abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:21:03 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53789239
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit ) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53790208
*gaap*

ik ben nog maar half wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:05:40 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53791611
Ik heb even het gras gemaaid voor de laatste keer dit jaar. Ben ook niet helemaal wakker maar dat komt door de doorslaper die ik heb ingenomen, voordeel is dat ik in 1 ruk lekker slaap alleen is de middag een beetje duf.

Nog steeds ook te weinig activiteiten die ik ontplooi, eens ervoor gaan zitten en eens een schema opstellen over wat allemaal mogelijk is om te doen. Staar me een beetje dood op een beperkt aantal mogelijke activiteiten maar er is waarschijnlijk veel meer te doen.

Kopje koffie erbij

Gisteren voetbal gekeken op rtl-4, een van herenveen schoorde 7 keer in de wedstrijd, nieuwe record gevestigd. Daarna voetbal inside gekeken, een van mijn favourite programma's

Ben ook nog steeds een beetje computer moe, nu even erachter omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. De tuin is winter klaar op dit moment en het huis is opgeruimd en rennen langs de weg gaat niet door mijn knie, naar de sportschool even totaal geen zin in. In de kroeg gaan zitten in mijn eentje zie ik ook niet zitten, een wandeling in het bos maar ook daar geen zin in. In de stad rondlopen zonder iets te kopen zie ik niet zitten en langs vrienden gaan sowieso niet want die werken en die heb ik al een hele tijd niet gezien.

Dus wat blijft er over als je thuis zit? Internetten en radio luisteren en wie weet eens ertoe verzetten om huiswerk op te sturen, ben nog wat laks. Vrijwilligerswerk zou echt een goede oplossing zijn tijdelijk. Maar dan moet ik ook daar achter staan, het hangen doorbreken dus ook. Te lang liggen hangen achterover.

Kan ook photoshop eens installeren op de pc om daarmee aan de slag te gaan, eens interese tonen in iets wat ik niet onder de knie heb.

Merk dat ik bij actie ondernemen helemaal goed voel vaker, even wat anders.

Geheugen opfrissen over bedrijfseconomie is ook een goed idee. Studiestof van vroeger erbij pakken zodat ik straks bij het oppakken van een opleiding minder achterloop of zelfs voor kan lopen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-10-2007 15:13:56 ]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:20:42 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53809429
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
Nee, muur wordt donker bordeaux rood waarschijnlijk. Gebeurt gewoon in de weekenden en 's avonds
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53821568
heb de groentenschotel met feta gemaakt en het was lekker.

hier zijn enkele sfeerfotootjes uit m'n keukentje:

bereiding van de groentenschotel

de trotse kokkin

lijkt een beetje op groentenprak

er is niets mis met m'n kookkunsten
Werewolf
pi_53826156
Lijkt me best okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53827813
weet je, ik kook wel graag.

eigenlijk postte ik de foto's speciaal voor yvonne

het recept staat in het FOK! Kookboek. link staat in m'n signature
Werewolf
pi_53830558
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53834461
zitten daar nou courgettes bij (die vind ik echt vies). Verder ziet het er wel goed uit hoor

Gister aan de klus geweest in huis. Heb eindelijk een schoenenplankje gemaakt en heb een paar plinten vervangen in de gang. Moet de gang sowieso nog verder aanpakken, dat ziet er momenteel nog steeds wat sloeberig uit. Tevens verf gehaald voor de muur in de woonkamer (donkerrood ) en wilde ik gister nog éven een lichtdimmer plaatsen, na 2 uur vloeken heb ik dat maar opgegeven, paste niet goed, bedrading klopte voor geen meter waardoor er ineens een stopcontact niet meer werkte etc. Dus moet nog een keer een nieuwe kopen helaas.

Vanavond lekker zwemmen en morgen proefrit maken in een 'nieuwe' auto

Hoop alleen dat mijn duim dan wat minder pijn doet daar ging gister per ongeluk de zaag in
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:53:47 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53835093
Goede morgen op de valreep

Lekker bakkie koffie

Ik wel

Metro frustratie bij het aansluiten kan ik goed voorstellen. Hier zijn we een schotel aan het plaatsen maar we krijgen geen bereik, je moet locken als het percentage klopt maar het gaat maar tot 80 %

500 tv zenders lijkt me best okey

Vandaag proberen ertoe te verzetten 10 opdrachten in te leveren, even doorbijten. Eerst even radio luisteren en koffie drinken en dan eens echt ervoor gaan zitten.

Gisteren intelligentie-test afgerond, ging allemaal goed, alleen de vragen van persoonlijkheidstesten bevielen me niet allemaal.
pi_53842300
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:29 schreef nokwanda het volgende:
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
tuurlijk wel

oh goeienamiddag by the way
Werewolf
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:05:30 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53843363
Ik heb vandaag zelfgemaakte erwtensoep gegeten, een volledige maaltijd en ook nog eens gezond.

Gisteren broodje hot-dog gehad en 's avonds nog tosti's.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:37:59 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844059
http://www.deep.fm/

Mijn nieuwe zender tijdens het online zijn

Lekkere ontspannende muziek, soort techno/trance achtig.

Grootste voordeel dat er totaal niet gesproken wordt door DJ's. Just music Aan een stuk door. In mijn ogen leiden DJ's alleen maar af.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:01 #34
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844513
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent verdwaald, lubje. Skeptics corner is een ander topic .
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:25 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:07 #36
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844558
Dit natuurlijk niettegenstaande het feit dat het hele concept van TRU en een aparte 'skeptics corner' om te janken is en er in elk TRUtopic ofwel een --> SCHOP of --> SKEP moet staan.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:54 #37
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844581
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:06:03 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844706
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:48 #39
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53845049
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
Dat is wel een nadeel in een gewenste dialoog, ja. Ik zal mijn post wel even in FB linken, dan .
pi_53845635
Is een beetje alsof je de kroeg binnenloopt in je uppie, waar je de discussie, die je net op je werk had, voortzet met een onschuldige kroegtijger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')