Ik geloof je gelijk hoor, dat het daar aanligt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef senesta het volgende:
Hoi lilith_wicca![]()
Het is echt heel vervelend, soms is net FOK! stabiel en dan ligt mijn eigen verbinding plat.
Volgens mij man kan de router de hogere snelheid niet goed aan![]()
We gaan dus maar uitkijken naar een andere router denk ik.
Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)
kom op yvonne, je bent niet lelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik lekker, maar wel met een kalkoenennekje, armen waar dubbele kipfilets aan genesteld zijn, tieten waar ik over struikel als ik niet oppas en een haarkleur die enkel en alleen nog uit een potje komt, oh, en ik wil onderhand oma worden.
Oftewel, lieve Sara, ik vind je heel aardig, en je mag me gerust weleens mailen, maar het is tijd om je leven verder in te gaan richten.
Je hebt nu leuke cursussen die deze maanden gaan beginnen, richt je daar op, en zoek niet te hard naar een liefde of een relatie, en zeker niet een die onmogelijk cq onbereikbaar is.
Een relatie/liefde kun je nóóit afdwingen, het zal dan altijd tot mislukken gedoemd zijn, en het heeft invloed op je eigen "zijn"
Kijk rustig en beheerst naar je eigen pad Sara, er ligt vast heel veel moois op, óók zonder relatie.
Richt je op dingen die op je weg liggen en richt je op doelen die je kunt halen, het zijn maar een paar ingerdienten van een gelukkig leven
ik heb wel een knuffelbeer maar die heet An.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sara; neem een knuffelbeer en noem die Yvonne, daar kun je tegen aan praten en het grote voordeel is dat jij altijd gelijk hebt en waar je nooit ruzie mee krijgt![]()
Winterdepressietje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Darkwolf het volgende:
Maar... dat is het probleem!
Het is geen griep.
Het is een complete crash!
Want nu voel ik mij weer ok vergeleken met vanochtend. Niet perfect. Maar geen pijntjes meer.
Meer een blegh gevoel en totaal geen energie. Futloos.
Ik hoop dat het of doorzet, of gewoon weer opsout zodat ik weer met mijn werk/leven verder kan want hier kan ik niet heel lang tegen!![]()
Goede middagquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
gezelligheid maak je zelf hequote:
niks mis mee toch? beter dan chagrijnige collega's en dergelijkequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:11 schreef nokwanda het volgende:
jezus, wat voel ik me hier opeens een blije doos.
Ik loop de hele godsganse dag te schateren met collega's en dinnetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |