abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53776077
hier weer verder.

de TT komt uit een Belgisch programma
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 21:46:43 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53776141
Goedeavond allemaal
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53776266
hey senesta

Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.

even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)

zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?

ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:02:25 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53776652
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef sararaats het volgende:
hey senesta

Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.

even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)

zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?

ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé

Ik stuur je even een PM sara

Wat voor dvd's hou je van?
pi_53776695
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik stuur je even een PM sara

Wat voor dvd's hou je van?

I did something wrong didn't I?
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:22:28 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53777278
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef sararaats het volgende:

[..]

I did something wrong didn't I?

Geen zorgen
Niets aan de hand hoor
pi_53777563
ik heb een grote DVD collectie

ik hou wel van een horrorfilm na middernacht

heb ook veel comedyfilms zoals Scary Movie 3

ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinnenmutske op 07-10-2007 22:49:40 ]
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:36:58 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53777819
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb een grote DVD collectie

ik hou wel van een horrorfilm na middernacht

ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje
pi_53778053
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje
ik heb geen kinderen. mijn favoriet is: De Hel van Tanger

heb destijds een lijst gemaakt met al m'n dvd's maar die lijst wordt veel te lang

heb ook dvd boxen
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:45:32 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53778157
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
pi_53778267
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef senesta het volgende:
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
een waargebeurd verhaal.

http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=3633&lang=nl

is een Belgische film
Werewolf
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 22:56:49 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53778514
Ik ga het even lezen.

En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
pi_53778556
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef senesta het volgende:
Ik ga het even lezen.

En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
welterusten !!
Werewolf
pi_53780556
den deze kruipt nog nie in heur bed ze

m'n kladschrift staat vol hartjes en het verbaast me dat nog niemand de schrift gevonden heeft

help me eventjes. ik wil Allerheiligen overleven. m'n vervelende familie komt naar m'n ouders. ik kan natuurlijk thuis blijven. ik voel me bespioneerd (zelfs nu)

nu hoor ik jullie denken, dat is nog te vroeg maar ik ben op m'n hoede. zeiktante komt geregeld naar ons ma. hier komt ze in elk geval niet meer binnen hihi.

Tante Chris is de enige die me begrijpt
Werewolf
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:08:24 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53787616
Goede middag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 12:32:16 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53788226
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Hoi

Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:45:16 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53788521
middag allemaal
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig

Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:46:28 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53788555
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoi

Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
Hallo

Hier alles redelijk okey, en met jou?

Gisteren op de weblog geschreven lange teksten over rust en kalmte inlassen dus die NTI opdrachten nog niet gedaan, heb nog 2 maanden dus tijd genoeg. Had ook even geen zin om ze over te typen, heb ze wel al op papier staan, alleen nog over schrijven in word. Die opdrachten inleveren moet wel gebeuren want ik wil het cerfitificaat en ik heb er wat aan om het complete eerste boek door te nemen, daarna nog 2 boeken.

Ben nu radio 3 aan het luisteren en ook op de weblog bezig, een beetje filsoferen over het leven in zijn algemeenheid en schrijven over films en voetbal ga ik vandaag misschien doen.

Wie weet straks even naar buiten weer met notebook, tis 18 graden schijnbaar in Limburg dus temperatuur is hoog genoeg.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:51:46 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53788674
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig

Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken
Hallo

Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.

Dus jij flink aan de verbouwing geweest Geen foto's van het resultaat?
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:18:46 #20
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53789204
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hallo

Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.

Dus jij flink aan de verbouwing geweest Geen foto's van het resultaat?

nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit ) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:21:03 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53789239
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nou verbouwing nog niet echt , wat dingen anders gezet en ff lijstje gemaakt met dingen die ik nog aan moet pakken. Dus het wordt wel een 10 jaren plan. Keuken moet vernieuwd, badkamer moet vernieuwd, ik wil 1 muur een andere kleur verven (lijkt nu net een ziekenhuis, zo alles wit ) en ik moet al sinds ik er woon een plankje / rekje maken om mijn schoenen netjes in op te bergen, er moeten wat plinten vervangen worden ed. en uiteindelijk moet er een nieuwe vloer in de woonkamer dus heb nog genoeg te doen maar doe het stapje voor stapje. Maand geleden nog de complete buitenkant opnieuw geverfd en netjes gemaakt en nu is de binnenkant aan de beurt
Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
pi_53790208
*gaap*

ik ben nog maar half wakker
Werewolf
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:05:40 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53791611
Ik heb even het gras gemaaid voor de laatste keer dit jaar. Ben ook niet helemaal wakker maar dat komt door de doorslaper die ik heb ingenomen, voordeel is dat ik in 1 ruk lekker slaap alleen is de middag een beetje duf.

Nog steeds ook te weinig activiteiten die ik ontplooi, eens ervoor gaan zitten en eens een schema opstellen over wat allemaal mogelijk is om te doen. Staar me een beetje dood op een beperkt aantal mogelijke activiteiten maar er is waarschijnlijk veel meer te doen.

Kopje koffie erbij

Gisteren voetbal gekeken op rtl-4, een van herenveen schoorde 7 keer in de wedstrijd, nieuwe record gevestigd. Daarna voetbal inside gekeken, een van mijn favourite programma's

Ben ook nog steeds een beetje computer moe, nu even erachter omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. De tuin is winter klaar op dit moment en het huis is opgeruimd en rennen langs de weg gaat niet door mijn knie, naar de sportschool even totaal geen zin in. In de kroeg gaan zitten in mijn eentje zie ik ook niet zitten, een wandeling in het bos maar ook daar geen zin in. In de stad rondlopen zonder iets te kopen zie ik niet zitten en langs vrienden gaan sowieso niet want die werken en die heb ik al een hele tijd niet gezien.

Dus wat blijft er over als je thuis zit? Internetten en radio luisteren en wie weet eens ertoe verzetten om huiswerk op te sturen, ben nog wat laks. Vrijwilligerswerk zou echt een goede oplossing zijn tijdelijk. Maar dan moet ik ook daar achter staan, het hangen doorbreken dus ook. Te lang liggen hangen achterover.

Kan ook photoshop eens installeren op de pc om daarmee aan de slag te gaan, eens interese tonen in iets wat ik niet onder de knie heb.

Merk dat ik bij actie ondernemen helemaal goed voel vaker, even wat anders.

Geheugen opfrissen over bedrijfseconomie is ook een goed idee. Studiestof van vroeger erbij pakken zodat ik straks bij het oppakken van een opleiding minder achterloop of zelfs voor kan lopen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-10-2007 15:13:56 ]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:20:42 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53809429
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het houd je wel bezig moet je maar denken

Heb je vandaag vrij genomen om het huis onder handen te nemen? Of een paar dagen vakantie?

Zwart ga je een muur verven of een andere kleur?

Gisteren ben ik erachter gekomen dat de ogen dicht doen af en toe helpt om rustig te worden, de hele dag licht opvangen zorgt hier voor een soort van hoofdpijn, zoals die reclame van dat hoofdpijn middel waar ze het hebben over constante impulsen.
Nee, muur wordt donker bordeaux rood waarschijnlijk. Gebeurt gewoon in de weekenden en 's avonds
pi_53821568
heb de groentenschotel met feta gemaakt en het was lekker.

hier zijn enkele sfeerfotootjes uit m'n keukentje:

bereiding van de groentenschotel

de trotse kokkin

lijkt een beetje op groentenprak

er is niets mis met m'n kookkunsten
Werewolf
pi_53826156
Lijkt me best okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53827813
weet je, ik kook wel graag.

eigenlijk postte ik de foto's speciaal voor yvonne

het recept staat in het FOK! Kookboek. link staat in m'n signature
Werewolf
pi_53830558
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53834461
zitten daar nou courgettes bij (die vind ik echt vies). Verder ziet het er wel goed uit hoor

Gister aan de klus geweest in huis. Heb eindelijk een schoenenplankje gemaakt en heb een paar plinten vervangen in de gang. Moet de gang sowieso nog verder aanpakken, dat ziet er momenteel nog steeds wat sloeberig uit. Tevens verf gehaald voor de muur in de woonkamer (donkerrood ) en wilde ik gister nog éven een lichtdimmer plaatsen, na 2 uur vloeken heb ik dat maar opgegeven, paste niet goed, bedrading klopte voor geen meter waardoor er ineens een stopcontact niet meer werkte etc. Dus moet nog een keer een nieuwe kopen helaas.

Vanavond lekker zwemmen en morgen proefrit maken in een 'nieuwe' auto

Hoop alleen dat mijn duim dan wat minder pijn doet daar ging gister per ongeluk de zaag in
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:53:47 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53835093
Goede morgen op de valreep

Lekker bakkie koffie

Ik wel

Metro frustratie bij het aansluiten kan ik goed voorstellen. Hier zijn we een schotel aan het plaatsen maar we krijgen geen bereik, je moet locken als het percentage klopt maar het gaat maar tot 80 %

500 tv zenders lijkt me best okey

Vandaag proberen ertoe te verzetten 10 opdrachten in te leveren, even doorbijten. Eerst even radio luisteren en koffie drinken en dan eens echt ervoor gaan zitten.

