And we have a winnerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een foto van mezelf sturen dan?
Spook eersteklas![]()
Lekker he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit weer buiten op de hoek van het terras in de zon
Tis lekker in de zon![]()
Inderdaad lekker weerquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker he?
WIj gaan vanmiddag ook nog even lekker naar de kinderboerderij denk ik![]()
Zoveel blauw!quote:
Oh echt?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed hoor
was net op TV in België
wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.quote:
Dat is best gaaf!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel de Antwerpse TV. kwam door het beeld gewandeld zonder er zelf erg in te hebben.
bij een concert van Soilwork in België
Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef sararaats het volgende:
http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=6510
hier kan je het nog eens bekijken. het is wel bijna op het einde
ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken maar heb je niet gezien![]()
Maar goed het zag er goed uit
Ik vond een leuk filmpje over baajquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
was wel okay, DV
Die reacties ook. Grappig
Maar wel leuk gewoon dat je op tv wasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was heel kort in beeld. te kort eigenlijk
Ja, hij was toch heel anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef NegaSado het volgende:
Dat filmpje over Baaj is zeker zeer cool.
mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar wel leuk gewoon dat je op tv was![]()
Ga je vaker vaker naar concerten?
Ja, ik ben ook inderdaad heel benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:47 schreef NegaSado het volgende:
Bij dat masker dacht ik ook even 'wat gaan we nú krijgen', maar het werd vanaf daar alleen maar beter. Kan alleen maar mooier worden in deel 2 en 3!
Leuk een bekende neefquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah, eigenlijk alleen naar concerten van Soilwork omdat m'n neef de drummer is.
ik ben ook een keer naar een concert geweest van Wind in Köln.
ik ben eigenlijk een beetje in de Kerststemming
misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:57 schreef senesta het volgende:
Leuk een bekende neef![]()
Ben je niet een beetje vroeg met de kerststemming?![]()
Maandag is de eerste gelegenheid dat ik vervoer heb. Alleen moet ik straks nog eventje bellen over de tijd. Want ik kan hier pas om half 3 weg en hij moet max. om 4 uur opgehaald zijn. Het hangt er net om of we dat halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond een leuk filmpje over baaj![]()
Weet je al definitief wanneer je silver mag halen?
Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien wel ja. komt misschien door het feit dat ik vorig jaar helemaal niet in kerststemming was.
ons mama was depressief
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was dat toen niet omdat je oma toen al ziek was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |