quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef nokwanda het volgende:
En om dat maar even te demonstreren en te vertellen wat ik dit weekend heb gedaan:
[ afbeelding ]
Heb een pizza proscicutto besteld of iets dergelijks, in ieder geval met ham erop. Had ook geen zin in kaas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:29 schreef Metro2005 het volgende:gesmolten kaas
brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok
![]()
ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's
alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis opgeruimd!!!
En wat een geweldige kleurtjes
Ja maar mijn salami, biefstukjes, gehakt en allels danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef NegaSado het volgende:
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.![]()
verbaast je dat?quote:
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
verbaast je dat?
ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)
doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
een homo/lesbisch/biseksueel forum. Holebi is de gangbare afkortingquote:
snap ik bestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar![]()
Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag![]()
Ik wist helemaal niet wat een holebi was![]()
Tuurlijk gun ik dr dat ook en ik zal de laatste zijn die gaat klagen erover (en gister kwam de buurman nog zijn excuses aanbieden dat ze zo laat nog bezig waren) maar ik heb er de hele buurt nu inmiddels al over gehoord omdat ze ook door de straat aan het lopen waren met trommels en halalaaallaaaa gegil. (om een uur of 3 's nachts! )quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
het was leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
Hoe was het gisteren Sara?
Goedemiddag allemaal
Goede middag mensen van het goede levenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.![]()
Al een tijdje. De Biesbosch ligt vlakbij Dordrecht. Wel een mooi natuurgebied en ze laten daar de natuur gewoon hun gang gaan zonder ingrijpen. Wel aardig om doorheen te wandelen of fietsen. VInd het alleen niet zo heel groot maarja. Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.
Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
Ha ha, ja bende in huis, speelgoed en dergelijke, het lijkt wel of er een orkaan door het huis was gegaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?
Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.
Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.
Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je![]()
Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.
Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.
Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.
Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.
Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.
Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoelingDoor het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.
Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantieVraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |