abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:43:22 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54031450
Waarom ga je dan niet eens naar een meeting? Yvonne is vaak genoeg aanwezig op een meeting.

Ik zit op de 87 kilo. Lang geleden dat het zo was, nu richting de 85 en dan 5 kilo en richting de 80.

Bewegen ga ik morgen doen, lichamelijke inspanning eens voor de afwisseling, geestelijke inspanning genoeg geleverd. 79 kilo wil ik in zicht hebben, geeft ook zelfvertrouwen op de een of andere manier. Niet zozeer hoe ik eruit zie want het gewicht valt niet zo heel erg op maar alleen al de 7 in zicht op de weegschaal. Ben de 8 beu en wil richting de 7. De 6 hoeft niet want dan ben ik te dun.

5 kilo minder dan vorig jaar, scheelt toch een heel gewicht dat ik moet meeslepen.

Maar goed, op naar de 79. Vandaag voel ik me redelijk in conditie kan ik wel zeggen, alsof ik nooit gestopt ben met sporten. Nu echt sporten om fitter te worden. En dan ruggegraat tonen en doorzetten Mij ontbreekt het af en toe aan ruggengraat Sporten als opstart richting de rest. Ergens moet ik beginnen.

Volhouden dus ook en dan moet ik op de hometrainer cardio doen, ga ik nu hardlopen dan krijg ik weer last van de knie. Hardlopen met teveel gewicht werkt niet hier. Alsof mijn gewrichten te zware klappen krijgen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_54031477
durf niet goed naar een meeting gaan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:36:04 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54032383
Een kleine meeting om mee te beginnen? Je hoeft niet meteen naar een onzin-meet te gaan

Net even gelopen met de hond, 30 minuten bewegen gedaan voor vandaag. En nu weer een moment dat ik niet weet wat ik moet doen. Ben van alles aan het bedenken maar er komt niets uit. Lezen geen zin in, gamen geen zin in, internet geen zin in, film kijken geen zin in, muziek geen zin in en naar de stad gaan al helemaal geen zin in.

Heb niet eens zin om dit bericht in te voeren

Lijkt wel zondag vandaag. Dat krijg je als je niet onder de werkenen hoort, arbeit mach frei.

Even kopje thee drinken dan maar, wie weet zorgt dat voor een moment van bezinning en een nieuw idee.
pi_54033194
misschien en privé-meet ofzo
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:52:41 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54033810
Waag de gok zou ik zo zeggen
pi_54033867
even iets helemaal anders.

het is lekker warm in m'n studiootje. het gekke is dat de warmte eerst naar boven gaat.

ik heb boven ook een verwarming maar die staat uit.

voorlopig blijf ik hier wonen, de verhuis gaat niet door. m'n broer koopt waarschijnlijk het huis van m'n ouders.

buiten FOK! heb ik nog een leven, gek hé
Werewolf
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:36:53 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54034479
Ik heb geen leven, althans zo zie ik het en zo benader ik. Ik besta en daar blijft het op dit moment bij, ondanks dat vaker de deur uit en nog kroeg gepakt tijdje terug maar dat noem ik niet leven leiden, leven leiden, zodra ik mezelf verplicht tot het leiden van een leven voel ik een te hoge druk op de schouders. Alsof ik dan moet nadenken over hoe ik het beste alles moet doen hier. Genoeg verplichtingen in dit leven opgelegd door anderen dus ik wil zeker niet mezelf verplichten tot iets.

Bij de nadruk op bestaan is het minder, zomaar zonder te denken bestaan en de dingen doen die ik wil doen.

Leiden van een leven, lijdensweg

Ik besta, en dan is het nodig om gelukkig te worden in dit bestaan. En volgens mij gelukkig worden door het leven te leven en zeker niet te leiden en te sturen. Simpelweg bestaan, spontaan. Spontaan zonder te denken gaan met die banaan.

Over FOK!, vroeger schreef ik alles dat in me opkwam, heb daar helemaal geen zin meer in. Als ik buiten ineens een ingeving krijg over iets dan hou ik dat vaak voor mezelf. Ook op de blog geen behoefte om alles te vermelden dat ik meemaak.

Voorheen in geuren en kleuren bij alles, maar het past niet meer bij me. Ook niet in het echt met praten tegen mensen. Het is rustiger en stiller. Vaak behoefte om helemaal niets te zeggen en dan storen als het druk is in de omgeving.

Maar jah, niet druk maken. Don't concern, no concerns and no worries.

Kopje Senseo nu

En dan het boek de kracht van het nu erbij pakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-10-2007 16:42:55 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:29:16 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54036359
Zo, even oude studie-boeken erbij genomen, management & organisatie waarbij er een case gegeven werd over een onderneming waar de directie onenigheid had, verhaal begreep ik nog wel, alleen de probleemoplossing die ik moest geven was abra cadabra sim sala bim.

Kan me nog herinneren dat ik het tentamen met een 7 heb afgerond maar zo zie je maar, na een tijd uit roulatie te zijn geweest raak je alles kwijt

Zo even oude studieboeken erbij nemen laat me toch hunkeren naar verder gaan ermee.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:59:09 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54037068
avond allemaal

net ff foto ingestuurd voor de fotowedstrijd en net klaar met eten.
Is de laatste weken echt zooo druk op mijn werk, echt niet normaal. Kom niet eens aan posten op fok toe , sterker nog, ik kom niet eens aan luchpauze toe

Maar nu is het lekker weekend
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:06:10 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54037212
Prettig weekend Metro Zo te horen heb je het verdiend

Ik was vandaag overigens al aan het denken...." Waar hangt die Metro uit"

Denk dat ik zometeen even een pizza ga bestellen

Heb zin in een pizza quatro fromage Enige nadeel van die pizza dat is dat het hele huis naar kaas gaat ruiken door de sterke kazen die erop liggen

Ze smelten de kazen Jazeker de hypotheker. Wij van wc-eend, adviseren, wc eend en SNS bank, groot geworden door klein te blijven
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:29:32 #111
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54039001
gesmolten kaas brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok

ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_54039640
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef nokwanda het volgende:
En om dat maar even te demonstreren en te vertellen wat ik dit weekend heb gedaan:

[ afbeelding ]
Tis opgeruimd!!!

En wat een geweldige kleurtjes
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:35:37 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54040493
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:29 schreef Metro2005 het volgende:
gesmolten kaas brrrrrrrrr gatver. Ik vind véél dingen best te eten maar dat vind ik zoooo vies. Ruikt en smaakt naar oude sok

ik vind pizza americana altijd lekker van de domino's alleen jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn. 15 (!) euro voor 1 pizza
Heb een pizza proscicutto besteld of iets dergelijks, in ieder geval met ham erop. Had ook geen zin in kaas.

15 euro voor 1 pizza is inderdaad duur, hier waar ik bestel kost de duurste 11 euo.
pi_54040859
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.
pi_54040941
*zwijmel*

moest yvonne hier eens passeren, zeg haar dan dat ik een beetje teleurgesteld in haar ben.

heb geen zin om het haar te zeggen
Werewolf
pi_54041655
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Tis opgeruimd!!!

En wat een geweldige kleurtjes
Je legt de juiste nadruk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:06:21 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54048195
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef NegaSado het volgende:
Wordt vegetarier, dan heb je doorgaans altijd het goedkoopste eten in restaurants.
Ja maar mijn salami, biefstukjes, gehakt en allels dan

Vlees is lekker

Leuke kleurtjes trouwens nok!
pi_54048773
mogguh!
even snel een mededeling,
sinds mijn vakantie (nu 2 weken geleden) heb ik geen internet en telefoon meer door problemen met orange (en ik heb alles nog wel gewoon op tijd betaald) ben nu even bij mn buren!
Hoop dat alles met iedereen goed gaat enzo! hier wel hoor!
pi_54049651
met mij gaat het goed

ik heb heel weinig tijd, moet namelijk een trein halen om 14u00 en eer ik op het station ben

S.
Werewolf
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:25:11 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54049775
Ik hoop dat het allemaal snel opgelost word draculettetje, wat een zootje is het soms he?

En fijn weekend Sara
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54049864
het is eventjes rijden naar het station van Roosendaal maar als ik vanuit België zou vertrekken wordt het wel duur.

heb een meeting in Utrecht van een holebi-forum.
Werewolf
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:37:36 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54049917
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:47:24 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54050057
Sara yvonne heeft een man en kinderen he, mischien moet je eens naar een bar gaan ofzo mischien kom je daar leuke single vrouwen tegen. Dit is onhaalbaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54050074
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Werewolf
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:57:06 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54050195
Zo ik ben ook weer onder de levenden, al een tijdje, 10:00 opgestaan en nodige koffie achter de kiezen.

Denk dat ik straks even naar de stad loop of naar de heide, even verandering van omgeving. Heb van de ene kant zin om eens te gaan stappen maar van de andere kant denk ik dat het me niet gaat bevallen. Stappen in het uitgaansleven dus, ben een beetje uit dat circuit gerold en wie weet zal het nooit meer echt wennen om dat te doen.

Moet wel iets verzinnen om te doen, het is niet dat het nodig is maar ik heb zin om eens wat te ondernemen. Niet omdat het moet maar omdat ik wil.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:15:42 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54051358
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

verbaast je dat?

ik ga mooie vrouwen spotten alhoewel ik al een mooie vrouw ken (nou ja kennen)

doe yvonne in elk geval vele groeten van mij
Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was

Het is hier heerlijk weer Dromenvanger, goed weer in ieder geval voor een lekkere wandeling.
Zou je niet ergens een parttime baantje kunnen vinden dat je leuk vind ook desnoods vrijwilligerswerk, je nutteloos voelen is heel erg vervelend, weet ik ook uit ervaring
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:41:19 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54051789
Inderdaad mooi weertje vandaag hoewel het wel wat fris is, denk dat ik zometeen even met de hond ga lopen weer.

Werken wil ik zeker Senesta, alleen probleem van het gat op de cv, een tijd terug naar manpower geweest en die zeiden dat ik de opleiding moest afronden het laatste jaar moest ik nog doen dus, 3 jaar afgerond en nog 1 jaar was te gaan met enkele tentamens die ik niet gehaald had. Heb dan wel mbo+ maar ik zou toch alsnog graag een hbo papiertje willen bemachtigen omdat het leuker werk kan opleveren.

Dus dan is het met werken of nodig dat ik alsnog een papiertje haal, anders is het nodig dat ik via via erin ga rollen. En dan inderdaad vrijwillerswerk als opstapje wellicht om te laten zien dat ik wat gedaan heb op het gebied van werken. Vrijwilligers-centrale ligt in een Heerlen, wie weet in de toekomst eens langs gaan.

Af en toe geef ik mezelf de schuld dat het zo lang duurt dat herstellen, maar de heftigheid van het stuiteren heeft tijd nodig om in te zakken. Eerste periodes gaat het omhoog en omlaag 100 meter en daarna vlakt het vanzelf af tot een rechte lijn. Totdat het een constante rechte lijn gaat worden, kans op uitschieters wordt ook steeds kleiner naarmate er over een langere tijd geen uitschieters zijn geweest.

Anti depressiva daarbij niet meer die ik inneem dus ook dat zorgt voor meer veiligheid. Geef nog altijd de anti depressiva de schuld maar goed, daar leer je ook van. 9 maanden zonder uitschieters omhoog, en nu van laag richting midden waar ik in het midden wil blijven de rest van mijn leven. Normaal dus

Nu even de zon opzoeken
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:32:04 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54052635
Zo, ronde is gedaan, hond was aan het snuffelen en moest ineens overgeven en dan trek ik hem snel mee, heb dan altijd het idee dat er gif gestrooid is.

Dit bericht is eerst een aantal minuten bekeken en toen pas ingevoerd Ik doe dat de laatste tijd constant, eerst 10 minuten kijken ( niet altijd 10 minuten maar vaker wel ) of wat ik schrijf wel in orde is om vervolgens pas in te voeren en dan delete ik vaak 5 keer alles wat ik geschreven heb.

Over rust geschreven en dan denk ik van, wat voor onzin kraam je weer uit. Dat ik rustig ben en dan het idee dat ik helemaal niet rustig ben, als ik erop let of ik rustig ben dan word ik onrustig, rust is iets dat naar voren komt als ik het niet in de gaten heb volgens mij.

Actief worden, dus het wordt tijd om iets te doen En dan ga ik eens zoeken of er nog wat te doen valt. Volksverhuizing opstarten

Actief en dan rust krijgen. Gedachtes afreageren.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:19:20 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54054235
mogge, o wacht het is al middag

Vanacht slecht geslapen, mijn buren hebben een dochter die gaat trouwen, en blijkbaar moet het dan 3 dagen herrie zijn. Hoop dat ik vanavond eindelijk weer eens kan slapen vanacht tot 3u 'snachts wakker gelegen door die takkeherrie

Zodra ik een kans zie om uit de randstad te ontsnappen en naar een rustigere provicie te verhuizen doe ik dat direct
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:39:45 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054481
Goede avond , de middag is ook ver voorbij

Moet je naar Limburg komen, hier een zee van rust in bepaalde plaatsen.

Of je gaat naar Friesland aan een meer wonen.

Anders naar Zweden
pi_54054769
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:11:58 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54054911
Als het goed is eens in het leven inderdaad Tot de dood scheidt is niet iets dat altijd optreedt.

Hier is het een rustige buurt, af en toe een feestje bij de buren maar dat is maar eens in de zoveel tijd. Blaffende honden dan wel, maar daar hoort mijn hond ook bij die nu buiten aan het blaffen is omdat hij naar binnen wilt. Als mijn hond blaft dan ga ik meteen ingrijpen altijd, kan er zelf niet tegen en bij anderen wekt het ook irritatie op.

Soms denk ik wel eens dat mijn hond een beetje dol is, maar zo zijn alle honden wel dol.
pi_54055296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Wat voor meet?

Een holebi-forum
een homo/lesbisch/biseksueel forum. Holebi is de gangbare afkorting

@ Sara.... good for you
Misschien dat je daar leuke dames tegenkomt die wel vrijgezel en niet hetero zijn.
Kun je je gaydar eens fijn bijvijlen, want dat gelazer met hetero-vrouwen is lastig voor jou en de vrouwen in kwestie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54059026
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Sorry Sara, maar ik ga niet als doorgeefluik fungeren hoor, als je iets tegen Yvonne wilt zeggen dan mail of PM je haar maar

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag
Ik wist helemaal niet wat een holebi was
snap ik best
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:28:16 #135
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54068973
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ach... kind gaat ook , als het goed is, maar eens in haar leven trouwen, hoor.
Gun ze dat dan.
Tuurlijk gun ik dr dat ook en ik zal de laatste zijn die gaat klagen erover (en gister kwam de buurman nog zijn excuses aanbieden dat ze zo laat nog bezig waren) maar ik heb er de hele buurt nu inmiddels al over gehoord omdat ze ook door de straat aan het lopen waren met trommels en halalaaallaaaa gegil. (om een uur of 3 's nachts! )
Gelukkig is het nu enigszins stil. Gistermiddag was er weer ergens een evenement wat voor overlast zorgde echt, zodra ik het op kan brengen verhuis ik per direct naar drente of limburg ofzo.

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 12:38:56 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54069137
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
pi_54069237
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
Hoe was het gisteren Sara?

Goedemiddag allemaal
het was leuk.

goedemiddag by the way ik ga nog even terug naar bed, ben precies nog niet uitgeslapen.
Werewolf
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:02:25 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_54069478
mogge lieve kijkbuis kindertjes
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:48:30 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54069946
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Probleem is dat daar niet zoveel werk te vinden is.
Goede middag mensen van het goede leven

Hou er ook rekening mee dat een aantal Limburgers nogal apart volkje zijn, niet allemaal maar je hebt streken erbij.

