_54048773
mogguh!
even snel een mededeling,
sinds mijn vakantie (nu 2 weken geleden) heb ik geen internet en telefoon meer door problemen met orange (en ik heb alles nog wel gewoon op tijd betaald) ben nu even bij mn buren!
Hoop dat alles met iedereen goed gaat enzo! hier wel hoor!
pi_54049651
met mij gaat het goed

ik heb heel weinig tijd, moet namelijk een trein halen om 14u00 en eer ik op het station ben

S.
Werewolf
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:25:11 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54049775
Ik hoop dat het allemaal snel opgelost word draculettetje, wat een zootje is het soms he?

En fijn weekend Sara
pi_54049864
het is eventjes rijden naar het station van Roosendaal maar als ik vanuit België zou vertrekken wordt het wel duur.

heb een meeting in Utrecht van een holebi-forum.
Werewolf
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:37:36 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54049917
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:47:24 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54050057
Sara yvonne heeft een man en kinderen he, mischien moet je eens naar een bar gaan ofzo mischien kom je daar leuke single vrouwen tegen. Dit is onhaalbaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54050074
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Werewolf
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:57:06 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54050195
Zo ik ben ook weer onder de levenden, al een tijdje, 10:00 opgestaan en nodige koffie achter de kiezen.

Denk dat ik straks even naar de stad loop of naar de heide, even verandering van omgeving. Heb van de ene kant zin om eens te gaan stappen maar van de andere kant denk ik dat het me niet gaat bevallen. Stappen in het uitgaansleven dus, ben een beetje uit dat circuit gerold en wie weet zal het nooit meer echt wennen om dat te doen.

Moet wel iets verzinnen om te doen, het is niet dat het nodig is maar ik heb zin om eens wat te ondernemen. Niet omdat het moet maar omdat ik wil.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:15:42 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54051358
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was

Het is hier heerlijk weer Dromenvanger, goed weer in ieder geval voor een lekkere wandeling.
Zou je niet ergens een parttime baantje kunnen vinden dat je leuk vind ook desnoods vrijwilligerswerk, je nutteloos voelen is heel erg vervelend, weet ik ook uit ervaring
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:41:19 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54051789
Inderdaad mooi weertje vandaag hoewel het wel wat fris is, denk dat ik zometeen even met de hond ga lopen weer.

Werken wil ik zeker Senesta, alleen probleem van het gat op de cv, een tijd terug naar manpower geweest en die zeiden dat ik de opleiding moest afronden het laatste jaar moest ik nog doen dus, 3 jaar afgerond en nog 1 jaar was te gaan met enkele tentamens die ik niet gehaald had. Heb dan wel mbo+ maar ik zou toch alsnog graag een hbo papiertje willen bemachtigen omdat het leuker werk kan opleveren.

Dus dan is het met werken of nodig dat ik alsnog een papiertje haal, anders is het nodig dat ik via via erin ga rollen. En dan inderdaad vrijwillerswerk als opstapje wellicht om te laten zien dat ik wat gedaan heb op het gebied van werken. Vrijwilligers-centrale ligt in een Heerlen, wie weet in de toekomst eens langs gaan.

Af en toe geef ik mezelf de schuld dat het zo lang duurt dat herstellen, maar de heftigheid van het stuiteren heeft tijd nodig om in te zakken. Eerste periodes gaat het omhoog en omlaag 100 meter en daarna vlakt het vanzelf af tot een rechte lijn. Totdat het een constante rechte lijn gaat worden, kans op uitschieters wordt ook steeds kleiner naarmate er over een langere tijd geen uitschieters zijn geweest.

Anti depressiva daarbij niet meer die ik inneem dus ook dat zorgt voor meer veiligheid. Geef nog altijd de anti depressiva de schuld maar goed, daar leer je ook van. 9 maanden zonder uitschieters omhoog, en nu van laag richting midden waar ik in het midden wil blijven de rest van mijn leven. Normaal dus

Nu even de zon opzoeken
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:32:04 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54052635
Zo, ronde is gedaan, hond was aan het snuffelen en moest ineens overgeven en dan trek ik hem snel mee, heb dan altijd het idee dat er gif gestrooid is.

Dit bericht is eerst een aantal minuten bekeken en toen pas ingevoerd Ik doe dat de laatste tijd constant, eerst 10 minuten kijken ( niet altijd 10 minuten maar vaker wel ) of wat ik schrijf wel in orde is om vervolgens pas in te voeren en dan delete ik vaak 5 keer alles wat ik geschreven heb.

Over rust geschreven en dan denk ik van, wat voor onzin kraam je weer uit. Dat ik rustig ben en dan het idee dat ik helemaal niet rustig ben, als ik erop let of ik rustig ben dan word ik onrustig, rust is iets dat naar voren komt als ik het niet in de gaten heb volgens mij.

Actief worden, dus het wordt tijd om iets te doen En dan ga ik eens zoeken of er nog wat te doen valt. Volksverhuizing opstarten

Actief en dan rust krijgen. Gedachtes afreageren.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:19:20 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54054235
mogge, o wacht het is al middag

Vanacht slecht geslapen, mijn buren hebben een dochter die gaat trouwen, en blijkbaar moet het dan 3 dagen herrie zijn. Hoop dat ik vanavond eindelijk weer eens kan slapen vanacht tot 3u 'snachts wakker gelegen door die takkeherrie

Zodra ik een kans zie om uit de randstad te ontsnappen en naar een rustigere provicie te verhuizen doe ik dat direct
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:39:45 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054481
Goede avond , de middag is ook ver voorbij

Moet je naar Limburg komen, hier een zee van rust in bepaalde plaatsen.

Of je gaat naar Friesland aan een meer wonen.

Anders naar Zweden
pi_54054769
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:11:58 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054911
Als het goed is eens in het leven inderdaad Tot de dood scheidt is niet iets dat altijd optreedt.

Hier is het een rustige buurt, af en toe een feestje bij de buren maar dat is maar eens in de zoveel tijd. Blaffende honden dan wel, maar daar hoort mijn hond ook bij die nu buiten aan het blaffen is omdat hij naar binnen wilt. Als mijn hond blaft dan ga ik meteen ingrijpen altijd, kan er zelf niet tegen en bij anderen wekt het ook irritatie op.

Soms denk ik wel eens dat mijn hond een beetje dol is, maar zo zijn alle honden wel dol.
pi_54055296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
een homo/lesbisch/biseksueel forum. Holebi is de gangbare afkorting

@ Sara.... good for you
Misschien dat je daar leuke dames tegenkomt die wel vrijgezel en niet hetero zijn.
Kun je je gaydar eens fijn bijvijlen, want dat gelazer met hetero-vrouwen is lastig voor jou en de vrouwen in kwestie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54059026
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was
snap ik best
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:28:16 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54068973
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Tuurlijk gun ik dr dat ook en ik zal de laatste zijn die gaat klagen erover (en gister kwam de buurman nog zijn excuses aanbieden dat ze zo laat nog bezig waren) maar ik heb er de hele buurt nu inmiddels al over gehoord omdat ze ook door de straat aan het lopen waren met trommels en halalaaallaaaa gegil. (om een uur of 3 's nachts! )
Gelukkig is het nu enigszins stil. Gistermiddag was er weer ergens een evenement wat voor overlast zorgde echt, zodra ik het op kan brengen verhuis ik per direct naar drente of limburg ofzo.

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 12:38:56 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54069137
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
pi_54069237
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
het was leuk.

goedemiddag by the way ik ga nog even terug naar bed, ben precies nog niet uitgeslapen.
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:02:25 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_54069478
mogge lieve kijkbuis kindertjes
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:48:30 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54069946
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
Goede middag mensen van het goede leven

Hou er ook rekening mee dat een aantal Limburgers nogal apart volkje zijn, niet allemaal maar je hebt streken erbij.

En wennen aan het limburgs accent natuurlijk, als randstedeling tussen allemaal Limburgers, zelfde geldt als je als Limburger naar de randstad gaat.

Gisteren tot 0400 films gekeken, lang geleden dat ik zo lang ben opgebleven, leaving las vegas en pulp fiction gezien. Eergisteren ook al tot 2:30 wakker gebleven.

0400 naar bed en 12:00 wakker is alsnog 8 uur slapen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:53:03 #140
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54070008
ik ben naar de biesbosch toe ff wandelen met het dinnetje
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:08:04 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54070222
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.

Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:56:34 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54070809
Een balletje kan vreemd rollen hier. Vanmorgen bij het wakker worden had ik helemaal geen zin meer om de dag te beginnen, klote is het leven en het duurt allemaal te lang dacht ik bij mezelf. Vervolgens sta ik op met duffe kop drink de nodige hoeveelheid koffie, ga me wassen en ineens helemaal weer zin erin, fluitend in de badkamer en een opgewekte stemming.

Het wonder inzien van het leven vervolgens doen, eens om me heen kijken en zelfs het wonder inzien van een koffie-filter als het ware, beseffen dat het best goed geregeld is hier. Genoeg te doen en genoeg boeken te lezen en films te kijken, vakantie-landen die eventueel bezocht kunnen worden nog.

Kan ook zeggen dat het niet veel voorsteld maar daar heb ik alleen mezelf mee, probeer dus mijn stemming zelf omhoog te halen door eens ogen te openen en te beseffen dat het okey is, zin maken en zin krijgen in het leven.

Alsnog een bedrukt gevoel alsof het omlaag gehouden wordt. Alsof de stemmingstabilisator ervoor zorgt dat ik geen kans krijg om opgewekt te blijven. Het kost moeite nog steeds. Wie weet is het ook wel normaal om niet constant opgewekt te zijn. Maar goed, blijven oefenen dan maar. Kan zijn dat de echte zin nog gaat komen, dat het even tijd nodig heeft nog. Dat het nodig is om iedere dag even stil te staan dat het allemaal wel de moeite waard is. Na maanden van tegenzin is het wellicht nodig om tegenkracht in te voeren dat de tegenzin als het ware erin is geslopen en moet worden afgebroken door nieuwe gedachtes toe te voegen.

Tijd om te lezen in het boek de kracht van het nu, kan zijn dat ik daar ook iets van leer. Stephen King kan later. Heb er zin in wil ik vaker zeggen, ik ga ervoor, ik laat me niet kisten en ga eens leven zoals het leven bedoeld is. Hoeft geen bestaan te zijn waarbij ik constant op volle toeren draai, het is al genoeg om zin te hebben in alles wat ik doe.

Op momenten dat ik geen zin heb erin heb ik sterk de indruk dat die gedachtes niet van mij zijn, alsof ik dan geen controle heb op het denken en dat het denken ervandoor gaat met mij. Controle op het negatieve denken dus, controle op het positieve denken is niet nodig als het vanzelf gaat, controle op het positieve denken dan een beetje om het niet uit de hand te laten lopen

Negatieve denken heeft hier overigens een ondergrens, ik zeg dat ik er geen zin meer in heb maar verder gaat het niet. Vervolgens altijd de boel weer oppakken. Bij het positieve denken kan het wel eens gebeuren dat het wel over de bovengrens heengaat zoals vroeger, maar dat zal nu niet meer zo snel gebeuren door ervaring.

Genoeg erover, ooit zal ik afstand nemen ervan als ik klaar ben ermee, Nok noemde verwerken en dat is wellicht de juiste benaming. Verwerken van negatieve zaken, wegwerken wellicht na het verwerken, en dan zal het wegwerken waarschijnlijk vanzelf gaan, weg met de rotzooi. Een plek geven en vervolgens in de kast opsluiten en niet meer bekijken.

Slachtoffer is het niet eens als controle mogelijk is, instelling kun je zelf veranderen Slachtoffer van eigen denken Dan doe je toch iets mis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-10-2007 15:06:38 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:28:04 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54071296
Buiten met een lucky strike even verder gegaan met de juiste instelling krijgen

Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, hier is het 10 keer stoten aan dezelfde steen maar op een gegeven moment ben je geen ezel meer maar word je een paard in galop. In galop op het juiste tempo en vervolgens dat tempo blijven aanhouden, dag in dag uit, week in week uit, in galop over een rechte lijn, negatieve gedachtes zijn mens eigen en mag op de tijd, vervolgens weer snel naar boven en weer op de goede weg komen, niet verdrinken in het negatieve denken en niet verzuipen naar boven, 1 moment van twijfel en direct weer eruit. Dat in galop zijn installeren Besturingssyteem installeren dat stabiel is Vroeger vaker over geschreven in nerd-taal. Installeren door steeds weer aan te passen totdat het aangepast blijft op de juiste manier. Dat aanpassing vanzelf gaat zonder zelf ermee bezig te zijn, denken dat zichzelf gaat aanpassen.

Denk dus dat wisselen hier erbij hoort, denk ook dat ieder mens wel een moment heeft dat het even wisselt. Weinig mensen zullen constant het hele leven lang positief zijn, gebeurtenissen zorgen er nog voor dat het naar beneden kan gaan, een gebeurtenis die impact heeft maar dan nog steeds niet gek laten maken hier.

Spijt van het verleden door allerlei gebeurtenissen Steeds terugkijken op gebeurtenissen die fout zijn gelopen om vervolgens in het verleden te blijven hangen. De focus leggen op iets anders en beters, de zaken die wel goed zijn gelopen. Zelfvertrouwen komt naar voren en dan is het oppakken van nieuwe zaken makkelijker, positieve ervaringen die blijven hangen in het geheugen.

Geheugen test gedaan 2 weken geleden, moest eerst een super ingewikkelde tekening natekenen dat al moeilijk was om op schaal te doen. Vervolgens moest ik verder gaan met vragenlijsten om na 30 minuten die tekening na te tekenen zonder het voorbeeld erbij. Ging niet helemaal zoals het hoorde, kan zijn dat ik mijn geheugen moet trainen. In de bibliotheek geheugen-trainingen, wie weet dat ik op die manier ook invloed kan uitoefenen door beter de focus te leggen op het juiste. Slecht geheugen is ook iets waarbij het denken beinvloed wordt.

Nu genoeg Mijn leven leiden, mezelf begeleiden. De juiste weg wandelen en niet meer afwijken van het pad. Foute pad hoeft niet te gaan om alcohol en drugs, foute pad kan ook op hele andere manieren naar voren komen. Het foute levenspad bewandelen en niet op de juiste plaats zijn waar je eigenlijk hoort te zijn, fout werk, foute hobbies, foute relatie, foute dit en foute dat. Foute keuze's. En dan goede keuze's. Kiezen uit 100 mogelijkheden, er is altijd een keuze die goed is.

Nu kies ik even om wat anders te gaan doen, tis zondag en het is hangdag dus het mag, morgen proberen mezelf te verzetten en huiswerk in te leveren bij NTI.
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:09:20 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54083792
Zo

Goede morgen

Rustig hier, hopelijk niet iedereen weggejaagd met die 2 lange berichten

Heb vannacht amper geslapen, en toen ik in slaap viel kreeg ik een nachtmerrie waarbij een opera-zangeres heel vals aan het zingen was waardoor ik mezelf wakker heb moeten schreeuwen

Zal vandaag zo min mogelijk proberen bezig te zijn met de rest, ben wel bezig om naar positieve dingen te kijken van vroeger. De school periode en daar de leuke momenten zien want er waren genoeg leuke momenten, wie weet meer leuke dan slechte momenten maar dan kijk ik naar de slechte momenten en dan denk ik dat het alleen maar slechte momenten zijn geweest, een paar slechte momenten blijven zien en dan het idee dat het allemaal slecht was.

Kijk ik dan naar de goede momenten dan is het leven meteen een stuk aangenamer. Als ik besef dat er ook veel is goed gegaan en dat ik redelijk goed heb kunnen functioneren anders was ik niet tot 3 jaar hbo kunnen doorgaan. Kan wellicht overkomen als trots maar het is eerder zo dat ik even focus dat ik toch in staat ben tot iets en dan zorgt dat weer dat ik de opleiding bedrijfseconomie of marketing in 3 jaar kan afronden. ( prodeuse hoef ik niet meer te doen)

Kans op werk na het afronden van hbo is boven de 90 procent dus wie weet telt het gat op de cv dan niet meer mee als ik hbo papier heb wat manpower me 2 jaar geleden heeft aangeraden. Wie weet part time werken of vrijwilligerswerk doen om nog meer profiel te krijgen.

Mijn leven op het juiste spoor brengen dus weer maar dan niet door steeds bezig te zijn met goed willen voelen, ook eens iets anders toevoegen, daden. En dan moet ik nog steeds verder gaan met opbouwen van zelfvertrouwen, is het zelfvertrouwen iets beneden peil dan gaat het mis en komt weer twijfel.

In ieder geval lijkt de depressie weg te zijn en de angst die een depressie met zich meebrengt ook een beetje. Angststoornis en depressie gaan hand in hand met elkaar. Heb dan het idee dat dit ook een van mijn laatste depressies is geweest. Dat het straks misschien 7 vette jaren of nog meer vette jaren worden na 7 magere jaren. Denk dus echt dat het ooit voorbij moet zijn met alles en dat ik dan voor eens en voor altijd de zooi kan opbergen in een kluis.

Ben er dan nuchter onder nu, neutraal. Moment van oppakken van opleiding zal ik dus ook doen zodra ik helemaal klaar ben ervoor en wanneer het stabiele betere gevoel zolang heeft geduurd dat het normaal is geworden. En dan oppakken van studie nadat ik eens goed beseft heb of het wel echt in orde is. Niet te lang beseffen want dan kies ik nooit.

Zo, 3 lange berichten dus ik stop even nu. Meer valt er ook niet te schrijven, ik wil de goede weg bewandelen. De weg zoals voor 2000 maar dan nog beter, verstandiger en rustiger.

Heb dan soms het idee dat ik alle kansen verspeeld heb op de arbeidsmarkt maar denk dat er bij het behalen van een diploma met bijbehorende stage toch kansen in het verschiet blijven liggen. Vanuit de stage wellicht werken in het bedrijf van de stage. Kansen op arbeid kan dan ook toenemen als er meer vraag gaat komen.

Tijd om studieboek NTI erbij te pakken, deze studie is niet echt iets waar je mee kunt werken, tis alleen zo dat je de taal meer beheersen gaat, meer als hobby en wie weet zorgt het ook voor betere mondelinge vaardigheden.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 09:16:09 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54083887
Goedemorgen Dromenvanger

Iedereen was weekend aan het vieren denk ik.
Ik ga zo even de chaos van de herfstvakantie opruimen en even genieten van de rust in huis
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:52:49 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54084498
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?

Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.

Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.

Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je

Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.

Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.

Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.

Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.

Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.

Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoeling Door het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.

Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantie Vraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:27:48 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54094854
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.

Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
Al een tijdje. De Biesbosch ligt vlakbij Dordrecht. Wel een mooi natuurgebied en ze laten daar de natuur gewoon hun gang gaan zonder ingrijpen. Wel aardig om doorheen te wandelen of fietsen. VInd het alleen niet zo heel groot maarja. Je kan niet alles hebben.

Het mooie inzien van het leven kan soms een hele toer zijn, zeker als er net een reeks vervelende dingen achter elkaar gebeurd. Ik weet er alles van, maar als je een depressie hebt of er in zit weet je dat het daarna alleen maar weer beter kan worden.
een nieuwe studie is wel een mooi ding om afleiding uit te hebben. Ik ben me de laaste maanden enorm in linux aan het verdiepen, vind ik altijd erg leuk, beetje aan prutsen en van leren Daar kan ik best vna ontspannen en ik vergeet alles om me heen. Ook lees ik elke avond voor ik ga slapen nog even wat in een boek of kijk ik wat tv om mijn gedachten gewoon even leeg te krijgen en niet op werk of andere vervelende dingen te focussen.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 20:18:35 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54095858
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?

Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.

Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.

Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je

Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.

Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.

Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.

Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.

Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.

Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoeling Door het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.

Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantie Vraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
Ha ha, ja bende in huis, speelgoed en dergelijke, het lijkt wel of er een orkaan door het huis was gegaan
En de rust inderdaad omdat ze vandaag weer naar school gingen

Nokwanda was vandaag silver ophalen, ik ben benieuwd hoe het is gegaan
pi_54096209
En we zijn nu een uurtje of 1,5 thuis.
Silver blijkt meer een Merlijn met zijn lichte baard.
Hij is helemaal geweldig. Ik plaats strfaks wel een linkje naar de SC van F&F waar ik de pics neerzet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 20:47:21 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54096217
Oh in F&F kom ik ook wel eens hoor
pi_54096655
Dan ga er nu maar gauw heen dan

[SC] deel 62, met vriendjes op de regenboogbrug
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54099396
hoi ben ik weer
Werewolf
pi_54099703
Wat een geweldig beest Nok...
pi_54099735
joa he... onze Merlijn de tovenaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54099927
Vind um ook wel wat hebben van die ene uit Cats... (weet je wel... Die ja...)
pi_54100227
ja, he.... echt cats
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54100270
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef nokwanda het volgende:
ja, he.... echt cats
Nouhou...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:38:22 #158
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54104024
Ik wil alleen een meeting die skepcis vrij is!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:41:09 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54113057
Even gedag zeggen en vermelden dat ik weer rustig ben, gisteren erg druk geweest gezien het aantal berichten en de aard van mijn berichten op de log en die 3 berichten hier, ben 2 degen vergaten depakine in te nemen dus waarschijnlijk heeft het daar mee te maken hoewel ik me wel prettig voelde giseren in die opwelling.

Nu weer weg, waarschijnlijk tot morgen

Prettige dag verder
pi_54115340
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik wil alleen een meeting die skepcis vrij is!
Helemaal totaal scepsis vrij lijkt me niet realistisch aangezien er ook in de non-sceptische kant nuances genoeg zitten. Ik kan bijvoorbeeld accepteren dat ieder eigen ervaringen heeft, maar niet altijd dezelfde duiding van die ervaringen hanteren als de persoon zelf doet. Om verschillende redenen. Door te luisteren naar wat er tussen de zinnen door wordt gezegd en door ervaring, niet eens perse mijn eigen ervaringen.
Relativeren kan leiden tot het soms sceptisch zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 00:41:40 #161
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54125349
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Even gedag zeggen en vermelden dat ik weer rustig ben, gisteren erg druk geweest gezien het aantal berichten en de aard van mijn berichten op de log en die 3 berichten hier, ben 2 degen vergaten depakine in te nemen dus waarschijnlijk heeft het daar mee te maken hoewel ik me wel prettig voelde giseren in die opwelling.

Nu weer weg, waarschijnlijk tot morgen

Prettige dag verder
Jij ook een fijne dag dromenvanger
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:41:58 #162
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54127735
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Helemaal totaal scepsis vrij lijkt me niet realistisch aangezien er ook in de non-sceptische kant nuances genoeg zitten. Ik kan bijvoorbeeld accepteren dat ieder eigen ervaringen heeft, maar niet altijd dezelfde duiding van die ervaringen hanteren als de persoon zelf doet. Om verschillende redenen. Door te luisteren naar wat er tussen de zinnen door wordt gezegd en door ervaring, niet eens perse mijn eigen ervaringen.
Relativeren kan leiden tot het soms sceptisch zijn.
True.
Ik maakte ook maar een grapje eigenlijk.
Maar aan de andere kant heb je mensen die helemaal niet luisteren en zo overtuigd zijn dat de wetenschap het einde is en de rest uitgesloten qua mogelijkheden... tja... daar valt niet mee te discussieren.
(Het is ook ongeloofelijk dat zowel de skeptische als de "believers" nog steeds met elkaar in verwikkeling zitten met hele grote lappen tekst naar elkaar... niemand die open staat voor elkaar.)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:42:27 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54132491
Goede middag :w

Bij sceptici en believers zie ik het als 2 politieke partijen die het zelden tot nooit met elkaar eens kunnen worden, links vs rechts.

Tijd voor koffie en dan ga ik eens zien wat ik ga doen deze dag.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:21:35 #164
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54133328
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Bij sceptici en believers zie ik het als 2 politieke partijen die het zelden tot nooit met elkaar eens kunnen worden, links vs rechts.
Yup. Dat is een mooie vergelijking inderdaad.
Petje af ook voor de non skeptischi die stug blijven schrijven, zelfs met bronnen die (zoals ik al verwacht had) vervolgens weer in de wind worden geslagen met een nieuw kaa uu tee excuus.
pi_54137154
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:41 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

True.
Ik maakte ook maar een grapje eigenlijk.
Maar aan de andere kant heb je mensen die helemaal niet luisteren en zo overtuigd zijn dat de wetenschap het einde is en de rest uitgesloten qua mogelijkheden... tja... daar valt niet mee te discussieren.
(Het is ook ongeloofelijk dat zowel de skeptische als de "believers" nog steeds met elkaar in verwikkeling zitten met hele grote lappen tekst naar elkaar... niemand die open staat voor elkaar.)
Daarom dfoe ik het ook niet meer. Met geen van beide kanten.
Want als je zo dom bent om wetenschap tot religie te verheffen dan kan ik het daar niet mee eens zijn. Maar als je zo dom bent om overal overheen te zweven en alles zonder slag of stoot aan te nemen met als leuze: ik ben zo spiritueeeeeeeeeel, ben jij ook spiritueeeeeel, dan ga ik spontaan over mijn nek. Geen van beide is realistisch, en daarin neem ik mee dat de eraliteit heel anders is dan ieder van ons weet.

ik hoorde laatst een leuke die ik ga gebruiken hier:
Tennissen is, naar wat wij met de huidige wetenschappelijke kennis weten, onmogelijk. Maar we kunnen het toch. Dat laat dus zien dat er een heleboel is dat we net weten wat het toch mogelijk maakt.
En dat naar beide kanten. het is niet bovennatuurlijk, maar vanuit de wetenschap gezien eigenlijk wel paranormaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:47:34 #166
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54154792
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daarom dfoe ik het ook niet meer. Met geen van beide kanten.
Want als je zo dom bent om wetenschap tot religie te verheffen dan kan ik het daar niet mee eens zijn. Maar als je zo dom bent om overal overheen te zweven en alles zonder slag of stoot aan te nemen met als leuze: ik ben zo spiritueeeeeeeeeel, ben jij ook spiritueeeeeel, dan ga ik spontaan over mijn nek. Geen van beide is realistisch, en daarin neem ik mee dat de eraliteit heel anders is dan ieder van ons weet.

ik hoorde laatst een leuke die ik ga gebruiken hier:
Tennissen is, naar wat wij met de huidige wetenschappelijke kennis weten, onmogelijk. Maar we kunnen het toch. Dat laat dus zien dat er een heleboel is dat we net weten wat het toch mogelijk maakt.
En dat naar beide kanten. het is niet bovennatuurlijk, maar vanuit de wetenschap gezien eigenlijk wel paranormaal.
Helemaal mee eens. Niks mis met de situatie van meerdere kanten bekijken en bij bepaalde dingen je vraagtekens zetten. Enige scepsis is altijd wel op zijn plaats. Als je dingen zomaar klakkeloos gelooft en overneemt dan ben je niet goed bezig. En dat geldt voor wetenschappers net zo goed als voor zweefteven
Kritisch de argumenten voor en tegen iets bekijken en daar je conclusies uittrekken
pi_54155562
hellow
ik heb thuis nog steeds geen telefoon en/of internet. Heb nu kontrakt opgezegd en aan het wachten dat dat rond is (kon ook nog 14 dgn duren vraag me niet waarom)
voor de rest gaat alles oke, druk met werk enzo
hoe gaat het hier met jullie?
pi_54156280
met mij gaat het nog steeds goed.

heb nu een telescoop maar wel een goedkope. kan ik lekker de buren bespieden hahaha
Werewolf
pi_54156521
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow
ik heb thuis nog steeds geen telefoon en/of internet. Heb nu kontrakt opgezegd en aan het wachten dat dat rond is (kon ook nog 14 dgn duren vraag me niet waarom)
Ik zeg Grrrrr... Stomme inet en telefoondinges!! (Had nou toch maar "toen" opgezegd!!
Kzie je morgen!!!
pi_54157175
quote:
hellow
Behalve dat ik jouw mobiele nummer niet heb/kwijt ben gaat het heel goed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:15:55 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54157948
Goede middag

De discussie over werken en dat mensen die niet werken lui zijn en profiteurs zijn kan me zo moe maken In mijn ogen mag je niets te klagen hebben wanneer je met plezier werkt, denk dat mensen die anderen als lui aankaarten zelf met tegenzin werken en beter ander werk kunnen zoeken.

Waarom zou je bijvoorbeeld wanneer je werk als hobby ziet anderen lui zien als ze die hobby niet hebben? Je zou toch denken dat ze iemand werk gunnen als ze het als hobby zien.

Dan altijd nog de kwestie van profiteren en belasting afdragen, alsof deze maatschappij instort wanneer dat kleine gedeelte niet werkt. Je hebt toch altijd het merendeel van de mensen dat wel wilt werken.

Heb ook geen zin meer om aan discussies deel te nemen omdat ik het nut niet inzie daarvan, wilde een bericht achter laten in het betreffende topic maar dan weet ik dat mensen altijd een bepaalde instelling zullen hebben.

Dan heb je nog mensen die werken maar niet echt werken. Sporters, muzikanten en ga zo door. Mensen die puur en alleen hobbyen en meer verdienen dan 100 bij elkaar. Daar wordt nooit over geklaagd over die belachelijke salarissen.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:44:02 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54193150
Jemig wat is het rustig hier

Haloooohooo hoohooo hohoo
pi_54193840
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:44 schreef senesta het volgende:
Jemig wat is het rustig hier

Haloooohooo hoohooo hohoo
lloo hoo ho ho ho
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:10:44 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54199054
Tis inderdaad rustig en om nu steeds te blijven posten achter elkaar zie ik ook niet zitten.

Wie weet is het moment aangebroken dat mensen hun winter-slaap aan het houden zijn.
pi_54199459
Neu, begonnen aan mijn studie
Zit de laatste tijd helemaal minder te ouwehoeren achter de computer. Meer dingen opzoeken en lezen en minder meelezen en reageren op Fok!
Alles is anders aan het worden. Ik lees en schilder weer meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:42:29 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54199494
Tsja, voor alles is een tijd, soms wat meer op FOK! en soms wat minder.
Al ben ik er eigenlijk wel elke dag

Spreekt iemand marietje nog wel eens?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:47:24 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54199584
Hoe bevalt de studie tot nu toe?

Ik ben ook stukken minder actief, af en toe helemaal niet aanwezig en zeker geen 50 berichten per dag zoals voorheen. Heb in mijn ogen ook veels teveel geschreven over depressie en dan blijf je maar bezig zijn ermee.

Ik kijk de laatste tijd veel films en gisteren schaatsen gekeken, heb vooral 's avonds geen behoefte om achter computerscherm te zitten.

Wat voor boeken lees je graag? Ik las vaker psychologische boeken maar ook daar word ik niet vrolijker van, dan liever een boek van Stephen King of een andere fictie schrijver.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:48:24 #178
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54199610
Ik heb een tijdje gelezen van King maar ik vind hem soms erg langdradig.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:48:37 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54199616
Marietje niet meer gezien of gesproken, heb ook nooit mail contact gehad met haar.

Denk dat ze nog wel onder de levenden is
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:50:25 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54199658
King is af en toe wel eens langdradig inderdaad, maar vaak lees ik dan snel over die stukken heen, selectief lezen noemen ze dat volgens mij.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:15:12 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54200112
Heb soms zin om alles compleet om te gooien in mijn leven en soms denk ik wel eens dat er een moment gaat komen dat het daadwerkelijk gaat gebeuren. Dat er een moment komt dat het los gaat barsten, en dan is een nieuw jaar vaak een impuls om dat te doen omdat er toch gevoelsmatig wat wordt afgesloten.

Dat passieve dat nog steeds aanwezig is daar zal ik nooit aan wennen.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:20:41 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54200201
Waarschijnlijk ben je echt toe aan iets nieuws, een daginvulling zodat je je in ieder geval nuttig voelt.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:27:31 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54200305
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef sararaats het volgende:
met mij gaat het nog steeds goed.

heb nu een telescoop maar wel een goedkope. kan ik lekker de buren bespieden hahaha
Ik zie je berichtje nu pas
Fijn dat het goed met je gaat
Een vriend van mij had ook een wat goedkopere telescoop gekocht maar ik vond het toch wel erg tegenvallen.
Het enige wat je wat beter kon zien was de maan, de planeten waren niet knap in beeld te brengen
quote:
hellow
Vervelend zeg dat gedoe met je telefoon en internet
Hopen maar dat de afwikkeling wel een beetje vlot gaat, en dan ergens anders informeren?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:42:36 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54200551
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:20 schreef senesta het volgende:
Waarschijnlijk ben je echt toe aan iets nieuws, een daginvulling zodat je je in ieder geval nuttig voelt.
Iets nieuws en iets verfrissends inderdaad, iets wat voor nieuwe levenslust gaat zorgen in dit bestaan. Gedragstherapie komt nog naar voren maar ook dat duurt geen heel jaar omdat het niet een rampzalige situatie is hier, het is niet hoe het zijn moet maar het is tenminste rustiger. Dacht dat gedragstherapie individueel gebeurde maar volgens mij gebeurt het in een groep en dan is het een voordeel dat ik nieuwe mensen leer kennen, meer sociale contacten kunnen ook upliftend werken.

Nuttig voelen is het dan ook inderdaad, maar eerste waar het dan echt om draait is bezig zijn intensiever zodat er minder tijd is voor mezelf. Heb veels teveel tijd om stil te staan bij het leven en dan is het zo dat er altijd een moment komt om te kijken naar zaken waar je maar beter niet naar kunt kijken. Sta je teveel stil bij het leven dan staat het leven teveel stil bij jou.

Gisteren las ik hier dat Albert Heyn bijvoorbeeld Job-coaches in dienst heeft voor mensen die reintegreren in het arbeidsproces, en dan vind ik het okey dat een bedrijf als Albert Heyn zoiets doet en dat er een trend gezet wordt op dat gebied. Vaak houden zulke bedrijven zich niet bezig met zulke zaken en kom je al snel terecht ergens waar alleen maar mensen zitten die moeten wennen aan het nieuwe ritme wat ervoor zorgt dat je wederom in een situatie zit waar iets negatiefs van uitstraalt. Wie weet dat meer bedrijven de laatste tijd zo zijn ingesteld?

Volgende week op gesprek om de stand van zaken bij te houden en dan maar eens duidelijk overleggen wat ik nu verder wil op het gebied van werken of studeren. Heb nog een heel leven voor de boeg dus het is niet te laat.

Heb soms ook het idee dat ik veels teveel persoonlijke zaken hier en op mijn eigen site geschreven heb, maar goed, het is niet iets dat wereldvreemd is omdat het vaak voorkomt. En gezien het feit dat ik ook voordeel heb behaald op persoonlijk vlak is het niet echt iets om voor te schamen.
pi_54200609
in de cursus kan ik door de Gobelijn-telescoop kijken.

Gobelijn-telescoop (40 cm Cassegrain)

Deze Cassegrain-telescoop werd speciaal voor Urania op maat gemaakt in Duitsland. De Russische optiek van Lomo staat garant voor een uitzonderlijke beeldkwaliteit. De Gobelijn-telescoop staat in de waarnemingstoren van Urania.

Diameter: 400 mm
Brandpuntsafstand: 4000 mm
Openingsverhouding: f/10
Montering: equatoriale vorkmontering
Aandrijving: motorsturing op beide assen met CB2

De Gobelijn-telescoop

Deze multifunctionele telescoop staat niet alleen ter beschikking van het publiek, maar wordt ook gebruikt voor wetenschappelijke waarnemingen, zoals het fotometrisch opvolgen van ondermeer planetoïden en sterbedekkingen. Dit is mogelijk dankzij de computergestuurde vorkmontering, die ons toelaat een zeer hoge volgnauwkeurigheid te bereiken.

De telescoop is genoemd naar professor Gobelijn, de verstrooide "professor in alles" uit de Vlaamse stripreeks "Jommeke", getekend door Jef Nys.

bron: Volksterrenwacht Urania Hove

ik kijk erg uit naar de cursus. hopelijk is het dan helder

------

ik heb besloten yvonne te vergeten want er is een nieuwe vrouw in m'n leven gekomen (al een tijdje)

ik heb een snotvalling

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-10-2007 14:02:05 ]
Werewolf
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:48:06 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54200655
Veel plezier met de cursus

Eergisteren heb ik ook wat opdrachten ingeleverd voor de cursus die ik volg, vandaag even niet en maandag verder.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:00:49 #187
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54200907
Ik ben eigenlijk best blij dat de Yvonneperiode weer voorbij is Sara
Heb je iemand ontmoet bij de meet?
En inderdaad wat dromenvanger zegt, heel veel plezier bij je cursus

Lukt het een beetje met de opdrachten dromenvanger?
Vind je het nog steeds leuk?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:02:23 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54200935
De dag plukken is nog iets wat niet aanwezig is hier, bij het opstaan gedachtes van " Ik heb totaal geen zin erin", de dag is al naar de klote voordat de dag begonnen is. En dan heeft dat ook te maken met slecht slapen en slecht dromen. Laatste droom ging erover dat ik me sneed aan een cola glas, het glas zat vast in mijn pols en als ik het eruit wilde trekken zou de ader open springen en zou ik dood bloeden. Wist niet wat ik moest doen en toen kwam ook nog eens een oud klasgenoot die het glas eruit begon te trekken. Niet echt fris wakker worden met frisse gedachtes en frisse energie, vanzelf dat de ingeslopen gedachtes naar voren komen die niet okey zijn. Verward wakker worden door zo'n droom en is het dan verward dan komen gedachtes uit het verleden terug en is het geen nieuwe dag als het ware, eens wakker worden alsof het een nieuwe dag is waarbij de rest van het leven niet meer meetelt zoals vorig jaar vaker gebeurde maar dat komt nog wel.

Maar goed, genoeg stil gestaan weer. Heb zin om even naar de stad te gaan maar weet niet wat ik zou moeten kopen en als ik dan niets weet te kopen zie ik de reden niet om de stad in te lopen.

zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:03:48 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54200967
De cursus is een beetje oppervlakkig in mijn ogen, teveel theorie en te weinig praktijk. Wie weet dat het 2e cursuspakket meer praktijk gaat bevatten.

Alsnog okey om tenminste ergens mee bezig te zijn.
pi_54200998
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik ben eigenlijk best blij dat de Yvonneperiode weer voorbij is Sara
Heb je iemand ontmoet bij de meet?
En inderdaad wat dromenvanger zegt, heel veel plezier bij je cursus
het is iemand uit België dat is het enige dat ik erover kwijt wil
Werewolf
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:55:28 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54201706
Leuk Sara, ook wederzijds nu?
pi_54201944
wat niet is kan nog komen zeg ik altijd.

in elk geval, ik heb het haar al wel gezegd en haar antwoord was: hoe komt het dat je op zo'n oude taart als ik val? ze is misschien wel in de 40 maar wel ongelooflijk sexy.

ze vroeg me ook waarom ik het niet eerder zei en ik antwoordde dat ik de kans niet kreeg.

er stond ooit een foto van haar in m'n fotoboek
Werewolf
pi_54204667
leuk antwoord van haar, Sara
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54204892
@DV, Het is niet zo heel moeilijk. Het enige waar ik echt heel erg veel moeite mee heb is statistiek omdat ik in cijfermatig begrip gewoonweg lager presteer dan de gemiddelde downer.
De rest is een eitje. Gaat in dezelfde cheetah-mode als alles bij mij. Ik race twee keer zo snel overal doorheen om vervolgens een week niet zo veel te doen. Ik heb zo mijn eigen ritme.

Over dat lezen. Voor studie lees ik dus veel over psychologie, maar voor mijn lol lees ik vanalles.
Momenteel natuurlijk veel over psychologie en orthopedagogiek, maar daarnaast van historische roman tot fantasy tot detectives (ben dol op die middeleeuwse) en de Dan Brown achtige gnostiek-crimi's. Heel divers.
Heb ongeveer de hele verplichte literartuurlijst van Zuid Afrika in mijn boekenkast en heel veel zwarte feministische vrouwenliteratuur en andere Afro-Amerikaanse schrijvers als Baldwin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54207865
dit is de foto waar jullie waarschijnlijk zolang op gewacht hebben.

waar is de tijd?
Werewolf
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 00:48:04 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54213727
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:09 schreef nokwanda het volgende:
@DV, Het is niet zo heel moeilijk. Het enige waar ik echt heel erg veel moeite mee heb is statistiek omdat ik in cijfermatig begrip gewoonweg lager presteer dan de gemiddelde downer.
De rest is een eitje. Gaat in dezelfde cheetah-mode als alles bij mij. Ik race twee keer zo snel overal doorheen om vervolgens een week niet zo veel te doen. Ik heb zo mijn eigen ritme.

Over dat lezen. Voor studie lees ik dus veel over psychologie, maar voor mijn lol lees ik vanalles.
Momenteel natuurlijk veel over psychologie en orthopedagogiek, maar daarnaast van historische roman tot fantasy tot detectives (ben dol op die middeleeuwse) en de Dan Brown achtige gnostiek-crimi's. Heel divers.
Heb ongeveer de hele verplichte literartuurlijst van Zuid Afrika in mijn boekenkast en heel veel zwarte feministische vrouwenliteratuur en andere Afro-Amerikaanse schrijvers als Baldwin.
Volgens mij zitten wij een beetje in het zelfde literatuur hoekje, diana gabaldon, jean auel, dan Brown idd
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 00:48:43 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54213739
Leuke foto sara, met lang haar
pi_54216721
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:48 schreef senesta het volgende:
Leuke foto sara, met lang haar
dank je

moest iemand begeleiden die blokfluit speelde maar godverde, die geit speelde zoveel fouten en ik speelde foutloos.

had nochtans tegen de lerares gezegd dat ik verschrikkelijk bang was maar had 1 grote troost.

m'n vlam was daar ook (ken haar namelijk van de muziekschool)
Werewolf
pi_54217326
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij zitten wij een beetje in het zelfde literatuur hoekje, diana gabaldon, jean auel, dan Brown idd
Vooral Gabaldon . In het Engels leest ze trouwens nog veel leuker. Dat is een mens met een echte eigen taal humor.
Dan Brown en Auel zijn leuk voor tussendoor.
Wat ook altijd heerlijk bleef om te lezen en herlezen is de Veelkleurig land serie en de daaropvolgende twee trilogieen van het Galactisch bestel van Julian May.
Ik ben eigenlijk geen sf fan (okay, ik ken Dune maar dat was niet mijn ding), maar die vond ik geweldig.

En ow, de laatste tijd is daar Arthur Japin bijgekomen. Pas ontdekt dat hij wel lekker wegschrijft en een mooie manier heeft van zich inleven in zijn personages. Las ergens wat over zijn nieuwste boek, De Verzoening, en ging daardoor een oudere lezen. Zag daarna een intervieuw en toen snapte ik het. Hij heeft een niet doorsnee wereldbeeld en een niet doorsne emphatisch gevoel en dat geeft mij altijd een apart gevoel bij mensen. Niet zoveel mensen hebben dat in die mate, al zouden ze het graag willen.

[ Bericht 17% gewijzigd door nokwanda op 28-10-2007 08:11:59 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 08:16:05 #200
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54217345
Ik ga ze even noteren, ik was al even door mijn boeken heen en ben nu boeken opnieuw aan het lezen.
Maar ik ben wel toe aan iets nieuws
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 08:16:34 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54217347
Oh en goedemorgen iedereen
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:47:08 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54220573
Ook goedemorgen
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:27 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54221102
0800 was ik wakker en toen weer blijven liggen en in slaap gevallen, had beter kunnen opstaan want dat doorslapen word ik niet bepaald fitter van.
pi_54221144
aaaaaaaargh, ik ben in de war.
Werewolf
pi_54222070
what's new?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54222135
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:
what's new?
gisteren zei ik nog dat ik yvonne wil vergeten maar daar ben ik niet meer zo zeker van.
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:07:26 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222202
Hormonen die op tilt slaan lijkt het wel eens op bij Sara.

Ik sla op tilt als ik niets weet te doen en dat ben ik zelf schuld als ik niets weet te doen. Er valt altijd wat te doen alleen is het dan een kwestie van interesse tonen en zin krijgen in iets om te doen.

Merk overigens niets van de klok die terug is gezet, dat ene uurtje verschil lijkt me ook iets minimaals, dat het straks eerder donker is vind ik positief omdat het afwisseling is. Moet er niet aan denken dat het altijd lang licht is.
pi_54222277
ik heb nog niet alles verteld
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:12:36 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222289
Over vergeten, vergeten is een kwestie van verder gaan zodat het achter gelaten kan worden, niet bezig blijven ermee. Iets anders dat aandacht krijgt zodat het ene op de achtergrond verdwijnt.
pi_54222463
komt yvonne hier nog eigenlijk?

dan nog een keer speciaal voor yvonne:

ik droomde vannacht van haar

but hey, het kan niks betekenen
Werewolf
pi_54222536
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:25:07 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222555
Ik zou afgelopen jaren willen vergeten maar van de andere kant denk ik dat ik gevormd ben geworden door afgelopen jaren en dat ik geleerd heb om een aantal stappen terug te doen. Spijt hebben van wat gebeurt is dat is iets wat ik maar beter niet kan hebben, sowieso omdat het een samenloop van omstandigheden was waar niet altijd invloed op uit te oefenen was.

Heb nu wel het idee dat ik veel beter invloed kan uitoefenen omdat ik niet in de sneltrein zit in een bestaan wat constant doorgaat zonder af en toe te remmen. Meer invloed is mogelijk maar dan moet ook invloed worden uitgeoefend meer. Meer aansturen zodat het balletje meer gaat rollen en dat heeft hier dan weer te maken met constante stemming.

Bij de stemming heb ik het idee dat het een natuurlijk proces is als het ware, de stemming wisselt eerst heftig en dan opeens gaat het steeds vlakker worden alsof de stemming een eigen wil heeft en zelf vlakker wilt zijn en dan ikzelf natuurlijk die gewoon constant wil zijn zonder die wisselingen.

Een huis bouw je ook op een vlakke ondergrond, zo zie ik het leven ook, als het niet vlak is dan valt er vrij weinig op te bouwen omdat het constant op instorten staat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:26:01 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222582
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.

Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.

Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.

Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.

Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
pi_54222680
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)

ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb

heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking

douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:34:59 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222818
Hoe voel je je nu

En dan sta je stil bij het gevoel en dan zegt het gevoel dat het beter kan, maar niet stil staan erbij dan gebeurt het vanzelf dat het gevoel geen indicatie geeft en dus geen bevestiging geeft dat het niet in orde is. Het gevoel is niet in orde en dan is het denk ik beter om eens niet te kijken hoe het gevoel is, is het gevoel dan goed dan is het wellicht ook maar beter om het zo te nemen zoals het is want bij een goed gevoel bekijken kan het ook weer zo zijn dat het gaat twijfelen.

Negeren van slecht voelen zodat het vanzelf beter gaat. Aandacht op een slechte stemming houdt een slechte stemming in stand of niet?
pi_54223071
op dit moment voel ik me best goed ondanks weinig slaap

kon wilde niet gaan slapen omdat de maan zo mooi was

yvonne heeft gevoelens losgemaakt die er eigenlijk niet moeten zijn maar genoeg over yvonne

nah
Werewolf
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 14:46:20 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54223164
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.

Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.

Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.

Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.

Had ik al eens gezegd dat ik je echt een schat vind, dromenvanger?

Maar Sara, het is niet zo dat iedereen zich aan je irriteert, of aan alles wat je doet.
Je komt al een hele tijd in TRU ouwehoer en je bent net zo welkom als iedereen.
Maar ik stuur je even een PM
pi_54223319
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw

ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb

heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking

douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54223376
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopen
Werewolf
pi_54223555
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

DV, je ziet heel erg scherp.
En je bent lief, want je hebt geduld
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54223634
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopen
Ik erger me ook niet aan andere dingen. Alleen aan dit, en daarom geef ik je ook dit signaal ipv er maar overheen te lezen.
Zodat je je bewust wordt, zoals DV al opmerkte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54223780
wees gerust, ik heb nog steeds de vorige keer in m'n achterhoofd

yvonne is niet het enige in m'n leven hoor.

de piano komt nog boven yvonne
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:18:02 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54223886
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Had ik al eens gezegd dat ik je echt een schat vind, dromenvanger?
Danke

Jij bent ook een schat van een user, een tijd dat ik tekeer kon gaan op astrologie in tijden van eigen frustratie en alsnog geduld dat je had, tekeer gaan tegen jou dus ook een keer. Mijn gedrag van vroeger toen ik vaker tegen zaken aan het aanschoppen was kwam door onmacht en dan leidt onmacht tot frustratie.

Over irritatie aan Sara, ik irriteer me niet eens zozeer, ik begrijp alleen niet hoe het mogelijk is dat er zo vaak in herhaling getreden wordt door Sara maar zo zullen anderen mij ook vaak niet begrepen hebben en wellicht nog steeds niet begrijpen. Sara komt in mijn ogen over als iemand die verandering wil maar die verandering niet kan krijgen door bepaalde redenen. Als ik constant herhaal dat ik me klote voel dan betekend dat ook dat ik wel wil veranderen maar niet weet hoe ik dat moet veranderen.

Even een gedachte die ik op de weblog aan het schrijven was

Over onmacht als een stemming ver beneden peil ligt weet ik dat de negatieve stemming aandacht kan opeisen als het al een hele tijd aanwezig is, de negatieve stemming is zelf in leven geroepen door te beweren dat het leven niet alles is en dat het leven een grote leidensweg is tot aan de dood en vanzelf komt een gevoel van teleurstelling naar voren. Beweren dat het leven een grote leidensweg is dat is ook een van de meest foute manier van tegen het leven aankijken Het leiden komt op de voorgrond te liggen en je raakt op een gegeven moment overtuigd dat leiden erbij hoort als hoofd-element en als het ware ga ik dan het leiden een plek geven inplaats van geen plek. Het leiden staat centraal en dan komt het over dat geluk niet eens meer bestaat.

Dat negatieve gevoel is op de voorgrond getreden omdat het aandacht gekregen heeft en op een gegeven moment gaat het negatieve gevoel aandacht opeisen omdat het zo op de voorgrond ligt, alsof het negatieve gevoel verslaafd is aan die aandacht en als je dan ook maar even aandacht vestigd op het gevoel dan blijft het aanwezig en kan het nog verder dalen zodat het van kwaad tot erger gaat zijn. Hoe dieper de stemming daalt des te minder wordt er gekeken naar dingen die wel mooi zijn, maar dan alsnog is het op ieder moment mogelijk om met enige inspanning weer te zorgen dat het aantrekkelijke aandacht krijgt zodat het leven weer de moeite waard gaat zijn

Vandaag even een moment genomen waar ik bewust eens niet aandacht bleef leggen op het bestaande aanwezige en vanzelf klaart de lucht even op, alsof het verdwijnt als het geen aandacht krijgt en dat is logisch. Negeren als het ware en dan bestaat het niet meer, negeren door focus te leggen op iets anders. De vreugde oproepen door eens te kijken naar vroeger toen ik onbezorgd door het leven ging en dan inleven in hoe het voelde, de stemming van vroeger oproepen

Aandacht leggen op het goede en vervolgens automatisch aandacht blijven leggen op het goede zodat de dag tenminste prettig is, als het ware het idee dat het leven een geschenk is inplaats van straf en dan is de stemming weer in orde en gaat het zonder tegenzin.

En dan is het vanzelf zo dat het nodig is om iets te ondernemen met een goede stemming anders zakt het weer in door verveling Maar dan ook dat zelfs niets doen met goede zin iets doen is, niets doen zonder goede zin betekend verveling
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:21:40 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54223974
Lang bericht maar nu even niet meer

De wereld ziet er wat helderder uit weer nu ik even geen waas van negatief voelen ervaar. Rustiger en geen irritatie aan geluiden of licht. Die momenten komen nog vaak genoeg naar voren dus ik ben niet hopeloos verloren. Tis nu een zaak dat het eens een lange tijd gaat aanhouden, een lange tijd zie ik als een reeks van jaren of zelfs tot het einde van mijn leven zonder maanden van terugval. En denk dat die tijd nog gaat aanbreken. Stabiliteit komt vanzelf naar voren als de tijd verstrijkt. Het koord wordt vanzelf gespannen door kracht die wordt toegevoegd door mezelf en is het koord dan gespannen dan blijft het gespannen.

En nu....... tijd om te mailen, een afspraak maken om volgende week een kroeg te pakken met iemand.

Daarna verder met cursus.

Opleiding psychologie ga ik misschien doen in de toekomst, anders bedrijfseconomie. Heb gelezen dat je met een studie psychologie ook bedrijfswetenschap kunt doen, bedrijfs psychologie. Eerst maar eens opzoeken wat dat betekend precies. Wie weet personeelsbeleid?
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:24 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54224574
Mijn berichtje weer weg
Mijn router hapert behoorlijk de laatste tijd, zo vervelend

Wat ik tikte was dat ik het tof vind om te zien hoeveel plannen en ideeen je hebt de laatste tijd, en bedrijfspsychologie lijkt me een mooie combi van twee intressegebieden
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:03:22 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54225061
Welk merk router heb je? Hier alles van Belkin, zelden tot nooit problemen mee.

Bedrijfskunde interesseert me sowieso omdat ik het met plezier deed, kon voldoening eruit halen om een boek van 1000 pagina's te bestuderen dat alleen maar ging over management en organisatie, hoe er met personeel wordt omgegaan en hoe een bedrijf opgezet wordt. Van de andere kant het persoonlijke vlak, wat mensen beweegt om te doen in het leven en dus ook op het werk. De reden achter gedrag dus ook. Je hebt ook nog iets als bedrijfs-filosofie, ook iets dat me leuk lijkt maar dan denk ik altijd dat wanneer het met filosofie te maken heeft dat je er amper een baan in kunt vinden.

Over plannen, denk dat ik eens duidelijk met mezelf moet afspreken welke plannen als eerste belangrijk zijn en dan aan het plan houden. Ben van plan om te stoppen met roken bijvoorbeeld als alternatief plan maar dan is het zo dat ik echt met mezelf moet afspreken dat ik me ga houden eraan en dat ik dat plan ga uitvoeren. Uitvoeren door simpelweg de laatste sigaret uit te drukken om nooit meer stil te staan dat ik gestopt ben of ooit gerookt heb.

Bij roken is dan het probleem dat ik op bepaalde momenten erg kan genieten van een sigaret. Zolang ik nog kan genieten van een rookpauze is stoppen moeilijk, zou een sigaret niet meer smaken dan zou het een stuk makkelijker zijn maar zo makkelijk is dat ook alweer niet

Ben nu van plan een sigaret op te steken, maar zou ik dat plan niet maken, zou dat voldoende zijn om te stoppen als ik nooit meer het plan maak om een op te steken? Ik bedoel dus ook van te voren stil staan bij iedere sigaret die opgestoken wordt, roken doe ik vaak uit gewoonte en als ik dan eens stil sta bij het opsteken van een sigaret kan het misschien zo zijn dat ik vaker beslis tot niet opsteken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2007 16:11:55 ]
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 16:34:00 #227
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54225823
We hebben een belkin
Hij hapert sinds ze de snelheid van ons internet omhoog hebben gegooit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:36:29 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54225869
Wie weet houdt de router die snelheid niet bij of de snelheid varieert te erg, maar ik heb er vrij weinig verstand van
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:56:50 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54226293
Welke provider heb je eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid dus.

Hier tele2 en zelden tot nooit problemen mee. Modem is van versatel toen het nog versatel was.
pi_54226592
ik ga een tijdje weg om alles te laten bezinken. heb nu toch heel weinig tijd om op FOK! te zitten

ben eventueel wel bereid om jullie te woord te staan via skype, MSN of wat dan ook.
Werewolf
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 17:16:30 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54226687
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Welke provider heb je eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid dus.

Hier tele2 en zelden tot nooit problemen mee. Modem is van versatel toen het nog versatel was.
Multikabel
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:33:10 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_54226995
Sarah.... ik word een beetje moe van je..... ik zeg toch ook niet elke keer op het froum wanneer ik zin heb om mijn vriendin te neuken??
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_54227078
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:11 schreef sararaats het volgende:
wees gerust, ik heb nog steeds de vorige keer in m'n achterhoofd

yvonne is niet het enige in m'n leven hoor.

de piano komt nog boven yvonne
Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.
Heb je geen geluidsfragmenten van je pianospel? je hebt nu een electronisch ding, schreef je ooit. kun je niet iets opnemen?
Ik vinds die grote liefde van je een stuk interessanter. Ontwikkel die dingen die je zo graag doet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54227099
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sarah.... ik word een beetje moe van je..... ik zeg toch ook niet elke keer op het froum wanneer ik zin heb om mijn vriendin te neuken??
Dat kun je met jouw lust ook maar beter niet doen.... elke 5 minuten of zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54227974
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.
Heb je geen geluidsfragmenten van je pianospel? je hebt nu een electronisch ding, schreef je ooit. kun je niet iets opnemen?
Ik vinds die grote liefde van je een stuk interessanter. Ontwikkel die dingen die je zo graag doet.
kan je wel een filmpje bezorgen
Werewolf
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:34:38 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54243283
Net terug van de oogarts, 2 uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was Werd stront-nerveus van al die mensen in de wachtkamer.

Oogdruk is dus te hoog en dat wordt de rest van mijn leven druppelen.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 13:59:56 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54243783
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
pi_54248038
ben pissed van het weer.

bah bah
Werewolf
pi_54255112
heb een beslissing genomen. heb yvonne gemaild dat het over en uit is.
Werewolf
pi_54255559
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:16 schreef sararaats het volgende:
heb een beslissing genomen. heb yvonne gemaild dat het over en uit is.
Ik zou eerst eens jezelf mailen dat het over en uit is.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:48:05 #241
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54257464
Moggeh.
Bah.
Voel me niet lekker.
Hoop dat ik niet ziek ga worden.
pi_54257488
Het zit wel in de lucht mien jong.
Heb er ook al aan moeten geleuven.

Vandaag beginnen met pakken. Bedrijf gaat verhuizen naar een andere, meer centraal gelegen, stad.
Dus kluskleertjes aan en een zooi dozen mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54257613
Zo ik kom weer even binnen "vliegen"

Nok; wat een geweldig mooie kat Merlijn

Senesta; er is niks irritanter dan een pc voor je neus hebben staan die niet doet wat jij wilt

DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)

Darkwolf; je kunt het maar beter gehad hebben, beter nu de griep dan met de feestdagen

Sara; neem een knuffelbeeren noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt

En ik heb last van dat uur
Ben ik vrij wordt ik gewoon om 7 uur wakker, helemaal uitgeslapen
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:31:35 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54257804
Hoi lilith_wicca
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
pi_54257846
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef senesta het volgende:
Hoi lilith_wicca
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
Ik geloof je gelijk hoor, dat het daar aanligt.
Mij kun je alles wijsmaken als het dat aangaat

Mijn pc moet het gewoon "doen" en als dat niet zo is schreeuw ik gewoon "HELP" en dan is er gelukkig altijd wel iemand in de buurt die het ongemak verhelpt
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:37:09 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54257868
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.

Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"

Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 30-10-2007 10:20:19 (Verdraaide spelfouten) ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:38:02 #247
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54257877
Oh, nou ik heb door dat de computer het meestal na een reset weer een tijdje doet, dus om de zoveel tijd loop ik weer mopperend naar de router om de handel te resetten

En anders hanteer ik meestal dezelfde tactiek als jij
pi_54259358
zooo weer even illegaal op het werk op internet
problemen met internet en foon NOG NIET verholpen ben er nu echt ziek van
hoe gaat het hier?
Heb vanaf deze week 2x hydrotherapie en gister was me dat echt zwaar maar ja ik wil het zelf he
pi_54259435
mwah gaat wel

1 of andere gek reed ons bijna van de weg op de E19. er was een gigantische file en die gek liet ons er niet tussen.

ben een heel klein beetje bekomen van de schrik.

ik ben net uit bed

[ Bericht 15% gewijzigd door Pinnenmutske op 31-10-2007 01:12:29 ]
Werewolf
pi_54260255
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.

Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"

Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven
kom op yvonne, je bent niet lelijk.

maar bedankt voor het advies.

zit binnenkort in de Voerstreek, ga ook aansluiten bij de Werkgroep Meteoren (Urania Hove)

edit: blijkbaar ben ik al aangesloten

heb ook nog besloten om binnen 2 à 3 jaar Mixed Media te gaan studeren. dit is een richting van de journalistiek
Werewolf
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:38:51 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54261864
middag allemaal.

Gister was de bedoeling lekker naar de sauna te gaan met mijn zus en vriend. Komen we daar, is het damesdag welke anti-feminist heeft dat ooit bedacht (okee, het was ook dom om het niet even van te voren te checken )

Vanavond herkansing

verder alles goed hier met iedereen?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:39:54 #252
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54261887
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!
pi_54261989
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Sara; neem een knuffelbeer en noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt
ik heb wel een knuffelbeer maar die heet An.

----

klik ook eens op het bovenste linkje in m'n signature

anyway, ik ga zo eten
Werewolf
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:47:39 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54262015
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Darkwolf het volgende:
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:32:48 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54262708
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
Goede middag

Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen als je niet op tijd ingrijpt en gaat druppelen, pearl heeft me dus geadviseerd om naar de oogarts te gaan en dus gisteren eindelijk geweest, oogarts zei dat 60 het maximale is qua oogdruk maar dat is extreem en dan ben je dus blind en moet je kotsen de hele dag ,zelf zit ik nog onder de 30 dus het valt mee. Hoge oogdruk zit in de familie hier dus wellicht is het erfelijk?

Straks ff druppels halen in de apotheek, dat druppelen maakt me niet uit, ben dat toch gewend omdat ik contactlenzen heb.

Alleen dat wachten gisteren , schijnt zo te zijn dat ieder ziekenhuis belachelijke wachttijden heeft.

Tijd voor bakse koffie
pi_54264299
Hallo,

is hier nog wat te doen?
pi_54266493
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:16 schreef simplus het volgende:
Hallo,

is hier nog wat te doen?
gezelligheid maak je zelf he

goedenavond trouwens
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_54267146
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54267457
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
niks mis mee toch? beter dan chagrijnige collega's en dergelijke die heb ik al genoeg op het werk
hier mag toch ook wel wat vrolijkheid? denk ik (A)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_54269054
quote:
Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.
pi_54275917
slaapwel iedereen
Werewolf
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:08:41 #262
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54277632
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
Nee dat is het dus niet (gelukkig).
Wel voel ik mij iets meer geprikkeld dan normaal en een beetje moedeloos.
Maar depri wil ik het nu ook niet noemen.
Voel me sowieso beter als gisteren.

Ook al ben ik laat naar bed gegaan, ik heb mijn laatste uurtje goed besteed door een lange hete douche te nemen.
Heerlijk even alleen onder een warme reinigende straal van water.
De nieuwe AXE Shock shower gel geeft je lichaam letterlijk een "shock" van extreme warmte over je hele huid terwijl je holte vrij worden gemaakt door de stevige eucaliptus en menthol die door de stoom verspreidt.
Heerlijk geslapen ook daarna!
pi_54279254
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:19:24 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282582
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:25:09 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282686
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)
Loop al 18 jaar met contactlenzen dus dat druppelen is iets wat ik sowieso regelmatig doe wegens droge ogen dus zo erg is het niet . En die 1 keer per jaar op controle gaan is ook niet zo heel erg omdat het maar 1 keer per jaar is.

Moet alleen nog een afspraak maken om het gezichtsveld te laten controleren. Snap niet waarom ze dat niet meteen gedaan hebben maar goed, zal wel een reden hebben.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:26:55 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282715
Overigens is user simplus een kloon van mij maar die naam is niet iets waar ik tevreden mee ben, wist niets anders te verzinnen. Aerocell heb ik nog aangemaakt maar ook daar kon ik niet aan wennen hoewel ik daar nog geen post mee gedaan heb. Ben wel toe aan een nieuwe naam dus.

Daarna nog keykeeper gemaakt maar daarbij krijg ik geen mail van FOK! binnen voor anders had ik die genomen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:30:16 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54285879
Net even medicijnen en oogdruppels gehaald, wederom 20 minuten moeten wachten, alsof je een groot deel van je leven aan het wachten bent naast het vele slapen van 1/3 per dag.

Straatkrant verkoper stond bij de lidl, krant gekocht voor de eerste keer in mijn leven en 70 cent meer gegeven, 1,90 euro verdiend die man dus, 1,20 voor de krant die 2 euro kost en 70 cent erboven op. Maakt mijn eigen dag ook een beetje goed als ik eens wat doe voor de arme medemens al is het maar 2,70 euro. Wilde eerst 10 euro geven maar dat is dan weer overdreven of niet?

Ben erachter gekomen tevens dat ik me het beste voel wanneer ik me niet goed voel en niet slecht voel, ik noem het dan een neutraal gevoel waarbij ik niet ga letten op hoe ik me daadwerkelijk voel, ik leef en meer niet, ik voel me okey maar niet goed en ook niet slecht. De beste manier om in leven te zijn omdat iedere kleine piek van goed voelen vanzelf gaat zakken tot een dal en dan is de kleinste piek al een reden om de stemming na een tijdje te laten inzakken.

Ik ga voortaan neutraal door het leven, alsof ik dan helemaal niets voel en alleen maar in leven ben zonder me in leven te voelen

Beetje te volgen dit?

Okey

Dan ga ik nu even de spare-ribbs marineren Zelf gemaakte spare-ribbs. 10 keer beter dan van de afhaal
pi_54286911
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
Vandaag woensdag en dus COC dag. Eigenlijk zou ik voor mijn werk naar Amsterdam moeten, maar die afspraak werd verzet en dus toch maar lekker COC.
Gister en vandaag was het inpakken voor de verhuizing. Vandaag dus zonder mij. Maar morgen doe ik mijn Truus de Mier uitrusting aan om te gaan sjouwen.
Straks weer lekker aan de schilder. Ben bezig met een groot doek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54287235
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.

In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.

Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.
pi_54291452
heb nog een foto voor jullie:

De maan (gemaakt in de nacht van 30 op 31 oktober 2007 door Sara Raats)

slaapwel
Werewolf
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 08:47:12 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54296152
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg

Goedemorgen iedereen
pi_54298779
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:47 schreef senesta het volgende:
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg

Goedemorgen iedereen
goedemiddag

ik weet niet waaraan het ligt, waarschijnlijk door m'n telescoop.

kan wel verklappen dat het nogal moeilijk was maar dat ik het geslaagd vind.

er zit een les astrofotografie bij de cursus dus ik ga het nog goed leren

en ik woon vandaag 5 jaar op mezelf
Werewolf
  donderdag 1 november 2007 @ 13:31:41 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54299878
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.

In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.

Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.
Als ik geen bril nodig had dan zou ik ook nooit erachter gekomen zijn dat ik er last van heb, moeten ze eigenlijk bij iedereen opmeten want iedereen kan het krijgen ook zonder bril of lenzen.

Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
pi_54302873
quote:
Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
Op deze manier begon het dus bij mij ook, en dat heeft dus uiteindelijk geresulteerd in zwarte vlekken, meestal in het centrum van een doorzichtig wormpje. Dit zijn dus denk ik gewoon scheurtjes en barstjes, die optreden door veranderingen in de ogen.
pi_54303032
Mooie foto Sara
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54307605
zo, heb Allerheiligen overleefd hihi

vervelende tante heeft zich weer vreselijk aangesteld rotmens

maar met m'n beste vriendin (= Tante Chris) heb ik dan weer goede gesprekken gehad. heb haar precies verteld wat er in Duitsland gebeurd is.

ik denk dat ik vannacht wel goed ga slapen. voelt alsof er een last weg is.
Werewolf
pi_54310975
rustig hier
Werewolf
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 10:45:22 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54311268
Goedemorgen Sara

Het was gisteren ook een drama om te fokken en het is nu nog redelijk vroeg
pi_54319259
de rust is terug

geen vervelende tantes op de achtergrond

WEEKEND !!!!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 03-11-2007 02:17:26 ]
Werewolf
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:56:09 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54335515
Goede morgen en prettige week-eend

Hopelijk alles goed daar aan de andere kant van de verbinding, hier gaat het zijn gangetje, heb niets te klagen en ook niet veel te jubelen. Eerst maar eens koffie en dan verder met opruimen hier.
pi_54345046
Hier is de grote verhuizing achter de rug. Geweldig teamwork en een mooi resultaat.
Drukke week geweest maar het resultaat is wel zo dat we de komende week gewoon op volle kracht kunnen werken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54350854
Mogguh allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
Kom hier veul te weinig!
Hoest met Mir?
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 09:49:19 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54351090
Goedemorgen

Wie koffie?
pi_54351801
graaaaag en veel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 11:57:18 #285
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54352450
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:13 schreef nokwanda het volgende:
graaaaag en veel
Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegt

Weinig geslapen?
  zondag 4 november 2007 @ 12:23:48 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54352934
Koffie!!!!

Ik zit ondertussen aan de 5e grote mok om wakker te worden, straks mosselen eten en dan ga ik eens rustig van deze zondag genieten. Vandaag voel ik me redelijk gelukkig al bij al, alsof geluk bestaat en dan het idee dat geluk bestaat om vervolgens nog gelukkiger te zijn wetende dat geluk bestaat.

Maar goed, tijd voor koffie en sigaret Sigaretten van de lidl, 3,30 euro per pakje en ze smaken beter dan menigeen andere sigaret, voor zover sigaretten smaken

Ik zeg prettige zondag en tot straks
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 12:56:31 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54353500
Tot laters
pi_54353759
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegt

Weinig geslapen?
Niet eens. Allee4n erg laat.
Ik was bekaf van de verhuizing maar tegelijk ook heel hyper. En dus begon ik hier rond middernacht opeens wat te klussen (neeeee, zonder boormachines en hamers), Dat werd dus half 3.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 november 2007 @ 13:12:15 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54353859
Bekaf en hyper tegelijk, die combinatie heb ik nog niet eerder gehoord

Heb wel vaker gehad dat ik zo moe was dat ik niet in slaap kon komen van de vermoeidheid.
pi_54353921
Fysiek moe, maar met een razend actieve geest.
Kwam omdat we heel veen werk verzet hadden en het echt heel mooi was geworden. Dat maakt dan fysiek heel moe, maar geeft ook energie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 november 2007 @ 16:14:00 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54358104
Geen foto's van het resultaat? Ben nu wel nieuwsgierig wat het werk opgeleverd heeft

Fysiek moe en een razend actieve geest kan ik me meer bij voorstellen.

Heb de laatste tijd constant het gevoel dat het 4 uur later is dan wat de tijd aangeeft, kan zijn dat het terug zetten van de klok dus echt impact heeft hier, hoewel dat ene uurtje verschil dan erg weinig lijkt.

Moe dus ook, geestelijk moe. Niet levensmoe maar gewoon slaperig.
pi_54360116
nah, het verslepen van de halve huisraad van de ene naar de andere kant behoft geen foto. Dat doe ik wel vaker als ik het weer eens in de kop krijg. Da's gewoon mijn tic.

Maar van het kantoorresultaat kan ik vandeweek wel foto's maken. En van de vorderingen met mijn grote schilderij kan ik ook wel weer een tussentijdse update geven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 5 november 2007 @ 08:13:27 #293
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54373032
Mogge allemaal!

Nou ik ben eruit: ik weet waarom ik mij niet zo lekker voel de laatste tijd.
Het ventilatie system is naar de getver hier op werk.
Toch tot vrijdag uit gezeten en zaterdag nog wel naar de manege geweest.
Maar zondag de hele dag koppijn en ik hoest al sinds vorige week wat af.

Het kan s'middags hier wel 27 graden worden, desondanks dat de airco met man en macht op max staat te blazen.
Als het niet heel snel gefixed word, dan blijf ik lekker thuis totdat het gefixed is.
Ironisch niet? Er word verwacht dat je 8 uur per dag / 5 dagen per week presteert, maar snel actie ondernemen als je werkomgeving arbo technisch niet echt verantwoord meer is dan duurt het allemaal maar voordat het gefixed is.
Er is mij vorige week verteld dat het deze week opgelost is.
Het zal mij benieuwen...
pi_54374226
Er zijn idd steeds meer problemen met die ventilatiesystemen...
Op zich wel fijn dat je nu een idee hebt waar het vandaan komt
pi_54381587
Hallo

Wat een gedoe om een nieuwe naam te vinden bij bijna 200,000 geregristreerde gebruikers, na 30,000 berichten vond ik het welletjes onder mijn oude naam dus ik ga verder met deze.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54405386
hellow kom ook weer ff spieken!
pi_54405959
Hey Drac

Hoe gaat het met de revalidatie? En met het werk en met de rest van alles?

Hier net even een rivotril ingenomen en dat spul werkt lekker rustgevend kan ik wel zeggen Zonnetje schijnt daarbij via de ramen naar binnen, een beetje warmte van de zon op het gezicht en het lijkt net zomer in de herfst
Genieten is toegestaan!!!
pi_54417233
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:41 schreef draculettetje het volgende:
hellow kom ook weer ff spieken!
Gelukkig hoefde je hier niet zo heel veel bij te lezen.
Hoest met werk en revalidatie en de zin des levens?

Hier druk, zoals je vast gemerkt hebt. Ik ben al dagen van plan om je te bellen, maar het komt er gewoon niet van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54424693
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gelukkig hoefde je hier niet zo heel veel bij te lezen.
Hoest met werk en revalidatie en de zin des levens?

Hier druk, zoals je vast gemerkt hebt. Ik ben al dagen van plan om je te bellen, maar het komt er gewoon niet van.
dat ken ik hoorde van zoessie dat je haar om mn nr had gevraagd dus dacht bel jou, maar dus ook nog niet van gekomen
de zin des levens gaat goed, heb weer wat spirit te pakken
revalidatie weinig over te klagen heb nu 2x in de week hydrotherapie geweldig om te doen wel zwaar!
werk ach ja weinig veranderingen wel een leidinggevende die echt haar best doet, lijkt nu wat meer ook in actie om te zetten!

jij dus ook druk, hoest met de nieuwe baan? kind en huisdieren?
pi_54426079
nog 2 posts en het topic is weer dicht

aan mij de eer?
Werewolf
pi_54426083
kwaak dicht
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')