quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef sararaats het volgende:
hey senesta
Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.
even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)
zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?
ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuur je even een PM sara![]()
Wat voor dvd's hou je van?
quote:
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertjequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb een grote DVD collectie
ik hou wel van een horrorfilm na middernacht
ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie![]()
ik heb geen kinderen. mijn favoriet is: De Hel van Tangerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje![]()
een waargebeurd verhaal.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef senesta het volgende:
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
welterusten !!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef senesta het volgende:
Ik ga het even lezen.
En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
Hoiquote:
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal![]()
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig![]()
Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.
Dus jij flink aan de verbouwing geweestGeen foto's van het resultaat?
Het houd je wel bezig moet je maar denkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer
dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
Nee, muur wordt donker bordeaux rood waarschijnlijk. Gebeurt gewoon in de weekenden en 's avondsquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het houd je wel bezig moet je maar denken
Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?
Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?
Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
tuurlijk welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:29 schreef nokwanda het volgende:
Staan lekkere recepten bij.
Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent verdwaald, lubje. Skeptics corner is een ander topic.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn
Of in feedback 3 omhoog.
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
Dat is wel een nadeel in een gewenste dialoog, ja. Ik zal mijn post wel even in FB linken, danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
Veel plezier Sara!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer.
moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was
maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)
doei
Ik ga binnenkort wel eens wat foto's plaatsen, heb al vaker geexperimenteerd met geestfoto's maken enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
Leuke kleurcombi'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hallo allemaal!
Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!
Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!
Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |