abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54275917
slaapwel iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:08:41 #262
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54277632
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
Nee dat is het dus niet (gelukkig).
Wel voel ik mij iets meer geprikkeld dan normaal en een beetje moedeloos.
Maar depri wil ik het nu ook niet noemen.
Voel me sowieso beter als gisteren.

Ook al ben ik laat naar bed gegaan, ik heb mijn laatste uurtje goed besteed door een lange hete douche te nemen.
Heerlijk even alleen onder een warme reinigende straal van water.
De nieuwe AXE Shock shower gel geeft je lichaam letterlijk een "shock" van extreme warmte over je hele huid terwijl je holte vrij worden gemaakt door de stevige eucaliptus en menthol die door de stoom verspreidt.
Heerlijk geslapen ook daarna!
pi_54279254
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:19:24 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282582
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.
Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:25:09 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282686
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)
Loop al 18 jaar met contactlenzen dus dat druppelen is iets wat ik sowieso regelmatig doe wegens droge ogen dus zo erg is het niet . En die 1 keer per jaar op controle gaan is ook niet zo heel erg omdat het maar 1 keer per jaar is.

Moet alleen nog een afspraak maken om het gezichtsveld te laten controleren. Snap niet waarom ze dat niet meteen gedaan hebben maar goed, zal wel een reden hebben.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:26:55 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54282715
Overigens is user simplus een kloon van mij maar die naam is niet iets waar ik tevreden mee ben, wist niets anders te verzinnen. Aerocell heb ik nog aangemaakt maar ook daar kon ik niet aan wennen hoewel ik daar nog geen post mee gedaan heb. Ben wel toe aan een nieuwe naam dus.

Daarna nog keykeeper gemaakt maar daarbij krijg ik geen mail van FOK! binnen voor anders had ik die genomen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:30:16 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54285879
Net even medicijnen en oogdruppels gehaald, wederom 20 minuten moeten wachten, alsof je een groot deel van je leven aan het wachten bent naast het vele slapen van 1/3 per dag.

Straatkrant verkoper stond bij de lidl, krant gekocht voor de eerste keer in mijn leven en 70 cent meer gegeven, 1,90 euro verdiend die man dus, 1,20 voor de krant die 2 euro kost en 70 cent erboven op. Maakt mijn eigen dag ook een beetje goed als ik eens wat doe voor de arme medemens al is het maar 2,70 euro. Wilde eerst 10 euro geven maar dat is dan weer overdreven of niet?

Ben erachter gekomen tevens dat ik me het beste voel wanneer ik me niet goed voel en niet slecht voel, ik noem het dan een neutraal gevoel waarbij ik niet ga letten op hoe ik me daadwerkelijk voel, ik leef en meer niet, ik voel me okey maar niet goed en ook niet slecht. De beste manier om in leven te zijn omdat iedere kleine piek van goed voelen vanzelf gaat zakken tot een dal en dan is de kleinste piek al een reden om de stemming na een tijdje te laten inzakken.

Ik ga voortaan neutraal door het leven, alsof ik dan helemaal niets voel en alleen maar in leven ben zonder me in leven te voelen

Beetje te volgen dit?

Okey

Dan ga ik nu even de spare-ribbs marineren Zelf gemaakte spare-ribbs. 10 keer beter dan van de afhaal
pi_54286911
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Nok hoe is de verhuizing gegaan? Klus kleren alweer in de kast of ben je nog verder aan het klussen?
Vandaag woensdag en dus COC dag. Eigenlijk zou ik voor mijn werk naar Amsterdam moeten, maar die afspraak werd verzet en dus toch maar lekker COC.
Gister en vandaag was het inpakken voor de verhuizing. Vandaag dus zonder mij. Maar morgen doe ik mijn Truus de Mier uitrusting aan om te gaan sjouwen.
Straks weer lekker aan de schilder. Ben bezig met een groot doek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54287235
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt dat door hoge oogdruk of door iets anders? Lijkt me idd geen pretje om daar de hele dag mee te moeten rondlopen. Heb wel vaker dat ik 's nachts in het donker witte vlekken zie maar dat zal wel wat anders zijn.
Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.

In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.

Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.
pi_54291452
heb nog een foto voor jullie:

De maan (gemaakt in de nacht van 30 op 31 oktober 2007 door Sara Raats)

slaapwel
Werewolf
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 08:47:12 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54296152
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg

Goedemorgen iedereen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54298779
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:47 schreef senesta het volgende:
Mooi Sara, wat is die blauwe rand apart zeg

Goedemorgen iedereen
goedemiddag

ik weet niet waaraan het ligt, waarschijnlijk door m'n telescoop.

kan wel verklappen dat het nogal moeilijk was maar dat ik het geslaagd vind.

er zit een les astrofotografie bij de cursus dus ik ga het nog goed leren

en ik woon vandaag 5 jaar op mezelf
Werewolf
  donderdag 1 november 2007 @ 13:31:41 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54299878
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik kom nooit bij de huisarts.

In ieder geval vallen ze het meeste overdags op, in zonlicht. Het zijn zwarte stippen die permanent meebewegen met je oogbewegingen. Lezen is hierdoor bijvoorbeeld vooral in daglicht bijzonder naar. Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog als de zon onder is of andere omstandigheden waarbij er geen zonlicht is. De zwarte vlekken vallen dan nauwelijks op.

Doe er dus iets aan om het te voorkomen, voor mij is het al te laat.
Als ik geen bril nodig had dan zou ik ook nooit erachter gekomen zijn dat ik er last van heb, moeten ze eigenlijk bij iedereen opmeten want iedereen kan het krijgen ook zonder bril of lenzen.

Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
pi_54302873
quote:
Heb wel vaker dat ik van die dingen zie meebewegen bij het kijken naar de hemel, van die soort doorzichtige wormpjes maar daar heb ik al heel lang last van en is alleen buiten aanwezig.
Op deze manier begon het dus bij mij ook, en dat heeft dus uiteindelijk geresulteerd in zwarte vlekken, meestal in het centrum van een doorzichtig wormpje. Dit zijn dus denk ik gewoon scheurtjes en barstjes, die optreden door veranderingen in de ogen.
pi_54303032
Mooie foto Sara
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54307605
zo, heb Allerheiligen overleefd hihi

vervelende tante heeft zich weer vreselijk aangesteld rotmens

maar met m'n beste vriendin (= Tante Chris) heb ik dan weer goede gesprekken gehad. heb haar precies verteld wat er in Duitsland gebeurd is.

ik denk dat ik vannacht wel goed ga slapen. voelt alsof er een last weg is.
Werewolf
pi_54310975
rustig hier
Werewolf
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 10:45:22 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54311268
Goedemorgen Sara

Het was gisteren ook een drama om te fokken en het is nu nog redelijk vroeg
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54319259
de rust is terug

geen vervelende tantes op de achtergrond

WEEKEND !!!!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 03-11-2007 02:17:26 ]
Werewolf
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:56:09 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54335515
Goede morgen en prettige week-eend

Hopelijk alles goed daar aan de andere kant van de verbinding, hier gaat het zijn gangetje, heb niets te klagen en ook niet veel te jubelen. Eerst maar eens koffie en dan verder met opruimen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')