Inderdaad mooi weertje vandaag hoewel het wel wat fris is, denk dat ik zometeen even met de hond ga lopen weer.
Werken wil ik zeker Senesta, alleen probleem van het gat op de cv, een tijd terug naar manpower geweest en die zeiden dat ik de opleiding moest afronden het laatste jaar moest ik nog doen dus, 3 jaar afgerond en nog 1 jaar was te gaan met enkele tentamens die ik niet gehaald had. Heb dan wel mbo+ maar ik zou toch alsnog graag een hbo papiertje willen bemachtigen omdat het leuker werk kan opleveren.
Dus dan is het met werken of nodig dat ik alsnog een papiertje haal, anders is het nodig dat ik via via erin ga rollen. En dan inderdaad vrijwillerswerk als opstapje wellicht om te laten zien dat ik wat gedaan heb op het gebied van werken. Vrijwilligers-centrale ligt in een Heerlen, wie weet in de toekomst eens langs gaan.
Af en toe geef ik mezelf de schuld dat het zo lang duurt dat herstellen, maar de heftigheid van het stuiteren heeft tijd nodig om in te zakken. Eerste periodes gaat het omhoog en omlaag 100 meter en daarna vlakt het vanzelf af tot een rechte lijn. Totdat het een constante rechte lijn gaat worden, kans op uitschieters wordt ook steeds kleiner naarmate er over een langere tijd geen uitschieters zijn geweest.
Anti depressiva daarbij niet meer die ik inneem dus ook dat zorgt voor meer veiligheid. Geef nog altijd de anti depressiva de schuld maar goed, daar leer je ook van. 9 maanden zonder uitschieters omhoog, en nu van laag richting midden waar ik in het midden wil blijven de rest van mijn leven. Normaal dus
![]()
Nu even de zon opzoeken