ik heb wel een knuffelbeer maar die heet An.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sara; neem een knuffelbeer en noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt![]()
Winterdepressietje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Darkwolf het volgende:
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!![]()
Goede middagquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
gezelligheid maak je zelf hequote:
niks mis mee toch? beter dan chagrijnige collega's en dergelijkequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.quote:Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen
Nee dat is het dus niet (gelukkig).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.![]()
Loop al 18 jaar met contactlenzen dus dat druppelen is iets wat ik sowieso regelmatig doe wegens droge ogen dus zo erg is het nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)![]()
Vandaag woensdag en dus COC dag. Eigenlijk zou ik voor mijn werk naar Amsterdam moeten, maar die afspraak werd verzet en dus toch maar lekker COC.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
goedemiddagquote:Op donderdag 1 november 2007 08:47 schreef senesta het volgende:
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg![]()
Goedemorgen iedereen
Als ik geen bril nodig had dan zou ik ook nooit erachter gekomen zijn dat ik er last van heb, moeten ze eigenlijk bij iedereen opmeten want iedereen kan het krijgen ook zonder bril of lenzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.
In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.
Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.![]()
Op deze manier begon het dus bij mij ook, en dat heeft dus uiteindelijk geresulteerd in zwarte vlekken, meestal in het centrum van een doorzichtig wormpje. Dit zijn dus denk ik gewoon scheurtjes en barstjes, die optreden door veranderingen in de ogen.quote:Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegtquote:Op zondag 4 november 2007 11:13 schreef nokwanda het volgende:
graaaaag en veel
Niet eens. Allee4n erg laat.quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bent al de derde vanochtend die dat tegen me zegt![]()
Weinig geslapen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:41 schreef draculettetje het volgende:
hellow kom ook weer ff spieken!
dat ken ik hoorde van zoessie dat je haar om mn nr had gevraagd dus dacht bel jou, maar dus ook nog niet van gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gelukkig hoefde je hier niet zo heel veel bij te lezen.
Hoest met werk en revalidatie en de zin des levens?
Hier druk, zoals je vast gemerkt hebt. Ik ben al dagen van plan om je te bellen, maar het komt er gewoon niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |