Veel plezier Sara!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef sararaats het volgende:
zo, ben ik weer.
moet eerst en vooral toegeven dat ik door de verliefdheid helemaal fucked up was
maar nu ben ik weer unfucked up. ik ga vanavond (jaja, het is al donderdag) naar het concert van Soilwork in Hof Ter Lo (is in Antwerpen)
doei
Ik ga binnenkort wel eens wat foto's plaatsen, heb al vaker geexperimenteerd met geestfoto's maken enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
Leuke kleurcombi'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hallo allemaal!
Tijdje niet meer geweest maar op een gegeven moment ging dit slowchat topic iets te "fast" en lag ik er dus even uit.
Bij deze weer een poging om er weer tussen in te springen!
Alles goed met iedereen?
Met mij alles bon en met mijn girl ook.
Al is het wel te merken dat het weer herfst word.
Vooral mijn vriendin heeft er last van.
Die kan net zo goed een winterslaap gaan houden want hoe veel ze ook slaapt... ze word niet wakker en "slaapt" de hele dag door als ze wakker is!
Ooit had ik een filmpie laten zien van ons huisje. Maar dat was natuurlijk de lege versie!
Nu is het allemaal echt af en is hier een gepimpte en afgewerkte versie (inc. schattige huisdiertjes): KLIKKA!!!
Het filmpje loopt iets achter op de werkelijkheid daar de bedrading die je over de vloer ziet lopen in de woonkamer sinds maandag keurig is weg gewerkt!)
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een poging trouwens: [Fotowedstrijd] 'mysterieuze zaken'
En hebben jullie de inzendingen gezien?
Daar zitten best hele leuke/mooie tussen al: 'Mysterieuze zaken' de foto's
And we have a winnerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas![]()
Lekker he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit weer buiten op de hoek van het terras in de zon
Tis lekker in de zon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |