Wat fijn dat zn darmpjes eindelijk beginnen te wennenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greys! Hoestie?
Met Baloetje gaat het nog steeds super hier......darmpjes beginnen te wennen aan ons voer geloof ik![]()
En ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe lief ie is![]()
MB, hoe gaat het nu met Ziggy's oortjes en de schildkliertabletjes?![]()
ja och en anders dok ik die 10 euro van het geld waarmee ik voor jochem mn zolder heb leeg verkochtquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:32 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!!!!!
Lady-wrb wat SPANNEND!!!En wat is Digger leuk zeg
Ik ben zo benieuwd naar het antwoord op je mail!!
Qwea, ook ik vind je openingspost wat te lang. Ben bang dat mensen dan niet de moeite nemen om het helemaal te lezen, als het zo'n lap is. Die OP is nog veel langer dan die van ons destijds
Weet je wat je misschien kunt doen? Het Jochemfonds/kliniekat kort omschrijven in slechts 3 regels (o.a. Nu is kliniekat ontstaan uit het Jochemfonds. Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en
opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken... dat is een leuke zin!) En daaronder een linkje met 'HIER kan je uitgebreid over het Jochemfonds lezen'. Zoiets. Dan ben je die hele lap tekst kwijt. Dus misschien 1 fotootje met een korte omschrijving en verder een linkje. Dan kan je verder in je OP de info kwijt over verzamelpunten, wat er ingezameld wordt, je rekening enzo
Ik heb toen de rekening bij de Postbank geopend. Omdat ik haast had, het moest meteen NU NU NU natuurlijk, dus ik ken je gevoelEn de Postbank was de enige die die zaterdagmiddag nog open was in de buurt. Het koste ook geld om die te openen, maar dat heb ik zelf later met Ingetje aangevuld zeg maar op de rekening. Je hoeft de rekening natuurlijk ook niet erg lang open te houden. Misschien kan je bij de bank waar je al je andere rekeningen hebt vragen om voor dit goede doel een extra rekening GRATIS voor je te openen, als je uit uitlegt?
Waar moet Digger vandaan komen? Ik wil dr namelijk best meenemen als je serieus bentquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
aha, ik vermoedde al zoiets
stel nou dat het wat wordt met digger, zou jij dr dan in zaandam uit de trein willen gooien?
(lees: ik sta op dat perron en neem dr vanaf daar mee naar koog aan de zaan)
ik heb overigens zoonlief nog niets verteld wtb digger.
stel dat het nou weer niks wordt, net als met die andere, dan valt het niet zo tegen voor hem.
hij was er echt van ontdaan de vorige keer.
ik dacht dat je dat wel wistquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar moet Digger vandaan komen? Ik wil dr namelijk best meenemen als je serieus bent
Hmz...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy is gewoon echt superstoerrrr![]()
Ik heb ooit es onder de douche gestaan met Baileys, die had een pot beits kapot gegooid, was er vervolgens door gerold en heeft toen een ere-rondje door het huis gemaakt![]()
Was GEEN succes! Hij werd helemaal gek en is verder de hele dag van slag geweest.
En ik zat finaal onder de schrammen![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat wel wist
digger is een collega van jochem, oftewel zij zit bij makatski als kliniekat
Duurt hier idd ook langer dan gemiddeld ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:00 schreef Greys het volgende:
Qwea, je foto is 6 kilometer groot joh!Hij laadt bij mij echt ongeveer met 1 cm per half uur ofzo
http://www.jvdkrol.nl/gras/zoden_leggen.htmquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier (even iets heel anders hoor, geen fauna maar flora) of je in deze periode nog graszoden mag gaan neerleggen? En heideplantjes mag/kan planten? Ik wil de voortuin aanpakken maar daar niet mee wachten tot het voorjaar
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef nokwanda het volgende:jaaaaaaa, morgen is de grote dag
We kunnen niet eerder dan half 3 weg, maar de dienstdoende dame is op de hoogte.
We zijn er klaar voor
Van 1 november tot de ehm, 20ste van december ofzo? Want ik zit met de kerstvakantie. 23 December vertrek ik namelijk weer richting Den Helderquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:33 schreef Greys het volgende:
Wel lang, maar gewoon lekker zo houden nu!
Die van ons was ook langWat mij betreft istie helemaal prima zo!
Hoe lang wil je de actie laten duren?
Maar wanneer moet ik dan beginnen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik vind het eerder veel te lang dan te kort, Qwea
Om de aandacht van de mensen vast te houden is het wel erg lang, meer dan anderhalve maand. En als het een beetje aanslaat ben je er echt SUPERDRUK mee, trust me! Ik deed het samen met Ing en nog wat lieve helpende handen, en nog kon ik het niet bijhouden.
Ik vond onze actie super, maar ik was eerlijk gezegd best een klein beetje opgelucht toen het over was. Dan kom je weer eens aan je normale leven toe, zeg maarMaar het was het dubbel en dwars waard hoor!
Maar gelijk onder de vraag ; wat is het jochem fonds staat het toch duidelijk?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo istie een stuk beter ja ! Leuk ook met die vetgedrukte vragen ertussen![]()
Ik zou alleen direct in de eerste regels wat duidelijker proberen uit te leggen wat het Jochemfonds is.
En tot de 20e is lang zat lijkt me. Asielactie was van 20 aug, t/m 20 sept. met als grande finale natuurlijk de 22e![]()
En ik ben nog aan het bijkomen![]()
Hopelijk gaat het een succes worden, ik heb vanmiddag de site van de kliniek es bekeken het is overduidelijk dat het puur uit liefde voor de beestjes is![]()
Had je trouwens een link naar de kliniek in je OP?
Als je er echt een Kerstactie van wilt maken (heb je trouwens gecheckt of dat mag van Fok? Hebben zij geen andere plannen voor 'De Kerstactie?') dan kan je het bv van 20 november tot 20 december laten lopen. Maar laat je niet teveel door ons leiden he, je moet doen wat je zelf wiltquote:
Ik heb nog nooit iemand het zien checkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er echt een Kerstactie van wilt maken (heb je trouwens gecheckt of dat mag van Fok? Hebben zij geen andere plannen voor 'De Kerstactie?') dan kan je het bv van 20 november tot 20 december laten lopen. Maar laat je niet teveel door ons leiden he, je moet doen wat je zelf wilt![]()
Ing en ik kunnen je alleen vanuit het diepst van het hart vertellen dat als het aanslaat je het er erg druk mee gaat krijgen. Ik kan je ook als tip geven om niet als enige het aanspreekpunt van de actie te gaan zijn. Ik was dolgelukkig dat ik drie anderen naast mij had die mailtjes beantwoordden, PM's terug stuurden enzo, ik kon het nooit alleen!
Euhm...ik ben hier al meerdere keren aan begonnen, poging XXXquote:Ja tof, maar wát is dan een Jochem Fonds
Het Jochem Fonds is een fonds dat speciaal door mijn dierenarts is opgericht voor herplaats/terminaal zieke katten*.
*deze katten zijn ontzettend afhankelijk van zorg, en kunnen dus niet geherplaats worden.
Een huiskamer met herplaatsers…opgelapt en opgefrist; klaar om een nieuw huis ‘onveilig’ te maken.
Niet, ik probeerde haar in de douche te krijgen maar dát vond ze al verschrikkelijk, dus ik heb het maar laten gaan... Ga morgen wel een handwasje doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:26 schreef Greys het volgende:
IngIk heb dubbel gelegen om je 'beits en ererondje' verhaal
En ben super benieuwd hoe het met Ziggy en het natte wateris afgelopen
Geplaatstquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...ik ben hier al meerdere keren aan begonnen, poging XXX![]()
Dankzij het Jochemfonds heeft de dierenkliniek een huiskamer ingericht waar zij zwerfkatten opvangen, medische verzorging en vooral veel liefde geven. De meeste katten die hier zitten, kunnen vanuit dit verblijf worden herplaatst. Het enige wat ze hier voor terugvragen is een goed tehuis en veel liefde.
Zoiets?
Greys was bij ons de tekstenmevrouw![]()
quote:
Permission granted?quote:
Ik heb het toch echt hartstikke gecheckt hoor, bij onze actie!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand het zien checkenmaar ik heb yvonne ff op msn gevraagd, en het was geen probleem mits de mods het oke vonden. Nou senesta is controleur en Litso PM ik wel ff
![]()
Iemand die zich als vrijwillige meehelpen aanbiedt?Meerdere mensen zijn welkom btw
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt hartstikke gecheckt hoor, bij onze actie!Maar dat gebeurde achter de schermen, per PM. Er waren wat regels aan verbonden, dat je niet uit naam van Fok spullen mag inzamelen bij bedrijven enzo. Maar heel goed dat je het toch even gevraagd hebt! Vooral bij de Kerstactie, voor hetzelfde geld hadden ze daar al iets anders voor bedacht anders de schermen, snap je?
Het gaat vast helemaal goed komen! Weer diertjes blij maken!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat super he! Nog zo'n lekker frummeltje erbij. Die gaat niet weten wat hem overkomt na al die ellende. Eindelijk een warm huissie. Dat hij het maar erg naar z'n zin mag gaan krijgen![]()
Wel pics morgen he?
Nou Digger naar lwrb![]()
mooi zoquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef nokwanda het volgende:
En Qwea, ik vind het wel een aardige OP
Ik heb samen met de mensen uit het Asieltopic bedacht welke bedrijven van toepassing zouden kunnen zijn. Daar hebben we de mailadressen van opgezocht op de websites. En die hebben we allemaal een lief mailtje gestuurd met de vraag of ze wilden helpen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
hebben jullie ook bij bedrijven ingezameld? Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik was van plan om eerst de lokale krant in te schakelen ( die vent die dat doet kent mn zwager best goed) en dan naar bedrijven te gaan.
Zelf langsgaan en dan uitleggen wat we doen en waarvoor we het doen. En of ze willen doneren.
Isch dat slim?
Wat heeft z'n leeftijd daar mee te maken?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Qwea het volgende:
zeg, even wat anders ; Nu MM en ik die 2 honden hebben gevonden ben ik erover gaan nadenken om mijn gek te laten chippen. Kost geloof ik 25 euro.
Maar hij is al 8, is dat dan nog slim?
Ja het leek me handiger om daar persoonlijk langs te gaan. En de tijd maak ik er wel voor. Er zitten 3 bedrijven hier, en 1 grote (jumper) in Emmen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb samen met de mensen uit het Asieltopic bedacht welke bedrijven van toepassing zouden kunnen zijn. Daar hebben we de mailadressen van opgezocht op de websites. En die hebben we allemaal een lief mailtje gestuurd met de vraag of ze wilden helpen.
Bij bedrijven bij jou in de buurt kan je uiteraard zelf langsgaan als je dat wilt en daar tijd voor hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |