abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54049864
het is eventjes rijden naar het station van Roosendaal maar als ik vanuit België zou vertrekken wordt het wel duur.

heb een meeting in Utrecht van een holebi-forum.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:37:36 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54049917
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:47:24 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54050057
Sara yvonne heeft een man en kinderen he, mischien moet je eens naar een bar gaan ofzo mischien kom je daar leuke single vrouwen tegen. Dit is onhaalbaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54050074
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Werewolf
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:57:06 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54050195
Zo ik ben ook weer onder de levenden, al een tijdje, 10:00 opgestaan en nodige koffie achter de kiezen.

Denk dat ik straks even naar de stad loop of naar de heide, even verandering van omgeving. Heb van de ene kant zin om eens te gaan stappen maar van de andere kant denk ik dat het me niet gaat bevallen. Stappen in het uitgaansleven dus, ben een beetje uit dat circuit gerold en wie weet zal het nooit meer echt wennen om dat te doen.

Moet wel iets verzinnen om te doen, het is niet dat het nodig is maar ik heb zin om eens wat te ondernemen. Niet omdat het moet maar omdat ik wil.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:15:42 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54051358
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was

Het is hier heerlijk weer Dromenvanger, goed weer in ieder geval voor een lekkere wandeling.
Zou je niet ergens een parttime baantje kunnen vinden dat je leuk vind ook desnoods vrijwilligerswerk, je nutteloos voelen is heel erg vervelend, weet ik ook uit ervaring
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:41:19 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54051789
Inderdaad mooi weertje vandaag hoewel het wel wat fris is, denk dat ik zometeen even met de hond ga lopen weer.

Werken wil ik zeker Senesta, alleen probleem van het gat op de cv, een tijd terug naar manpower geweest en die zeiden dat ik de opleiding moest afronden het laatste jaar moest ik nog doen dus, 3 jaar afgerond en nog 1 jaar was te gaan met enkele tentamens die ik niet gehaald had. Heb dan wel mbo+ maar ik zou toch alsnog graag een hbo papiertje willen bemachtigen omdat het leuker werk kan opleveren.

Dus dan is het met werken of nodig dat ik alsnog een papiertje haal, anders is het nodig dat ik via via erin ga rollen. En dan inderdaad vrijwillerswerk als opstapje wellicht om te laten zien dat ik wat gedaan heb op het gebied van werken. Vrijwilligers-centrale ligt in een Heerlen, wie weet in de toekomst eens langs gaan.

Af en toe geef ik mezelf de schuld dat het zo lang duurt dat herstellen, maar de heftigheid van het stuiteren heeft tijd nodig om in te zakken. Eerste periodes gaat het omhoog en omlaag 100 meter en daarna vlakt het vanzelf af tot een rechte lijn. Totdat het een constante rechte lijn gaat worden, kans op uitschieters wordt ook steeds kleiner naarmate er over een langere tijd geen uitschieters zijn geweest.

Anti depressiva daarbij niet meer die ik inneem dus ook dat zorgt voor meer veiligheid. Geef nog altijd de anti depressiva de schuld maar goed, daar leer je ook van. 9 maanden zonder uitschieters omhoog, en nu van laag richting midden waar ik in het midden wil blijven de rest van mijn leven. Normaal dus

Nu even de zon opzoeken
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:32:04 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54052635
Zo, ronde is gedaan, hond was aan het snuffelen en moest ineens overgeven en dan trek ik hem snel mee, heb dan altijd het idee dat er gif gestrooid is.

Dit bericht is eerst een aantal minuten bekeken en toen pas ingevoerd Ik doe dat de laatste tijd constant, eerst 10 minuten kijken ( niet altijd 10 minuten maar vaker wel ) of wat ik schrijf wel in orde is om vervolgens pas in te voeren en dan delete ik vaak 5 keer alles wat ik geschreven heb.

