abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54223634
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopen
Ik erger me ook niet aan andere dingen. Alleen aan dit, en daarom geef ik je ook dit signaal ipv er maar overheen te lezen.
Zodat je je bewust wordt, zoals DV al opmerkte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54223780
wees gerust, ik heb nog steeds de vorige keer in m'n achterhoofd

yvonne is niet het enige in m'n leven hoor.

de piano komt nog boven yvonne
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:18:02 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54223886
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Had ik al eens gezegd dat ik je echt een schat vind, dromenvanger?
Danke

Jij bent ook een schat van een user, een tijd dat ik tekeer kon gaan op astrologie in tijden van eigen frustratie en alsnog geduld dat je had, tekeer gaan tegen jou dus ook een keer. Mijn gedrag van vroeger toen ik vaker tegen zaken aan het aanschoppen was kwam door onmacht en dan leidt onmacht tot frustratie.

Over irritatie aan Sara, ik irriteer me niet eens zozeer, ik begrijp alleen niet hoe het mogelijk is dat er zo vaak in herhaling getreden wordt door Sara maar zo zullen anderen mij ook vaak niet begrepen hebben en wellicht nog steeds niet begrijpen. Sara komt in mijn ogen over als iemand die verandering wil maar die verandering niet kan krijgen door bepaalde redenen. Als ik constant herhaal dat ik me klote voel dan betekend dat ook dat ik wel wil veranderen maar niet weet hoe ik dat moet veranderen.

Even een gedachte die ik op de weblog aan het schrijven was

Over onmacht als een stemming ver beneden peil ligt weet ik dat de negatieve stemming aandacht kan opeisen als het al een hele tijd aanwezig is, de negatieve stemming is zelf in leven geroepen door te beweren dat het leven niet alles is en dat het leven een grote leidensweg is tot aan de dood en vanzelf komt een gevoel van teleurstelling naar voren. Beweren dat het leven een grote leidensweg is dat is ook een van de meest foute manier van tegen het leven aankijken Het leiden komt op de voorgrond te liggen en je raakt op een gegeven moment overtuigd dat leiden erbij hoort als hoofd-element en als het ware ga ik dan het leiden een plek geven inplaats van geen plek. Het leiden staat centraal en dan komt het over dat geluk niet eens meer bestaat.

Dat negatieve gevoel is op de voorgrond getreden omdat het aandacht gekregen heeft en op een gegeven moment gaat het negatieve gevoel aandacht opeisen omdat het zo op de voorgrond ligt, alsof het negatieve gevoel verslaafd is aan die aandacht en als je dan ook maar even aandacht vestigd op het gevoel dan blijft het aanwezig en kan het nog verder dalen zodat het van kwaad tot erger gaat zijn. Hoe dieper de stemming daalt des te minder wordt er gekeken naar dingen die wel mooi zijn, maar dan alsnog is het op ieder moment mogelijk om met enige inspanning weer te zorgen dat het aantrekkelijke aandacht krijgt zodat het leven weer de moeite waard gaat zijn

Vandaag even een moment genomen waar ik bewust eens niet aandacht bleef leggen op het bestaande aanwezige en vanzelf klaart de lucht even op, alsof het verdwijnt als het geen aandacht krijgt en dat is logisch. Negeren als het ware en dan bestaat het niet meer, negeren door focus te leggen op iets anders. De vreugde oproepen door eens te kijken naar vroeger toen ik onbezorgd door het leven ging en dan inleven in hoe het voelde, de stemming van vroeger oproepen

Aandacht leggen op het goede en vervolgens automatisch aandacht blijven leggen op het goede zodat de dag tenminste prettig is, als het ware het idee dat het leven een geschenk is inplaats van straf en dan is de stemming weer in orde en gaat het zonder tegenzin.

En dan is het vanzelf zo dat het nodig is om iets te ondernemen met een goede stemming anders zakt het weer in door verveling Maar dan ook dat zelfs niets doen met goede zin iets doen is, niets doen zonder goede zin betekend verveling
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:21:40 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54223974
Lang bericht maar nu even niet meer

De wereld ziet er wat helderder uit weer nu ik even geen waas van negatief voelen ervaar. Rustiger en geen irritatie aan geluiden of licht. Die momenten komen nog vaak genoeg naar voren dus ik ben niet hopeloos verloren. Tis nu een zaak dat het eens een lange tijd gaat aanhouden, een lange tijd zie ik als een reeks van jaren of zelfs tot het einde van mijn leven zonder maanden van terugval. En denk dat die tijd nog gaat aanbreken. Stabiliteit komt vanzelf naar voren als de tijd verstrijkt. Het koord wordt vanzelf gespannen door kracht die wordt toegevoegd door mezelf en is het koord dan gespannen dan blijft het gespannen.

En nu....... tijd om te mailen, een afspraak maken om volgende week een kroeg te pakken met iemand.

Daarna verder met cursus.

Opleiding psychologie ga ik misschien doen in de toekomst, anders bedrijfseconomie. Heb gelezen dat je met een studie psychologie ook bedrijfswetenschap kunt doen, bedrijfs psychologie. Eerst maar eens opzoeken wat dat betekend precies. Wie weet personeelsbeleid?
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 15:45:24 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54224574
Mijn berichtje weer weg
Mijn router hapert behoorlijk de laatste tijd, zo vervelend

Wat ik tikte was dat ik het tof vind om te zien hoeveel plannen en ideeen je hebt de laatste tijd, en bedrijfspsychologie lijkt me een mooie combi van twee intressegebieden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:03:22 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54225061
Welk merk router heb je? Hier alles van Belkin, zelden tot nooit problemen mee.

Bedrijfskunde interesseert me sowieso omdat ik het met plezier deed, kon voldoening eruit halen om een boek van 1000 pagina's te bestuderen dat alleen maar ging over management en organisatie, hoe er met personeel wordt omgegaan en hoe een bedrijf opgezet wordt. Van de andere kant het persoonlijke vlak, wat mensen beweegt om te doen in het leven en dus ook op het werk. De reden achter gedrag dus ook. Je hebt ook nog iets als bedrijfs-filosofie, ook iets dat me leuk lijkt maar dan denk ik altijd dat wanneer het met filosofie te maken heeft dat je er amper een baan in kunt vinden.

Over plannen, denk dat ik eens duidelijk met mezelf moet afspreken welke plannen als eerste belangrijk zijn en dan aan het plan houden. Ben van plan om te stoppen met roken bijvoorbeeld als alternatief plan maar dan is het zo dat ik echt met mezelf moet afspreken dat ik me ga houden eraan en dat ik dat plan ga uitvoeren. Uitvoeren door simpelweg de laatste sigaret uit te drukken om nooit meer stil te staan dat ik gestopt ben of ooit gerookt heb.

Bij roken is dan het probleem dat ik op bepaalde momenten erg kan genieten van een sigaret. Zolang ik nog kan genieten van een rookpauze is stoppen moeilijk, zou een sigaret niet meer smaken dan zou het een stuk makkelijker zijn maar zo makkelijk is dat ook alweer niet

Ben nu van plan een sigaret op te steken, maar zou ik dat plan niet maken, zou dat voldoende zijn om te stoppen als ik nooit meer het plan maak om een op te steken? Ik bedoel dus ook van te voren stil staan bij iedere sigaret die opgestoken wordt, roken doe ik vaak uit gewoonte en als ik dan eens stil sta bij het opsteken van een sigaret kan het misschien zo zijn dat ik vaker beslis tot niet opsteken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2007 16:11:55 ]
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 16:34:00 #227
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54225823
We hebben een belkin
Hij hapert sinds ze de snelheid van ons internet omhoog hebben gegooit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:36:29 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54225869
Wie weet houdt de router die snelheid niet bij of de snelheid varieert te erg, maar ik heb er vrij weinig verstand van
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:56:50 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54226293
Welke provider heb je eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid dus.

Hier tele2 en zelden tot nooit problemen mee. Modem is van versatel toen het nog versatel was.
pi_54226592
ik ga een tijdje weg om alles te laten bezinken. heb nu toch heel weinig tijd om op FOK! te zitten

ben eventueel wel bereid om jullie te woord te staan via skype, MSN of wat dan ook.
Werewolf
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 17:16:30 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54226687
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Welke provider heb je eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid dus.

Hier tele2 en zelden tot nooit problemen mee. Modem is van versatel toen het nog versatel was.
Multikabel
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:33:10 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_54226995
Sarah.... ik word een beetje moe van je..... ik zeg toch ook niet elke keer op het froum wanneer ik zin heb om mijn vriendin te neuken??
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_54227078
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:11 schreef sararaats het volgende:
wees gerust, ik heb nog steeds de vorige keer in m'n achterhoofd

yvonne is niet het enige in m'n leven hoor.

de piano komt nog boven yvonne
Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.
Heb je geen geluidsfragmenten van je pianospel? je hebt nu een electronisch ding, schreef je ooit. kun je niet iets opnemen?
Ik vinds die grote liefde van je een stuk interessanter. Ontwikkel die dingen die je zo graag doet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54227099
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sarah.... ik word een beetje moe van je..... ik zeg toch ook niet elke keer op het froum wanneer ik zin heb om mijn vriendin te neuken??
Dat kun je met jouw lust ook maar beter niet doen.... elke 5 minuten of zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54227974
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is nou een stukkie jou waar ik wel in geinteresseerd ben.
Heb je geen geluidsfragmenten van je pianospel? je hebt nu een electronisch ding, schreef je ooit. kun je niet iets opnemen?
Ik vinds die grote liefde van je een stuk interessanter. Ontwikkel die dingen die je zo graag doet.
kan je wel een filmpje bezorgen
Werewolf
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:34:38 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54243283
Net terug van de oogarts, 2 uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was Werd stront-nerveus van al die mensen in de wachtkamer.

Oogdruk is dus te hoog en dat wordt de rest van mijn leven druppelen.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 13:59:56 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54243783
Hoe kan dat Dromenvanger?
Heb je daar ook klachten van, hoofdpijn of zo?
pi_54248038
ben pissed van het weer.

bah bah
Werewolf
pi_54255112
heb een beslissing genomen. heb yvonne gemaild dat het over en uit is.
Werewolf
pi_54255559
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:16 schreef sararaats het volgende:
heb een beslissing genomen. heb yvonne gemaild dat het over en uit is.
Ik zou eerst eens jezelf mailen dat het over en uit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')