En wennen aan het limburgs accent natuurlijk, als randstedeling tussen allemaal Limburgers, zelfde geldt als je als Limburger naar de randstad gaat.

Gisteren tot 0400 films gekeken, lang geleden dat ik zo lang ben opgebleven, leaving las vegas en pulp fiction gezien. Eergisteren ook al tot 2:30 wakker gebleven.

0400 naar bed en 12:00 wakker is alsnog 8 uur slapen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:53:03 #140
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54070008
ik ben naar de biesbosch toe ff wandelen met het dinnetje
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:08:04 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54070222
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.

Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:56:34 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54070809
Een balletje kan vreemd rollen hier. Vanmorgen bij het wakker worden had ik helemaal geen zin meer om de dag te beginnen, klote is het leven en het duurt allemaal te lang dacht ik bij mezelf. Vervolgens sta ik op met duffe kop drink de nodige hoeveelheid koffie, ga me wassen en ineens helemaal weer zin erin, fluitend in de badkamer en een opgewekte stemming.

Het wonder inzien van het leven vervolgens doen, eens om me heen kijken en zelfs het wonder inzien van een koffie-filter als het ware, beseffen dat het best goed geregeld is hier. Genoeg te doen en genoeg boeken te lezen en films te kijken, vakantie-landen die eventueel bezocht kunnen worden nog.

Kan ook zeggen dat het niet veel voorsteld maar daar heb ik alleen mezelf mee, probeer dus mijn stemming zelf omhoog te halen door eens ogen te openen en te beseffen dat het okey is, zin maken en zin krijgen in het leven.

Alsnog een bedrukt gevoel alsof het omlaag gehouden wordt. Alsof de stemmingstabilisator ervoor zorgt dat ik geen kans krijg om opgewekt te blijven. Het kost moeite nog steeds. Wie weet is het ook wel normaal om niet constant opgewekt te zijn. Maar goed, blijven oefenen dan maar. Kan zijn dat de echte zin nog gaat komen, dat het even tijd nodig heeft nog. Dat het nodig is om iedere dag even stil te staan dat het allemaal wel de moeite waard is. Na maanden van tegenzin is het wellicht nodig om tegenkracht in te voeren dat de tegenzin als het ware erin is geslopen en moet worden afgebroken door nieuwe gedachtes toe te voegen.

Tijd om te lezen in het boek de kracht van het nu, kan zijn dat ik daar ook iets van leer. Stephen King kan later. Heb er zin in wil ik vaker zeggen, ik ga ervoor, ik laat me niet kisten en ga eens leven zoals het leven bedoeld is. Hoeft geen bestaan te zijn waarbij ik constant op volle toeren draai, het is al genoeg om zin te hebben in alles wat ik doe.

Op momenten dat ik geen zin heb erin heb ik sterk de indruk dat die gedachtes niet van mij zijn, alsof ik dan geen controle heb op het denken en dat het denken ervandoor gaat met mij. Controle op het negatieve denken dus, controle op het positieve denken is niet nodig als het vanzelf gaat, controle op het positieve denken dan een beetje om het niet uit de hand te laten lopen

Negatieve denken heeft hier overigens een ondergrens, ik zeg dat ik er geen zin meer in heb maar verder gaat het niet. Vervolgens altijd de boel weer oppakken. Bij het positieve denken kan het wel eens gebeuren dat het wel over de bovengrens heengaat zoals vroeger, maar dat zal nu niet meer zo snel gebeuren door ervaring.

Genoeg erover, ooit zal ik afstand nemen ervan als ik klaar ben ermee, Nok noemde verwerken en dat is wellicht de juiste benaming. Verwerken van negatieve zaken, wegwerken wellicht na het verwerken, en dan zal het wegwerken waarschijnlijk vanzelf gaan, weg met de rotzooi. Een plek geven en vervolgens in de kast opsluiten en niet meer bekijken.

Slachtoffer is het niet eens als controle mogelijk is, instelling kun je zelf veranderen Slachtoffer van eigen denken Dan doe je toch iets mis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-10-2007 15:06:38 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:28:04 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54071296
Buiten met een lucky strike even verder gegaan met de juiste instelling krijgen

Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, hier is het 10 keer stoten aan dezelfde steen maar op een gegeven moment ben je geen ezel meer maar word je een paard in galop. In galop op het juiste tempo en vervolgens dat tempo blijven aanhouden, dag in dag uit, week in week uit, in galop over een rechte lijn, negatieve gedachtes zijn mens eigen en mag op de tijd, vervolgens weer snel naar boven en weer op de goede weg komen, niet verdrinken in het negatieve denken en niet verzuipen naar boven, 1 moment van twijfel en direct weer eruit. Dat in galop zijn installeren Besturingssyteem installeren dat stabiel is Vroeger vaker over geschreven in nerd-taal. Installeren door steeds weer aan te passen totdat het aangepast blijft op de juiste manier. Dat aanpassing vanzelf gaat zonder zelf ermee bezig te zijn, denken dat zichzelf gaat aanpassen.

Denk dus dat wisselen hier erbij hoort, denk ook dat ieder mens wel een moment heeft dat het even wisselt. Weinig mensen zullen constant het hele leven lang positief zijn, gebeurtenissen zorgen er nog voor dat het naar beneden kan gaan, een gebeurtenis die impact heeft maar dan nog steeds niet gek laten maken hier.

Spijt van het verleden door allerlei gebeurtenissen Steeds terugkijken op gebeurtenissen die fout zijn gelopen om vervolgens in het verleden te blijven hangen. De focus leggen op iets anders en beters, de zaken die wel goed zijn gelopen. Zelfvertrouwen komt naar voren en dan is het oppakken van nieuwe zaken makkelijker, positieve ervaringen die blijven hangen in het geheugen.

Geheugen test gedaan 2 weken geleden, moest eerst een super ingewikkelde tekening natekenen dat al moeilijk was om op schaal te doen. Vervolgens moest ik verder gaan met vragenlijsten om na 30 minuten die tekening na te tekenen zonder het voorbeeld erbij. Ging niet helemaal zoals het hoorde, kan zijn dat ik mijn geheugen moet trainen. In de bibliotheek geheugen-trainingen, wie weet dat ik op die manier ook invloed kan uitoefenen door beter de focus te leggen op het juiste. Slecht geheugen is ook iets waarbij het denken beinvloed wordt.

Nu genoeg Mijn leven leiden, mezelf begeleiden. De juiste weg wandelen en niet meer afwijken van het pad. Foute pad hoeft niet te gaan om alcohol en drugs, foute pad kan ook op hele andere manieren naar voren komen. Het foute levenspad bewandelen en niet op de juiste plaats zijn waar je eigenlijk hoort te zijn, fout werk, foute hobbies, foute relatie, foute dit en foute dat. Foute keuze's. En dan goede keuze's. Kiezen uit 100 mogelijkheden, er is altijd een keuze die goed is.

Nu kies ik even om wat anders te gaan doen, tis zondag en het is hangdag dus het mag, morgen proberen mezelf te verzetten en huiswerk in te leveren bij NTI.
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:09:20 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54083792
Zo

Goede morgen

Rustig hier, hopelijk niet iedereen weggejaagd met die 2 lange berichten

Heb vannacht amper geslapen, en toen ik in slaap viel kreeg ik een nachtmerrie waarbij een opera-zangeres heel vals aan het zingen was waardoor ik mezelf wakker heb moeten schreeuwen

Zal vandaag zo min mogelijk proberen bezig te zijn met de rest, ben wel bezig om naar positieve dingen te kijken van vroeger. De school periode en daar de leuke momenten zien want er waren genoeg leuke momenten, wie weet meer leuke dan slechte momenten maar dan kijk ik naar de slechte momenten en dan denk ik dat het alleen maar slechte momenten zijn geweest, een paar slechte momenten blijven zien en dan het idee dat het allemaal slecht was.

Kijk ik dan naar de goede momenten dan is het leven meteen een stuk aangenamer. Als ik besef dat er ook veel is goed gegaan en dat ik redelijk goed heb kunnen functioneren anders was ik niet tot 3 jaar hbo kunnen doorgaan. Kan wellicht overkomen als trots maar het is eerder zo dat ik even focus dat ik toch in staat ben tot iets en dan zorgt dat weer dat ik de opleiding bedrijfseconomie of marketing in 3 jaar kan afronden. ( prodeuse hoef ik niet meer te doen)

Kans op werk na het afronden van hbo is boven de 90 procent dus wie weet telt het gat op de cv dan niet meer mee als ik hbo papier heb wat manpower me 2 jaar geleden heeft aangeraden. Wie weet part time werken of vrijwilligerswerk doen om nog meer profiel te krijgen.

Mijn leven op het juiste spoor brengen dus weer maar dan niet door steeds bezig te zijn met goed willen voelen, ook eens iets anders toevoegen, daden. En dan moet ik nog steeds verder gaan met opbouwen van zelfvertrouwen, is het zelfvertrouwen iets beneden peil dan gaat het mis en komt weer twijfel.

In ieder geval lijkt de depressie weg te zijn en de angst die een depressie met zich meebrengt ook een beetje. Angststoornis en depressie gaan hand in hand met elkaar. Heb dan het idee dat dit ook een van mijn laatste depressies is geweest. Dat het straks misschien 7 vette jaren of nog meer vette jaren worden na 7 magere jaren. Denk dus echt dat het ooit voorbij moet zijn met alles en dat ik dan voor eens en voor altijd de zooi kan opbergen in een kluis.

Ben er dan nuchter onder nu, neutraal. Moment van oppakken van opleiding zal ik dus ook doen zodra ik helemaal klaar ben ervoor en wanneer het stabiele betere gevoel zolang heeft geduurd dat het normaal is geworden. En dan oppakken van studie nadat ik eens goed beseft heb of het wel echt in orde is. Niet te lang beseffen want dan kies ik nooit.

Zo, 3 lange berichten dus ik stop even nu. Meer valt er ook niet te schrijven, ik wil de goede weg bewandelen. De weg zoals voor 2000 maar dan nog beter, verstandiger en rustiger.

Heb dan soms het idee dat ik alle kansen verspeeld heb op de arbeidsmarkt maar denk dat er bij het behalen van een diploma met bijbehorende stage toch kansen in het verschiet blijven liggen. Vanuit de stage wellicht werken in het bedrijf van de stage. Kansen op arbeid kan dan ook toenemen als er meer vraag gaat komen.

Tijd om studieboek NTI erbij te pakken, deze studie is niet echt iets waar je mee kunt werken, tis alleen zo dat je de taal meer beheersen gaat, meer als hobby en wie weet zorgt het ook voor betere mondelinge vaardigheden.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 09:16:09 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54083887
Goedemorgen Dromenvanger

Iedereen was weekend aan het vieren denk ik.
Ik ga zo even de chaos van de herfstvakantie opruimen en even genieten van de rust in huis
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:52:49 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54084498
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?

Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.

Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.

Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je

Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.

Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.

Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.

Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.

Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.

Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoeling Door het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.

Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantie Vraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:27:48 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54094854
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Biesbosch heb ik vaker van gehoord, weet alleen niet hoe en wanneer.

Heb je een nieuwe vriendin of al langer?
Al een tijdje. De Biesbosch ligt vlakbij Dordrecht. Wel een mooi natuurgebied en ze laten daar de natuur gewoon hun gang gaan zonder ingrijpen. Wel aardig om doorheen te wandelen of fietsen. VInd het alleen niet zo heel groot maarja. Je kan niet alles hebben.

Het mooie inzien van het leven kan soms een hele toer zijn, zeker als er net een reeks vervelende dingen achter elkaar gebeurd. Ik weet er alles van, maar als je een depressie hebt of er in zit weet je dat het daarna alleen maar weer beter kan worden.
een nieuwe studie is wel een mooi ding om afleiding uit te hebben. Ik ben me de laaste maanden enorm in linux aan het verdiepen, vind ik altijd erg leuk, beetje aan prutsen en van leren Daar kan ik best vna ontspannen en ik vergeet alles om me heen. Ook lees ik elke avond voor ik ga slapen nog even wat in een boek of kijk ik wat tv om mijn gedachten gewoon even leeg te krijgen en niet op werk of andere vervelende dingen te focussen.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 20:18:35 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54095858
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo chaos? Bedoel je in de tuin zeker met alle bladeren of wat anders in huis ?

Denk ook dat veel weekend aan vieren waren maar ik heb iedere dag weekend nog, niet om trots op te zijn maar nu wel even blij dat ik nog vrij heb om verder te werken aan mezelf. En echt vrij is het niet als ik mezelf verplicht tot 2 uur werken aan huiswerk. Begin straks als ik nog wat koffie gedronken heb.

Moet mezelf nog steeds blijven corrigeren want de moed zakt me nog steeds vaker in de schoenen na de onzekere tijden die geweest zijn maar ik ben niet van plan om in die onzekerheid te blijven vast zitten. Leven oppakken is iets dat nodig is maar dan wel stap voor stap.

Niet dat het straks weer gebeurt dat ik weer doorschiet nadat ik me enigszins beter voel, maar ik weet nu ongeveer hoe dat werkt. Al doende leer je

Komt nog een tijd dat ik er ooit helemaal niet meer mee bezig ben, dan valt er alleen nog maar af en toe terug te kijken hoe zwaar die tijd was om vervolgens opgelucht te zijn dat het voorbij is. Vorige keren was ik ook opgelucht dat ik me beter voelde maar toen kon ik niet genieten omdat ik druk werd en als ik dan druk ben dan is het de ganse dag hyper zijn en dat zet geen zoden aan de dijk. 1000 plannen en geen enkele uitvoeren omdat ik alleen maar met plannen bezig ben.

Planning is ook een vak op de studie die ik deed, planning en budget. En zo kan ik dat betrekken op het dagelijkse leven.

Dagschema's zijn wie weet nodig, aangeven op welke tijdstippen ik met studie bezig ben en me daaraan houden, mezelf verplichtingen opleggen en zo dus ook leren om met plichtbesef om te gaan want daar ontbrak het ook een tijd aan.

Kan dan overkomen dat het niet lukt omdat ik vaker zoiets wilde doen en toen niet doorzette maar dan is er ook een moment dat het wel gedaan wordt. Bewuster leven. Bewuster kiezen en ga zo door.

Nog steeds de twijfel dat het weer inzakt, altijd de angst dat het niet goed blijft gaan omdat het in het verleden ook zo ging, maar dan weer zelf de instelling aanmeten dat ik zelf 90 procent of meer onder controle kan houden met de juiste manier van bezig zijn. Juiste manier van bezig zijn wat voorheen niet lukte maar nu zeker wel.

Zou het dan toch nog goed komen? Tis wel de bedoeling Door het vallen en opstaan heb ik geleerd om altijd door te gaan. Dus wie weet komt dat nog van pas.

Veel plezier met opruimen van de chaos van de herfstvakantie Vraag me wel nog steeds af wat de chaos is, speelgoed van kinderen of wat anders? Rust in huis zeker omdat je kinderen op school zitten of niet?
Ha ha, ja bende in huis, speelgoed en dergelijke, het lijkt wel of er een orkaan door het huis was gegaan
En de rust inderdaad omdat ze vandaag weer naar school gingen

Nokwanda was vandaag silver ophalen, ik ben benieuwd hoe het is gegaan
pi_54096209
En we zijn nu een uurtje of 1,5 thuis.
Silver blijkt meer een Merlijn met zijn lichte baard.
Hij is helemaal geweldig. Ik plaats strfaks wel een linkje naar de SC van F&F waar ik de pics neerzet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 20:47:21 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54096217
Oh in F&F kom ik ook wel eens hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')