Over rust geschreven en dan denk ik van, wat voor onzin kraam je weer uit. Dat ik rustig ben en dan het idee dat ik helemaal niet rustig ben, als ik erop let of ik rustig ben dan word ik onrustig, rust is iets dat naar voren komt als ik het niet in de gaten heb volgens mij.

Actief worden, dus het wordt tijd om iets te doen En dan ga ik eens zoeken of er nog wat te doen valt. Volksverhuizing opstarten

Actief en dan rust krijgen. Gedachtes afreageren.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:19:20 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54054235
mogge, o wacht het is al middag

Vanacht slecht geslapen, mijn buren hebben een dochter die gaat trouwen, en blijkbaar moet het dan 3 dagen herrie zijn. Hoop dat ik vanavond eindelijk weer eens kan slapen vanacht tot 3u 'snachts wakker gelegen door die takkeherrie

Zodra ik een kans zie om uit de randstad te ontsnappen en naar een rustigere provicie te verhuizen doe ik dat direct
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:39:45 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054481
Goede avond , de middag is ook ver voorbij

Moet je naar Limburg komen, hier een zee van rust in bepaalde plaatsen.

Of je gaat naar Friesland aan een meer wonen.

Anders naar Zweden
pi_54054769
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:11:58 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054911
Als het goed is eens in het leven inderdaad Tot de dood scheidt is niet iets dat altijd optreedt.

Hier is het een rustige buurt, af en toe een feestje bij de buren maar dat is maar eens in de zoveel tijd. Blaffende honden dan wel, maar daar hoort mijn hond ook bij die nu buiten aan het blaffen is omdat hij naar binnen wilt. Als mijn hond blaft dan ga ik meteen ingrijpen altijd, kan er zelf niet tegen en bij anderen wekt het ook irritatie op.

Soms denk ik wel eens dat mijn hond een beetje dol is, maar zo zijn alle honden wel dol.
pi_54055296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
een homo/lesbisch/biseksueel forum. Holebi is de gangbare afkorting

@ Sara.... good for you
Misschien dat je daar leuke dames tegenkomt die wel vrijgezel en niet hetero zijn.
Kun je je gaydar eens fijn bijvijlen, want dat gelazer met hetero-vrouwen is lastig voor jou en de vrouwen in kwestie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54059026
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was
snap ik best
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:28:16 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54068973
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Tuurlijk gun ik dr dat ook en ik zal de laatste zijn die gaat klagen erover (en gister kwam de buurman nog zijn excuses aanbieden dat ze zo laat nog bezig waren) maar ik heb er de hele buurt nu inmiddels al over gehoord omdat ze ook door de straat aan het lopen waren met trommels en halalaaallaaaa gegil. (om een uur of 3 's nachts! )
Gelukkig is het nu enigszins stil. Gistermiddag was er weer ergens een evenement wat voor overlast zorgde echt, zodra ik het op kan brengen verhuis ik per direct naar drente of limburg ofzo.

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 12:38:56 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54069137
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
pi_54069237
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
het was leuk.

goedemiddag by the way ik ga nog even terug naar bed, ben precies nog niet uitgeslapen.
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:02:25 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_54069478
mogge lieve kijkbuis kindertjes
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:48:30 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54069946
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
Goede middag mensen van het goede leven

Hou er ook rekening mee dat een aantal Limburgers nogal apart volkje zijn, niet allemaal maar je hebt streken erbij.

En wennen aan het limburgs accent natuurlijk, als randstedeling tussen allemaal Limburgers, zelfde geldt als je als Limburger naar de randstad gaat.

Gisteren tot 0400 films gekeken, lang geleden dat ik zo lang ben opgebleven, leaving las vegas en pulp fiction gezien. Eergisteren ook al tot 2:30 wakker gebleven.

0400 naar bed en 12:00 wakker is alsnog 8 uur slapen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:53:03 #140
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54070008
ik ben naar de biesbosch toe ff wandelen met het dinnetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')