Gisteren intelligentie-test afgerond, ging allemaal goed, alleen de vragen van persoonlijkheidstesten bevielen me niet allemaal.
pi_53842300
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:29 schreef nokwanda het volgende:
Staan lekkere recepten bij.

Maar euh.... als je het voor een iemand in het bijzonder post, mogen anderen er dan niet meer op reageren?
tuurlijk wel

oh goeienamiddag by the way
Werewolf
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:05:30 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53843363
Ik heb vandaag zelfgemaakte erwtensoep gegeten, een volledige maaltijd en ook nog eens gezond.

Gisteren broodje hot-dog gehad en 's avonds nog tosti's.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:37:59 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844059
http://www.deep.fm/

Mijn nieuwe zender tijdens het online zijn

Lekkere ontspannende muziek, soort techno/trance achtig.

Grootste voordeel dat er totaal niet gesproken wordt door DJ's. Just music Aan een stuk door. In mijn ogen leiden DJ's alleen maar af.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:01 #34
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844513
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent verdwaald, lubje. Skeptics corner is een ander topic .
jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:25 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

jogy, het is toch te bezopen voor woorden om die trein vol mensen aan te merken als voorbeeld van LOA? Dat is toch zelfs binnen het concept verwerpelijk? Om dat in een separaat topic te behandelen is minstens omslachtig.

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:07 #36
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844558
Dit natuurlijk niettegenstaande het feit dat het hele concept van TRU en een aparte 'skeptics corner' om te janken is en er in elk TRUtopic ofwel een --> SCHOP of --> SKEP moet staan.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:54 #37
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53844581
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij moet je 2 topics beneden zijn

Of in feedback 3 omhoog.
Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:06:03 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53844706
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Och, hier mag het toch wel, hoop ik?
Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:48 #39
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53845049
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tuurlijk

Alleen leest Jogy hier niet zo vaak volgens mij, heb hem nog nooit zien posten hier.
Dat is wel een nadeel in een gewenste dialoog, ja. Ik zal mijn post wel even in FB linken, dan .
pi_53845635
Is een beetje alsof je de kroeg binnenloopt in je uppie, waar je de discussie, die je net op je werk had, voortzet met een onschuldige kroegtijger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:13:19 #41
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53848276
Kroeggesprekken over atheïsme en skepsis zijn okay, dat wel.
pi_53849826
wrong tiger
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53853762
zo, ben ik weer.

moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was

maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)

doei
Werewolf
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:24:54 #44
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_53855612
Hallo allemaal!

Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!

Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!

Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:27:19 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53856464
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer.

moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was

maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)

doei
Veel plezier Sara!
Ik ken het niet, wat voor muziek is het?

En goedemorgen darkwolf, ik ga zo even je filmpje bekijken.
En hier hebben we ook allemaal last van de herfstbluezz hoor, de kids zijn 's avonds gebroken en ik heb zelf ook weinig puf.
Maar we hebben ook allemaal net de griep gehad dus dat zal ook nog wel mee spelen.
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 09:33:00 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53856585
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:21:47 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53859155
Ik heb volgens mij ook iets te pakken. Hoesten, keelpijn en neusverkouden. Dan zit ik wel vaak buiten zonder jas te roken, wie weet is de temperatuur daar te laag voor. Qua vermoeidheid valt het reuze mee, iedere dag rond 10:00 wakker en om 01:00 slapen. Depressieve gedachtes zijn ook niet meer aanwezig bij het opstaan dus dat gaat wat meer vanzelf.

Gisteren 2 films gezien. I now pronounce you Harry and Larry en mr Deeds.

Vandaag komt de monteur om de schotel te installeren, straks dus veel zenders met documentaires erbij. Weet niet precies hoeveel nieuwe zenders erbij komen, wie weet loopt het in de 200, 300 of 500. In ieder geval een uitbreiding.

Ondertussen ook weer de 87 kilo in zicht. Gematigd eten en gematigd drinken en dan gaan de kilo's vanzelf eraf.

@Darkwolf, zal straks het filmpje bekijken, ben benieuwd

Tijd voor koffie nu
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:31:54 #48
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53884949
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Ik ga binnenkort wel eens wat foto's plaatsen, heb al vaker geexperimenteerd met geestfoto's maken enzo lukt prima als je eenmaal doorhebt hoe het moet
pi_53892071
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hallo allemaal!

Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!

Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!

Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
Leuke kleurcombi's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_53897480
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')