Ja weet ik veel, dat het gevaarlijk is bij zo'n leeftijd ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat heeft z'n leeftijd daar mee te maken?![]()
Hij vindt foto's zo NIET tofquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Hij had er echt zin in, zo te zien!
Vast helemaal hyper omdat er straks een broertje bij komtquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef nokwanda het volgende:Om de een of andere vage reden zijn de poezen hier alle 7 helemaal los aan het gaan.
Ze hebben er al een paar gekke uurtjes opzitten, geen een uitgezonderd. Ze gaan maar door.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vast helemaal hyper omdat er straks een broertje bij komt![]()
Veel plezier straks !
Lieverd, je kan vanaf 09:00 bellen, meestal is dat bandje er om 09:05 af. Ze zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:00 en van 19:00 tot 20:00quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nu vanaf 9 uur aan het bellen maar ik krijg ze niet te pakken.
als bellen niet lukt en mail lezen ze niet, moet ik dan maar een kaartje sturen ofzo?
nou ja, in ieder geval, ik had al op mijn werk moeten zitten
later nog maar eens proberen dan.
Dat gaat toch automatisch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
Dan laat ik dikkie maar chippen.
Mn ma verklaarde ons voor gek dat we zomaar 2 honden mee naar huis namen. Ja want ze waren vast kei vals
En vervolgens gaat ze zeiken dat ik ze moet voeren
Die hondjes waren wel lief
Die herder was gechipt, maar niet geregistreerdja nee, dat schiet op
![]()
ja, dat dacht ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gaat toch automatisch?![]()
Goedemorgen iedereen
Chippen stelt niks voor:quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gaat toch automatisch?![]()
Goedemorgen iedereen
Wie had je aan de telefoon? Daphne? Ik ben benieuwd of je een mailtje terug krijgtquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb contact gehad (zul je altijd zien: ben ik een half uur thuis bezig geweest, denk ik op mijn werk: nog 1 keer en dan doe ik hem uit, en ja hoor: contact)
ik heb snel even gezegd dat ik interesse in digger heb en dat ik een mail gestuurd heb. en dat ik nu geen tijd heb om er uitgebreid op in te gaan, dat ze als ze tijd hebben de mail maar moeten checken.
zouden ze doen, zei ze.
Nee Baloe heeft een schildklier aandoening en is daar voor op medicijnen gezet. Maar mijn zus (zij heeft ook een golden met precies hetzelfde probleem en dezelfde pillen) vermoed dat Baloe zn dosis nog niet hoog genoeg is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Waardoor komen die plekken? Kan het misschien van vlooien komen? Jamie had laatst ook een hele rauwe plek van het krabben en bijten. Na de vlooienbehandeling was het zo verdwenen.
Oke! Gelukkig dat ze nu iig tijdelijk verhuisd zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef Rewimo het volgende:
Verwaarloosd is misschien een zwaar woord, maar er werd niet goed voor ze gezorgd; ze zitten nu tijdelijk ergens anders gelukkig. Maar ze zoeken nu een goed permanent tehuis.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef Nonneke het volgende:
stelletje auwehoeren !
Hopelijk hebben ze inmiddels gereageerd Lady !![]()
Oh en Qwea, Swifterbant is met een T![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]heb ik het met een D geschreven?
*aanpast in de tekstfile OP op haar pc
Je kunt er ook een apart topic over openen als je wilt hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef Rewimo het volgende:
Verwaarloosd is misschien een zwaar woord, maar er werd niet goed voor ze gezorgd; ze zitten nu tijdelijk ergens anders gelukkig. Maar ze zoeken nu een goed permanent tehuis.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou komt er ook wel eens post ook hier veel later aan, omdat het via Swiftzerland
gaat, Swifterband, Zwifderbant, we hebben alles al voorbij zien komen
![]()
Heb ook wel eens gehad dat mensen dachten dat ik het terplekke bedacht ofzo, Nooit van gehoordMeestal zeg ik als mensen vragen waar ik woon "Swifterbant.... waar ? vlak bij Lelystad"
![]()
Nou...... goed. Silver ziet er meer uit als een Merlijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok???
Ben zoooo benieuwd hoe het met Silver en de rest gaat!![]()
Shid happensquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb er wel van gehoord hoor
Alleen stom dat ik het met een D heb geschreven.![]()
typical "whoops"
Wat fijn dat het goed gaat ! Welkom Merlijn !!quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...... goed. Silver ziet er meer uit als een Merlijn.
