abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:48:05 #241
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54257464
Moggeh.
Bah.
Voel me niet lekker.
Hoop dat ik niet ziek ga worden.
pi_54257488
Het zit wel in de lucht mien jong.
Heb er ook al aan moeten geleuven.

Vandaag beginnen met pakken. Bedrijf gaat verhuizen naar een andere, meer centraal gelegen, stad.
Dus kluskleertjes aan en een zooi dozen mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54257613
Zo ik kom weer even binnen "vliegen"

Nok; wat een geweldig mooie kat Merlijn

Senesta; er is niks irritanter dan een pc voor je neus hebben staan die niet doet wat jij wilt

DV; aan druppelen wen je ook, het is alleen zo lastig dat je de eerste tien minuten alles in een waas ziet, pas dus op voor deurstijlen ed (been there-done that)

Darkwolf; je kunt het maar beter gehad hebben, beter nu de griep dan met de feestdagen

Sara; neem een knuffelbeeren noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt

En ik heb last van dat uur
Ben ik vrij wordt ik gewoon om 7 uur wakker, helemaal uitgeslapen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:31:35 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54257804
Hoi lilith_wicca
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54257846
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef senesta het volgende:
Hoi lilith_wicca
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
Ik geloof je gelijk hoor, dat het daar aanligt.
Mij kun je alles wijsmaken als het dat aangaat

Mijn pc moet het gewoon "doen" en als dat niet zo is schreeuw ik gewoon "HELP" en dan is er gelukkig altijd wel iemand in de buurt die het ongemak verhelpt
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Admin dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:37:09 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54257868
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)
Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.

Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"

Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 30-10-2007 10:20:19 (Verdraaide spelfouten) ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:38:02 #247
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54257877
Oh, nou ik heb door dat de computer het meestal na een reset weer een tijdje doet, dus om de zoveel tijd loop ik weer mopperend naar de router om de handel te resetten

En anders hanteer ik meestal dezelfde tactiek als jij
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54259358
zooo weer even illegaal op het werk op internet
problemen met internet en foon NOG NIET verholpen ben er nu echt ziek van
hoe gaat het hier?
Heb vanaf deze week 2x hydrotherapie en gister was me dat echt zwaar maar ja ik wil het zelf he
pi_54259435
mwah gaat wel

1 of andere gek reed ons bijna van de weg op de E19. er was een gigantische file en die gek liet ons er niet tussen.

ben een heel klein beetje bekomen van de schrik.

ik ben net uit bed

[ Bericht 15% gewijzigd door Pinnenmutske op 31-10-2007 01:12:29 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_54260255
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.

Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"

Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven
kom op yvonne, je bent niet lelijk.

maar bedankt voor het advies.

zit binnenkort in de Voerstreek, ga ook aansluiten bij de Werkgroep Meteoren (Urania Hove)

edit: blijkbaar ben ik al aangesloten

heb ook nog besloten om binnen 2 à 3 jaar Mixed Media te gaan studeren. dit is een richting van de journalistiek
Werewolf
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:38:51 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54261864
middag allemaal.

Gister was de bedoeling lekker naar de sauna te gaan met mijn zus en vriend. Komen we daar, is het damesdag welke anti-feminist heeft dat ooit bedacht (okee, het was ook dom om het niet even van te voren te checken )

Vanavond herkansing

verder alles goed hier met iedereen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:39:54 #252
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_54261887
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!
pi_54261989
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Sara; neem een knuffelbeer en noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt
ik heb wel een knuffelbeer maar die heet An.

----

klik ook eens op het bovenste linkje in m'n signature

anyway, ik ga zo eten
Werewolf
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:47:39 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54262015
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Darkwolf het volgende:
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!
Winterdepressietje?
Heb ik zelf iig een beetje last van, niet echt ergens meer blij om kunnen worden, futloos, levenloos.
Bah.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:32:48 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54262708
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
Goede middag

Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen als je niet op tijd ingrijpt en gaat druppelen, pearl heeft me dus geadviseerd om naar de oogarts te gaan en dus gisteren eindelijk geweest, oogarts zei dat 60 het maximale is qua oogdruk maar dat is extreem en dan ben je dus blind en moet je kotsen de hele dag ,zelf zit ik nog onder de 30 dus het valt mee. Hoge oogdruk zit in de familie hier dus wellicht is het erfelijk?

Straks ff druppels halen in de apotheek, dat druppelen maakt me niet uit, ben dat toch gewend omdat ik contactlenzen heb.

Alleen dat wachten gisteren , schijnt zo te zijn dat ieder ziekenhuis belachelijke wachttijden heeft.

Tijd voor bakse koffie
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_54264299
Hallo,

is hier nog wat te doen?
pi_54266493
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:16 schreef simplus het volgende:
Hallo,

is hier nog wat te doen?
gezelligheid maak je zelf he

goedenavond trouwens
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_54267146
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54267457
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
niks mis mee toch? beter dan chagrijnige collega's en dergelijke die heb ik al genoeg op het werk
hier mag toch ook wel wat vrolijkheid? denk ik (A)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_54269054
quote:
Klachten zijn er niet direct, bij pearl zeiden ze dat je wel blijvende zwarte vlekken voor je ogen kunt krijgen
Deze heb ik in mijn linkeroog en ik kan je melden dat dat NIET fijn is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')