Hij is brooooodmager en duidelijk zwaar verwaarloosd. Hij was nu al heel veel beter dan toen hij werd binnengebracht en nog is het een scharminkeltje met kale plukken, een uitgemergeld lijf en een dunne vacht. Maar niets dat wij hier niet kunnen fixen. Na een paar uur ons ziet ie er al beter uit. Zie hier het verschil al.
De reis duurde even. Toch anderhalf uur heen, zonder files en 2,5 uur terug met files.
In het asiel hadden ze hem al in de keuken in een grote kooi gedaan. Was liefde op het eerste gezicht en er werd gelijk gekroeld en gemauwd. Ik moest even het deurtje dichtdoen om papieren in orde te maken en hij miauwde verschrikkelijk. Een medewerkster heeft hem in mijn box gedaan en we zijn op reis gegaan. In de auto mauwde hij en was ie bang, maar zodra we op de snelweg zaten heb ik de box open gemaakt om hem te kroelen. Dat was wat ie wilde.
[ afbeelding ]
Thuis gekomen stond het hele stel te wachten. Ze keken wat vreemd en roken en snuffelden. Verder niet zo veel.
Ik ben ze gelijk eten gaan geven. Merlijn kroop bij EW op schoot en bleef daar. Daar heeft ie ook gegeten.
[ afbeelding ]
Als ik ernaast ga zitten komt ie ook bij mij
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft ie mijn zoon geconfisceerd. Joel is zijn held
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bang voor mensen is ie niet en de smaak van kattensnoepjes kent ie inmiddels ook.
Goed voor wat catbonding![]()
Hij is maf met eten. Hij neemt niets zomaar, maar heeft zo zijn eigen systeem. Vis wil ie alleen van hetzelfde bord als waarvan je eet
Kattebrokjes zijn gewoon om naar binnen te schrokken.
Hij is helemaal super en we gaan hem alle liefde geven die hij nodig heeft. Hij zit ook helemaal aan ons vastgeplakt op het moment.
Komt vanzelf...hij heeft natuurlijk ook al een enorme geschiedenis. Wel fijn dat hij zo naar jullie toetrekt, dan vertrouwt hij jullie iig wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Alleen kan ik hem er niet toe aanzetten het huis te verkennen. Dat is hem echt nog teveel.
Ik neem hem dus mee naar de keuken vor de waterbak en de brokjes en de kattenbak. En de komende nacht gaat ie met Joel mee in zijn dichte kamer. Een mens helemaal voor hem alleen.
er zijn ook mensen die moeten werken op maandagavondquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, da's alweer 1 kat die een heerlijke toekomst tegemoet gaat![]()
Nou Digger nog...
Waaaaar blijft lwrb?![]()
Ja doet es copy pasten. En amsterdam - Nieuw- Amsterdam is 2uquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die moeten werken op maandagavond![]()
(gelukkig was het nu wel voor het laatst)
ik heb mail terug gehad, maar als ik het goed lees, moet ik langs om te kijken of het 'klikt'
daar moet ik eerlijk gezegd toch even over nadenken, want de afstand amsterdam <-> nieuw amsterdam is nogal wat.
ik snap wel wat de da bedoelt, maar ik had gehoopt dat het simpeler zou kunnen.
zal ik het mailtje even copy -pasten?
moet ik het even opzoeken....
monumentje.....
quote:Beste mw WRB,
bedankt voor u mail, afgelopen zaterdag is iemand naar digger en spud (staat nog niet op de site) wezen kijken en zij zullen ons vandaag laten weten of zij 1 van beiden zouden adopteren.
Digger en spud zij momenteel speelmaatjes en slapen 's nachts samen in een bench, Dgger en hij staan momenteel op antibiotica ivm een voorste luchtweginfectie vandaar dat zij niet direct (pas na een week) eventueel kunnen gaan verhuizen.
Digger is een heel verlegen meisje die eerst de "kat" uit de boom kijkt voordat zij dan haar VOLLe aandacht aan je geeft, zij is tot op heden wat terughoudend geweest wat betreft kinderen. Spud een wit/rode kater die met zijn poten in een hete aardappel pan heeft gezeten is daarentegen een hele drukke sociale, voor niets bang jongetje
Ik weet dat een van beide evt bij u zou willen wonen maar die klik moet er zijn dus is het mischien een idee om een afspraak te maken om ze te komen ontmoeten.
Met vriendelijke groet
S.Hendriks
Aah een mail van Shirley zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |